[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden

Linnie: ga heel hard voor je veren dat het dieet genoeg is hoor! Gelukkig gaat alles goed met je beebje.. Nog een paar weken wachten en dan mag hij/zij komen..

Elise: leuk zeg naar de geitjes! En wat lekker zeg een hele week vrij!

Een vriendin van mij wordt morgen ingeleid. Ik vind het echt spannend. Zo benieuwd of Nathan een vriendje of vriendinnetje erbij krijgt!

Meiden fijne avond!
    xxx

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen lieve meiden! Hoe is het hier? Volgens mij erg rustig!

@ Linnie, doe maar nog rustiger aan dan! Lekker nog even genieten van je beebje in de buik hoor!

@ Juffie, wat spannend zeg! Hou ons op de hoogte ok?!

@ Elise, hahahaha wat grappig van Luca en het geitje! Sprongetjes zijn vreselijk! Hier ook, Wesley vind bijna niks leuk of in ieder geval maar 5 min. leuk en dan begint hij te zeuren/jengelen. Hij wil de hele dag lopen aan mijn handen maar goed, dat kan ik niet volhouden natuurlijk ;) Het gaat idd erg hard allemaal, sjonge....

@ All, zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mink, ik zou het wel heel leuk vinden om te komen. Maar geef borstvoeding dus word erg moelijk voor mij. Mijn vriend heeft altijd de auto dus het word daardoor ook erg moelijk :(

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    halloooo allemaal!

mijn lange weekend is begonnen!!! Lekker hoor 4 dagen vrij!

Hoe is het hier verder?

xxx

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nou wordt net gebeld door mijn haantje.. Nathan heeft er een vriendinnetje bij :D Hananja heet ze en ze is om 8 over 1 geboren. Om half 9 is ze aan het infuus gegaan dus een super snelle bevalling!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, lekker hoor weekend! Geniet er maar goed van! Ik moet nog een paar uurtjes en dan ben ik vrij tot woensdag weer, ook lekker! En gefeliciteerd met het dochtertje van je vriendin, mooie naam, mooie betekenis. Dat zal een superheftige bevalling zijn geweest zeg!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: zeker mooie naam en betekenis.. Heb hem net maar even opgezocht. Dit is haar tweede en de eerste was er in 6 uurtjes dus had het wel een beetje verwacht.. Jij hebt helemaal lang vrij dan zeg! heerlijk!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, ik had het ook direct opgezocht :D Tja, de tweede hoeft niet sneller te gaan natuurlijk maar wel fijn dat ze er nu is! Ik werk normaal alleen maar wo/do/vr en nu dus alleen vandaag deze week en dan pas woensdag weer :)

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nee hoeft neits te zeggen natuurlijk maar je hoort wel vaak dat de tweede wat sneller gaat.. Is je haan morgen en vrijdag ook lekker vrij? Barry is alleen morgen vrij. vrijdag moet hij gewoon werken.. Morgen maar lekker genieten van een dagje met zijn drietjes :D

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Rik is alleen morgen vrij, wel jammer! Maar ja, niets aan te doen. We willen morgen wel even bij ons over de braderie als het uitkomt allemaal. Verder wil Rik nog wat klusjes in huis doen want maandag komt de makelaar bij ons ivm verkopen.

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    gaan jullie verhuizen?? waar gaan jullie heen en hebben jullie al een ander huis gekocht? Wel spannend lijkt me je huis verkopen

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou, we willen graag verhuizen maar het was elke keer niet het juiste moment om het te koop te zetten ivm verplichte verbouwingen vanuit de Gemeente Arnhem. Heeeeeeeeel lang verhaal, heb het al eens eerder gepost hier maar goed. Nu zijn de plannen veranderd en willen we de mogelijkheden toch maar eens bekijken en wellicht dan maar met een flinke schuld weg maar toch wel weg.

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    :oops: sorry :oops: Kan het me niet meer herinneren.. Mag ik het nog op zwangerschapsdementie gooien ;)

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whahahaha ja hoor, jij nog wel ;) Ik ga naar huis zo. Het is druk op de weg dus blijf mooi niet tot 5 uur wat eigenlijk wel moet omdat ik vanmorgen later was omdat Wesley niet vroeger op het kdv terecht kan hahaha...

