[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hahahahaha Yojo, nee helaas maar ik moet dadelijk boodschappen doen dus ik zit te twijfelen of ik niet zo'n digitale ga halen.
    Mijn urine is iets of wat sterker en donkerder van kleur. En heel gek doe ik anders nooit maar mijn schaamlippen waren blauw/paarsig van kleur...... herkent iemand dit?
    Herkent ook iemand die puistjes die er ineeens verschenen zijn tussen mijn boobs?
    Ja dat misselijk gevoel kan ik ook niet echt plaatsen hoor!

@yojo, bedankt meis. Het is nu even heel heftig met Giuliano maar wat ik allemaal samen met hem heb meegemaakt is dit toch wel het meest bevrijdende gevoel. Eindelijk stappen ondernemen nadat ik al 5 jaar roep dat er meer aan de hand is. EINDELIJK en dat heb ik te danken aan mijn HAANTJE die vecht samen met mij om ons kereltje.
    De biologische vader laat zijn eigen al ruim een half jaar niet horen of zien, heel zielig voor de oudste maar de jongste 2 weten niet beter. En gisteren in het ziekenhuis zeiden ze ook al: de knoop ligt nu bij de ouders en die moeten die doorhakken. En ze keek heel duidelijk naar chris en mij. Toen had ik zoiets van jeetje ze betrekken hem dus nu heel erg als zijn vader en dat vond ik zoooooooo lief en fijn!

Liefs miranda

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden
    linnie: veel plezier op texel!
    queenie: geniet van je weekend. ik moet nog een half dagje :)
    miranda: heb ook pukkeltjes op mijn (.)(.). dus wie weet!

fijne dag voor alle kippies!
    tot vanmiddag

XXX

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Jaaaa juffie en Yojo, mij nu niet ook nog eens hier gek mee lopen maken he :D
    Ik ga straks wel een test halen maar zeker durf ik niet te zijn. Ik had net voor de ongi toch echt het gevoel zwanger te zijn maar toen kwamen die :evil: s en toen dacht ik ach nieuwe ronde nieuwe kansen maar op wat voor manier ik die ongi heb gehad kan ik niet zeggen dat het die :evil: s zijn geweest. Nu twijfel ik dus wel en ook nog eens met die misselijkheid erbij, maar dat kan ook van de spanningen zijn geweest toch :( ?
    Ach FF heeft mijn ei nog steeds niet gevonden dus we zien het wel :x

Mijn ventje baart me nu de meeste zorg :cry: !

xxx

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Goeiemorgen kippies!

Heb net mijn haantje uitgezwaaid, die gaat vandaag een dagje vissen met de mannen. Ze zullen het vandaag in elk geval niet koud krijgen... hier in het noorden verwachten ze zo'n 28 graden! Om 09.40u moet ik naar de VK, ben benieuwd hoeveel ik aangekomen ben. Vorige keer was ik zelfs een paar ons lichter geworden, hihi!

@Linnie; Mocht je dit nog lezen, een heel fijn weekend op Texel toegewenst! Veel plezier!
    @Juffie; Da's ook bijna weekend dus! Een paar uurtjes maar! Suc6 en tot vanmiddag!
    @Miranda; Wat goed dat je de knoop nu hebt doorgehakt, lijkt me idd wel een moeilijke keuze, maar je kiest toch wat het beste is voor je kind. Knuff!

Zo, zal even wat cornflakes gaan eten met Jamie. Alvast een wasje draaien, kan dat zo lekker buiten hangen. Maak me vandaag niet al te druk, wordt het veels te warm voor!

Xx

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,
    Hier is ook weer een nieuwe dag aangebroken. Morgen ben ik jarig! Jippie, lekker gebakjes eten.

Miranda...je maakt het toch wel weer een beetje spannend maar ik snap dat je kleine mannetje nu voor gaat.

Linnie...na het weekend krijg je hopelijk een stuk meer duidelijkheid over hoe jouw lijf in elkaar zit. EINDELIJK!

Hier is het weer echt bagger, het is benauwd en nat.

