Goedenavond.... Ik heb n renault laguna gekregen van mn schatje. Hij is erg mooi en ruikt lekker fris. Morgen de radio/cd speler inbouwen en ik kan weer luxe rijden hahahaha Hij is ook weer zwart dat vind ik wel erg prettig. Maar hij rijdt ook heerlijk want ik heb er lekker al ingezeten en aangezien ik vaker met de kids naar Helmond rijdt moet ik n goede auto hebben. Hier gaat t erg goed alhoewel ik nu om kleine dingetjes geirriteerd raak hahaha Chris heeft net n programma gedownload en nu blijft ie n melding gooien en dat is zwaar irri als ik hier zit te tikken. Daarbij komt ook nog dat ik sinds vanmiddag last heb van mn rechteroor.. of t is n ontsteking of n verkrampte spier. Ook erg irri. Maar verders voel ik me lekker hoor! Ik krijg nog steeds geen meldingen als jullie n berichtje getikt hebben. Is ook erg irri hahahahaha. Mink... gaaf hoor n BMW 3 serie. Is ook mijn smaak maar erg duur. Dat kan bruintje niet trekken hahahaha. Moeilijk hoor om zo contact te houden met je moeder, snap je helemaal. Gelukkig heb ik wat dat betreft fijne ouders die er voor elkaar en voor ons zijn. Sterkte meissie. Deli... is helemaal niet raar hoor. Huilen is ook wel eens een keer erg lekker en vooral om zoiets. Jij doet t, net als Mink, heel goed als ouderzijnde. Helemaal vergeten te vragen... hoe was je hubby's 30ste verjaardag? Ik kom dadelijk weer tokken
even kijken of ik nu berichtjes via de mail binnen krijg als er iemand n berichtje heeft nagelaten in ons hokkie
Haantje is vanavond niet op oefenavond van de brandweer, dus zijn we ff samen Guitar Hero aan het spelen! Gezellie! Wilde iedereen ff een dikke knuffel geven en alvast trusten voor straks! Xx van mij!
mink: zal het morgen even overmaken hoor. ben nu moe dus ga zo mijn bed in na nathan de fles te hebben gegeven.. All: ben vandaag helemaal niet geweest.. Druk druk druk.. Las wel een behoorlijk heftig verhaal van Deli.. Pff meis kan me voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt... Mijn haan is trouwens nu ziek geworden. Vannacht aan het spugen en nu koorts. Hoop dat we het nu allemaal weer gehad hebben. Meiden welterusten en tot morgen Oh ja: miranda: die banner staat je goed!!
Dank je Juffie... heb er ook lang op moeten wachten toch?! Ik wou eigenlijk die van lafemmenogwattes maar die kreeg ik gisteren niet te pakken. Vandaag nog maar ns proberen. Jammer dat alles weer ziek is bij jullie... jullie zijn toch allemaal met kerst nog ziek geweest of niet? En nu weer? Dat is erg balen en vervelend maar t is niet anders he? Ach... LIEFDE IS SAMEN ZIEK ZIJN QB... dankje meis voor die testje want nu krijg ik idd n melding binnen hahahahha ik heb bijna weer alles de oude. All... ik vind t erg grappig dat ik vorig jaar op 14 juni zwanger testte (daags voor vaderdag) en nu 10 juni! Ook zou ik dit jaar op 20 februari uitgerekent zijn maar ik had toen sterk n vermoeden op 14 februari en nu ben ik 17 februari 2010 uitgerekend. Erg mooi, maar wel alsof t zo had moeten zijn! Ik hoop zo dat ik donderdag n klein wormpje of iets kan zien want t kan goed pas n week of 4/5 zijn. Maar ik wil iets van zekerheid hebben. Mijn borsten doen wel lekker zeer en ik moet de ochtend met thee beginnen anders blijf ik de hele dag misselijk dus dat is wel n goed teken he?!! WEER WACHTEN
@ Mink, ik kan me wel voorstellen dat voor jullie die overgang heftig was, ineens in zo'n groot gezin dat ook nog eens totaal anders is. Ik ga zelf ook naar de kerk en ben niet kerkelijk opgevoed maar heb op latere leeftijd eigenlijk die keuze gemaakt. Ik had je vraag overigens niet gezien maar zal het vanavond even overmaken naar je meis, sorry hoor! Helemaal niet gek dat je dat vraagt toch! Als je het geld binnen hebt mag je wat mij betreft het kaartje wel sturen hoor, zal je m'n adres pb'en! Wat een mooie auto hebben jullie! Super zeg! Wij zijn slechte spaarders @ Miran, fijn dat je al zo snel bij de gyn kan komen! En super zeg ook al een andere auto! Nou hopelijk is alles goed met jullie beebje en is het heerlijk genieten de komende 9 maandjes
Oh, ik las de helft van de berichtjes weer niet ?! @ Queenie, wat is dat voor spel? Ken dat niet? Baileys erbij? @ Juffie, sjonge nu je hubbie weer ziek?! Ook niet fijn, hopelijk snel weer opgeknapt!
