Geeft niet meis, iedereen typt wel een een verkeerde naam. Hoop dat je snel weer regelmaat krijgt in je menstruatiecyclus. Tja en als het om mijn lijf gaat, was het 10 maanden lang verwarring en gekte. Maar ach daar zijn we vrouw voor denk ik... Ik ga nog effe tv kijken, dus tot morgen kipjes
Lieve kippies, Ff een tijdje druk geweest dus niet op de site geweest. Voor dat ik naar me bed ga wou ik toch ff komen kijken (heb avonddienst gehad). Lees vreselijke berichten.... Mup en yojo, heel veel sterkte meiden, ik denk aan jullie! Weet niet goed wat ik moet zeggen.... Kom morgen (woensdag) weer tokken, heb dan overdag vrij, ga de nacht in. Dikke kus en knuffel vooral voor Mup en yojo! Liena en juffie, succes met de echo morgen en geniet ervan! Laat weten hoe het was hé!
goedemorgen allemaal, vandaag een druk dagje, sport en speldag op school. heb het deels georganiseerd dus altijd even spannend of het gaat lopen zoals het moet... dan vanmiddag lekker opruimen in de klas en daarna naar de kapper. Vanavond pas om 8 uur naar de vk. Geen echo denk ik hoor.Volgens mij alleen hartje luisteren. ook leuk natuurlijk yojo en mup: blijf gewoon praten hier, daar zijn we voor! succes iedereen vandaag! XXX
Goeiemorgen kippies! Ga zo eerst eventjes bijlezen, kom straks even meetokken! Gaan tegen 10u wel weer weg, maar voor die tijd kom ik nog ff langs! Xx
@ Tessa, welkom in ons hok en succes met afwachten die laatste dagen! @ Riedel, wat vervelend dat je lichaam van alles doet! Hopelijk is snel alles weer in orde meid! En weet je weer waar je vanuit kan gaan! Fijn dat je er weer wat vaker bent in ieder geval @ Yootje en Mup, hoe is het met jullie vandaag meiden? Ondanks alles is het wel fijn dat jullie dingen met elkaar kunnen delen! Dat zal toch wat schelen misschien?! @ Juffie veel plezier vandaag op school, nog ff meid heb je lekker vakantie! Heerrrrrlijk! Veel plezier bij de vk vanavond, laat je even horen hoe het is geweest? @ Pooh, gezellig dat je vandaag komt tokken @ Liena, meid succes bij de vk vandaag! Heb je alles op een briefje geschreven? Wel doen hoor en vragen wat je wil want vragen is nooit dom! In ieder geval veel plezier bij de vk! @ Queenie, buddy, kippie, hallo! Hoe is het met je meid? Doe je het wel een beetje rustig aan zo voor de verhuizing? Zo... Nu eerst ff een bakkie koffie ben inmiddels op mijn werk en heb wel beter geslapen gelukkig! De jeuk is niet weg maar wel een stuk minder geworden heb er nu voornamelijk aan de zijkant van mijn buik last van, wat vervelend is omdat je op je zij slaapt maar ik heb goede hoop, probeer niet te krabben en te hou stug vol met smeren/poederen... Gister zijn mijn haantje en ik tegels gaan halen voor de keuken, de hele opzet is klaar vrijdag komt EINDELIJK de apparatuur en vanavond konden we de tegelzetter bellen dus ik ben benieuwd! Ik kan niet wachten tot ik weer kan kokkerellen
Hier gaat het opzich wel. Maar ben dan ook pas net mijn bed uit komen rollen. Dus het kan nog veranderen. Had net voor de grap mijn temp opgemeten en die is gelukkig alweer 36.8. Een goed begin zal ik maar zeggen.
@Deli/Buddy/Kippie ; Ik doe het rustig aan hoor! Ga straks naar mijn oma met Jamie even op de koffie. Vanmiddag als Jamie slaapt ga ik rustig aan alvast 1 kast leegpakken. Morgen weer een kast, en zo elke dag een beetje. Mag ook niet teveel doen van haantje hoor, die houdt me goed in de gaten! Lijkt me echt vervelend hoor, aldoor jeuk. Ik heb het soms bovenop mijn buik wel wat, maar dat is ook zo weer over. Wel heb ik sinds gister weer iets nieuws... pijn in mijn linkerbil... Vannacht 3x wakker geweest daardoor, toen maar naar de wc... maar daarna weer lopen naar boven, dat deed zo'n pijn in mijn bil, niet normaal meer. Heb er nu nog last van, dus loop een beetje alsof ik kreupel ben nu, hihi! Zal er ook wel bijhoren... Dus zoals het lijkt kan jij dit weekend weer de kokkin gaan uithangen! @Liena & Juffie; veel plezier bij de VK vandaag! @Tessa; Welkom! En we zullen voor je veren (=duimen ) ! @Yojo & Mup; Hoe gaat het nu met jullie? Dikke knuff! Zo, zal me ff gaan opfrissen en een beetje gaan eten. Jamie zit al in de kleren, maar die heeft nu nergens zin in. Ja, mij knijpen... maar hij is wel heel lief hoor! Tok straks! Xx
Goedemorgen Kippies! @Yo & Mup: Jeetje meiden! wat erg voor jullie ik zat gewoon met traantjes in de ogen dat het jullie niet gegund is deze keer! Heel veel sterkte meiden! dikke knuf @Deli: je bent vandaag 34 weekjes! gefeli nog maar 6 te gaan! en je keukentje is nu bijna af! Lekker hoor @Liena: Veel succes/plezier bij de VK @Tessa: welkom hier en sterkte met wachten Ik zal zaterdag om 10:32 al op het station zijn, dus lekker op tijd mijn mobiel staat op Hyves. Ik heb er zin in!
