Hey Bubsie; in iedergeval al goed dat je naar de gyn gaat. Ga er maar vanuit dat je een inwendige echo gaat krijgen... niks ergs aan hoor!! maar het zou fijn zijn als je dan weet wat er aan de hand is. Ik moet 7 juli weer naar de gyn. Heb ook veel klachten, dat had ik al voor mijn zwangerschap. Ze gaan nu op endometriose onderzoeken.. Miran; kids het is wat hahahaha als het stil wordt dan vreten ze vaak iets uit hahahaha ik ga mijn dochter even de fles geven
Bubsie... hoe is je temp nu? Nog steeds boven die stippellijn? Ik hoop voor je dat je voor de 24ste alsnog n positest krijgt. Ik zou als ik jouw was de 23ste nog niet ongi bent en ook nog steeds deze klachten hebt voor de zekerheid n testje doen mits die temp ook nog steeds hoog is. Het is wel heel goed van je dat je naar de gyn gaat om navraag en onderzoek te laten doen anders ben je zo 1 jaar verder voordat ze je helpen. Ja als ik dinsdagavond ga dan weet ik iig iets meer want blijkt dat ze met 4 á 5 weken al iets kunnen zien... dus hopelijk zien ze dat t goed is! Dan is t makkelijker stil te houden voor Chris dan dat t weer niks is en dat hij daar dan donderdag achter moet komen. Ik hoop t zo... ik weet niet meer of ik mn lichaam wel nog kan vertrouwen. Die symptomen zijn ook niet de hele dag door maar met vlagen dus dat is zo moeilijk... wel heel snel op de kast (shaggie). Ach we zullen zien... weer wachten hahahhaha komt goed met ons meis! We zullen voor elkaar veren oke?!!!
Zo heb eindelijk de tijd van berichtjes weer op tijd gezet... ik raakte helemaal in de war. Ik kan ook zeggen dat ik veel last heb van dementie... ik was gisteren zomaar in 20 sec tijd allebei de pincodes van de pinpasjes kwijt terwijl ik in de winkel stond. En niet meer weten he terwijl ik ze net daarvoor nog gebruikt had. Dus ikke naar huis aan Chris zijn pincode gevraagd.. toen stond ik dus weer terug in de winkel en schoot me ineens weer mijn pincode binnen. Hoe erg frustrerend is dit?!!! Hahahaha achteraf heb ik er gigantisch om moeten lachen maar op dat moment niet hoor!
mn temp is vandaag gezakt naar 36,9 dus 0,1 gezakt. weet t ook niet or. heb wel ontzettend last van gezoelige tepels en ze zijn groter en mn boobs zijn voller ronder zeg maar. maar durf niet te hopen. heb zelf het gevoel dat het nog niet gelukt is en aan de andere kan weer wel. tis zo dubbel. stil houden voor chris? is dat je vriend/man? tuurlijk blijven we voor elkaar veren.
Chris is idd mijn vriend... maar hij wil niet dat iemand t nog weet... en omdat ik dit dus ter sprake heb gebracht bij de vk bij ons op t dorp en die wil dat ik dan dinsdag kom voor mijn eigen gemoedsrust... wil ik dinsdag nog niks zeggen tegen Chris. Ik had gevraagd of Chris donderdag morgen met mij meegaat naar de gyn maar hij durft ook niet zo goed... hij is echt bang dat t weer niet goed is. Hij zei ook kom maar terug als je 3 maanden bent dan is het veilig! Hij is als de dood dat dit ook op niks uitdraait. Ik snap hem wel... hij sluit nu zijn eigen helemaal af pas als t veilig is dan is ie er volledig voor mij en kan ie zijn emoties ook tonen. Hij heeft met mij nu al 2 miskramen meegemaakt en dan deze ook weer dat trekt hij denk ik niet en ik al helemaal niet. Snappie dat ik daarom heel erg bang ben? En daarom houdt ik t eigenlijk ook stil voor Chris om hem niet hiermee te hoeven confronteren en daarbij hij werkt dinsdagavond. Mijn buurvrouw zegt dat ik moet gaan. Zij zou dan op de kinders passen. Snappie? Ja ik weet dat t dubbel is meid. Houdt je temp in de gaten en hopelijk blijft ie stijgen. Ik kook van de hitte volgens mij en ook ik heb last van "geZoelige" borsten ( hahahaha was of tikfoutje of t zou met eventuele zwangerschap te maken kunnen hebben) en die van mij voelen ook voller aan en steviger. hahaha ik zei tegen de buurvrouw: ik heb geen blauwe aders lopen over mn borsten en laat zo alleen dat stukje zien wat boven mn bh zit en de buuf schiet in d'r lach en zegt: Nee meid je hebt er idd geen blauwe aders lopen. Ik kijk en warempel ik zag ze nu toch ook lopen. Heel gek hoor! Anders doe je van de week nog n testje voor de zekerheid... over n dag of 5 dan zou er toch wel iets moeten zien als jouw ei ook daadwerkelijk die dag geweest is. Ik kan niet meer doen dan veren voor je en jij kunt niet meer doen dan wachten en je eigen niet gek lopen maken... wat je toch wel doet want dat doet iedere vrouw!!!
