Een hele goede morgen allemaal! Ik ben inmiddels op mijn werk wederom geen zin, hahahaha... Misschien moet ik ander werk zoeken @ Liena, nog van harte met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad? @ Elise, whahahaha.... Jij hebt leuke dromen! Dus als ik bij jou in het dorp kom wonen heb ik in ieder geval al een vriendinnetje. Fijn dat met Luca alles goed was! @ Linnie, jeetje zeg... het valt je niet mee met de zwangerschap. Gelukkig is jullie kleine gangstah er bijna! Hebbie lekker genoten van het bankhangen met vriendinlief? @ Juffie, hoe is ie met jou? Beetje opgeknapt? Werkse vandaag! @ Queenie, en heb je inmiddels al een nieuwe fles in huis? Lekkerrrrrrrrrrrrr hoor! Het is altijd sneu als een kindje wat heeft he, bah! Hopelijk mag het meevallen... @ Iedereen **zwaaaaaaai** ben beetje moe! Ik zou gister vroeg naar bed gaan maar het was toch weer een uur of 23.00 geloof ik... Maar ja... Bijna weekend, ofzoiets...
Hey Goede morgen, Ben ook aan het werk,maar heb helemaal geen zin!!! kan me ook niet meer motiveren. Ik zit er ook ernstig aan te denken om ander werk te gaan zoeken. Lekker werken als freelancer!!! Juffie; hoe is het vandaag op je werk gegaan? deli; ik ken je gevoel bah niks aan dan he? QB; dus jullie hebben het rustig? wij juist druk hahahaha hopen dat jullie vrienden ook weer eens wat leuks op hun pad krijgen, want dit is echt bagger voor ze. Lin; meis idd alles voor jullie beebje, maar wel vervelend hoor!! doe maar rustig aan en probeer te genieten van je verlof nou ik maar even werken dan doei doei
@ Mink, jij zit dus ook al zo te genieten op je werk hier gaat niks goed en "kredietcrisis" he... begin juli horen we wat er met ons gaat gebeuren want er staat van alles in de planning en het gaat niet goed dus ik ben erg benieuwd!
hahaha dat is hier ook het geval. In oktober weten we meer!! dat klinkt bij jullie ook niet best hahaha ik schiet ook voor geen meter op! en JIj?
Nou, ik was even pauzeren en van alles regelen voor Wesley... Die gaat vanaf morgen naar mijn vader de ochtend ipv naar m'n moeder. Vanaf nu gaat mijn vader de donderdag oppassen dus moest even van alles regelen. Ik dacht al dat mijn moeder het te zwaar vond worden nu en gister vroeg mijn vader of hij ook een dag mocht oppassen maar ik vind het zielig om 'm van het kdv weg te halen dus dacht dan vraag ik m'n moeder wat zij er van vindt en anders evt. om en om willen oppassen maar toen gaf ze toch wel aan dat ze het zwaar vond en opa die dag wel gunde dus nu gaat hij het doen... Wel raar hoor?!
Ik kreeg trouwens een sms van Miranda dat ze hier niet op kon komen en heb haar wat uitleg ge'smst maar ze is er nog steeds niet?!
Deli; oh das wel even anders idd, maar welk leuk dat je vader dat wil doen Heb je al gekeken naar een ander droompaleisje? Miran; waar ben je???? Zo ik ga nog even een verslagje typen en dan lekker Zoe ophalen. ik ben er vanavond denk ik nog wel even
@ Mink, dat is zeker even anders en helemaal zo kort dag maar ja... We zullen zien hoe het gaat allemaal! We willen eerst verkopen en dan echt op zoek maar we houden onze ogen wel open natuurlijk. Er is genoeg moois te koop. Fijne dag verder meis en een knuffel voor Zoe!
YES YES YES YES GEVONDEN... Jeetje ze moeten niet al te vaak meer veranderen want ik ben nu helemaal van mn apre-po (ofzoiets) wat n gedoe zeg!!! Maar goed... Hoe is het met iedereen?????? Heb ik iets gemist? Hoe is het met de zwangere onder ons? Zijn er weer nieuwe zwangere bijgekomen of nog niet? Is er al iemand bevallen in de tussentijd? Met mij gaat t erg goed... Ja ik zit weer lekker op t wachtbankje en zit vandaag op dag 25 maar mn ongi is in geen velden of wegen te bespeuren. Wachten en wachten meer kunnen we niet. ZO nu ga ik even mn banner verfrissen en mn wachtwoord wijzigen en dan kom ik strakkies weer tokken oke?!!!! Ik miste jullie heel erg de afgelopen dagen.
