Miran, ik was net hier aan het bijlezen en toen zag ik jou smsje wow! Super zeg! Hoe dat zit met die banner weet ik ook niet precies. Ik heb de mijne er wel gekregen maar hoe precies? Misschien weet iemand dat hier waar je dat precies moet doen? @ Riedel, lastig meid.... Ik zou me geen zorgen maken dat ze het nooit leert, ze is nog maar zo klein. Ze heeft dat voglens mij echt nog niet door! Maar haar in bed laten huilen en troosten zoals juffie zegt is ook goed! Hebben wij ook gedaan hoor omdat je het zelf ook niet vol kan houden elke keer met zo'n kleine op de arm. Ze moet natuurlijk ook wel leren dat haar bedje net zo veilig is als bij mama dus er bij zitten, zingen, lezen, vast houden, knuffelen terwijl ze in bed ligt zou ik doen. Maar je verwent haar echt niet denk ik als je haar wel vast houdt!
JEEEJJJJJ!!!!!! MIRANDA = ZWANGER!!! Meid, wat super zeg! Het is je van harte gegund! Ga er lekker van genieten! Weet Chris het al? Hoe reageerde hij? --- @All; Moet weer eerlijk bekennen dat ik niet echt teruggelezen heb, maar zag ineens Miranda haar berichtje dus moest ik natuurlijk ff reageren! --- Hier alles goed, nog 1 dagje werken en dan weer weekend. Mijn schoonouders gaan vrijdag voor anderhalf week op vakantie, vlakbij ons, is maar een uurtje rijden, dus gaan wij vrijdagavond ook heen en gaan dan zondag weer naar huis. Eventjes eruit, heerlijk! Een hele dikke knuffel voor iedereen! Ik kom morgenavond weer langs en dan reageer ik op alles en iedereen hoor, haantje heeft morgenavond een grote oefening van de brandweer! Xx van mij!
Miranda...gefeliciteerd meid!!! geniet er maar lekker van Ja meiden ik laat haar inderdaad soms liggen en ga dan bij haar zitten en troost haar, zing voor haar, wrijf over haar borst en hou haar handje vast maar ze blijft dan gewoon doorkrijsen en gaat dat ook steeds harder doen en dan wordt het wel heel moeilijk om haar er niet uit te halen want door het huilen en luchthappen worden haar krampen ook weer erger dus ja wanneer moet je dan zeggen "ze heeft nu lang genoeg gehuild en nu mag ze eruit" ...het is gewoon bijna niet te doen zo, soms blijf ik op haar kamer, zodra ze krijst haal ik haar eruit tot ze stil is en dan leg ik haar direct weer terug en soms werkt dat maar meestal niet, het lijkt wel alsof ze gewoon pas accepteert dat ik bij haar ben tot ze op mijn arm ligt...pijn heeft ze zeker niet want als je haar optilt is ze meteen stil dus als ze pijn zou hebben zou ze doorhuilen Ik ben gewoon bang dat ik haar verpest en we het straks helemaal niet af kunnen leren...als ik lees dat de kleintjes bij jullie wel te troosten zijn als ze in hun bedje liggen wordt ik wel onzeker, want een speen moet ze zo en zo niet dus dat werkt ook niet helaas Pfff nou ja het blijft maar doorsukkelen dan en hopen dat het allemaal goed gaat komen xx
@ Riedel, Wesley was ook niet te troosten op een bepaalde leeftijd hoor! Nu wel vaak maar nog niet altijd. Soms wil hij gewoon bij mama zijn! Sowieso is ieder kindje anders natuurlijk, je moet nooit vergelijken en je moet je ook geen zorgen maken hoor of onzeker worden! Misschien kun je het cb eens vragen? Ze kan ook erg last hebben van haar waarschijnlijk eerste sprongetje he. Dat had ik ook met Wesley, was hij van de krampjes af kwam hij in een sprong. Was hij van z'n sprongetje af later kreeg hij last van tandjes. Zo zijn er steeds dingen waar die kleintjes last van hebben. Bij ons was het ook sukkelen in het begin en toen hij eenmaal wat te doen had als hij wakker was en ik kon merken wanneer hij moe werd legde ik 'm wakker in z'n bedje en ging hij zo slapen. Maar daarvoor heb ik 'm wel eens een half uur moeten laten huilen, echt helemaal overstuur krijsend huilen dat hij er bijna van moest spugen en dan ging ik weg en zat ik net zo hard te huilen in de andere kamer en ging dan ieder kwartier even terug... Tja. Het is even doorbijten. Maar als je weet dat ze ergens last van heeft kun je haar echt niet te veel vertroetelen door haar bij je te houden hoor!