ok nou begrijp ik je. ja is ook moeilijk voor hem dat snap ik. hoop voor je dat je dinsdag goed nieuws krijgt. en ja zat er zelf ook aan te denken om te testen volgend weekend ofzo. alleen volgend weekend is mn man weg dus das wel klote. en ik ben zo bang dat ik weer nega test. komt toch weer hard aan steeds. hoop dat mn temp toch weer omhoog gaat maar ben bang van niet. nou meid geniet nog van het weekend ik ga ff stukje lopen met mn man en onze hond. liefs bubs
Miranda zal voor je veren dat alles goed blijft gaan hoor maar snap jullie angst wel. Vooral nu ik ook een miskraam heb gehad bem ik ook wel een beetje bang en onzeker geworden hoor.
Bubsie... Is je man vrijdag of misschien donderdag nog wel thuis? Dan zou ik dan n test proberen te wagen. Misschien is ie wel zeer positief dan heb je toch nog n klein feestje samen. Idd die nega testen gaan niet in de koude kleren zitten als je zo graag n kind wilt. Mag ik vragen hoe lang jij aan de pil hebt gezeten? Het kan zijn dat t gewoon heel lang duurt doordat jij aan de pil hebt gezeten. Kan ook zijn dat je er te veel mee bezig bent, wat logisch is want wij vrouwen willen t liefst vandaag nog zwanger zijn dan morgen toch?, en dat t daardoor niet goed lukt! Ik heb me deze maand voor de eerste keer mn eigen nergens iets van aangetrokken en geklust ( zo noemen wij dat netjes hier) wanneer ik er zin in had... niet gekeken van: ooow nu is mn ei dus nu moeten we klussen... nee gewoon lekker genieten van elkaar. Ik ging pas nadenken toen er uiteindelijk n lichtje ging branden dat ik al n kleine 2 weken met vlagen misselijk was... en toen ging ik rekenen op welke dag van de cyclus ik eigenlijk wel niet zat en wat bleek: ik zat op dag 25. Dus ikke naar de wc en ik had nog 1 testje liggen en dacht: ach waarom ook niet? Terwijl ik stond te wachten op die test zei mijn gedachten steeds: NIET ZWANGER, NIET ZWANGER... na n 1,5 minuut ongeveer kwam er ineens: ZWANGER 1-2. Ik moest goed kijken hoor want had t totaal niet verwacht. Dus probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn... wat makkelijker gezegd is dan gedaan... maar dan gaat t misschien iets vlotter. Geniet lekker nog van je man en hond en dat kleintje komt echt wel. Melanine... dank je meid dat je veert voor me! Erg he dat je daar zo onzeker van wordt... ik twijfel nog steeds of dat ik dinsdag ga ja of nee. Heb net zelfs bij de symptomen zitten kijken maar ik heb toch echt weer die symptomen: * branderige/jeukerige tepels * moe * misselijk (weliswaar met vlagen) * hoofdpijn * duizelig * koud ( wat hoop ik heel goed is want dat is mn ijzer die nu omlaag schiet) * mn hartslag gaat nu stukken sneller (dat voel ik heel duidelijk) Dus dat zijn er nog wel wat. Hopelijk komt t nu voor jouw ook heel snel meis. Kijk maar naar Linnie, daar ging t ook snel bij. Ik zal voor jouw veren dat er snel n ei komt maar dat die zijn eigen ook goed innesteld bij je. Ik durf nog geen HCG te strooien want moet eerst zelf afwachten of t goed zit.
ik moet over ong 6 weken weer naar de gyno toe om te kijken of me ei is geweest . Nou hopelijk ben ik voor die tijd een keer ongie geweest. Enne Miranda hou jij maar ff je HGC hoor heb je zelf hard nodig hahaha Ik ben juist ff blij dat dat hormoon uit me lichaam is na bijna 3 maanden
Melanine... mag ik zo vrij zijn om te vragen wanneer jij ook alweer die miskraam hebt gehad (sorry mijn geheugen laat me gigantisch in de steek) Ik houd jullie hier in ieder geval op de hoogte als ik dinsdag daadwerkelijk gegaan ben want zoiets betreft ben ik toch n held op sokken moet ik eerlijk bekennen. Ik ga even de wasmanden wegvouwen anders komt er niks van + dat ik moet gaan bedenken wat wij gaan eten. hahahaha nog steeds niet aangedacht.
ik heb in februari me miskraam gekregen met een hoop narigheid daarna zoals je miss nog wel herinner . Dus daarom ben ik dalijk extra angstig . Ik moet ook nog veel weg vouwen blegh hahaha maar ben nu nog lekker de sims 3 aan het spelen .
