[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, fijn om wat van je te horen. Misschien dat het vruchtzakje daar al wel bij heeft gezeten. Het rare bij mij is dat alles al weg is. Maar blijf krampen houden. Denk dat er nog veel uit gaat komen :( Heb je wel goed geslapen?

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @ Mupkuh Ja kan goed heb ook niet alles zitten bestuderen. Heb wel redelijk geslapen en jij?

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou je mag ook best even aan jezelf denken! Kan me wel voorstellen dat je niet zit te wachten op die confrontatie elke keer!

Wanneer komt Barry weer terug dan?

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, ik heb best goed geslapen. Komt denk door het glaasje wijn. En ben ook wel erg moe moet ik zeggen.

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Morgen ergens een keer pas. Dus dat duurt nog wel ff.

Ja mup ik ben ook helemaal op. Dat zal miss ook wel schelen met het slapen. En een glaasje wijn wil altijd wel helpen natuurlijk.

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoe het ook wil lukken het is fijn dat je kan slapen... Als je er 'snachts ook nog van wakker ligt ben je zo helemaal op!

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja klopt en emotioneel ben ik al op. Nu komen er met de post allemaal lieve kaartjes....het bloeden is gestopt en ik zit er ff helemaal doorheen.

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik kan me wel voorstellen dat het pijnlijk is om zoveel reacties te krijgen maar hopelijk kun je het van de positieve kant zien... Als je niks zou horen zou je daar misschien verdrietiger van worden, het is toch fijn dat mensen meeleven met je!

Ik wou dat ik wat voor je kon doen meid...

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dat is ook zeker zo. Maar ik denk dat het steeds meer door begint te dringen dat het niet goed is gegaan. En ja dan is Barry ook nog eens ver van huis. Komt wel goed hier maar nu ff veel janken.
    Ga denk ik nog maar ff sporten op de Wii. Kan ik mooi m'n frustraties weer kwijt en miss roept het wel iets op daar in m'n buik....

Tok jullie later en dank je voor alles

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Yojo, dat is ook niet niks meid, tuurlijk zit je er helemaal doorheen. laat het maar ff allemaal op je af komen en huil maar wanneer jij er behoefte aan hebt.... of schrijf t van je af dat schijnt ook te helpen. Sterkte meissie, denk en doe dingen waar jij behoefte aan hebt he. Dikke knuff van mij.

@Mupkuh, sterkte met die buikkrampen meid. Hoop voor je dat het niet te heftig gaat worden. ben wel blij dat je goed slaapt. Ook jij sterkte meid!
    Dikke knuff van mij.

@Deli, erg he die jeuk, dat heb je in het begin van de zwangerschap ook last van. Nog maar een anderhalve week en dan zit je in zw.verlof.... heerlijk he?!
    Verders alles goed met de kleine? En met aanstaande haantje?...... kijkt ie hier al naar uit?
    Jij ook een knuff van mij

Hier gaat het goed, alhoewel ik mijn bh niet aandurf te doen want mijn tepels doen zo'n pijn/ althans ze zijn supergevoelig nu. Mijn buikje gaat nu ineens heel hard groeien... vooral na het eten lijkt het al net of ik 2 a 3 maanden zwanger ben. Ik twijfel dus ook of het er maar 1tje is ja of nee.
    We zullen zien misschien ben ik wel verder dat kan ook nog.

Alle nieuwe kippies ( die ik voorbij heb zien komen) van harte welkom in dit gezellige kippenhok.

Alle kippies die tegen NOD aanzitten veer voor jullie voor postieve testen.

Iedereen die ik vergeten ben....... ook jullie HALLO en knuffels van mij

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ yo, doe maar lekker ff sporten, frustraties en emoties de vrije loop laten!

@ Miran, in het begin heb ik helemaal geen jeuk gehad gelukkig maar! Mijn haantje kan niet wachten, die is er zo vol van :D erg schattig!

Vervelend dat je last van je (.)(.) hebt! Mijn bh zit ook niet meer lekker, lastig is dat he!

