Rid: snap heel goed dat je nog neit weg wilt nu hoor. Rayven is ook nog zo klein. De volgende keer beter!
Rid: snap heel goed dat je nog neit weg wilt nu hoor. Rayven is ook nog zo klein. De volgende keer beter!
@ Riddle, nog van harte gefeliciteerd met jullie meid Rayven!! Ik zag het toevallig staan en ik kan het niet laten om een berichtje te sturen hoor ookal istie een beetje laat.
Heeeeey My... dat is lang geleden meid! Hoe gaat t met jouw? Schrale troost misschien voor je maar kijk ns naar onze Linnie... die was ronde 2 van clomid zwanger geraakt dus... er is veel hoop voor jullie! Sterkte meis en ik zet mn veermodus voor je aan.
even spammen... ik ben zoooooo apetrots op Chris dat kan ik niet in woorden uitdrukken... moet je eens kijken hoe ons huis er al uit ziet. Ik vind t zo knap... hij is hier helemaal niet ervaren in maar iedereen, maar dan ook heel t dorp praat over ons "nieuwe" huis. Iedereen vol lof! Ik vind t super!!! Wat vinden jullie?
@ Miran, heee lieverd! Het gaat op het moment wel goed met mij, veel ups en downs natuurlijk. Naast dat ik pcos heb kregen we jammer genoeg ook nog te horen dat mijn vriend heel weinig zaad heeft.. Nog geen eens 4 miljoen, wat normaal rond de 20 miljoen hoort te zijn. Dus ik weet niet of we nu alleen met Clomid door zullen gaan of dat we straks iets als IUI gaan doen. Dankje dat je gaat veren , ik houd ook wel hoop. We gaan gewoon door! Hoe gaat het met jou?? Ik zie dat je op dag 2 zit en je laatste cyclus langer was, echt balen.. Hopelijk mogen jullie ook snel genieten hoor, is jullie ook zo gegunt. Wat ziet jullie huis er mooi uit! Ben benieuwd naar het eindresultaat . Echt knap van je mannetje.
miranda: wat wordt jullie huis mooi zeg! knap van chris hoor. My: Wat leuk dat je er weer even bent Hoop dat jullie via de mmm snel zwanger mogen worden!
Kom alleen ff goeiedag zeggen! Het is vandaag weer periodeafsluiting dus moet hard werken! Fijne dag allemaal!
Hey dames, kom even zwaaien! Zp is erg traag, hebben jullie daar ook last van? Verder ben ik druk thuis dus ga er snel weer van tussen. xxx
Hallo meiden, sorry maar nog niet echt de tijd gehad om terug te lezen. Hier gaat het z'n gangetje, zijn voor de pretecho geweest. Dat was zo bijzonder! Vrijdag beginnen met fysio voor me bekken/rug en ik ga vanaf morgen minder werken, 2 uurtjes minder op een dag. Hopelijk is dat voldoende. Vandaag 1 dagje vrij, lekker relaxen. Heerlijk in bad geweest, vond de kleine ook lekker want er werdt flink geschopt in me buik hihi. Vanavond bij me ouders eten en hun de DVD van de pretecho laten zien. Hoop dat alles met iedereen goed gaat! knuffel voor alle kippetjes (en kuikentjes)
ZP was idd ff raar bezig, ook hier heel traag en soms kon ik er ff niet meer opkomen etc. @ Juffie, dankje wel!! Hoop zo dat dit ons jaar wordt wanneer we zwanger mogen worden. Wat gaat het snel met de baby's hier. Jullie jongentje is ook alweer dik 4 maanden zie ik. Alles goed met Nathan? En met jou?
pff hier ook een zeer langzame ZP.. Schiet echt niet op zeg.. maar goed toch even een berichtje! Hoe gaat het met alle kippies?? Weer rustig vandaag zie ik.. Hier alles prima. Lekker gewerkt. Met Nathan gaat het ook goed. Gisteren voor het eerst wat worteltjes geprobeerd. 1 knoeiboel naturlijk maar hij vond het wel lekker. Nou wilde haan het vanavond wel proberen want die zou het wel even netjes doen Nou niet dus.. net zo'n grote knoeiboel Moest Nathan nog niezen ook.. toen zat echt alles eronder.. Echt zo grappig Moest vooral om mijn haan lachen want die had echt zoiets van zal het wel eens even doen Nou vanavond lekker bankhangen.. Kort werkweekje trouwens deze week.. donderdag en vrijdag lekker vrij? Jullie ook allemaal?? Liena: ben ook erg benieuwd hoe de bruilof was! En hoe gaat het met Thomas?? fijne avond! xxx
Pfff wat een ontzettend trage ZP. Is er niks op vooruit gegaan sinds het het nieuwe forum is....krijg bijna nooit meer berichten dat er is gepost.... Geef mij maar ons eigen kippenhokkie. Dat tokt lekker weg!
