[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, ik herken het wel gelukkig, Wesley heeft dit wel vaker gehad. Maar hij is overdag niet zo heel moe?! Hij slaapt 'smorgens altijd nog even en dan is hij voor de rest van de dag supervrolijk. Overdag slapen gaat thuis ook prima alleen 'savonds even niet... Weer zo'n fase van "oei, ze laten me hier alleen" Natuurlijk steunen we jou! Ik heb geen ervaring met de fases waar jij door gaat maar kan alleen maar aan je denken en zeggen, sterkte. 't is niet veel maar komt uit een goed hart ;)

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... idd zegt iedereen "hij is zo vrolijk". Giuliano mankeert veel MAAR is ook altijd vrolijk en hij is buiten n KWAJONGEN 1ste klas ondanks alles wat ie heeft.

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... die laatste woorden is al meer dan genoeg. Dat doet n mens al goed. Gelukkig heb je geen ervaring hier mee en dat hoop ik dat jullie die fases ook niet door hoeven te maken want t is n lange weg... maar niettemin t mannetje zelf heeft er geen last van dus maakt t draaglijker. Zo af en toe als ie er weer wat bij krijgt dan zakt de moed me in de schoenen en denk ik: "alwéér.. houdt t dan nooit op bij hem. Het is altijd hij die wat mankeert en nooit de andere 2". Maar zoals ik al zei... t ventje blijft vrolijk en dat is mn houvast!

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    idd miran...je hebt al heel wat ervaring met je kinders en ook al genoeg te verduren gehad. Hoop dat het vanmiddag mee valt en je gerust gesteld word. Hou ons op de hoogte!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Kan me goed voorstellen dat je er soms een beetje moedeloos van wordt :( gelukkig heeft hij er geen last van, als je 'm ook nog ziet lijden zakt de moed je helemaal in de schoenen. HOpelijk is het einde snel in zicht!

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    BTW ben trouwens wel erg blij dat het hier weer steeds gezelliger en drukker wordt :D

Het is trouwens inmiddels al weer ff mei.......tijd voor kippendag??

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik ben helemaal voor kippendag dus bij deze de oproep voor de meiden die meewillen? Dan kunnen we daarna bekijken welke plaats het wordt, mee eens dag?

@ Missie, heb jij trouwens ook hyves?

Volgens mij zit verder iedereen op hyves die hier ook meekletst toch? Ik vind het ook gezellig Dag! Daarom wilde ik ook niet naar een ander forum, het is hier begonnen, hier is het kippenhok ontstaan ;) :)

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli....HELEMAAL MEE EENS! dan krijgen we achteraf ook geen problemen over de locatie (als het goed is). Ik ga mee! :D

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    @ hyves...heb een heleboel van jullie nog niet tussen mijn vriendjes staan. Ik weet ook helemaal niet wie wie is :oops:

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha, ik ben Delilah op hyves ;)

Zal ik dan een officiele oproep doen?

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli..jij bent wel al mijn vriendje dacht ik toch ? :D

Aan jou de eer om een officiele oproep te doen! :)

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

*** Officiele oproep aan alle kipjes *** :)

Wie is er in voor een gezellige ontmoeting, wederom een poging om dit te regelen. Aan de hand van wie er mee willen zullen we gezamelijk besluiten in welke plaats we afspreken. Laat je er dus niet van weerhouden om mee te gaan, we kunnen best een plaats vinden welke voor iedereen haalbaar is! Oke, hier gaan we;

Zaterdag 30 mei
    Delilah - Arnhem

Zaterdag 6 juni

Zaterdag 13 juni
    Delilah - Arnhem

Zaterdag 20 juni
    Delilah - Arnhem

Zaterdag 27 juni
    Delilah - Arnhem

Oke, iedereen even invullen aub zodat we eindelijk eens met een flinke groep kunnen meeten gezellig \:D/

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wij zijn vriendjes Lo.. uhhh, dag ;)

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    *** Officiele oproep aan alle kipjes *** :)

Wie is er in voor een gezellige ontmoeting, wederom een poging om dit te regelen. Aan de hand van wie er mee willen zullen we gezamelijk besluiten in welke plaats we afspreken. Laat je er dus niet van weerhouden om mee te gaan, we kunnen best een plaats vinden welke voor iedereen haalbaar is! Oke, hier gaan we;

Zaterdag 30 mei
    Delilah - Arnhem
    Dagdromer- Geffen

Zaterdag 6 juni
    Dagdromer-Geffen

Zaterdag 13 juni
    Delilah - Arnhem
    Dagdromer - Geffen

Zaterdag 20 juni
    Delilah - Arnhem
    Dagdromer - Geffen

Zaterdag 27 juni
    Delilah - Arnhem

Oke, iedereen even invullen aub zodat we eindelijk eens met een flinke groep kunnen meeten gezellig \:D/

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hihi! Je mag best mijn naam zeggen hier hoor! Is niet zo erg als mensen weten wie ik ben. Ik ben gelukkig geen gezochte persoon van de onderwereld (bijhalve van de SKSB dan) :)

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahahaha, LOES is een berucht kippetje van de SKSB du ;) :)

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    YEAHHHH! :D

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik vind wel dat de meiden die zeggen dat ze meegaan er ook niet meer onderuit mogen op het laatste moment, tenzij er een heeeeeeeeeele goede reden is...

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Mee eens!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

hahahha.... Nu gaat er niemand meer mee ;)

Deel Deze Pagina