hey er staan er twee!! nou moet ik 30 sec wachten en natuurlijk meer typen, want anders is jhet ook weer niet goed. Bah zeg, vindt dit gedoe ook maar niks!!!!
Ola! Ben ik weer ff! Heb ff jullie advies nodig! Ik heb sinds zaterdagavond ongi-krampen en lage rugpijn, kan dit een teken zijn dat mijn bevalling binnenkort gaat beginnen? Herkennen jullie dit? En hoe is het verder hier? XXX
hey, dat was een heeeeeeeele grote bak met koffie hahahaha Linnie; misschien wat oefen weeen. Alles wordt wat weker onderin en je kindje gaat steeds verder indalen. Maar dit hoeft niet te betekenen dat je al snel gaat bevallen. Maar goed hou het wel in de gaten, als je twijfelt wel de vk bellen hoor!! kindje moet nog wel even blijven zitten...
Was de koffie lekker Mink? Van mij mag de kleine wel komen hoor! Ik zat vorige week al op een groei van 38 weken zwangerschap :O Maargoed, heb liever dat het nu uit zichzelf komt, dan dat ze me gaan inleiden Lijkt me gewoon fijner! Ben benieuwd!
@Mink; Ach, als ie maar smaakte, dan geeft het niet dat het een megabak was, hihi! Kan me nog herinneren dat Linnie in het begin ook vaak eerst een bak koffie ging drinken en dan ging reageren... duurde bij haar vaak een behoorlijke tijd voordat ze dan reageerde, haha! Was ook altijd een beste bak koffie! @Linnie; Kan ook zijn dat beebje aan het indalen is, voelt ook niet echt lekker zeg maar.. Spannend hoor! Bijna gangsterbeebje in aantocht! Xx
Haha, inderdaad, ik ken die koffie-acties nog wel Bij laatste bezoek was beebje al zo goed als helemaal ingedaald! Wihoeeee, gangsterbeebje in aantocht inderdaad!
Die kun je gewoon ook niet vergeten, kwam toen regelmatig voor, whaha! Oh, al bijna helemaal ingedaald! Nou wie weet.. als je met groei ook al wat voorloopt... ben je niet stiekem iets eerder uitgerekend?
Qua groei wel, dus daarom denk ik wel dat het wat eerder kan komen! Maargoed, het hoeft niets te zeggen natuurlijk.. Grrr, ik weet ook niet precies hoe het moet voelen.. Kunnen ze niet gewoon ff roepen; 'Mama, ik kom er nu aaaaan!'
Nee idd, dat zegt nog helemaal niks.. Whaha, zie je het voor je? Loop je op straks, hoor je ineens vanuit tussen je benen; 'mama, ik ben onderweg hoor! Zoek je ff een plekje op waar je kan liggen?' Zal je raar staan te kijken zeg, hihi!
Ik ben er inmiddels weer! Was ff met haantje wat boodschappen gaan doen! De muren beginnen nu toch best een beetje op me af te komen hoor.. Laat die gangsterbaby maar komen!
Boodschappen moeten ook gedaan worden he.. tis dat het moet, anders deed ik het nooit meer.. vinderniksan! Heb je inmiddels al verlof dan? Ben je bij 34wkn op verlof gegaan? Moet je nagaan, dat ik aan het einde van mijn verlof de klok voorbij keek.. toen wilde ik weer werken, haha! Ongelooflijk.. Xx
hoi meiden, Nou ben no steeds ziek En nathan heeft helaas vandaag ook weer koorts gekregen. mijn haantje is morgen lekker vrij dus moeten we ons maar lekker laten verwennen dan Elise: gelukkig dat Luca weer beter is! Linda: hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten op jullie kleine.. nou ga zo mijn bed maar weer in. Tot morgen xxx
Hey lieve meiden! Ik ben er weer ff. Vandaag was echt een bleh-dag! Wesley zit volgens mij weer in een sprongetje, vandaag was maar weinig goed dus ik vanmiddag maar even in het boek van Oei ik groei gekeken en het komt me wel weer bekend voor allemaal... Verder gaat het wel goed hier. Hubbie vond het helemaal leuk wat ik had geregeld voor z'n 30e verjaardag, zo leuk... Hij heeft 2 dagen met van die twinkeloogjes gelopen omdat hij zo verrast was en steeds weer werd. Hij is al een week of 10 aan het lijnen en hij is 10 kilo kwijt, echt goed! Ik lette al op wat ik at en snoepte bijna niet maar ben nu sinds een week ook echt bezig. Ik at toch echt steeds de verkeerde dingen. Tja, ik lust geen vlees dus ben een echte kaaskop maar dat moet ik echt laten staan met drie keer per dag eten en gezonde tussendoortjes ging er niet veel af. Nu ben ik gestopt met kaas eten en neem regelmatig ipv een boterham een cracker of muesli en ben deze week anderhalve kilo afgevallen ben zo blij. Ik kwam zomaar weer in m'n kleren van voor de zwangerschap zaterdag. Het zat/zit allemaal nog wel redelijk strak of zelfs te strak om buiten te dragen maar vorige maand kwam ik er helemaal niet in Verder heb ik helemaal niks bijgelezen behalve dat Linnie graag wil horen van tussen de beentjes dat de kleine komt hopelijk ben je snel mama meis en kun je genieten. Het is nu wel afzien he?! Ik denk dat ik zo maar eens mezelf verwen met een baileys, heb op de verjaardag niks gedronken en had gister ook al zo'n zin maar niks in huis...
