*** BUDDYNIEUWS *** Ik kreeg zojuist dit smsje van Riddle: Hi meiden..nou ze is er hoor! Rayven Morgan Silvie is om 6 uur geboren..Ging allemaal erg snel jullie horen snel alles. x Zo, en nu weer terug naar m'n bedje...
Goedemorgen dames, het was weer een kort nachtje. Toen Riedel smste lag ik er net in, sliep bijna. Ik had haar net terug gesms't dat ik het vandaag op zp zou zetten en om d'r te feliciteren maar toen dacht ik, ga er toch maar even uit om het alvast op zp te zetten. Goed he van Riedel, gewoon bevallen gisteren, echt gaaf! Ook hier: @ Riedel: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meid! Geniet er lekker van samen met je mannetje! @ All, ik ga me aankleden en klaarmaken verder voor m'n halve dag werken. Om 06.50 moeten Wes en ik de deur weer uit :S gister zat de prenatal al dicht om 17.30 uur dus we hadden het matrasje nog niet hij heeft weer naast mij in 'n bedje gelegen en vanmorgen lag hij op z'n buik en toen legde ik 'm een beetje lomp weer goed dus toen werd hij wakker. Toen maar even bij mij in bed gelegd want het was 05.30 dus hij kon nog makkelijk een uur slapen. Na wat knuffelen is hij tegen 6e weer gaan slapen dus dan til ik 'm straks zo uit bed de auto in en naar m'n moeder. Krijgt hij daar meteen een schone broek en de fles en kan zij 'm aankleden en zo... Vind het zo zielig als hij er zo vroeg uit moet omdat ik moet werken... Nou meiden, beetje ego, zal straks ff lezen/reageren!
*** BEVALLINGSPOLL **** Riedel, uitrekend 30 april en het is een kippetje! Denkt zelf: 7 mei kippetje Miranda: 1 mei kippetje penr: 5 mei kippetje (mijn verjaardag ) Delikip: 25 april kippetje Diepvrieskip: 6 mei kippetje =D> Daykip: 29 april kippetje Juffiekip: 3 mei: kippetje Mupkip: 1 mei kippetje Yojokip: 2 mei kippetje QueenieKippie: 3 mei kippetje Dagdromer: 30 april kippetje Preciouskip: 3 mei kippetje *** Buddylijst *** Riedel = Delikip yeahhhhhhhhh Kristel, je hebt het goed geraden! =D>
Zo, een goede morgen voor de rest!! @Deli, fijn en lief van jou dat jij vannacht nog op bent gestaan om mee te delen dat Ridd bevallen is! Volgens mij hebben wij allemaal in spanning gezeten Mooi begin van de dag om zoiets te lezen Liefs
@ Missie, toen ik vannacht een sms kreeg wist ik het meteen: Riedeltje! Hoopte al dat het bevallingsnieuws zou zijn en niet dat ze nog bezig was. Gelukkig heeft ze het nu achter de rug. Ik dacht zet het maar meteen op zp, straks zijn er dames die vroeger dan mij naar het werk moesten en dan hadden ze nog moeten wachten en een hele dag in spanning moeten zitten... Hoe is het met jullie verder meiden? Lekker geslapen allemaal? Volgens mij is het vandaag een beter weertje! Gisteravond afscheid genomen van de buurman, ohhhhhhh die herkende je niet meer. 4 maanden in het ziekenhuis gelegen en uiteindelijk overleden.... Ik heb niet zo goed gekeken hoor, scheelt ook dat ik m'n bril niet heb. Vind het maar niks maar de buurvrouw stond precies voor de kist gister met condoleren dus je kon er niet echt omheen :S
jeetje, is wat zeg, ben je al overrompeld door dit slechte nieuws, moet je ook nog naar een overleden persoon gaan kijken, bah, kan me voorstellen dat je daarvan onder de indruk was! Stond dat deksel gewoon open? Ik zou er ook niet blij mee zijn zeg. Ik vind ook dat een afscheid van een overleden iemand iets heel persoonlijks is, ik zou dus niet mijn man in een ruimte parkeren met het deksel open zodat iedereen hem zo kan zien... Kan ook zijn dat ik je verhaal verkeerd opvat, dus val me gerust in de rede dan.
Oh trouwens Deli, ik las dat je voor niets naar de Prenatal gereden was gisteren.... ze hebben ook een online shop.... misschien staan die matrasjes daar op....
