[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    zou wel fijn zijn als t vanzelf ging....

hoe is t met jou mup?

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Het gaat... Heb veel last van krampen nu en middelmatig bloedverlies. Kan het nog niet echt bevatten dat het al weg is. Heb het helemaal niet gezien ofzo. Misschien ook wel weer fijn. Van de ene kant wel fijn dat het vanzelf weg is gegaan. En hoe gaat het met jou, trek je het een beetje?

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gaat redelijk. Veel huilen natuurlijk. Krijg elke keer lieve smsjes en berichtjes op hyves en dan ga ik weer. Vanmiddag was ik met mijn moeder in de winkel en dan komen de tranen ook zomaar ineens.
    Krampjes houden aan nu...en ook flink last van m'n rug. Net zoals wanneer ik ongesteld word. Barry zit in Tsjechie op t moment dus ben alleen. Maar moet zeggen dat me dat wel meevalt. Ben gewend veel alleen op te moeten lossen miss dat dat scheelt. Heb ook t vruchtje niet zien gaan nu zat er alleen nog een leeg zakje. Die moet er nog uit. Hoop dat dat snel gebeurd en op de natuurlijke manier.

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, ach meid ben je helemaal alleen. Als ik naar je toe moet komen moet je het zeggen hé meid! Want dit is niet niks, vooral als je zo hevig begint te bloeden. Dat vind ik meestal het ergste! Ik heb ook flink last van mijn rug en voel mijn bm gwoon pompen.

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Mup hoeft niet. Vind het nu wel ff fijn om alleen te zijn en mijn zus en ouders wonen drie straten van me af. Die hoef ik ook maar te bellen. Maar wel heel lief van je.
    Klinkt heel stom maar ik hoop echt dat het bloeden snel gaat beginnen....

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, dat kan ik me voorstellen meid. Klinkt raar maar dan ben je er vanaf. En kun je iig iets meer weer naar de toekomst kijken. Ik ben ook blij als het weer over is. Alleen de 2e keer hoop zo dat er niks mis is. Hier komen en gaan de huilbuien ook. Idd bij ieder lief zinnetje, liedje of wat dan ook. Heb op mijn wondertjuh site ook nog een mooi regeltje staan.

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mag ik weten waar je wondertjuh site is?
    Ik ga zo op de bank liggen.....

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
  9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja kan ik me voorstellen ja.
    Mooie site.

Tok je snel weer

10. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey meisjes (mup.yojo) gaat het een beetje met jullie? Van mijn krijgen jullie ook een stevige kippeknuffel. doe rustig aan.

Ik wil ook de volgende keer mee naar de kippedag. ik heb alleen nog geen rooster voor die tijd maar als jullie een datum weten kan ik die vrij vragen.

liefs maria

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks Maria!

@ Yoyo, ik kan alleen maar iedere keer beginnen en het niet afmaken :(

12. Hallo meiden!

Heb een vraagje...
    Zaterdag me ei gevoeld... nu heb ik dus al sinds zaterdag zeurende pijn onder in mijn buik (rechterkant)
    Trekt door tot in mijn onderrug... wat kan dit zijn?

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja mup dat had ik dus ook al....maar je hebt het mooi gemaakt zo....

Maria het gaat redelijk....

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Kippies

@Yootje en Mup...het is zo vreselijk herkenbaar allemaal die verhalen van jullie...en ik had ook veel krampen en zo maar ik had twee dagen na het ontdekt te hebben al de eerste kuur van die pillen gehad om et op te wekken dus weet niet hoe het gaat als de natuur zijn gang gaat maar de gyn. en vk zei wel dat het evengoed nog wel weken kan duren voor alles weg is....en zorg er voor dat je wel goed laat nakijken of je bm helemaal schoon is he? Ik heb bij die tweede pillenkuur zo vreselijk veel bloed en weefsel verloren en toch bleek er daarna nog weefsel te zitten....
    Heeeeel erg veel sterkte ieder geval beide :cry:

Hier snap ik niks meer van mijn lijf...was dus inmiddels vanaf zondagavond ongeveer ongi. vrij en ook gisteren en vandaag niks geen bloedverlies of wat dan ook meer...ga ik in de namiddag vandaag naar het toilet zit er ineens weer een boel oud bloed in mijn maandverbandje (had voor de zekerheid toch nog een kleine ingedaan) en met afvegen zit er weer vers bloed op het papiertje :oops: ...nu is het weer over...weet nou niet zo goed wat ik ervan meot denken en of het dus wel een ongi. was...pffff irri hoor allemaal..heb ook weer wat meer last van mijn buik gehad vandaag ...heel raar allemaal

Nou kippies succes allemaal met alles waar iedereen mee bezig is :D

15. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Hoi Meiden,

Toch maar eens wat schrijven hier in dit topic!
    Sinds een paar dagen last van mijn onderbuik, een zeurderig gevoel... Wat krampjes, een soort van lichte ongi. :(
    Vocht uit mijn tepels, nu weet ik dat dit niet zo veel zegt (heb dit ooit zo'n 4 jaar geleden gehad en de ha zei dat het de hormonen waren maar was toen nog aan de pil)
    Mijn temp blijft gelukkig nog hoog, nu hopen dat het zo blijft.

Maar die krampjes zijn vandaag veel erger geworden, zo'n beetje de hele dag door.... Met steken in mijn uuhm *ahum* doos. Nu kan mijn lichaam mij natuurlijk gek maken en voor de gek houden. Maar wou het toch even kwijt.

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hoi Tessa

Tja het klinkt positief maar inderdaad kan je lichaam je ook erg voor de gek houden, het kan nog ontpillen zijn ook namelijk als je hiervoor tenminste aan de pil zat maar zal voor je veren dat het beter nieuws is...nog even geduld en dan weet je het :D

17. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @riddle,

Zou kunnen idd.. Ben nu 3 maanden gestopt.
    Temp is alleen wel lekker hoog gebleven(zie album)... Hoop dat het zo mag blijven.
    Ik wil ook niet te veel hopen hoor, want je lichaam kan je idd erg gek maken!
    Maar wou het wel ff kwijt..

18. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Kipjes,

Riddle; bij mij is alles goed meis. Je bedoelde Mupkuh denk ik ;)
    Maar toch een lief berichtje.

Yoyo; knap hoe je ermee om gaat. Wat fijn dat je zoveel mensen om je heen hebt die je steunen. Als je wilt huilen, dan doe je dat lekker meis...

Mupkuh; ik heb je site bekeken en kreeg kippenvel, zo mooi. Ik hoop dan ook dat jullie snel weer mogen genieten..

Deli; wat naat die jeuk. Het klnikt alsof het van binnenuit komt. Heb ik gehad bij ziekte van Pfeiffer. Toen kreeg ik er pilletjes voor.

Liena; alles goed met je, spannend de echo morgen

Juffie; Jij ook morgen een echo, spannend hoor!

Ik ga wel met de auto zaterdag, maar zie jullie wel bij Burgerking.

Verder gaat alles naar wens. Heb vanmorgen wel overgegeven hahaha

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Tja ik heb helaas totaal geen verstand van het hele temperatuur gebeuren :) ...maar je bent altijd welkom om je dingen in ons hok te dumpen hoor ;)

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Sorry Mink :oops: ...heb me berichtje aangepast hoor :oops:

Deel Deze Pagina