@ Queenie, die jeuk is inderdaad vreselijk! Ik heb ook veel te veel lopen krabben, kreeg allemaal bultjes van het krabben die ik dus weer kapot krabde... Tja, dan gaat het van kwaad naar erger natuurlijk dus nu probeer ik er vanaf te blijven! Maar ik heb wel redelijk geslapen, helemaal ingepoedert door mijn haantje en hij had mijn navel en rondom ingesmeert met een zalfje want dat was een beetje droog van alle poeder dus toen ben ik lekker in slaap gevallen en na mijn eerste plasje kon ik ook nog even slapen en toen werd ik wakker van de jeuk......... Gelukkig had ik mijn natte theedoek aan het bed gehangen dus die onder mijn nachthemd gestopt en heb toen nog redelijk verder geslapen Ik voel ook sinds een paar dagen wat in mijn bil, alsof ik spierpijn heb maar wel vervelend als jij er erg last van hebt! Ik moet mijn hakken echt gaan inruilen voor platte schoenen volgens mij... Maar ben zo eigenwijs En je hebt het goed, lekker rustig aan kast voor kast inpakken! Ik zou ook niet stil kunnen zitten hoor @ Day, dan ben jij de eerste denk ik zaterdag! Ik heb er ook wel zin in! En bedankt voor je felicitatie, nog maar 6 te gaan inderdaad geloof het alleen zelf nog niet helemaal @ Mup, doe maar lekker rustig aan meid!
@Deli; Haha, zal wel charmant lijken zo'n natte theedoek onder je nachthemd, hihi! Maarja, als het helpt waarom niet? Ik loop nu steeds op slippers, ook lekker hoor! Als ik gewone schoenen aanheb, van die ballerinaschoenen zeg maar, en als het dan wel warm wordt, gaat het toch wel knellen, dus dan uit voorzorg maar gewoon slippers aan. Nu scheelt het wel dat het weer nu lekker meewerkt! En idd, vandaag ben jij 34 weken! \/ Gefeli Deli!
@ Queenie, lekker toch op je slippertjes! Zou ik ook doen als ik niet hoefde te werken! Je wil niet weten hoe ik er af en toe bij loop thuis Heb zo'n lekkere knalroze zwangerschaps-flubber broek gekregen van een vriendin die heb ik heel wat aan met een T-shirt van mijn haan en vorige week heb ik 2 van die nachtjaponnen/jurkjes gekocht ik dacht doe maar XL maar die zijn toch te groot dus die flubberen ook heerlijk, maar die heb ik ook vaak aan met of zonder mijn roze broek. Als het zo warm is is het ook wel erg lekker maar het ziet er niet echt charmant uit dus over een theedoek doe ik al helemaaaaaaal niet moeilijk Naar mijn werk heb ik gewoon mijn nette kleren aan hoor en voor de kipjes die zich nu zorgen maken over zaterdag...... Ik zal niet mijn flubber-outfit aan doen
Very charming indeed! Ach, heb nu ook liever flubberkleding aan wat niet knelt, dan mooie (positie)kleren die (nu ineens) knellen. Maar als we weg gaan, probeer ik er wel altijd enigszins aantoonbaar uit te zien, haha! Zo, ga de tas even inpakken, koekjes en luiers mee voor Jamie, en dan zullen we in de auto stappen. Kom vanmiddag als ik een broodje eet wel even weer tokken! Tok 2 jullie later! Xx
Goeiemorgen dames Kom net m'n bed uit rollen. Gisteravond dan die krampen leken net weeën. Vannacht toen ik naar de wc ging ook een prop slijm/bloed. En redelijk wat. Om half zes vanmorgen ook nog en er zat ook redelijk wat in mijn maandverband. Maar nu weer oud bloed. Snap er niet veel van...maar heb wel het gevoel dat het loszit. Hoe is het verder met jullie vandaag?
Hey Yootje! Lijkt me ook erg onduidelijk allemaal... Hopelijk komt in ieder geval alles vrij uit zich zelf! Heb je wel een beetje redelijk geslapen?
Fijn dat je de nacht een beetje bent doorgekomen! Met de jeuk gaat het wel, het is nog aanwezig in ieder geval maar heb wel aardig geslapen gelukkig!
Ja ik moet nog tot volgende week werken en dan lekker verlof. Ik had nog helemaal niet zoiets van "poeh daar ben ik aan toe" maar als je slecht slaapt dan komt dat gevoel vanzelf volgens mij! Maar gelukkig gaat alles nog lekker! Ga je vandaag nog wat doen meis of lekker rustig thuis keutelen?
Ik blijf vandaag lekker thuis. Heb m'n joggingbroek aan en een shirt en m'n sloffen. Niet echt iets om op pad te gaan. Heb er ook geen zin in. Miss vanmiddag ff. Telefoon gaat ook steeds maar die neem ik niet op. FF geen behoefte aan al die lieve mensen. Ze bedoelen het allemaal heel lief maar daar heb ik momenteel niks aan. Heel egoistisch maar ja. Komt wel weer. Wil dat barry weer thuis is.