MIRANDA GEFELICITEERD!!!! ik ben echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij voor jullie. Joepie een nieuw kuikentje op komst hihihi krijg helemaal kriebels. he Jammer dat je er niet bent. Dames ik ga ervan uit dat het gewoon doorgaat hoor, dan maar met een kleine club. Riddle; kan me voorstellen dat je er onzeker van bent. Je mag altijd advies van bureau vragen. Maar weetje die kleintjes kun je echt niet verpesten hoor!! hoe doe je dat dan snachts, dan slaapt ze toch ook haar bedje?? Zoë wilde eerst ook geen speentje. Ik gebruik een speentje die niet schuin af is gevlakt, die van mama en die wilde ze ineens wel. voor die tijd huilde ze ook meer en moest ik steeds met mijn vinger in haar mond zitten meis een dikke knuffel en vooral niet twijfelen aan jezelf, je doet het hartstikke goed qb; dat klinkt erg gezellig
Dank jullie dames... Punt 1: Ik krijg geen meldingen van nieuwe berichtjes Punt 2: Ik kan nog steeds niet mn banner plaatsen. Morgen opnieuw proberen. Ja Chris weet t en heeft de alfa opgeblazen dus alles komt tegelijk
Mooie banner Miran! Goedemorgen allemaal! Ikb en op m'n werk. Ik heb slecht geslapen en was om 05.00 uur al wakker... Wesley is nu bij m'n vader en ik heb nog steeds dubbele gevoelens vanwege de vrouw van m'n vader... Maar ja, moet er maar even door denk ik?! Ik ga wat doen, tok zo! Jullie komen toch wel tokken nog effe?
Heey goedemorgen kippetjes Tjonge wat een speurtocht weer zeg, kon hier niet komen en toen kon ik het kippenhok niet vinden. Maar nu gevonden. Hoe gaat het met iedereen? Heb niet alles terug gelezen, mar zag wel dat Miranda zwanger is!!! Gefeliciteerd meis!!! Geweldig nieuws!! Ik kon je mailtje helaas niet doorsturen naar hier, kon het niet vinden.... @ Riddle, wat vervelend dat Rayven nog niet zo goed slaapt. Heeft ze ook veel last van spugen of opboeren? Thomas brulde nl in het begin ook heel erg en stopte wanneer ik hem op de arm had. Maar biij hem kwam het door de reflux. Als ik hem oppakte bleef het eten in zijn maagje en als hij lag liep het zijn slokdarm in. Wij hebben toen zijn hoofdeinde een stukje omhoog gezet en jbpm gegeven. Ze zeggen vaak dat wanneer die kleintjes zo huilen ze echt ergens last van hebben.......... Je zou het cb eens kunnenn vrgen en anders toch eens langs de ha. Dikke knuffel!!! @ Mink, ik ga er ook van uit dat het doorgaat hoor de 27ste. Dus ik ben in ieder geval van de partij, tenzij ik ziek ben. Hoe gaat ie verder? @ Deli, kan me voorstellen dat het ff wennen is dat je vader nu oppast, maar wel fijn dat hij dat wil doen. Komt vast goed!!! Zijn andere vrouw vind je niet zo leuk? Wat balen dat je al zo vroeg wakker was, vanaaf er lekker op tijd in dan maar! @ Juffie, is het over 3 weken alweer schoolvakantie, tjonge dat gaat snel, maar wel lekker vooruitzicht toch. @ QB, hoe is het bij jullie? Hoe gaat het met je oom? Hebben jullie inmiddels wat rustiger vaarwater? Meiden, allemaal bedankt voor de felicitaties!!!!!! Heb een gezellige dag gehad. Vandaag gaan we naar Drenthe. Zaterdag hebben we familiebarbeque en zondag vieren we mijn verjaardag, die van mijn broertje en ook meteen vast vaderdag, hebben we alles weer gehad haha. Met Thomas gaat het goed, alleen nog beetje snotterig. Verder gelukkig heel vrolijk!! Het is een heel tevreden mannetje, als hij maar op tijd eten krijgt en naar bed gaat(en dan ook nog gaat slapen) Kom zo nog wel ff weer spieken. Dikke knuffel Liena
@ Miranda, ik weet niet of je al mailtjes krijgt wanneer hier is gepost, maar zag dat wanneer je een berichtje tikt onder het tikveld een aantal keuzes kan maken en daar kun je bij Overige opties, dan abonnementen op dit onderwerp, aanklikken dat je direct email wilt ontvangen. Heb het ook net aangevinkt, weet dus nog niet of het werkt....
