Zo ben ik weer.. Gezellig hoor in mijn eentje Heb mezelf de computerkamer in gedweild dus moet wel even internetten nu tot de vloeren allemaal droog zijn maar goed iedereen is lekker weekend aan het vieren zo te zien.. tok later!
Hey meiden he he daar ben ik weer een keer, sorry voor mijn vele afwezig zijn maar ja jullie weten hoe het gaat met zo'n klein frummeltje Hier gaat alles redelijk, met mij gaat het wel goed, herstel gaat vrij snel vind ik zelf behalve mijn staartbotje (of hoe je die ook noemt) doet echt vreselijk pijn en kan soms amper normaal zitten of opstaan, net alsof ie uit et lood staat of zo...maar ff afwachten of het vanzelf overgaat.. Met Rayven gaat het op en neer...ze zit nog steeds aan de Cinababy die krijgt ze nu standaard voor elke voeding...ze heeft wat moeite met aankomen en we hebben daardoor ook 2 dagen extra kraamzorg gehad en ze zit nu nog steeds 180 onder haar geboortegewixht, maandag komt de wijkverpleegkundige om haar weer te wegen...ze zit nu ook aan een andere fles van DrBrown's die schijnt veel krampen en boeren te voorkomen en inderdaad ging het 2 dagen helemaal super tot het vannacht weer mis ging maar ja het blijft ff uitptoberen en doorgaan gewoon..verder wil ze vaak niet slapen als ze gegeten heeft en blijft ze maar lekker om zich heen kijken en als ze wakker moet worden is ze met geen mogelijkheid wakker te krijgen tis ook nooit goed Nou meiden zal straks nog wat foto's in mijn album zetten van Rayven Tok jullie later weer
Mup: wat een schatje! Rid: vervelend zeg dat de krampjes blijven Hooop dat die andere fles de krampjes toch verminderd.. Zo zielig als je ziet dat je kleintje pijn heeft Fijn dat jij weer goed hersteld..
Goedenavond allemaal... Eerst even laten weten dat ik net ongi ben geworden. Het ziet er erg oud uit dat bloed. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Mupkuh... wat n dotje is Vanisha zeg! Volgens mij lijkt ze op papa zoals ik foto's van de papa heb gezien en nu haar gezichtje zo zie. Doet ze t goed? Lekker genieten he meis! Riddle... ik kan geen andere foto's gevonden krijgen dan die 2 die al in je album stonden van toen Rayven net geboren was. Waar heb jij ze dan staan... ik ben heel nieuwsgierig hoor . Dat ze last heeft van krampjes gaat na 3 maanden over, t is nl zo dat baby's de eerste maanden moeten wennen aan voedsel. Sorry dat ik je hier niet bij kan helpen met n tip. Bij die van mij bleef ik op hun rugje wrijven en dan stopte dat wel. Het is nu eenmaal zo dat de darmpjes deze voeding niet gewend zijn. Suc6 meid met die kleine! All... hier gaat t verders wel goed... heb heel veel last van mn rug. EN nu komen de krampen van mn ongi, zo'n krampen heb ik lang niet meer gehad, dus ik denk dat ik nu n flinke te pakken heb. Verders gaat t goed... ik zal even mn nieuwe kleine babyvogeltje spammen die ik iedere 3/3,5 uur moet voeden met n spuitje... Wat n liefke he? Hij/zij heet DROPPIE!
