Hihi! Zie nu dat ik de eerste ben die in het wederom vernieuwde kippenhok een berichtje plaats, jeej! Xx
hey kippies! Inderdaad een geheel vernieuwd kippenhok! Inderdaad wel even wennen maar dat komt vast snel wel weer. Nog wel saai zo zonder banner enz.. Misschien dat ik zo nog wel even ga zoeken voor een leuke. Vanavond gezellig avondje bij de buren gehad. Nathan is trouwens alweer verkouden. erg hoesten enz. drinkt zijn flessen weer lang niet leeg. arm mannetje nou tot morgen allemaal! xxx
Goedemorgen! En weer een nieuwe pagina, was net gewend aan de andere.. maar goed dit went ook wel weer Hoe is het hier? @Juffie: leuke avatar!
Day: bedankt! Wij hebben hier een heel zielig mannetje. Volgens mij enorm last van een doorkomend tandje of een griepje kan natuurlijk ook. Hij is er huilerig en heeft een beetje koorts.. Echt zielig Je ziet al wel een tandje zitten dus hoop dat die er snel door komt. Fijne dag allemaal!
Mogguh allemaal! @Juffie; Ach, wat sneu voor Nathan. Dan is het idd maar hopen dat het tandje zo door is, dan is hij er eerst weer vanaf. En idd, maar 1 smilie.. ach ja.. wel een beetje jammer. Misschien dat het later wel weer mag. @Day; Hier alles goed hoor! --- Zal zo nog ff kijken of het lukt om mijn avatar aan te passen, lukte gisteravond niet, dus vandaar maar een plaatje van Taz.. ben zelf ook altijd aardig druk, dus vond hem wel toepasselijk, hihi! Xx
QB: inderdaad erg zielig voor Nathan. Hij ligt nu maar weer in bed want hij wil helemaal niets. Ja kauwen op mijn vingers, zijn eigen vingers, enz..
Dan is/zijn het ongetwijfeld zijn tandje(s)! Britt heeft er inmiddels 5, bijna 6, door, dus als zij in mijn vinger bijt gil ik wel fftjes, hihi!
Geen flauw idee... lijkt het wel op idd.. Zal ff een berichtje op onze hyve zetten! In het online kippenhok is het al wel bekend dat we inmiddels verhuisd zijn. Xx
Hey meiden, ik heb jullie ook weer gevonden Moet nog even bekijken hoe alles werkt hoor maar dat doe ik een andere keer, nu is het familie tijd Haantje vond z'n verjaardagsverrassingen helemaal geweldig! Hij heeft zich 2 dagen jarig gevoeld dus dat was super!
hey kippies, Hier ben ik dan. effe lastig met inloggen, maar het is weer gelukt. ben er maar even, want we hebben zo verjaardag ben er vanavond wel weer... Maar uh even snel voor de kippen die meegaan de 27 ste naar de dierentuin. Ik heb twee kaartjes beschikbaar. Heb ik kunnen krijgen via mp. dan kost een kaartje 10 euro inplaats van 17,50. Ik wil er geen ruzie om maken hihih dus laat maar weten of je er belang bij hebt. knuf Minkie
Tjee, was ff moeilijk te vinden. En weer wennen hoor! Iemand tips hoe je nu makkelijk in het hok kan komen. Ik ga eerst eens ff terug lezen. Net mijn tas gepakt voor het midweekje center parcs. Kom tot de conclusie dat ik voor die kleine uk wel 10 x meer mee moet nemen dan voor mij en haan bij elkaar
Ik zie nu dat ik niet ver terug hoef te lezen. Weinig berichten sinds de lancering van het nieuwe forum. Hopelijk vinden jullie allemaal snel weer je weg in het forum! Lekker gezellig! Ik tok af voor een weekje Tok jullie vrijdagavond weer!
Hey Juffie, Bij deze is er eentje voor jou!! ik heb er dan nog eentje over dus wie heeft er belang bij.... dag; veel plezier deze week!! De verjaardag was weer gezellig hoor, maar blij dat ik nu weer thuis ben hihihi. Lekker bankhangen vandaag. even kijken hoe nu alles weer wertk op de pagina.
snap weer niks van deze site grrrr!!! hoe kan ik nu een banner plaatsen. echt irr, nu maar hopen dat het forum niet weer verandert