zooo heb ook even tijd gevonden om even snel te reageren. Ben de hele dag al aan het rennenNiets aan. Vervelend hoor ziek zijn, er ligt meteen een berg werk te wachten wat eigenlijk allemaal direct gedaan moet worden. Denk dat ik maar weer ziek wordt Miranda: welcome back meis.. En weer op het wachtbankje dus??? Dan ga ik weer veren hoor! Deli: leuk zeg dat opa op gaat passen. Wel weer even wennen natuurlijk.. En kan me voorstellen dat het spannend is je huis te koop zetten. Mink: En nog wat gedaan verder?? Zo ga weer even verder.. Nog ruim 3 weken en dan is het zomervakantie. Tot die tijd is het nog even heel hard werken voor mij vrees ik. Nou tot vanavond! xxx
Hey meiden Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen en ook nu kom ik even een ego verhaal cq vraag dumpen bij jullie maar ik heb echt amper 5 minuten tijd voor mezelf laat staan om op internet te gaan het gaat om het volgende: Rayven heeft nog steeds last van krampen al gaat dat wel al iets beter maar het probleem is dat zij nog steeds zeer slecht slaapt, 's nachts gaat het gelukkig nog steeds goed en ze slaapt altijd de nacht door maar verder vertikt ze de hele dag om in haar bedje te slapen, ik krijg het met heeel veel pijn en moeite voor elkaar om haar hoogstens 20 minuten weg te leggen voor ze weer begint te krijsen maar op de arm is ze zo in dromenland, mijn haantje (en ik ook soms) is bang dat ze het nooit gaat leren en straks nooit meer wil slapen zonder dat ze bij ons ligt, de ene zegt lekker laten schreeuwen is goed voor de longen maar zij stopt dus niet met huilen al wacht ik een kwartier dus dan ga je uiteindelijk toch maar naar toe maar ja wat als ze dit blijft doen??? Ik weet gewoon niet meer wat wijsheid is pfff
Rid moeilijk he.. Wij hadden hier net ook een mannetje wat niet wilde slapen en helaas ben ik ook echt neit goed in laten huilen. maar toch doen we het hier wel.. Wel regelmatig er even naar toe om te troosten hoor. Maar wij halen Nathan dus niet uit bed.. verder proberen we echt rust en regelmaat aan te houden. Als je dat allemaal al doet weet ik het eigenlijk ook niet.. Je zou misschien eens naar een osteopaat kunnen gaan. Het echt krijsen werd bij nathan minder na een behandeling van een osteopaat. Misschien zit er ergens wel wat vast waardoor ze pijn heeft.. Een osteopaat kan dit in iedergeval even checken. als er niets vast zit voelt hij dat ook..
Hey rid; dat is idd lastig meis, tja ik ben ook geen beste als het om huilende baby's gaat hahaha maar Zoë huilt bijna niet. Maar wat juffie ook zegt; structuur en volhouden, meer kun je niet doen. Een onderzoekje wagen is idd ook geen verkeerd idee. Meestal als Zoë huilt, geef ik haar een speentje, maar haal haar niet uit bed... Tja en anders misschien toch even bij bureau vragen? Deli; ben benieuwd hoe je vader het vindt en idd er zijn veel mooie huizen te koop. als koper gunstige tijden, maar als verkopend helaas wat minder gunstig met de crisis. Tja ons bedrijf heeft het ook zwaar nu in de crisis, maar we zullen het wel zien. Juffie; vervelend he, ziek zijn, dan blijft er meteen zoveel werk liggen. Miran; welkom hahahaha das lang geleden... heb je al een nieuwe banner enzo... Ga je nog mee naar de kippendag de 27ste. en weet je al of je kids meegaan mup; hoe is het met jullie? Lin; knuffel voor jou Pooh; waar ben je, ben je ons ook kwijt? yoyo; meissie hoe gaat het nu? nou ik ga effe spelletje doen, dus tok laters
Dames... Ik heb heel goed nieuws: IK BEN ZWANGER!!! Heb zojuist getest en de test zit nu bij chris in zn werktas hahahaha Ik heb de digitale gebruikt van CB en hij geeft aan 1-2 weken dus ik kan ervanuit gaan dat t goed zit en ik ben idd misselijk dus voelt goed. En wéér nét voor vaderdag he?!!!
Mink... allereerst ik kan helaas niet mee naar kippendag want Giuliano rijdt voor de eerste keer mee met de truckerrit en daar moet ik als moederzijnde bij zijn toch? Ten tweede... Pooh is op vakantie bij ons in Zeeland! Hoe is het met jouw meis? All... hoe is het hier?
dus Chris weet het nog niet Miranda?? Blijft de test wel staan?? De 'gewone' CB digitaal gaat na een paar uurtjes namelijk weer weg.. echt super joh!!