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb net even de vk gebeld en mijn verhaal verteld. Zij vertelde dat het dit dus was. Die prop van vannacht was het vruchtzakje en daarna houdt het bloeden vrij snel op als je geluk hebt. Ook omdat ik die "weeën" gister had denkt ze dit. Mocht ik nou toch nog veel bloedverlies hebben en krampen moet ik op controle komen.
    Ben wel beetje opgelucht nu hoor.
    Heb ook ff lekker gesport.
    Niet eten is ook effectief....was vergeleken met gister alweer 300 gr kwijt.....

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    O ja ik moest vandaag zien als dag 1 van mijn nieuwe cyclus en er gewoon vanuit gaan dat ik over vier a vijf weken ongesteld werd. We zullen zien....

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Deli, nee het is niet leuk nee die gevoelige (.)(.) maar goed t hoort hier allemaal bij.... en zoooo moe. Waar ik op t moment niet genoeg van krijg is FRIET- SNACKS alles als t maar VET is. De kinderen vinden dat vast niet erg en mijn haantje zei gisteren: haha, jij bent morgen werken en dan eten WIJ GEZOND! Ik hou er normaal niet van om iedere dag friet of iig van de snackbar iets te eten maar nu..... hmmmmmmmm heerlijk hoor!
    Ik snak al 3 dagen naar friet met HETE KIP, frietzaak gesloten... wat n GAT is dit dorp toch dan he?!
    Maar goed vanavond weer een kans.
    Maar verders gaat het heel goed, mag niet klagen.

15. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    @ Miran: dat i heel herkenbaar! ik houd helemaal niet van patat en vet eten, maar sinds de zwangerschap gaan we elke week wel ffies langs de snackbar :oops: :p

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey allemaal

@Yootje...ik hoop idd voor je dat alles snel klaar is en je je kan richten op het herstel!

Nou ik snap echt niks meer van mijn lijf...na dat het gisteren dus weer begon te bloeden was het weer gestopt, ook vandaag de hele dag niks en net ineens weer een boel helderrood bloed, denk niet dat dit mijn ongi. kan zijn eigenlijk, heb dit nog nooit meegemaakt en ook nooit gehoord dat iemand dat had...als iemand wel eens dit heeft gehoord hoor ik het graag natuurlijk maar vind het allemaal wel raar...als dit de komende dagen aanhoudt toch maar weer de gyn. bellen....had atuurlijk al die weken oud bloedverlies en nu steeds weer helderrood maar dat moet toch over zijn op een gegeven moment dit duurt nu al vanaf vrijdagavond :confused:

Nou genoeg gezeurd weer :D

Iedereen een heeele fijne dag met alle leuke dingen die er gedaan worden en met werk en tot later toks weer :)

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    succes riedel!

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Yojo, dus morgen komt je haantje weer thuis? Gelukkig maar, kun je lekker in zijn armen kruipen en ff alles om je heen vergeten.

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja hoop dat ie een beetje optijd is en naar huis mag van de planning. Anders wordt het pas vrijdagavond.....moet zeggen dat ik nu wel opgelucht ben na de woorden van de vk. Maar het verdriet blijft. Denk dat dat nog wel even gaat duren....

hoe is het met jou pooh?

20. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    kan me goed voorstellen dat de woorden van de vk je goed hebben gedaan.

Hier gaat het z'n gangetje, goed geklust maar ja dat wil niet zo veel zeggen want dat hebben we vorige keer ook gedaan. Zit bu wel lekkerder in me vel met me diploma op zak, misschien dat det ook wel mee werkt.... Het enige wat we nu nog kunnen doen is afwachten.... En dat duurt dan zo lang hé.
    Maar goed we blijven volhouden haha. Ooit moet het er toch van gaan komen toch.

Paar dagen geleden flink last van me liezen en li onderin me buik, gelijk geklust natuurlik..
    Verer geen klachten, slaap erg slecht sinds 2 dagen, veel wakker.

Deel Deze Pagina