[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: he b er ook al over nagedacht om de wagen om te bouwen. Als ik de maxicosi op de wagen doe gaat net namelijk wel goed. Dan kan hij idd lekker om zich heen kijken. Dacht aleen dat eht nog neit mocht nu al. Heb het gistern wel even geprobeerd en hij kan er prima in.

Dag: Wil je best opvrolijken hoor! Heb helaas ook nog steeds hoofdpijn :(

Kristel: wat vervelend vna je laptop.

Ga nu even met nathan spelen. Typen met hem op schoot gaat niet zo goed. Al vind hij het wel interessant allemaal volgen mij

tok later

xxx

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Queenie, een update...

Linnie, lag idd laatst nog in het zkh, als het goed is mocht ze vandaag naar huis volgens mij.

Miranda, moet vandaag met haar zoontje naar het zkh en dat is best spannend

Miss Dior, heeft gister een gesprek gehad met haar schoonloeder die niet zo netjes omgaat met Missie, maar dat liep niet zo lekker, ze probeert het dapper nog een keer.

Dag, wacht op telefoon van de huisarts omdat Stan zo spuugt en weinig aan is gekomen mag ze naar de kinderarts.

Kristel komt voorlopig niet, problemen met laptop.

Mup kwam even voorbij om te vragen hoe het hier is en om te zeggen dat ze druk is.

Verder is er een lijst voor een meeting in mei/juni, iedereen die zin heeft opgeven dan bespreken we later de plaats waar we het allemaal mee eens zijn!

@ Queenie, vervelend zeg van je haan's oom :(

@ Juffie, tja... Ze zeggen dat het beter is om het een aantal maanden later te doen maar goed. Ik geloof daar niet zo in. Heb het gewoon gedaan. Hij ligt er toch niet uren in dan!
    Juffie is ziekjes en Nathan hoest nog erg.

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dankje Deli! Zal straks ff reageren!

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    :oops: *Beetje overdreven he, 2x hetzelfde berichtje plaatsen...* :oops:

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Jeej de ha heeft net gebeld! Mag dinsdag a.s. al naar de kinderarts! En heb ook gelijk al medicijnen gekregen om zijn maag tot rust te laten komen!
    Deli...bedankt voor de gekke bekken! Lig in een deuk hier. Humeur is al stukken beter!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Queenie, errrug overdreven hoor!

@ Dag, beter zeg zo snel al! Fijn voor je! Ben blij dat mijn gekke bekken je ook een beetje hebben geholpen... Nu vragen alleen mijn collega's zich allemaal af of ik wel goed snik ben ;)

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Haha, deli en dat allemaal voor mij.......ben zeer vereerd :)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou ik heb het even uitgelegd hier... Heb even gezegd dat er aan de andere kant van mijn scherm een treurig kipje zat dat moest worden opgevrolijkt dus toen begrepen ze het wel :rolleyes: :)

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Wat een begrijpende collega's! Ik zit alleen dus hier kan niemand me uitlachen gelukkig.

Iemand nog iets van ons Linnie gehoord?

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nee niks gehoord... Helaas! Ben wel benieuwd. Ze heeft ook nog geen buddy of wel?

We moeten even een nieuwe poll met buddy lijst maken :D

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Zo ben ik ook weer.. Nathan ligt in de box zijn mobiel te slopen. Dat ding draait rondjes maar hij kan er nu bij dus pakt hij die beestjes elke keer vast. :D maar goed hij heeft me een lol ;)

Dag: wat fijn dat je zo snel terecht kunt bij de kinderarts!

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dat is een goed idee!

Moet nog ff hard aan t werk. Tot strakkies!

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh zo grappig net. Had nathan op zijn speelkleed liggen en daar zit een spiegeltje op. Ligt hij daar voor op zijn buik. Kijkt elke keer weg en als hij zichzelf dan in de spiegel zag moest hij heel hard lachen. :) Heb het maar even gefilmd voor mijn haan..

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nieuwe poll is een goed idee en dan ook meteen voor pooh en kristel?? Moeten we wel even de uitgerekende data;s weten..

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja precies die data weet ik niet. En aangezien de dames er niet zo veel zijn wordt het lastig :(

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nee dan is het lastig inderdaad..

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Waar is iedereen nu :rolleyes:

18. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey was ik ook weer even;

Deli bedankt voor de mooie update hahaha

Miran; heeel veel succes maandag. Wat knap dat je zo positief blijft ondanks alles. Ik weet uit ervaring dat positief denken je alleen maar sterker maakt, maar soms is het ook gewoon moeilljk.

Juffiel; lekker je gevoel volgen, als je de wagen wil ombouwen dan doe je dat toch lekker

kristel; succes met je computer

Lin; en en en mag je naar huis!!

Ik ben voor een gezellige kippendag en wil heel graag ook de baby's zien. Ik snap alleen wel dat het misschien niet voor iedereen haalbaar is. Bij het februari forum reserveren ze een plek en spreken daar dan af. Misschien is dat ook wel een idee.

Zoë is wat humeurig en hangerig. Heb net gelzen dat ze weer een sprongetje maakt. Nou dat klopt hahahaa

ik ga haar nu even de fles geven

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: sterkte met het sprongetje ;)

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010