Fijne dag morgen met je haantjes!

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: gelukkig maar :) Groot gelijk hoor dat je naar huis gaat. Je kan je mannetje niet laten wachten natuurlijk! Mijn vriendin belde net trouwens nog. Super bevalling gehad. tegen 11 uur de eerste weeen en 2 x persen en de kleine was er! Zo wil ik ook wel nog wel eens bevallen ;)

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen meiden,
    wil iedereen een hele fijne hemelvaartsdag wensen!

xxx

17. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes

Hoe gaat het hier in het kippenhok?

Eindelijk maar toch weer eens een berichtje van mij. De bruiloft van mijn zusje was echt heel erg geslaagd!! Nu kan ik eindelijk vertellen wat we hadden gedaan :) . We hadden 2 poppen gemaakt met een spandoek erbij. Mijn haantje noemt mijn zusje altijd heks( ja op een leuke manier ;) ) en nu had ik van papier mache een heksenkop gemaakt en een pop voor haar haantje. Deze hadden we samen bij haar op het muurtje gezet toen ze foto's gingen maken me en spandoek erbij: Zo vliegen .... en .... samen de toekomst tegemoet!!
    Ze hadden het totaal niet verwacht en dat maakte het alleen maar leuker :p .

Afgelopen week dus druk bezig geweest hier in huis, moest ff wat inhalen met het schoonmaken, maar ben weer aardig bij.....
    Met Thomas gaat het goed. Hij is ontzettend vrolijk en groeit echt als kool. Hij kan zich in de box ook prima vermaken, maar het liefst wil hij de hele dag aandacht, ja en dat gaat natuurlijk niet ;) .

Zo ff weer genoeg ego :oops:

Maar hoe gaat het met jullie??

@ Juffie, gefeliciteerd met de kleine van je vriendin. Gaaf hoor een kleine meid!! Hoe gaat het met Nathan? Slaapt hij de nachten weer goed door? Wat lekker dat je haantje nu ook vrij is. Mijn haantje is ook lekker thuis.

@ Dagdromer, hoe gaat het nu met Stan? Lekker ventje om te zien hoor. Gaat het nu een beetje beter met het spugen?

@ Deli, hoe gaat het nu me je hand? Als ik je verhaal zo lees heb je echt een baaldag gehad vorige week zeg!! En nu ook lekker genieten van een weekje vakantie?
    Dus jullie gaan nu toch bezig met plannen om het huis te verkopen? Spannende tijd dus!!! Hoop dat het allemaal een beetje snel gaat allemaal

@ Mink, hoe gaat het met je meis? Lukt het allemaal een beetje? Gaat het goed met Zoë? Wordt ook alweer een hele meid of niet? Had je mijn PB nog gehad?

@ Yojo, hoe is het met jou meis? Kun je je gevoelens allemaal een beetje op een rijtje krijgen? Hoe gaat het met het maken van foto's? Heb je nog sessies waar je mee bezig bent?

@ Queenbee, wat weer een prachtige banner zeg!!!!! Echt gaaf hoor. Hoe gaat het in huize QB? Alles goed met de kids?

@ Miranda, dikke knuffel voor jou!!! Hoe gaat het nu met de hand van je zoontje? Kan hij er weer wat meer mee inmiddels? Kan me voorstellen dat je meissie papa om haar vinger heeft want het is ook een mooie meid om te zien ;) .
    Hoe gaat het met jou, lukt het allemaal een beetje? Jullie huis ziet er echt super uit zeg, je boft maar met zo'n handig haantje!!!!

@ Miss Dior, hoe gaat het nu? Nog steeds geen last van de bekende kwaaltjes? Hoop maar dat het een goed teken is. Ik ga hard voor je veren!!!!!!!

@ Riddle, het is idd best druk he met zo'n frummeltje ;) , maar toch ook wel erg leuk!!! Hoe gaat het nu met jullie meissie? Worden de krampjes al wat minder? Hoe gaat het nu met jou? Lukt het allemaal een beetje? Hoe gaat het met je haantje? Is hij ook al een beetje gewend aan het papa zijn?

