[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Krijg verdorie geen banner toegevoegd! Wat een site GRRRRRR

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ff testen of het gelukt is

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Jippie!!!

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    FF kijken of dit iets is?

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Waar is iedereen toch? Ik heb weer eens een keertje een beetje tijd en dan zijn er geen kippies te bespeuren. Jammer maar helaas. Kom straks nog wel ff kijken of er iemand online is.

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hoi meiden,
    hoe is het hier. dacht zal weer ff wat babbelen hier.

@miran, als je je niet goed voelt zou ik me ziek melden or. jij weet wat je voelt en een ander niet.

ik ben weer lekker thuis nu net nog gewerkt.
    ben versleten. al dagen super moe. maar we hebben bijna vakantie gelukkig.

iedereen fijne dag tis mooi weer!

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hallo Kippies

Zo tis zeker lekker weer zeg, over een uurtje moet Rayven eten en dan lekker even met de wandelwagen naar buiten, moet toch nog even naar de winkel en een kaart kopen voor de eerste vaderdag van mijn haantje :D

Nou tis eindelijk gelukt met mijn banner..wil nog eens kijken voor een leukere maar dit is ieder geval iets

Zo net ff gegeten en nu snel de was afhalen en dan Rayven eten geven en dan komt mijn paps op visite met mijn zus..

Ik wens iedereen een heeele fijne dag en tot snel!!

8. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,
    ik heb zo cursus, dus moet zo aan het werk... bah! en zaterdag is het vervolg van de cursus, dus in plaats van 2, werk ik ineens 4 dagen deze week... niet leuk!
    @Dag: wat naar dat Stan ka heeft, maar je weet nu in ieder geval wel waar het spugen vandaan komt. Ik heb een meisje met glutenallergie in de klas en wij kijken vaak op www.livaad.nl. Dat is een website waar van ieder product wat er in de supermarkt te koop is precies op staat welke allergenen het bevat. Misschien een tip voor als je twijfelt of Stan iets mag hebben?
    @Deli: poets ze! Even lekker doorgaan nu Wesley er niet is; scheelt vast een hoop tijd en heb je straks weer alle tijd voor hem als hij thuis is.
    @Liena: met Luca gaat het goed; hij is nu weer goed gegroeid. Voedingen gaan goed; ik doe er nu 2 van 200cc voeding en 2 van 180cc voeding en dan fruit- en groentehap en dat gaat heel goed. Ik geniet met volle teugen van hem! Ik moet in juli weer naar de kinderarts en dan gaan we bespreken hoe verder met de medicijnen. Ik denk dat hij nog niet zonder kan, want hij heeft met periodes best veel last, maar we zien wel wat de arts zegt!
    @Miran: een miskraam is niet niks hoor meis, dus het is ook niet raar als je je daarvoor ziek zou melden. Ik bewonder je doorzettingsvermogen, maar denk ook aan jezelf he?!
    @Juffie: dus toch een helmpje voor Nathan. Je hebt gelijk hoor; hij moet de rest van zijn leven doen met zijn hoofd, dus later is hij je er vast dankbaar voor! En vervelende ouders; ik kan erover meepraten. Sommige ouders zijn gewoon niet reeel en dat hoort helaas bij ons werk om ze weer met beide benen op de grond te zetten. Wel fijn dat je directeur achter je staat.
    @ Bubsie: wat voor werk doe jij? Rust maar lekker uit vandaag!
    @Mink: en ben je nog gaan werken?
    @Linnie: nog eventjes! Niet te hard poetsen he? Geniet nog maar een beetje van je rust, ook al ben je het spuugzat!
    Nou, ik ga maar eens douchen en me klaarmaken voor werk, want haan komt zo thuis. Zwaai!

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola meiden!

Ga niet op iedereen reageren, want ik duik zo lekker het zonnetje in op het dakterras! Wat een heerlijkheid zeg!

Wil iedereen een dikke knuffel geven! :)

x Lin

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Elise...Bedankt voor de tip! Goeie site!

11. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Dankje wel Liena!! Ben zo blij met Clomid we hebben gewoon een kans en dit is de 2e ronde alweer. Maar ik vind het super dat 50mg meteen aangeslagen is :D . Ik zat op je profiel te kijken, maar je fotoalbum staat niks meer in. Ben zo benieuwd hoe jullie prins er nu uit ziet. Beterschap met je stuitje!

@ Miran, dikke knuffel van mij.

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

we stonden helemaal op pagina 2:$

heb zelf even geen puf om te reageren maar ben morgen vrij dus kom dan wel even tokken:)

fijne avond!

xxx

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond...

Even n ego-berichtje hoor!...

