[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

fijne (werk)dag allemaal.
    Hier een drukke dag want vanavond oudergesprekken. dus ik denk tot morgen.

xxx

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey My; hoe is het met jou dan? Heb het gevoel dat het al een poosje geleden is?

Juffie; werkse vandaag...

Ik ben ook aan het werk, maar heb weer geen zin!! grrrr vervelend dit. Nou maar ik ga toch maar wat doen, dus tok laters

3. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    en boven aan hihihih

oh QB heb je mijn berichtje nog gelezen over het oorspalkje. Wil graag weten hoe ik er aan kan komen voor Zoe...

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hey meiden,

Even snel een dikke knuffel van mij! Ga zo omkleden en richting het ziekenhuis voor controle, ik hou jullie op de hoogte!

Dikke kus

5. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    succes lin!!

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey hallo hier ben ik ff snel.
    Weekje centerparcs was super!!
    Wil iemand me ff snel bijpraten? Ik heb nl geen tijd om alles terug te lezen. Ben druk op mijn werk want er ligt een berg nu ik een week vrij ben geweest.
    Tok later!

7. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Goedemorgen kippetjes,

Hoe gaat het hier met iedereen? Allemaal een lekker weekend gehad?

----Meiden ff over kippendag, klopt het dat we dan naar
    de APENHEUL gaan, kan nl geen ander dierenpark vinden
    in apeldoorn:)??????------

@ Mink wat vervelend dat je moet werken zonder er echt zin in te hebben:(. Hoe gaat het verder? Gezellige bbq gehad zaterdag? Het weer werkte in ieder geval wel mee he hihi.......

@ Linnie, suc6 meis. Ben benieuwd wat ze zeggen!!

@ Miran, kan me voorstellen dat je je onzeker voelt, maar probeer er van te genieten en doe de echo idd alleen als jij je er goed bij voelt!!! Dikke knuffel!!

Hier alles oke, lekker weekend gehad, de bbq was een suc6!!! Wel ff weer afkikken nu na 4 dagen Drenthe;). Ook met Thomas gaat het goed, alleen nog verkouden.

Tok laterzzz, moet nu eerst kolven
    Dikke knuffel Liena

8. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Had ik net een heeeeeeel lang bericht getikt is ie ineens weg.....

Alles gaat goed hier, vandaag bij de VK geweest. Vanmorgen zijn de meubeltjes van de babykamer bezorgd! Morgenochtend naar de fysio, daarna kom ik wat uitgebreider tokken. Moet zo naar me werk pfff

Weekje naar zeeland geweest en kon een tijdje niet op de pagina komen... heel irri.
    Kan iemand mij vertellen waar ik het kippenhok forum kan vinden en hoe ik daar op kom, gebruikersnaam/wachtwoord?

Tok jullie morgen, dikke kus en knuffel!

9. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    temp is niet gestegen meer is nu 36,8
    heb nu alleen de lijn van de eisprong verkeerd staan. maar goed t moet zit nu dus eigenlijk pas op 10 dpo. ipv 14.
    afwachten weer.
    vanmiddag lekker mezelf laten verwennen naar de kapper en gezichts behandeling

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Heb een profielfoto en een banner gemaakt maar zie ze niet verschijnen bij mijn bericht... Snap er echt niks van. Moet nu echt gaan rijden probeer het morgen nog wel een keer.

kus en knuffel!

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    oh, me banner doet het nu wel maar een fototje bij me naam links boven in... ik snap het niet....

Morgen weer een dag!

12. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi Kippies,
    heb jullie ernstig verwaarloosd... sorry!
    Heb net teruggelezen en wat zie ik: MIRAN ZWANGER!!!! Supergefeliciteerd meid; ik gun het je zo! Tuurlijk ben je bang en onzeker, maar vergeet ook niet te genieten van het gevoel zwanger te zijn he?! Ik ga me suf veren voor je dat het deze keer goed mag gaan! Grappig trouwens van je auto: mijn haantje had eerst ook een alfa, maar die moest weg van mij omdat hij naar mijn idee teveel kuren had; ik vertrouwde hem niet meer. Haantje mokken, want hij vond zijn auto zo mooi... Nu rijdt hij ook een laguna; al twee jaar en we vinden het een heerlijke auto en altijd betrouwbaar. Ik noem hem wel altijd "starship the enterprise" als ik er in moet rijden, want ik vind hem wel erg groot. Gelukkig zitten er parkeersensoren op, want anders zou ik er echt niet mee kunnen parkeren, hihi (ben ook wel erg slecht in parkeren hoor en rij zelf in een Ford Fiesta, dus een stukkie kleiner)!
    Deli: ik las een heel heftig verhaal over je vader; kan me je gevoelens helemaal voorstellen; een dikke knuffel voor jou van mij!
    Bubsie: welkom hier! Wat vervelend dat je al vanaf de kerst op je ongi zit te wachten; kan me voorstellen dat dat je flink onzeker maakt.
    Riddle: meis ik voel met je mee. Luca heeft ook ontzettend last van krampjes gehad en sliep ook alleen dicht tegen mij aan. De dagen vond ik ook erg zwaar. Ik heb hem ook nooit laten huilen, want ik had het gevoel dat er echt iets was. Hij krijste zichzelf ook helemaal overstuur en stikte er bijna in; echt eng. Uiteindelijk bleek hij een verborgen reflux te hebben en ook de krampjes waren erg heftig. Ik heb op een gegeven moment maar gewoon geaccepteerd dat het zo was en dat gaf mij een hoop rust. Ook een bezoekje aan de osteopaat bracht meer rust in de tent. Ik ging 's middags vaak lang wandelen, want in de wagen sliep hij wel en zo was ik er even uit. Slaapt Rayven wel in de wagen? Echt, het klinkt als een dooddoener, maar deze periode gaat voorbij. Neemt natuurlijk niet weg dat het nu loodzwaar is. Toen Luca rond de 3 maanden was, ging het beter en viel hij steeds op de bank in slaap. Vanaf toen ben ik hem naar zijn bedje gaan brengen en had ik weer wat meer tijd voor mezelf. En niet bang zijn dat je haar verpest hoor. Ik heb Luca ook altijd bij me gehouden en hij ligt nu ook lekker in zijn bedje te slapen. Volg je gevoel; dat is vaak het beste! en als je vragen hebt staan we voor je klaar!
    Lin: Nog even!!!
    Juffie: lekker bijna zomervakantie! Ik moet nog 4 weken en ook nog even heel hard werken:x. Maar komt goed! Vervelend dat Nathan zo slecht drinkt, maar wat je zegt, zolang hij er vrolijk onder is zal het wel goed zijn!
    Mink: lukt het werken een beetje?
    Dag: fijne vakantie gehad? Wat een gesleep met spullen voor zo'n kleintje he?!
    Liena: fijn dat je zo geniet van Thomas. En ik vind het superknap dat je nog steeds kolft; petje af hoor!

13. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    En bovenaan!

14. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mink, lief dat je naar me vraagt :D . Met mij gaat het wel goed, dit is de 2e ronde met Clomid 50mg en volgens mij heb ik gisteren m'n eisprong gehad. Dus dan wordt het weer afwachten. Heb er wel een goed gevoel over maar het zegt natuurlijk nog helemaal niets.
    Hoe gaat het met jou? En met jullie kleine meid? Ze is ook al weer bijna 4 maanden zie ik, wat gaat de tijd nog snel.

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey lieve meiden!

Ik ben druk in huis, alles moet woensdag blinken als de makelaar foto's komt maken dus ik kom alleen even zwaaien en jullie een knuffel geven! Heb wel een beetje bijgelezen hoor maar van kletsen komt even niks!

@ Bubsie, jou wil ik wel even welkom heten in ons topic; Welkom! Gezellig dat je mee kletst!

@ My, jeetje... Dat is lang geleden dat we jou hier zagen of vergis ik me? In ieder geval gezellig dat je er weer bent.

@ Yootje, van jou zag ik ook een berichtje voorbij komen ergens. Fijn dat het wat rustiger is bij jullie, kom je wat vaker kletsen hier meis? We missen je!

@ Liena, volgens mij gaan we naar dierenpark Amersfoort :D

@ Dag, welkom terug en werkse!

@ Lin, succes in het ziekenhuis meis!

@ All, knufffffffffffffffffffffffffffffff

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dames...
    ben bang dat t wéér misgaat!!!
    Ik ben aan t vloeien, weliswaar niet veel maar toch!
    Ik voel me gewoon K*T!
    Heb gelijk mn vriendin gebeld en vanavond om kwart voor 6 kan ik komen.
    Ik weet t echt niet meer. Als t weer mis is... dan houdt t voor mij hiermee op!

Sorry dat ik even niet meer reageer maar voel me echt kl*te.

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    bedankt voor jullie welkom meiden.

@ miran, nee toch he.. hoop zo dat het goed gaat.
    meid ik denk aan je. hoop dat je vanavond goed nieuws krijgt.

liefs

18. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    o weet iemand van jullie misschien hoe ik die blauwe streep weer weg haal uit mn tempkaart, wilde die rode behouden maar ging iets fout en nu heb ik dus op dag 25 ingevuld maar dat moet weg. iemand idee.

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    o weet het al. sorry

20. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hoi meiden,

Ik kom ff snel langs wippen, moet zo weg ;)

@Miran: ik zie dat je zwanger bent! gefeliciteerd meid! ik gun het je zo! ik ga heel hard duimen dat het vloeien niets is! ik denk aan je! *dikke knuf*

@Bubsie:
    Welkom hier :D

@Pooh: Je fotootje in de hoek staat onder het kopje instellingen, het heet nu avatar (hebben ze veranderd volgens mij)

@de rest: fijne avond! ;)

Liefs Sandra

Deel Deze Pagina