goedemorgen miranda: dankejewel meis. Hoe heb jij het de afgelopen nacht gedaan? Ik hoop dat je niet al te veel krampen enz. hebt gehad. Ik denk in iedergeval aan je. all: fijne dag! xxx
Dames... Juffie... helaas wel veel buikpijn meer dan met die curretage hoor! Maar goed vandaag werken heb ik eigenlijk helemaal geen zin in maar goed. Even 6 uurtjes maken en dan is het klaar! Ik heb weinig te melden... hoofd staat er nu niet naar. Kom vanmiddag wel tokken! Fijne dag allemaal
ow miran, wat vreselijk! vind het zo erg voor je. en dat je nu niet zo vrolijk kan zijn is natuurlijk heel begrijpelijk. praat me chris en hoop dat jullie als juliie er weer voor gaan snel zwanger zullen zijn en een gezond beebje op de wereld mogen zetten. meid sterkte! denk aan jullie. dikke knuffel van mij.
Juffie, wat vervelend dat dat gesprek nou zo gelopen is. Nu eerst maar eens een goed gesprek met de directeur en van te voren bespreken wat je in het gesprek met de ouders gaat zeggen. dan weten jullie van elkaar wat er gezegt gaat worden en staan jullie op 1 lijn! Sterkte meid! Kristel, Heel veel sterkte met je oma. Fijn dat je bij haar bent geweest en die knuffel hebt gehad! Denk aan je! Miran, jeetje meid heb er geen woorden voor. Het is je zooo gegund. Vind het zo erg voor je. Lochisch dat je gevoelens nu alle kanten op gaan, nu je ff alleen ben kun je het laten gaan, goed met je haantje blijven praten he! Troost zoeken bij hem! En ik kan me voorstellen dat je er nu even klaar mee ben, neem dan nu je rust. Begin niet gelijk met voorbehoedsmiddelen en laat de natuur ff z'n gang gaan. Gewoon met je haantje vrijen wanneer jullie daar zin in hebben en niet omdat je eisprong er is. Al die stress etc ff opzij en dan zie je wel hoe het loopt. Je kunt daarna altijd weer alles op alles zetten. Klinkt misschien een beetje makkelijk gezegt maar ik bedoel het goed! Dikke kus en knuffel voor jou meis!!
Lin, gaat opschieten bij jou, nog 2 weekjes... spannend! Daydreamy, thanx voor je tip. fototje is gelukt hihi Vanmorgen naar de fysio geweest, zal vanavond en morgen wel veel last van me rug krijgen na al dat gemasseer.... Morgenochtend bij me collega op kraamvisite, altijd leuk! Mup, hoe is het met jou en je kleine meid?
Heey goedemiddag meiden, @ Pooh, wat fijn om weer van je te horen!! Lekker kunnen genieten van jullie weekje vakantie? Heb je nog steeds zo'n last van je rug? Mij jou schiet het ook al op zeg, nog goed 10 weken. Wanneer ga je met verlof? @ Bubsie, welkom nog hier in het kippenhok, was ik helemaal vergeten. Je zit dus nu op het wachtbankje? Ik ga voor je veren. Spannend altijd weer he? Maar kan het ook nog steeds zijn dat je geen eisprong hebt gehad? Raar he een vrouwenlichaam. Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn en je lichaam je eens wat zekerheid geeft, want dit is ook vervelend he? @ Elise, welkom terug. Ik kolf idd nog steeds. Over het algemeen is het goed te doen, alleen wanneer ik een dagje weg wil valt het wel tegen. En ik moet zeggen dat ik er ook wel eens de balen van heb hoor. Hoe gaat het bij jullie? Komt Luca nu weer genoeg aan? Lukt het een beetje met de voedingen bij hem? @ Dagdromer, wat fijn dat je zo hebt kunnen genieten van julllie weekje weg!!! Kan me voorstellen dat het nu extra druk is op je werk. Hebben ze geen vervanger wanneer je er een weekje tussenuit bent? Hoe gaat het met jullie mannetje? Merk je nog steeds verschil bij Stan nu hij de voeding ingedikt krijgt? @ Myprecious, wat fijn om eens weer van je te horen!!! Wat fijn dat je nu ws wel een eisprong hebt gehad!!! Zou gaaf zijn wanneer de clomid zijn werk doet en je snel een pos. test hebt. Ik ga voor je veren!!! Spannend hoor. @ Deli, thanks. Dierenpark Amersfoort dus. Ook geen wonder dat ik het niet kon vinden. Dom he? Maar goed dat ik het nog