Miranda: wat balen van je ongi zeg wat een schattig vogeltje zeg! Nou neem nog een lekker wijntje dan Nathan wakker maken voor de laatste fles en mijn bed in.. Slaap lekker en tot morgen xxx
@ Miranda, wat een lief vogeltje zeg! Ik zou ook wel een tamme willen. Ik heb 6 verschillende parkieten allemaal niet tam
goede middag allemaal, deli; wat shit he, als je zo'n dag hebt. Dan gaat gewoon alles even mis. Hoe is het nu met je hand, heb je er nog last van? Miran; balen van je ongi hoor .... Ik zag wel echt een streepje? Kan het zijn dat het misschien vroegtijdig mis is gegaan, omdat het ook oud bloed is en je best wel krampen hebt? Tja je kan dat nu natuurlijk ook niet achterhalen.... ik ga voor je veren en een dikke knuffel mup; wat een prachtig meisje riddle; en foto"s All; wat gaan we doen met de kippendag? Ik ga even de lijst zoeken hahaha
*** Officiele oproep aan alle kipjes *** Wie is er in voor een gezellige ontmoeting, wederom een poging om dit te regelen. Aan de hand van wie er mee willen zullen we gezamelijk besluiten in welke plaats we afspreken. Laat je er dus niet van weerhouden om mee te gaan, we kunnen best een plaats vinden welke voor iedereen haalbaar is! Oke, hier gaan we; Zaterdag 30 mei Delilah - Arnhem Dagdromer- Geffen Zaterdag 6 juni Dagdromer-Geffen Juffie- Middenmeer (NH) Zaterdag 13 juni Delilah - Arnhem Dagdromer - Geffen Miranda - Oud-Vossemeer (Zeeland) Zaterdag 20 juni Delilah - Arnhem Dagdromer - Geffen Juffie-Middenmeer (NH) mink- drenthe Zaterdag 27 juni Delilah - Arnhem Juffie-Middenmeer (NH) Miranda - Oud-Vossemeer (zeeland) mink - drenthe
wie gaat er nog meer mee QB wil je ook een oproep op hyves doen? Mup,Wendy, yoyo, riddle, dagdromer, Liena, linnie, kristel en alle anderen, komen jullie ook Als we met een klein clubje zijn, kunnen we misschien bij iemand thuis afspreken. Is misschien wel handig omdat je dan alle bendogdheden makkelijker kwijt kan hahahah. Als we met een grote groep zijn, dan kunnen we beter wat gaan reserveren. Dan is Amersfoort of utrecht wel mooi centraal. nou ik hoor het wel.
Mink... ik weet niet of t vroegtijdig mis is gegaan MAAR ik kan je wel zeggen dat ik n MEGAkrampen heb gehad vannacht. Ze waren veel en veel heftiger dan na mn curretage! Ook nu krmap ik nog in elkaar van de pijn en bloed is niet mooi rood maar echt bruin tegen zwart aan. Ik hoop wel dat er meerdere zijn die mee willen gaan hoor met ons kippendagje en dan ook kijken welke dag. Tok later
utrecht of amersfoort liggn wel mooi centraal inderdaad. Jullie zijn ook altijd bij mij thuis welkom maar Middenmeer ligt niet echt centraal voor iedereen denk ik.. Ben trouwens moe.. Kon gisteravond niet slapen. haantje kwam pas om 2 uur thuis en tot die tijd heb ik ook wakker gelegen Gelukkig ging nathan na de ochtend voeding na even in ons bed spelen weer lekker slapen tot kwart over 10, kon ik nog even bijslapen.
Miranda: zou best kunnen dat het vroegtijdig mis gegaan is. Maar goed daar zul je nooit achter komen. Hoop dat je niet te veel krampen krijgt en het snel echt raak is voor jullie!!
@ mink...hihi, heb me al opgegeven hoor....ik sta al op het lijstje. 6 juni is alleen nu ook nog even de vraag of ik kan want misschien vieren haan en ik dan onze verjaardagen @ All........fijne zondag!
*** Officiele oproep aan alle kipjes *** Wie is er in voor een gezellige ontmoeting, wederom een poging om dit te regelen. Aan de hand van wie er mee willen zullen we gezamelijk besluiten in welke plaats we afspreken. Laat je er dus niet van weerhouden om mee te gaan, we kunnen best een plaats vinden welke voor iedereen haalbaar is! Oke, hier gaan we; Zaterdag 30 mei Delilah - Arnhem Dagdromer- Geffen Jootje-Someren(NB) Zaterdag 6 juni Dagdromer-Geffen Juffie- Middenmeer (NH) Jootje-Someren(NB) Zaterdag 13 juni Delilah - Arnhem Dagdromer - Geffen Miranda - Oud-Vossemeer (Zeeland) Jootje-Someren(NB) Zaterdag 20 juni Delilah - Arnhem Dagdromer - Geffen Juffie-Middenmeer (NH) mink- drenthe Zaterdag 27 juni Delilah - Arnhem Juffie-Middenmeer (NH) Miranda - Oud-Vossemeer (zeeland) mink - drenthe
Hey meiden Ik ga niet mee naar de kippendag, ik ben jarig en haan ook die maand en vind t niks om dan al een hele dag zonder Rayven weg te gaan De foto's komen nog want op de een of andere vage manier kan mijn laptop het schijfje waar de foto's niet lezen en krijg ik ze dus nog niet op de laptop...ben ermee bezig dus laat et weten als et gelukt is Ik ga ff eten en douchen nu Rayven eindelijk slaapt boven tok laters