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

@ Miran, ik ben me er niet van bewust dat ik voor jou vlucht! Hoop ook dat het niet zo overkomt want dat is zeker niet de bedoeling! Ik zag hier gister niemand en ik was op hyves een filmpje aan het uploaden maar dat duurde veeeeeeeeel te lang dus toen ben ik weg gegaan en vanmorgen stond het filmpje er wel dus :D

@ Linnie, een heel fijn weekend meis, geniet er lekker van met de meiden en maak niet al die haantjes daar gek he ;)

@ de rest goede morgen, zit nog ff aan mijn cornflakes ontbijtje :D

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Eetze! Trouwens een grappig filmpje hoor, heb hem vanmorgen al ff bekeken! ;)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik zag je reactie queen... Steeds is hijzij zo druk en dan wil ik filmen kakt ie in hahaha... Maar je ziet nog wel wat drukte daar!

Jij een fijne dag, maak je maar niet te druk inderdaad! Gister was het hier ook zo benauwd en ik kwam uit mijn werk en wilde wat makkelijke schoenen gaan kopen, kom ik in de winkel trek mijn schoenen uit om te passen :confused: dikke voeten! Pfffff.... Heerlijk dat weer!

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Hier net zo hoor, wil ik iemand laten zien dat mijn buik zo druk is, houdt het beebje ermee op, hihi! :)

Even afkloppen, maar ik heb nog geen last gehad van dikke voeten... bij Jamie toen ook niet. We hadden toen een hele warme zomer, steeds over de 30 graden enzo en de VK was gewoon verbaasd dat ik geen dikke enkels/voeten had!

Zal even het wasgoed opruimen, Jamie schone billen geven en dan gaan we er vandoor! 09.40u bij de VK zijn, daarna even kijken naar schoenen of kleertjes voor Jamie en voor mezelf natuurlijk ;)... Kom daarna weer kakelen hoor!

Jij hebt nu zeker ook weekend bedenk ik me net! Heerlijk hoor!

Tok straks!
    Xx

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nu is iedereen weer weg :(

Kippies, ik ga zo ook weer. Moet me ff wassen en aankleden, moet om 10 uur bij m'n moeder zijn. Vanmiddag wil ik ook nog ff eea doen maar als ik daar geen puf voor heb kom ik nog ff tokken :D

Fijne dag in ieder geval!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik had het toen het zo warm werd de eerste paar dagen en daarna zakte het weer gelukkig. Ik was gister ook stomverbaasd toen ik in die winkel mijn schoentjes uit trok, whhahahaha... Maar wees maar blij dat je er geen last van hebt dan! Het is niet erg charmant maar het voelt ook vervelend!

Succes bij de vk! Kom straks wel ff horen hoe het is geweest!

12. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies....

@ Linnie, heeeeeeel veel plezier het weekend. Lekker genieten, al denk ik dat dat wel gaat lukken ;)

@ Yojo, jij ook een fijne dag meis. Hoe voel je je?

@ Juffie, heelijk zeg een half dagje en dan lekker weekend....
    Verder alles goed met je?

@ Deli, sterkte met je mams vandaag, wel fijn dat je teamleider begrip heeft voor de situatie zeg, want alleen naar dat soort onderzoeken is niet leuk. Gaat het allemaal een beetje met je moeder?

@ Queenbee, suc6 bij de vk. en veel plezier met shoppen.

@ Miranda, je houdt de spanning er ook in he ;) . Die pukkeltjes heb ik ook, Spannend blijft het allemaal he?

@ Riddle meis als je dit leest, nogmaal een dikke knuffel. Ik hoop dat het inmiddels weer een beetje beter gaat met je......

@ Dagdromer, niets aan dat benauwde weer he? Hoe gaat het bij jou met de misselijkheid? Kun je je eten alweer een beetje beter binnen houden?
    Morgen je verjaardag :D ????? Heerlijk hoor Gebaktijd [​IMG];) .

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Tuurlijk houd ik de spanning erin.....
    Ik ga nu rijden om een test en dan zien we het allemaal wel oke dames?!
    Ik ben trouwens om 8 uur voor t laatst wezen plassen moet ik hier nu rekening mee houden of kan ik met die digitale gewoon plassen nu?