Deli... mijn schatje doet alles voor zn vrouwtje. Dat heb ik wel gemerkt de laatste jaren. Ik moet gewoon n goed rijdende auto hebben want ik moet veel naar Helmond rijden om naar mn familie toe te gaan en dus moet de auto in zeer goede staat zijn. Ik moet ook eerlijk zeggen... ik heb net pas de kofferbak van de auto bekeken en geloof me... die is zéér ruim. Iedereen heeft genoeg beenruimte zowel voor als achter... hij rijdt erg lekker... en als klap op de vuurpijl ook nog n ruime kofferbak, waar dadelijk de kinderwagen met gemak in kan natuurlijk All... ik krijg die van Lafemmebonita banner niet ingesteld... weet iemand hoe ik deze banner kan veranderen in die van lafemma?
YES, mn nieuwe banner staat erin. Hopelijk mag ik hier 9 maanden tegenaan kijken en van de wekelijkse nieuwe veranderingen genieten!
Hahaha zo noemde ik mn eerste kind toen die nog in mn buik zat. Toen die later geboren was fluisterde ik iedere keer: Dag mama's kleine frutseltje... hahaha ik krijg nu n brokje in mn keel van die gedachte... wat was ie toen klein!!! Sorry dat moest ik even kwijt! Die gedachte kwam ineens bij mij op. Die andere 2 noemde ik nooit frutseltje ook niet toen ze nog groeide in mn buik. Kom dadelijk weer tokken
Dankje meis... bij jouw gaat t nu ook erg hard is het niet?! Het is nog niet echt te bevatten hoor... ben wel moe maar ik wil er niet echt aan toe geven. Alles goed met je? Hoe is het met de kleine? Hoe gaat t met de ontsluiting? Is dat rustig nu? Ik hoor t wel van je
Kippies! Wilde jullie ff een fijn weekend wensen! Vanavond gaan we naar haantjes ouders, die zitten nu op een vakantiepark van Hoogenboom. Zondagavond gaan we weer naar huis, dus zijn we er ff tussenuit! Dikke kus voor jullie! Xx!
*Bianca komt stiekem nog ff om het hoekje kijken... ze is druk tassen inpakken, maar kan het niet laten om ff te spieken op ZP...*
Queen, veel plezier hoor! @ Lin, meis..... 36 weekjes al super hey, het is bijna zover... Ben zo benieuwd!
Ola! QB: Have fun meis! Geniet er lekker van! Het weer zit jullie volgens mij wel mee, dus dat is mooi! Miran: Hier gaat alles wel goed hoor, hoewel het van mij nu wel mag komen! Heb nu wel genoeg rust gehad! Ik heb wel flinke oefenweeën, dus het is wel aan het voorbereiden! Ohhh, wat zei Chris? Geniet er lekker van hoor! @Deli; Super he?! Het gaat nu wel hard! Mijn doel is nu binnen twee weken mama te worden, hopelijk is de gyn dat met me eens! Met 34 weken werd het al 6 pond geschat, hoe groot zou het in godsnaam nu zijn :O Kom er maar snel uit lieve gangsterbaby! Hoe is het met jou en jullie kleine man? xxx
hoi, ik meld me hier ook maar aan, aangezien ik sinds een dag of 3 klachtjes heb. of het met een zwangerschap te maken kan hebben... dat blijft afwachten. mijn klachten zijn, erg moe vooral smiddags en savonds. en mn tepels zijn erg gevoelig, als mn bh er langs gaat bijv. oei! au! en ze zijn wat voller, maar dat vollere was de laatste 2 weken al zo. en vandaag heb ik een beetje een droge keel, of dat een symptoom is weet ik niet. en drinken werkt niet oja nog iets ik wordt gek van mn hond. haha. hij blijft me aflikken, doet tie anders nooit. maar of dat met mn ei te maken heeft hahaha.
Hoi Bubsie, Welkom hier! Op welke dag van je cyclus zit je? Hopelijk is het een goed teken en ben je hartstikke zwanger! Ik zal voor je duimen! Veel succes! xxx