ff heb nagevraagd hihi, anders zou ik jullie nooit kunnen vinden...... Dus morgen de grote dag? Heb je je stekkie weer lekker schoon? Ben benieuwd wa jullie makelaar er van maakt. Kan me wel voorstellen dat je je huisje op en top wilt hebben. Spannend hoor!!! @ Miranda, meis wat ontzettend k*t. Kan me goed voorstellen dat je gevoelens nu helemaal op z'n kop staan. Ik denk dat het vooral belangrijk is om dit eerst een plekje te geven en dan kijken of je er nog een keer voor wil gaan. Ik zou je daar niet in kunnen adviezeren, volg je gevoel e ik sluit me helemaal aan bij de andere meiden!!! Blijf er over praten!!! Met Chris, maar ook hier mag je je verhaal doen he meis! Wij zijn er voor je. Dikke knuffel... @ Juffie, wat balen dat je zo'n vervelend gesprek hebt gehad en je zag er al zo tegenop. Lastig dat ouders dan niet helder kunnen denken, want het is toch het beste voor hun kindje? Hoe is het vandaag gegaan? Heb je er met de directeur over kunnen praten? Hoe gaat het met Nathan? Gaan jullie nog steeds naar de fysio? @ Linnie, o wat spannend meis!! Nog heel even geduld dus en dan kunnen jullie eindelijk de kleine gangsterbaby in jullie armen sluiten!!!! Nog ff volhouden! @ Kristel, wat vervelend dat he niet beter gaat met je oma. Heel veel sterkte meis!!! Dikke knuffel....... Gaat alles wel goed met jullie meissie? Hier alles goed, heb alleen erg last van mijn stuitje, zal wel weer overgaan voor ik een jongetje ben. Met Thomas ook alles goed. Heeft net zijn fles leeg en zit nu heerlijk te kletsen hihi... Dikke knuffel Liena.
Pooh, ik probeer ook steeds een avatar te maken, maar wil niet lukken. Geen idee hoe het moet. Krijg hem niet op het goede formaat
Liena, avator was bij mij al op de juiste formaat denk ik. Had een foto van me pc gebruikt. Werd geaccepteerd..... weet dus niet hoe je h'm aan zou moeten passen, sorry! Dat stuitje, heel herkenbaar vandaar ook de fysio. Sinds een week doet me hele onderrug zeer, eerst alleen 's avonds na een drukke dag maar nu ook 's morgens.... Heb wat oefeningen gehad van de fysio en zij masseert me onderrug. Heel gemeen een aantal plekjes in me rug waar het dus vlgs haar vast zit. Maar 1 keer in de week + thuis oefeningen doen zou moeten voorkomen dat het erger wordt en dat het geen bekkeninstabilliteit wordt. We houden de moet er in hihi. Ik ga me tas pakken voor me werk. nog even langs de winkel voor avondeten..... En dan tot half 10 werken pfff echt geen zin in, ben toe aan verlof. Nog 4 weekjes. Ben ook zo moe maar dat komt vlgs de VK door me lage bloeddruk en me lage HB (ijzergehalte) waar ik nu tabletten voor heb gekregen. Duurt alleen een paar weken voordat je daar het effect van merkt.... Fijne dag meiden! kus en knuffel!
Hey dames! @ Miran, jeetje wat verschrikkelijk voor jullie meis! Een hele dikke knuffel van mij. Ik vind het echt heel erg dat je dit weer moet meemaken! @ Kristel, wat jammer dat je oma nu achter uit lijkt te gaan. Sterkte meis! @ Juffie, bah zulke gesprekken lijken mij ook niks meis! Ouders zijn altijd lasig hoe is je gesprek met de directeur gegaan? @ Liena, hahaha... Dierenpark Amersfoort is vast niet te vinden in Apeldoorn nee ik heb nog niet veel gepoetst. Overal staat nog gereedschap van manlief dat hij moet opruimen en Wesley was de hele ochtend wakker. Morgen kan ik los nou het valt wel mee hoor! Ik moet even de ramen lappen alles goed stofzuigen en dweilen en dat gaat het makkelijkst als Wesley er niet is Ook moet bijv. morgen de box aan de kant dus moet een beetje schuiven met wat tafeltjes maar morgen gaat wesley naar het kdv dus heb de hele ochtend de tijd! @ Pooh, handig als die tabletten pas over een paar weken resultaat geven hopelijk voel je je snel beter, nog ff meis! Bijna verlof! @ Linda, bijna mama leukkkkkkkk! Spannend hoor! @ all, zwaaaaaai!