@ Liena, fijn dat je een leuke dag hebt gehad! Heerlijk he, als je kindje zo tevreden is! Ik heb net m'n pa gebeld en Wesley sliep. Hij lag even te mopperen en te draaien maar dat doet hij thuis ook wel eens dus dat is wel fijn. De vrouw van mijn vader is de vrouw met wie hij vreemdging toen hij nog getrouwd was met m'n moeder. Nu ben ik daar wel overheen hoor maar ze hebben samen nog heel lang het leven van m'n moeder zuur gemaakt, vooral z'n vrouw dus. We hebben ook nooit goed contact gehad daardoor maar het hoogtepunt was wel toen m'n moeder te horen kreeg dat ze kanker had en beneden op bed lag en niet kon lopen. Toen had m'n vader het gehoord en die kwam overstuur aan de deur bij ons. Hij wilde niet meer bij d'r weggaan en had spijt van alles... Tja?! Hij had ook een slok op hoor en kwam wel vaker langs als hij dronken was maar nu zaten we er niet op te wachten natuurlijk. Ik heb toen gezegd dat hij weg moest gaan omdat ik geen gezeur wilde en bang was dat z'n vrouw 'm ook zou op zoeken maar hij zei dat ze dat niet zou doen. Hij had overlegd met haar en hij mocht even bij ons kijken hoe het was omdat we toch slecht nieuws hadden gekregen maar een uurtje later stond ze toch straalbezopen aan de deur. M'n vader heeft haar weggestuurd 3 x over maar ze kwam steeds terug en schopte uiteindelijk het raampje uit de voordeur. Uiteindelijk ging m'n vader ook weg en toen kwam ze nog een keer alleen terug en toen legde m'n man toen nog vriendje die ik inmiddels had gebeld haar rustig uit dat m'n moeder ziek was en het niet kon hebben dat ze zo langs kwam maar toen zei ze dat het haar niks kon schelen wat m'n moeder had nou ja, die hele toestand heeft er voor gezorgd dat ik heel lang amper contact had met m'n vader. En al helemaal niet meer bij hun thuis kwam. Sinds Wesley er is ben ik 3 x bij hem geweest waar van dus 2 keer gister en vandaag voor het oppassen... Dus nee, ik vind haar niet zo aardig maar kan niet om haar heen. Vind het dus ook vervelend dat mijn vader leuk wil oppassen en zij erbij hangt om 'omaatje' te spelen want wesley heeft een oma. Maar ja, ik wil ook niet dat hij net zoals ik amper contact heeft met 'm en altijd moet voelen dat er iets niet goed is door wat er in het verleden is gebeurd. Dat wil ik m'n kinderen besparen als het kan. Maar ik vind het wel heel moeilijk moet ik zeggen. Gister was ik ook erg emo. Weer die confrontatie met het verleden, de scheiding en de ziekte van m'n moeder. Haantje had net zo goed thuis kunnen werken de donderdag ochtend dus we zitten niet omhoog met oppas ofzo het is gewoon dat m'n vader vroeg of hij mocht opassen en ik 'm dat niet wil weigeren maar het liefst zou ik alles anders zien... Sorry voor het hele verhaal hoor
Heey meis, Tjonge wat een verhaal zeg, heb het met kippenvel op mijn armen gelezen. Onvoorstelbaar dat mensen tot zulke dingen in staat zijn wanneer ze drank op hebben he? Ik kan me helemaal voorstellen dat het je moeite kost om haar dan als oma voor je mannetje te accepteren!! Aan de andere kant is ze mss ook wel heel lief voor jullie mannetje en komt het idd door de manier zoals ze jullie leven is binnengedrongen waar je zoveel moeite mee hebt en dat is te begrijpen hoor!!. Is het niet mogelijk om hier eens met je vader over te praten? Wat vind je haantje er van dan dat Wesley nu bij opa is? In ieder geval een heel dikke knuffel voor jou!!!! Gaat het nu met je mams wel weer beter dan? Schrikken is zo'n diagnose he? Wil het op het werk een beetje lukken? Je werk vandaag een half dagje toch? Ik vind het idd genieten dat Thomas nu eigenlijk zo makkelijk ventje is!! De start was erg zwaar, mede ws door de ks, maar ook doordat het zo slopend is wanneer ze de hele dag huilen en alleen maar slapen op de arm. Nu slaapt hij heerlijk boven in zijn bedje en vaak zo 2 uur achter elkaar ipv 20 minuten!!!! Ook 's middags slaapt hij nu vaak nog 2 keer een uur! Nou ik ga maar eens weer verder, heb net gekloft en ga nu verder de tas inpakken. Tja 4 dagen op stap is net of ga je 14 dagen op vakantie haha. Tok zo Liena