@Liena, kreeg jij die puistjes ook later toen je al zwanger bleek te zijn?
    Ikheb ze een klein weekje nu.
    Raar hoor!
    Ik merk wat veranderingen maar kan niet plaatsen.

Dames ik ga even naar de kruitvat rijden.
    doei

14. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey Miranda,

Ik kreeg die puistjes toen ik een week of 5/6 was volgens mij, niet meteen in het begin.

De test kun je het best doen wanneer je urine wat geconcentreerd is, dus dat het al een poosje geleden is dat je hebt gedronken. Ik ga heel hard voor je veren.. want het is wel spannend hoor..
    VVVEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR, het veermodus draait hier op volle toeren ;) .

Laat je de uitslag weten?

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Liena, ja morgen lekker taartjes eten. Gelukkig gaat het deze week al weer een stuk beter. Zit nu zelfs heel voorzichtig aan een bakje koffie. Dat durfde ik eerst echt niet. Nog niet altijd blijft alles er in maar het is in ieder geval lang niet zo erg meer dan eerst. Voor jullie komt DE dag ook al echt in de buurt! Nog maar 1 weekje. Heb je alles al helemaal klaar? Geen geregel meer?

16. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja de dag komt idd heel dichtbij :) , volgende week om deze tijd zitten we in het gemeentehuis ;) , wel spannend allemaal hoor.
    We moeten nog wel een aantal dingetjes regelen, maar het meeste is toch wel klaar. Morgenochtend naar de kapper voor een proefkapsel.

Maar eerst aanstaande maandag nog de echo en dat vind ik wel heel spannend, vooral omdat het zo vlak voor de bruiloft is. Maar we zullen zien......

Fijn dat het bij jou weer een beetje beter gaat. En aan de koffie nog wel. Sinds ik zwanger ben( moet er nog steeds aan wennen om dat op te schrijven :oops: ) lust ik helemaal geen koffie meer...
    En het eten gaat nu ook steeds beter dus?
    Ik ben bij vlagen nog steeds heel misselijk, alleen blijft alles er wel in. Aan een kant is dat gnstig, maar aan de andere kant zou ik het soms ook wel ff kwijt willen. En ik heb heel lang het gevoel of ik net heb gegeten. Zit ontzettend lang vol......

Zal morgen aan je denken.
    En hoe bevalt het dat haantje weer thuis is ;) . Had hij het naar het zin gehad?

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heeey liena,

Ik ben terug van de kruitvat en ga zo dadelijk testen denk ik..... ik moet zo nodig plassen. Weet niet wat ie zegt hoor maar HOOP op een positieve.

Tot zo

18. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Miranda...

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    O miran.......spannend!

Liena.. ben heel blij dat haan weer thuis is. Hij heeft het heel goed naar zijn zin gehad. Hij had een leuke romper en een slabbertje meegenomen voor "de kleine". De maat was een beetje erg groot maar ja.....de bedoeling is goed van hem.
    Misselijkheid is zo goed als verdwenen. Soms komt er in een keer een golf van misselijkheid en dan komt het er nog uit maar dit stelt niks meer voor vergeleken met eerst. Cola helpt voor mij prima en geen appels meer eten. Die eet ik drie uur later nog zeg maar...
    Tuurlijk moet je er nog steeds aan wennen om te zeggen of schrijven dat je zwanger bent maar dat komt van zelf.
    Die echo komt wel goed, is zelfs genieten als de vk maar snel zegt dat het goed zit. Vaak voel je zelf ook wel of het allemaal "klopt". Toch is het een verademing als die "magische 12 weken grens" voorbij is.

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Liena/droomkip, de test sloeg uit "niet zwanger", MAAR.... en dat ben ik weer natuurlijk....... als ik hem uit die digitale haal en ik kijk naar de teststrip zie ik een heel wazig lijntje. Kan ook zijn dat ik het me inbeeld hoor maar het is net geen wit. Misschien maak ik me nu wel gek hoor!
    Je moet zo duidelijk kijken anders zie je het echt niet. En als ik al zwanger zou zijn moet ie toch duidelijk aangeven nu.
    Ik zie het allemaal wel.....

xxx miranda

Deel Deze Pagina