@ Mink, succes met de sprong bij de aug. mama's hebben ze een tijd terug ook in het midden van het land een plek geresserveerd schijnt erg leuk te zijn geweest. Je kon er ook lunchen. Misschien is dat een idee maar dan op een andere plaats want toen was het voor mensen in het Noordan alsnog te ver weg. Eerst maar zien wie er de lijst invullen om mee te gaan
Deli: lijkt mij een goed idee! Als het maar een beetje centraal ligt vind ik het prima. Mink: Hoe lang heb je nog verlof eigenlijk?? Dag: nog even werken en dan weekend!
Nog 1, 1 uurtje voordat ik stop. dat ik kap dat ik nok......... enz enz Kreeg zomaar dat liedje in mijn kop. Waar is dat toch van?
TTTTTTTTelekids ja! Dat zongen Carlo en Irene op het eind maar dan in minuten "de klok die blijft maar tikken dus we komen er wel"
Ik moet officieel nog 3 kwartier werken ga iets voor 5e mooi weg, lekker m'n mannetje ophalen. We eten vanavond frietjes, gaat haantje halen als hij uit werk is. Bah...
hahah deli wat een heerlijk mannetje zeg. Riddle; ik vrees dat Zoë zware concurrentie heeft hahahah wat een mooie dochter zeg!! Deli; ik begin volgende week weer met werken, athans donderdag een opening en die daarop begin ik voor het echie hahaha Ik vind Utrecht wel te doen, maar we wachten idd even af, ik zal mijn naam er wel even bijzetten zo ben aan het koken en vanavond hebben we een feestje. fijne avond allemaal
Hey meiden! Zo, ben net pas thuis van het werk...Jippieee! Kan zo meteen weer de keuken in duiken om iets lekkers te koken voor mijn Kalkoen Naja, iedereen heeft een haan hier, ik doe het met een kalkoen oooh wat zullen wij knappe kinderen krijgen @Miranda, hoe was het bij de kinderarts vanmiddag? Al een beetje gerust gesteld? @ Dagdromer, fijn dat je zo snel al iets gehoord hebt van de kinderarts! @Deli, wat een lekker kereltje zeg! Mooi jongetje heb je! @Mink, fijne avond meid! @Juffie, nee meid, ik heb geen hyves. Ik lees zo nog even alles terug, dus mijn excuses als ik iets of iemand over het hoofd zie nu. Ik sprint zo nog even naar de keuken, dus ik zal proberen straks nog te reageren.
Hm voel wel nu dat er vanalles gaande is in mijn buik.... hopelijk heb ik mooie eitjes deze maand!! Groei eitjes, groei....
@ Mink, oh wat spannend zeg weer aan het werk! Voor mij is Utrecht ook ideaal maar als Queenie mee wilt is het voor haar geloof ik nog te ver. Moeten maar even kijken hoe het zit! @ Missie, je weet wat ze zeggen: In mei leggen alle vogels 'n ei Zal vast een mooie zijn! En een kuikentje van een kip en een kalkoen ik ben zeer benieuwd! Zo, net thuis van m'n werk en Wesley heeft lekker even een half uur gebadderd. Nu is mijn haantje eten halen en krijgt Wessie zo z'n laatste flessie Hij heeft weer een hele leuke dag gehad, gelukkig maar!
Miss: laat dat eitje maar goed groeien hoor! Deli: fijn dat Wesley zo'n fijne dag gehad heeft. Fijne avond allemaal! xxx
Hallo allemaal... Even n update van t zkh bezoekje... De kinderarts luisterde naar t hartje en hoorde dus ook n andere ritme dan normaal MAAR niks verontrustend (blijkt vaker voor te komen bij jonge kinderen)... gelukkig wou hij mij geruststellen door toch maar even n ECG te laten maken zodat dat mn twijfels wegnam! Na die ECG weer terug naar de kinderarts en die liet mij de papieren zien en legde uit wat t betekende, daarna vroeg ie: en? ben je nu geruster? Ik zeg: ze houden tijdens de operatie toch t hartje in de gaten? Ja hoor! Tja. zolang t ventje er zelf vrolijk onder blijft gaat t goed he! Dus ikke opgelucht en hem dankbaar dat ie speciaal voor ons naar zkh was gekomen. Ik zei ook: Sorry misschien ben ik wel té overbezorgd. Maar dat wuifde hij al gelijk weg. Nu is t alleen nog spannend voor n maandag... en eigenlijk wil ik n kadootje geven aan t ventje maar ik zou niet weten wat. Heeft iemand misschien tips of suggesties? Ja ik wil mee naar kippendag en ja ik vind n nieuwe poll voor Linnie-Kristel en Pooh wel leuk!
*** Officiele oproep aan alle kipjes *** Wie is er in voor een gezellige ontmoeting, wederom een poging om dit te regelen. Aan de hand van wie er mee willen zullen we gezamelijk besluiten in welke plaats we afspreken. Laat je er dus niet van weerhouden om mee te gaan, we kunnen best een plaats vinden welke voor iedereen haalbaar is! Oke, hier gaan we; Zaterdag 30 mei Delilah - Arnhem Dagdromer- Geffen Zaterdag 6 juni Dagdromer-Geffen Juffie- Middenmeer (NH) Zaterdag 13 juni Delilah - Arnhem Dagdromer - Geffen Miranda - Oud-Vossemeer (Zeeland) Zaterdag 20 juni Delilah - Arnhem Dagdromer - Geffen Juffie-Middenmeer (NH) Zaterdag 27 juni Delilah - Arnhem Juffie-Middenmeer (NH) Miranda - Oud-Vossemeer (zeeland) Oke, iedereen even invullen aub zodat we eindelijk eens met een flinke groep kunnen meeten gezellig
MissD... hahaha laat die prachtige eitjes en zwemmertjes maar goed naar elkaar toe komen!!! All... ik heb wel stevige en volle boobs merk ik en nog steeds niet ongi. Vorig jaar had Chris n supervaderdag kado... zijn zoontje vertelde dat ie vanaf die dag bij ons kwam wonen EN ik had n POSITEST in handen. Nu wil ik n POSITEST op MOEDERDAG haahhahaha wie veert voor mij?????? Ik ga er stiekem wel n beetje op hopen hoor!
Hey miran...fijn dat je gerust gesteld bent! Ennehhh...ik ga natuurlijk veren voor je! Deli......wat een snoepje die zoon van je! Miss......kalkoen ? De meimaand is de moedermaand dus go for it!