hey lieve kippies; Miran; ik vind het echt vreselijk voor jullie. Zo blij als ik was voor jullie, kreeg ik echt een brok in mijn keel bij het lezen van je bericht. Dat is gewoon echt klote.. Ik hoop dat je uit je keuze kan komen, ik denk persoonlijk dat je er nog wel een keertje voor zal gaan, maar dat heeft tijd nodig. Jullie hebben allebei al prachtige kids, dus eentje van jullie samen, dat moet toch kunnen. Ik gun het jullie zo... Deli; ikheb de kaartjes binnen, zal ze opsturen. Ik ben benieuwd naar de foto's komt jullie huis ook op funda? Juffie; succes vandaag met het gesprek, wat balen zeg als ze zo tekeer gaan. Ik ken het, toen ik nog gezinsvoogd was, had ik dat regelmatig en dat is echt niet leuk... My; wat fijn dat je nu clomid kan gebruiken, ik hoop dat je snel zwanger bent Liena; au je stuit, dat is vervelend. Hahahah ja we gaan naar amersfoort hahahaha moest wel lachen om je berichtje, maar de volgende keer kunnen we wel naar de apenhul hahahaha Kristel; ik hoop dat jij je oma zondag nog zult zien. Echt niet leuk, maar wat fijn dat ze je nog zo'n knuffel heeft gegeven. QB; joehoe waar ben je?? Lin; hahaha poetsdrang? doe maar rustig aan jij!! dus wk 38 ga jij gewoon heerlijk mama worden, van een prachtige gangsterbaby, heerlijk hoor!! Pooh; wat fijn om wat van je te horen meis. Bijna verlof, heerlijk, wat knap dat je het werken nog zo goed vol houd all; ik ben ziek; heb al dagen keelpijn en zoë is ook ziekjes en heel onrustig. Gewoon zielig. Morgen weer werken, maar heb er echt de balen van.... kan me er ook niet over heen zetten en dat is heel vervelend aan het worden. Misschien meld ik me ook wel ziek, ben toch ook echt niet fit?? hmm ziekmelden ben ik ook geen ster in. Bllijf ook steeds dizzie en zo ook als ik gegeten heb, ik wordt er echt zat van!!! Zo nu ga ik stoppen met mopperen hiihi all ik ga nu schoonmaken bah, maar moet ook gebeuren doei doei
Hallo allemaal, Ff snel een reactie van mij. Vandaag nl de hele dag op pad geweest en nu maar eens wat in huis doen. Allereerst MIRAN wat ontzettend naar voor je! Ik leef echt met je mee. Hoeveel pech kan je hebben. Hopelijk komt er na regen zonneschijn @de rest...ik moet alles nog teruglezen dus op jullie reageer ik strakkies. Ff ego..ben vandaag teruggeweest bij de kinderarts en Stan heeft toch echt bijna zeker koemelkeiwitallergie. Zit nu dus tot het jaar aan de pepti voor hem en mag over een week beginnen met worteltjes. Ik moet maandag naar de dietisthe met hem en dan gaan we een plan opstellen voor de voeding die hij mag. Denk aan koemelkvrij brood/boter etc etc. Ff lastig maar ik ben blij dat ik nu weet waar al dat spugen vandaan komt.
Hoi meiden, hoe is eht hier?? linnie: bijna mama!! spannend pooh: hoe is het met jou?? miranda: hoe is het nu met je? trek je het nog een beetje?? liena: last van je stuitje?? wat heb je gedaan dan Fijn dat het zo goed gaan met thomas! mink: beterschap voor jou en zoë Deli: morgen dus nog even poetsen voor de foto's.. Hoop dat jullie je huisje snel mogen verkopen en jullie op zoek mogen gaan naar een nieuw paleisje.. dag: wat naar dat Stan waarschijnlijk KMA heeft maar wel fijn dat je nu weet war het spugen vandaan komt inderdaad. En zo''n dieet went vast ook wel. QB: en liggen de kids ondertussen al in bed?? Verder alles goed?? zo nu nog even ego Heb gesprek gehad met de directeur en die staat helemaal achter mij.. het probleem is nog niet opgelost maar wel fijn dat wij in iedergeval op 1 lijn zitten. Verder is mijn haan met Nathan vandaag naar het ziekenhuis geweest en volgende week dinsdag wordt zijn helmpje aangemeten. Nu nog maar even een leuk motiefje uitkiezen fijne avond allemaal! xxx
Hey Meiden Ik kom even snel gedag zwaaien hier, we hebben kraamvisite maar moest ff wat opzoeken op het net dus dacht kom dan meteen even hallo zeggen Met Rayven gaat het steeds beter al is het slapen overdag nog steeds een probleem soms maar ja probeer haar toch steeds weg te leggen...vandaag naar het CB geweest en ze doet het hartstikke goed, ze weegt nu 4790 en is 55,5 cm..dus goed gegroeid Ohhh trouwens nog ff een vraagje iemand zei hier laatst tegen mij dat ze een speen met ronde dop had gebruikt en aangezien Rayven alleen de pink wil dacht ik dan ga ik die eens proberen maar ik kan ze niet vinden dus mijn vraag is wie weet waar ik zo'n speen kan halen?? Nou meiden ik ga weer verder met de visite Byeeeee
Oh nog ff wat...waar kan ik in hemelsnaam een banner plaatsen in mijn gebruikersinstellingen?? loop me rot te zoeken maar kan het niet vinden...