@ Liena, wij zijn geen praters als het op zulke dingen aankomt. Heel irritant is dat! Maar goed, misschien komt er wel eens een moment om dat te zeggen. Met mijn moeder gaat het eigenlijk al die jaren wel redelijk, naar omstandigheden vrij goed zelfs. Maar ze heeft nu sinds kort wel zware pijnstillers en vandaar dat ze het oppassen op Wesley wel zwaar vond worden nu. Want je moet hem toch regelmatig tillen en hij weegt bijna 11kg! Wat genieten zeg voor jou nu! Ik weet precies hoe je je voelt. Heerlijk om zo'n ventje te hebben. Vanmorgen kwam ik ook Wesley's kamer op en stond hij me op te wachten, in z'n oogjes wrijvend zo schattig... En dan ziet ie papa en word ie ook helemaal vrolijk en bij m'n vader deed ie ook zo vrolijk, dan ben je als moeder meteen trots he Geniet maar van je vakantie! Wel een gesjouw met spullen he! Ik weet het! Als ik zag wat ik vanmorgen voor een ochtend oppassen al moest meenemen, pfff!
Meis, voor sommige dingen moet je idd de tijd nemen en je er soms ook bij neerleggen dat het zo is. Wat fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met je moeder. Ze vind het ws zelf ook wel jammer dat ze toe moest geven dat het niet meer gaat!! Maar idd 11 kilo tillen is best zwaar om zo iedere keer op te tillen en dat gebeurt idd regelmatig..... Ik kan me voorstellen dat je als mama helemaal trots bent wanneer je ventje zo vrolijk is. Schattig hoor dat hij je dan al helemaal aan het opwachten is. Wanneer Thomas wakker is begint hij ook vaak eerst te kletsen met zichzelf. Zodra ik binnenkom krijg ik meteen een grote glimlach en doet ie meteen al gek. Ook wanneer ik hem wakker maak voor de voeding 's middags begint hij eerst te lachen en doet dan pas zijn ogen open en wordt de lach alleen maar groter. Ook wanneer andere mensen tegen hem beginnen te praten is het maar even en krijgen zij ook een glimlach. Hij is dan een echte charmeur. Ik vind het allemaal steeds leuker worden, hij kan zich nu ook lekker vermaken in de box, in de wipstoel en op schoot.... Af en toe kan hij ook wel jengelen hoor, maar dat heeft ie gelukkig niet zo vaak......... Nou ik heb de tas ingepakt, nu in huis nog even het een en ander opruimen en dan zal ik Thomas weer eens eten geven. Mss tok straks Knuf Liena
Hey kippies, Deli; ik kan me voorstellen dat de situatie niet prettig voeld. Een dubbel gevoel, want je wil je vader ook het oppassen gunnen. De manier waarop zijn vrouw in jullie gezin is gekomen, is natuurlijk vreselijk! en voor je moeder helemaal. Helaas weet ik hoe het werkt, wel iets anders bij ons, maar wel een nieuwe man met 7 kinderen!!! wow en wij werden vervolgens niet meer gezien. Toen was ik bevallen en wilde ze ineens langskomen... Tja keuzes maken is niet altijd makkelijk, maar blijf ook in dit geval lekker je gevoel volgen. Oh heb net bericht gekregen dat ik ook in andere regio's mag werken, de kans is erg groot dat ik helemaal als freelancer verder ga Deli en juffie; zouden jullie misschien de 10 euro alvast over willen maken? op rek 344420809 tav L van der Werf (hihi voelt dat raar om te vragen hihi) Willen jullie dat ik het kaartje naar jullie opstuur? Je weet maar nooit wat er tussen kan komen... Anders mail me even jullie adres in een PB tje Liena; veel plezier bij je ouders en familie, dat klinkt erg gezellig!! wij hebben zat ook een barbeque All; ik ben vandaag thuis aan het werk, ik heb keelpijn niet normaal. Zoë is bij de oppas, maar die haal ik lekker optijd weer op nou ik ga nog even wat doen, dus tok laters