Ben vanmorgen gewoon nog gaan werken. Was maar 3 uurtjes en nu heb ik lekker weekend dus dat is wel lekker. Vanmorgen de objectleidster gebeld en tekst en uitleg gegeven en zij vroeg ook al waarom ik dan nog stond te werken. Ik zeg omdat ik t niet kan die mensen te laten zitten. Toen zei ze: wat hebben die mensen aan jouw als jij er dadelijk helemaal doorheen zit. Jij moet ook aan je eigen denken en niet alleen aan andere.

Nu heb ik vanmiddag mn tepel ns goed zitten bekijken en volgens mij komt dit niet van mn miskraam maar is dit n ontsteking dus ikke naar schoonmoeder toe en die zei dat ik morgen gelijk naar de dokter moest gaan en me niet weg moest laten sturen. Ik zei dat ik wel kon janken van de pijn en zij zei dan is het waarschijnlijk n ontsteking want dat doet gemeen zeer!
    Dus morgenvroeg even bellen en om 13.00 uur moet ik bij vk zijn om te kijken of daadwerkelijk alles weg aan t trekken is nu in mn baarmoeder.

Nu doe ik zelfstandige huishoudelijke hulp bij oudere mensen... nu werk ik bij n man maar (sorry mag niet roddelen) dat is zo vies daar he... wij hebben met zn tweetjes (ieder) 1,5 uur op n badkamer gepoets van 1,5 meter bij n 80 cm. Dus infeite 3 manuren. Gisteren hebben we met zn tweetjes (ieder) 3 uur op zn keuken gedaan en dan hebben we de helft nog maar gehad. Niet dat de keuken zo groot is hoor! We hebben 5 keukenkastjes gedaan en gasstel met afzuigkap en dus alle tegeltjes. De pannen waren net zo vetsig als de binnenkant van n frietpan. Wij hebben staan boenen en schuren als 2 gekke. Dan vraag ik na hard zwoegen wat meneer ervan vind en wat krijg ik als antwoord????? Ja? uhhh... wat moet ik ervan zeggen?
    GRRRRRRRRRRRRRRRR ik dacht terplekke ik kap ermee. Maar heb 1 week uitwerktijd dus ik moet volgende week nog. Heb wel mn objectleidster ingelicht dat ik daar niet meer wil werken. Zoonlief ligt boven in bed te slapen en daarna heel luidt muziek te draaien, dochterlief komt 4x in en uit gelopen en wij daar poetsen als slaven?... nee echt niet! Die man vind zn huis geen rotzooi, hij vind t netjes opgeruimd!!!! Ik kan er niet tegen zo en nu had ik t dus helemaal op mn heupen en heb er dus mn mond over open getrokken (met vriendelijke dank aan mn hormoontjes)
    Mijn objectleidster zei: ik bewonder je moed en inzet om toch door te gaan. Je kan niet zeggen dat je t niet geprobeerd hebt want jeetje je hebt er n werk van gemaakt maar hier kun je niet tegen op. Je moet die man opbellen en zeggen dat je n paar weken rust wil en in die tussentijd bespreek ik t met mijn manager want dit kan zo niet langer!
    Maar mijn waardering heb je dubbel en dwars verdiend!
    Nou dat was zo lekker om te horen he... ik kom altijd in huisjes waar ik denk: jeetje hier ligt niet eens stof. Als ik daar de badkamer doe (pak ik alles mee he.. de tegeltjes, de plankjes, de wc, dweilen... alles!) dan ben ik in 20 minuten klaar zo zuiver is t daar en dat doe ik iedere week. Bij hem gewoon met zn tweeen 1,5 uur en zijn badkamertje is nog kleiner dan de meeste clienten die ik heb.

Einde ego-berichtje

14. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey kippies,

even snel ego

Ik heb me ziek gemeld, athans dat heeft mijn baas gedaan hahaha
    Hij vond dat ik er slecht uitzag en hij zei meteen, dat ik maar even minder moest gaan werken en langzaam weer moest opbouwen.
    Ik was helemaal verbaast, maar echt heel erg opgelucht.:)
    Had niet verwacht dat het zo zou gaan, wel fijn dit:)

Verder ben ik nog steeds veel dizzy, ondanks dat ik wel voldoende eet. Snap er niks van!!
    Ben ook veel moe en voel me zwakjes. Nou ben ik nu ook grieperig en dat doet ook geen goed natuurlijk...