@ Juffie, ahhhhh ziekjes?! laat je maar lekker verwennen morgen meis! Beterschap! @ all, kan iemand even een updatetje geven?
@Juffie; Heeft je haantje morgen in elk geval genoeg te doen, hihi! Ziek maar lekker uit, rustig aan doen! Trusten voor nu! Knuff! @Deli; Leuk he sprongetjes..? Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet echt aan Britt merk dat ze een sprongetje heeft, alleen vorig weekend dan. Dat ze ineens ging staan, kruipen en er 3 tandjes doorkwamen..! Tuurlijk vond je haantje het super! Leuk dat hij echt 2 dagen straalde, hihi! Rich wordt dit jaar ook 30, ben nu ook maar vast begonnen met brainstormen voor zijn 30e... wordt nog een leuk karweitje.. Fijn dat het met afvallen al zo goed gaat zeg! Super! Ik moet ook weer aan het minderen ben ik bang... ik wilde na de bevalling naar de 69/70kg, en was toen als laagste 75 punt nogiets, maar ben nu inmiddels tegen de 79... en dat wil ik nie! Dus ik heb werk aan de winkel.. Oh en Baileys!? Ik wil ook! De mijne is op... grmbl... en heb ook geen lambrusco meer... hmmz.. wordt een sjuutje dus.. Xx
@ Queenie, ik heb vanmiddag een nieuwe fles gehaald en er is pas 1 glas uit dus je kunt nog even langskomen Oei, ik ga m'n gewicht aan niemand verklappen dat is het best bewaarde geheim van mij en de weegschaal maar ja... Ik ben al lang blij dat het er af gaat eindelijk. Ook al moet ik er nu wel heel veel voor laten en jij moet dus ook een beetje afvallen nog?! Volgens mij moeten 9 van de 10 vrouwen dan. En dan werk ik met dames die na de bevalling alles kwijt waren en nu aan willen komen?!?!?!?!
Oh, hoe dubbel is dat, hihi! Wil jij afvallen, willen de vrouwen om je heen aankomen! Dus jij heel braaf altijd al het lekkers afwijzen? Moeilijk.. Maar idd, als je dan ziet dat de weegschaal je gunstig gestemd is, weet je ook waarvoor je het doet! Tjakkaa! (oeh, die was lang geleden! ) En het is dat het niet in de buurt is, anders kwam ik zo helpen die fles Baileys te legen hoor! Moet dan alleen ook snel ff oppas regelen.. haantje zit nog bij vrienden van ons.. Weet je vast nog wel. Een tijdje geleden was een vriend van ons opgenomen in het zkh voor een operatie aan zijn neus, en daar ging toen van alles mis mee ja. Nou, die zijn dochtertje is vanmiddag opgenomen in het zkh.. die klaagt al 3 weken over hevige buikpijn, en een blindedarmontsteking kon het volgens de artsen niet zijn.. Zijn ze vanmorgen naar de KA geweest, en die heeft toen maar bepaald dat ze eerst opgenomen wordt om verdere controles en onderzoeken te kunnen doen...