Dagdromer... ja het heeft n naam: FLOATING THUMP! En... RADIUSDYSPLASIE aan t andere handje oftewel... onze duim kan niet verder dan net onder onze pink en hij kon hem helemaal op zn pols leggen. Zag er ook altijd heel gek uit! RIDDLE EN MANLIEF, GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE!!! WAT EEN GEWELDIGE NAMEN HEBBEN JULLIE VOOR HAAR MissDior... ja denk er nog regelmatig aan ja, vooral als ik mn zoontje aankijk is het plaatje niet helemaal perfect. Ik ben zelf in sept '08 gecurreteerd en ook ik telde de weken af naar de bevalling toe dus verontschuldig niet want ik denk dat iedereen dat wel doet! Ook met dat heb ik nog veel moeite hoor! Maar goed hopelijk worden we weer snel zwanger hahahah en ik hoop jij ook! Deli... maken we n nieuwe poll voor Linnie, Kristel en Pooh?!! Wie heeft er trouwens nog iets van Pooh gehoord? Zal ik haar straks ns sms-sen want volgens mij weet ze niet hoe ze ons hier moet vinden. All... ik ga even werken... ow wie weet hoe ik de tijd moet goed zetten want dit is zo irritant he... Tok later
MissDior... mn zoontje moet maandagmorgen a.s. geopereerd worden! Ik vind t erg verontrustend nu met dat berichtje van zn hartje! Maar goed... morgen naar de kinderarts en hopelijk kan die mij geruststellen. Mijn ex was ( en is nog) n wreed en egoistische man. Ik ben nu al 4,5 jaar van m af en denk jij dat hij veel naar zn kinders belt?!! Nee hoor! Alleen opa en (stief)oma hebben de aandacht en tijd voor de kinders. Maar (stief)oma zegt ook niet tegen mn ex als zij de kinders komt ophalen voor te logeren hahahaha hij taait toch niet om zn kinders dus waarom moet iedereen achter hem aan lopen? Hij is zo altijd geweest hoor... ik heb er 13 jaar lang n relatie mee gehad en toen ik uiteindelijk die relatie kon verbreken en kon kiezen voor mn kinders en mn eigen kreeg ik al snel n nieuwe relatie met Chris en die relatie heeft van mij n sterke vrouw gemaakt... ik laat niet meer over me heen lopen en ik accepteer niet meer zo'n rotopmerkingen!!! Mn ex dacht dat ik altijd ja en amen bleef zeggen maar vanaf dat moment heb ik gedaan en gezegd zoals ik wou en nu sta ik mn mannetje en daar kan hij niet mee omgaan. Als ik nee zeg dan is t ook nee!!!
@Miran, Tijd goed zetten? Bedoel je in je berichten? Dan ga je naar je gebruikerspaneel, je klikt dan op foruminstellingen, dan scrol je naar beneden, dan zie je "mijn tijdszone" staan... daar zoek je GMT + 1 en die zet je vast.... als het goed is dan loopt je tijd in je berichten goed met de huidige tijd.... PS, ik zie nu gewoon de juiste tijd in je bericht staan.... succes
@Miranda, Oh maandag ochtend al...ik denk dat er nu een heel stuk vertrouwen van jouw uit naar de arts moet komen... ( we gaan er vanuit dat die mensen wel weten wat ze doen) een hart is een serieus iets en vooral bij kinderen, ik denk dat hij je zal gaan uitleggen wat ze precies gaan doen en wat dat voor consequenties voor je zoontje met zich mee gaat brengen.... is een zeer gevoelig onderwerp voor je, en ik denk dat als je je onzekerheid bespreekt met de arts dat hij je misschien gerust kan stellen en je kan uitleggen wat op jullie af gaat komen. Maak je onzekerheid bespreekbaar meid, blijf er niet mee zitten!
Je was toch niet per ongeluk met mijn ex getrouwd hé ? Ik herken dat ja, zo´n ex heb ik ook.... veranderen doen die mensen niet meid, en probeer ze ook maar niet te veranderen, want jij zit je druk te maken en hun leven lekker hun leventje. Ooit zal een dag komen, en daar ben ik van overtuigd, dat ze genadeloos met zich zelf geconfronteerd worden, ze moeten dan met hun eigen emotie´s en geweten leven... geloof me, dat is een zeer lastig iets en een blok aan hun been!