Ik kom even aan waaien en meteen weer "doei" zwaaien!!! Hier is zp ook al n paar dagen errrruuuuuug traag! maar dat mag de pret niet bederven toch kippies?! De buikkrampen nemen gelukkig al wat meer af. Morgen naar zkh met giuliano voor zn ontlasting en tevens voor zn gips want die is er vanavond afgevallen dus morgenvroeg maar meteen bellen en meteen langs gaan. Hopelijk vervalt de afspraak van woensdag dan. Ik wens iedereen n prettige avond en tok morgen!
Goedemorgen... QB... wat n mooie banner heb je weer gemaakt zeg! Hoe gaat t met je kuikentjes? Juffie... jij ook n fijne dag toegewenst meis! All... hier gaat t redelijk hoor. Mn ongi is alweer ver weg. Giuliano's gips is er gisteren afgevallen dus dadelijk even naar Rotterdam bellen en vragen of ze opnieuw kunnen zetten. Moet vandaag ook naar de poeppoli in Rotterdam dus dat kan mooi samen. Tok later... doei
Goedemorgen Kippies! Zp was hier ook erg traag. Werd er gek van, heb wel meegelezen, maar niet gereageerd... @Juffie: erg herkenbaar dat verhaal over de worteltjes, hihi! mIjn haan zou het ook wel eens even netjes doen... Luca stopt ook steeds zijn vuistjes erbij in zijn mond en zwaait vervolgens ermee in het rond, waardoor we allebei oranje zijn ... Ik ben deze week trouwens helemaal vrij, want ik werk alleen maar donderdag en vrijdag. Dus een weekje extra vakantie, wat een bofkont he?! @LInda: hoe gaat het nou met je? Houd je het een beetje uit om rustig aan te doen? @all: ik ben gisteren met Luca naar een geitenboerderij bij ons in de buurt geweest. Ze hadden allemaal kleine geitjes, echt schattig. Luca vond ze wel leuk, totdat er eentje in zijn gezicht begon te mekkeren; toen moest ie keihard huilen, haha! Ik heb er een foto van op mijn hyves staan. Ik had de wandelwagencombi erop gezet, zodat hij goed rond kon kijken, vond hij wel erg leuk. Als ik dan zo naar hem kijk, besef ik ineens hoe groot hij wordt.... het gaat zo hard! Verder zit hij in een sprongetje, dus zijn humeur is niet geweldig, maar ik heb ontdekt dat hem afleiden met leuke dingen doen erg helpt. We gaan straks even wegen op het cb en dan op de terugweg gelijk wat boodschappen doen. Fijne dag allemaal!
@Elise... heb jij ook hyves? Ik ook. Als je wilt kun je mij aanmelden. Ik sta gewoon onder: miranda hagelaar te oud-vossemeer. Ik hoor of zie t wel. Leuk he die kinders hoe ze kunnen genieten als ze zo klein zijn. Ik vond t altijd heerlijk hoe mn oudste zn eigen lekker onder kon kliederen. Nu vind ik t super irritant als ze knoeien... hahaha nu zijn ze ook 5, 6, 9 en 12 jaar! Maar nu hebben ze ook leuke dingen hoor. 1 daarvan is dat ze zn eigen vermaken en vriendjes en vriendinnetjes uitnodigen, zodat mama ooit 10 kinderen in huis rond heeft hangen en dat is ook wel weer gezellig. Er is dan ook vrij weinig strijd onderling dus dat maakt t wel leuk. Ze ruzieën toch heel weinig samen. Tuurlijk mn jongste is n meisje en tja die moet tegen die jongens opboksen en zij laat echt niet de kaas van haar brood eten. Zij is dus ook écht baasje als t erop aan komt! De jongens worden kwaad en sluiten hun eigen op en zij staat te lachen op de overloop hahahaha dat heeft natuurlijk ook wel wat. En papa kan zij heel goed inpeperen. Papa zit niet 1x maar gewoon 100x op haar pinkie gewikkeld. Mooi is dat hoor! Ach.... kinders!.... geweldig als je zelf rustig bent en lekker in je velletje zit anders kan t n flinke ergernis worden.
Hi meiden! @QB; Mooie banner! Wat een kanjers! @Miran; Mooie foto van jullie huis, dat kan Chris wel zeg! @Juffie; Haantjes denken het altijd beter te kunnen, hahaha! @De rest; Knuffel van mij! Update moi: ben net terug van de VK! Alles prima in orde! Ik was trouwens afgevallen, hahahaha! Dat is weer iets nieuws! Zit natuurlijk op dieet voor mijn suiker en dat werpt z'n vruchten af! Haha! Gisteren in het ziekenhuis geweest voor controle, moet nu volgende week terugkomen om te kijken of ik nog naar een dietiste wordt gestuurd, of dat ik de laatste weken insuline moet gaan spuiten.. Hoop zo dat ik nog even mag diëten!! Duim! Verder ging alles goed met ons beebje, maar ik moet wel uitkijken met mijn harde buiken.. Kan vrij weinig zonder een harde buik te krijgen, dus moet nog meer proberen te rusten.. Nog meer?!?!?! Nou, alles voor onze kleine beeb toch?! Komt goed! Tot snel weer! xxx