Hey Minkie, ik ben er! Ben inmiddels thuis en het viel me echt zwaar... Loop de hele middag al te huilen. Ben vanuit m'n pa meteen naar m'n moeder gegaan. Wesley had 'smorgens niet goed geslapen daar en toen ik kwam sliep hij in de kinderwagen. Al z'n spullen stonden al klaar dus of ze het nou super met 'm vonden weet ik niet?! Ik hoop ergens van niet... Hij was druk en ze zijn maar veel gaan wandelen.... We hebben thuis lekker samen gedouched en z'n spullen zitten allemaal lekker in de was en nu slaapt hij heerlijk even in z'n eigen bedje. Ik heb even gestofzuigd maar doe verder niks meer behalve de was, bleh! @ Minkie, Jeetje 7 kinderen ineens joh?! Dat zal best heftig zijn geweest! Heb jij nog broers/zussen? En heb je met die kinderen van hem contact of ook niet? Ik snap sommige ouders gewoonweg niet, waarom ze het zo moeilijk maken voor hun kids?! Ik hoop toch dat ik sommige dingen in de toekomst wel beter doe hoor! Lekker dat je thuis werkt, ik heb ook keelpijn! Heel vervelend, doet echt zeer met slikken. Het begon rechts nu doet het links weer zeer dus hopelijk gaat het er dan uit
Goedemiddag allemaal... Even iets heel anders... Mijn alfa heeft t begeven ( heel lang verhaal zal jullie er niet mee lastig vallen maar ik kan zeggen dat Chris pisst-off is hierover) nu kom ik net thuis van mn werk en wat denk je dat die schat van mij gedaan heeft?... n nieuwe auto gekocht. (tweedehands weliswaar maar voor mij nieuw) Ik zeg n kleintje?... Nee tuurlijk niet met al die kinders was zijn antwoord. Ik mocht niks weten... mag niet eens mee ophalen. Tja het is en blijft n lekkere vent hahahaha Dan... ja Chris die wist t gisteravond al gelijk van die test. Ik kwam van de wc af en hield meteen die test onder zijn neus. Hij keek er niet echt van op maar toen hij vanacht nog op internet zat ging hij wel gelijk naar de site van CB om te kijken wat die 1-2 betekent hahahahaha Ik heb vanmorgen de gyn gebeld en ik mag a.s. donderdag al komen Sorry dat ik even niet op iedereen reageer maar kan t zelf nog niet helemaal bevatten. Ik krijg ook nog steeds geen meldingen van jullie in mn email. Gek hoor... als jullie n berichtje hier achter laten moet ik daar toch n melding van krijgen? Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen Tok later
hey Deli; tja ik hoop dat ik ook een hele andere ouder ben, als dat mijn moeder heeft gedaan. Dat was niet al te best zeg maar Tja en nu mijn vader niet meer leeft, was de keus niet meer zo moeilijk om het contact helemaal te verbreken. Ik heb heel af en toe nog contact met een van de kinderen. eigenlijk jonge vrouwen hahaha met verder helemaal niet!! Het gezin waar ze nu woont, zijn allemaal kerkelijk en doen daar heel veel mee en wij Mijn zus, broer (autistisch) en ik passen daar gewoon niet tussen. Nou vind ik niks mis mee hoor dat ze naar de kerk gaan, alleen wij zijn niet zo opgevoed en ineens is mijn moeder babtist geworden. Die overgang was behoorlijk heftig. Meissie volg lekker je gevoel hoor, want om nou zo verdrietig thuis te komen is het ook niet waard denk ik dan... Wat lekker dat jullie samen gedouched hebben. Heb je mijn vraag nog gezien in het andere berichtje? Miran; geeft niet hoor, is toch logisch dat je nu met jezelf bezig bent. Wat fijn dat je al zo snel naar de gyn mag. Ik ga heeeeel veeel voor je veren dat alles goed zit in je buik. Daar gaan we natuurlijk wel vanuit. Wat lief dat je haan een nieuwe auto heeft gekocht en dat als verassing bewaard, ben wel benieuwd... All; ik heb nog helemaal niet verteld dat wij ook een andere auto hebben gekocht. Een zwarte BMW station 3 serie. Lang voor gespaard en eindelijk is ie er dan!!