@miranda. ja ik heb 10 jaar de pil geslikt. en toen ik op een gegeven moment een cyclus van 39 dagen had dacht ik en de dokter ook dat kan ontpillen zijn. dus verder niet te moeilijk over gedaan, maar nu blijft het al weg vanaf de kerst dus ja,toen zei de dokter ook, dit hoort niet dus geef je een verwijsje voor de gyn. maar omdat ik daar heen ga ben ik gaan tempen. en ja om er dan niet mee bezig te zijn is erg moeilijk, zeker als ff aangeeft dat je een ei hebt gehad. ik dacht dat ik ze niet kreeg. en ik heb heel lang geen last van mn borsten gehad en nu wel, na mn ei uitgerekend. dus misschien toch een ei gehad. ook heb ik hiervoor een primolut kuur gekregen om mn menstruatie op te wekken maar ook dat werkte niet. werd niet ongie. dus toch naar de gyn. heb ook een tijd niet opt forum geweest omdat ik dacht dat ik dan alleen maar dingen ging zien die er niet waren. dus heel erg er mee bezig ook weer niet, maar ja nu moet je iedere ochtend je temp nemen dus ja dan is het moeilijk er niet mee bezig te zijn. en ja mn man gaat zaterdag weg, dus zou vrijdag ind eens kunnen testen. maar dan wordt het echt vroeg zeg moet dan om 6.15 uur al werken. haha.
@Bubsie.. ik bedoelde eigenlijk te zeggen met t langpilgebruik dat t dan ook langer kan duren voordat je zwanger wordt, t verklaard idd niet je ei. Je zou ook evt. donderdag kunnen testen. Hoeft net perse met ochtendurine he... ik heb t s'avonds om kwart 8/ half 9 getest. Vorig jaar ook s'avonds toen pas om half 11. Dus dat maakt niet zo heel veel uit meid... misschien dat je t dan donderavond kunt doen samen met je man?! Ik gun t je zo maar ga er niet vanuit dan valt t niet zo heel hard tegen meid. Melanine... mijn was is weggevouwen, dadelijk nog de kast in en dan nog 2 wasjes doen maar daar heb ik morgenvroeg en morgenmiddag ook nog de tijd voor. All... Ik stik van de dorst, zit nu aan n milkshake en dadelijk gaat mn sinas eraan. Ben nog lekker duizelig en heb niet veel honger, de kinders zitten lekker aan de friet en ik had 2 snacks en zit nu al bomvol. Heb t bloedheet en mn hart gaat tekeer door heel mn lichaam. Mijn boobs jeuken en branden zo rond mn tepels met name de rechtse borst. Dit had ik de vorige keer ook niet. Herkenbaar????
@miranda. ja ik weet indd dat het lang kan duren als je lang aan de pil hebt gezeten. had ik me ook wel op voorbereid eigenlijk, maar had niet verwacht dat ik minimaal een half jaar geen ongie zou krijgen na 4 redelijk normale cyclussen maar we klussen gewoon door en zien wel waar het schip strand. ga er indd niet vanuit dat het een posi test wordt donderdag of vrijdag, maar toch hoop je het. en we gaan er niet van uit, we hopen dat de gyn ons duidelijkheid kan geven en dat we het dan weten hoe en waarom het zo raar zit. maar ja.. we zijn nog jong dus we hebben de tijd. maar als eenmaal bezig bent he.. en om je heen wordt iedereen zwanger, pas nog iemand na 3 maanden, dan komt het soms best hard aan. maar ik gun het iedereen or, maar je begrijpt het vast wel. en dat zullen meer meiden hier hebben. @ all. ik ga ff afwassen nog een was opvouwen, en nog ff genieten van het weer. fijne avond iedereen. p.s ben toch wel blij met dit forum, met name de meiden uit dit topic. we kunnen elkaar toch een beetje een hart onder de riem steken. en zijn er voor elkaar ondanks dat we elkaar helemaal niet kennen. liefs bubsie
Bubsie... iedereen maakt dit hier mee, je bent gelukkig niet de enige. Er zijn al verschillende geweest die naar de gyn zijn gegaan omdat ze niet zwanger raakte of n te lange cyclus hadden. Toen kregen ze medicijnen en binnen 2 maanden was t raak... dus treur niet meid... t komt allemaal goed schatje! ( hahaha gejat van Linnie) even nog over die laatste 2 regeltjes die je tikte... tuurlijk zijn wij er voor elkaar en dat is ook heel bijzonder. Het is toch fijn dat er n paar mensen zijn die précies begrijpen wat je bedoeld en meemaakt. Toch?! Nou nog n fijne avond... ik ga hier de laatste was wegvouwen en dan 2 wasjes in de kast leggen en de laatste was in de droger stoppen. De jongste 2 kinders in bad/douche stoppen en om half 8 liggen ze in bed. Dan om half 8 de oudste 2 in de douche en naar bed. Om half 9 is alles op bed en om 9 uur ikke hahhahaha
wij zijn er voor elkaar en je kan hier alles kwijt... hoeft niet perse klachten na je eisprong te zijn. Wij kakelen over van alles wat ons dagelijks bezig houdt. Wij zijn n luisterend oor en misschien n kleine hulp op afstand. Nou ik wens je n prettige avond... Dames, ik zit weer te knikkebollen dus ik ga mn bedje opzoeken denk ik zo maar ns. Slaap lekker allemaal!