@ Mup, wat een prachtige foto van jullie meissie. Wat veranderd het gezichtje snel he? Ze kijkt zo helder uit haar oogjes!! Hoe gaat het met jou?

@ My precious, dikke knuffel voor jou en ik hoop dat het bij jullie in de mmm toch snel raak mag zijn!! Ik veer voor jullie!!!

@ Pooh,hoe gaat het nu met je bekken/rug? Heb je het idee dat de fysio een beetje helpt??
    Fijn dat met jullie kleine alles goed gaat!!!

@ Linnie, fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie kleintje. Idd maar rustig aan doen, al is dat best moeilijk!!!! Dikke knuffel voor jou!! En ik ga veren dat je het kan redden met de dieet, want dat spuiten zou ook vervelend zijn!!!

@ Elise, fijn dat het zo goed gaat met Luca. Heerlijk he als ze zo lekker smullen van de andere hapjes. Thomas mag ook graag alles in de mond doen en zijn vingers en knuistjes zijn favoriet. Vaak doet ie ze er zo ver in dat hij gaat kokhalzen :confused: . Da's niet zo slim hihi. Hoe was het op het CB dinsdag?

Hoop dat ik niemand vergeten ben :oops:? Ieder een heel fijne hemelvaartsdag!!!
    Ik ga nu Thomas in bad doen samen met haantje :D .... Thomas wordt nl een beetje moe ;)

Dikke knuffel voor jullie allemaal
    Liena

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Liena, met mij gaat het ook wel goed gelukkig! Vanisha is ook zo'n makkelijk meissie :D
    En hoe gaat het met jou?

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Kippies!

Ben niet veel online te vinden meer, omdat we druk bezig zijn met de voorbereiding van het huwelijk van mijn zwager aanstaande donderdag.. valt zoveel te regelen! Kan helaas niet vertellen wat allemaal, omdat mijn aanstaande schoonzusje ook op dit forum zit... Maar het wordt super in elk geval! ;)

Met onze oom is het nog steeds zozo.. Nog steeds wachten op een donor.. Gisteravond was ik bij hem in het zkh en hij zei; 'dat wachten duurt lang, echt lang hoor..' Helaas kunnen we niets meer doen dan afwachten en duimen en dat doen we dan ook! Gelukkig voelt hij zich verder goed enzo, klepte me gister de oren van mijn hoofd af, dus zolang dat allemaal nog goed gaat ben ik al blij!

Nou, ga ff weer verder hoor!
    Dikke knuff voor iedereen en een fijne dag vandaag!
    Tok snel, heel snel! ;)

Xx

20. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Hallo Kippetjes,

Lees weer leuke berichten over de kuikentjes. Geitenboederij hihi, zie het al voor me zo'n mekkerend geitje ......
    Heb wel bijgelezen maar niet alles meer onthouden. Sorry!

Hoop dat alles goed met jullie gaat en iedereen een leuke dag heeft vandaag, meeste haantjes zijn ook vrij dus dat is dan extra gezellig (meestal).
    Mijn haantje is met een vriend gaan trainen, dus ik ga zo lekker in bad. ff lekker tutten.
    Gisteren naar de yoga geweest, rug en stuitje doen daarna alleen maar meer pijn... Maar tijdens de yoga kan ik gelukkig wel ontspannen en gaat de kleine flink tekeer, even een uutje voor mezelf en samen met de kleine.
    Morgen middag naar de fysio, ben benieuwd wat ze gaat doen/zeggen.
    Dinsdag ben ik begonnen met 2 uurtjes minder werken en dat bevalt eigenlijk wel, niet meer zo'n lange dag. Maar hopelijk gaat het ook voor me bekken werken want daar doe ik het voor. Afwachten dus maar hoe het gaat lopen.

Zo zijn jullie weer op de hoogte.

Mup, hoe reageren de staffies op de kleine?

dikke kus en knuffel

Deel Deze Pagina