goedemorgen meiden, fijne dag allemaal! ik ga vanmorgen mijn verjaardag vieren op school tok vammiddag! xxx
Goedemorgen! Wesley is naar het kdv en m'n haan zal zo wel thuiskomen dus ik kan even snel wat posten voor hij de laptop en pc in beslag neemt voor z'n werk @ Mink, en? Ziekgemeld? Ik heb er ook een hekel aan ik ga snel poetsen. Ons appartement komt ook op funda ja! Ik heb ook dagen keelpijn gehad, echt heel extreem en het trok door tot m'n oren, wel een dag of 4/5 was echt bang voor een keelontsteking, jij dus ook last? Meld je maar mooi ziek! @ Juffie, fijn dat de directeur achter je staat! Dat is het belangrijkste want ouders kijken toch door een roze bril volgens mij Nathan dus aan de helm, lijkt me wel lastig maar het is voor een goed doel, nu nog een stoer motief! @ Dag, eindelijk weet je wat. Met zo'n allergie kun je het prima doen als je maar weet waar je op moet letten dus fijn dat je dat nu weet! Dan gaat het snel beter! @ Riedel, volgens mij had mink het over die speen, ik weet het ook niet? Knuffel voor jullie, hopelijk gaat het met je schatje snel helemaal toppie! @ iedereen, ik ga lekker in huis klooien zonder Wesley erbij heerlijk hahahaha.... Dan kan ik tenminste ff door! We moeten al het kinderspul een beetje aan de kant voor de foto's dus de box moet opzij, ga maar eens kijken wat ik daar dan ff neerzet. Tot straks dames en een fijne dag! Oh ja, we hebben zin in kippendag hoor! Echt leuk om jullie weer of voor het eerst te zien!
Goedemorgen... Riddle... bij handtekening kun je n nieuwe banner plaatsen en tekst onder zetten. Hoe bevalt t om mama te zijn? Hoe vind je man t om papa te zijn? Juffie... wanneer ben je jarig dan? Heb ik iets gemist? All... mijn rechtertepel doet gigantisch pijn. Ik zit te janken van de pijn. Ik heb gisteren megabuikpijn gehad en nu nog! Net de vk gebeld en heeft dus gewoon met hormonen te maken. Moet morgen om 13.00 uur bij haar komen kijken of alles goed los is gekomen. Ik moet nu ook nog poetsen (mn werk).. ik weet niet of ik t volhoudt. Sorry voor mn ego berichtje
Als je het niet trekt miran...dan moet je je ziekmelden hoor! Je lijf is helemaal van slag dus rustig aan! Denk aan je zelf hoe lastig dat ook voor je is om een stapje terug te doen! Deli...ikke ook zin hebben in kippendag En ik ben inderdaad blij dat er nu duidelijkheid is met Stan. En dat dieet overleef ik inderdaad wel. Is alleen even uitpluizen waar ik de producten kan kopen maar dat overleef ik wel. Ben blij dat ik er nu iets aan kan doen! Juffie...fijn dat de directeur achter je staat! Geeft toch weer meer moed om een volgend gesprek aan te gaan. Laat je niet uit het veld slaan! Liena...hoe gaat het met jullie? Blijft het goed gaan met het extra schepje jbpm? Linnie...nog ff! Kei spannend! Coole foto trouwens op je hyves! Je ziet er super uit en haantje heel lief voor je baby op zijn hurken! @ de rest.....moet nog goed teruglezen maar ben jullie niet vergeten hoor! Dikke knuffffffff