Ik heb wel de avondvierdaagse met Zoë gelopen. Alleen morgen nog en dan heb ik dat weer gehad. Ben wel elke avond kapot hoor!! maar probeer het toch hiihih ga nu zo lekker op bedje

Oja ik heb ook veel zin in kippendag

Riddle; ik was dat van die speen. dat is een speen, waar mama opstaat op het hoesje. Ik haal ze bij de kruidvat. Dyfrax heeft ook zoiets, maar dan met een bolletje i.p.v. een schuine afflakking. Die van Mama zijn beter. Mocht je ze niet kunnen vinden dan wil ik er wel eentje kopen en opsturen? Laat maar weten:)

Miran; goed dat je laat weten, dat je dat huis niet prettig vind, heel logisch toch!!
    Ik hoop dat je tepel inmiddels wat minder pijn doet. Sterkte in iedergeval

kippies tok morgen

ps hebben jullie nmog vaderdag ideetjes?

knuf knuf

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Goede avond kippies,

Net terug van de yoga, pff was wel ff lekker ontspannen maar voel nu me bekken en rug wel erg. Morgen gelukkig vrij, 's avonds feestje van me werk. Erg veel zin in!

Miran, morgen idd gelijk de dokter bellen want zo'n ontsteking is erg vervelend/pijnlijk! Hoop dat de VK 'goed' nieuws heeft voor je morgen en dat je snel van je buikpijn af bent. Doe je rustig aan met werken, als het niet gaat houd het gewoon ff op. Let op jezelf, jij bent belangrijker dan je werk! KNUFFEL!!

Ga zo nog een stukje met de hond wandelen en dan lekker me bedje in. Haantje zit er een beetje doorheen, beetje depri ofzo. Is niet gezellig in ieder geval. hoop dat dat snel over is!

Tok jullie morgen!

kus en knuffel!

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mink... nee mn tepel doet niet minder zeer maar meer zeer en n pijnstiller werkt niet eens dus hopelijk toch nog n goede nachtrust. Goed van je dat je je ziek hebt gemeld...hahahaha kon ik dat ook maar zeggen van mn eigen hihihi.
    Leuk hoor met Zoë de wandelvierdaagse doen... ze zal wel veel bekijks hebben denk ik zo.
    Goed he van mij idd dat ik t aangegeven heb.. normaal zou ik zoiets niet snel opgeven maar nu met die hormoonhuishouding had ik er al snel de pest in.

Pooh... gefeliciteerd meis nog maar 10 weekjes!!!
    Morgen idd snel naar huisarts misschien n antibiotica... nu weet mn schoonmoeder dit dus die komt morgen geheid op de koffie om te weten of ik ook daadwerkelijk gegaan ben hahahhaa zo is zij wel! Ik hoop ook dat de vk zegt dat alles er ver uit is maar ik weet niet. Heb wel buikpijn en bloedverlies maar minder dan dat ik ongi ben, tenminste t bloedverlies bedoel ik dan. Daar zit ik niet zo over in. Mijn tepel heeft nu zn volle aandacht want daarom kan ik juist nu in tranen uitbarsten de rest is nu even bijzaak. Ach werken gaat wel meid... geeft n beetje afleiding he?!!

Ik ga ook mn bedje opzoeken dames! Tok morgen wel dan heb ik de hele dag en kan ik jullie op de hoogte houden wat de dokter heeft gezegd en de vk!

Slaap lekker allemaal!!!

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Miranda succes bij de dokter
    en knap hoor dat je gewoon bent gaan werken
    Ik ben toen ook gewoon gaan werken hoor na me miskraam nou ja iig een ochtend daarna was het natuurlijk anders door alle medische toestanden .
    Tja soms is dat net ff wat je nodig hebt .

Ik hoop dat je alles wel een plekje kan geven al weet ik zelf hoe moeilijk het allemaal is en dat als je echt nog die wens hebt je kracht uit jezelf haalt om door te gaan .

NOu meiden hier eigenlijk alles nog hetzelfde me hormonen beginnen volgens mij weer hun plekje te vinden heb hoofdpijn steken in me buik maagzuur zelfs me tepels jeuken soms dus misschien dat nu eindelijk alles weer gaat werken.
    Tis wel raar als je dat maanden gemist heb nu pas weet je wat je allemaal voelt door hormonen hahahah

Kan ook wel uren slapen en blijf moe (gaap)

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Kom alleen even hoi zeggen.. ga nu eerste even hier in huis aan de slag en dan zo aan het werk voor school.. Kom dan ook nog wel even tokken.
    sorry dat ik steeds neit reageer maar heb het druk:(:)

tok later!

xxx

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Joepie ben ongesteld aan het worden ( geloof ik )
    Heb alvast een banner gemaakt hahaha aangezien me ei nu moet komen volgens de gyno

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Ik heb 10 voor half 12 afspraak bij dokter, dan om 13.00 uur bij vk en dan lekker weer rustig aan doen vanmiddag. Moet wel zeggen dat mn tepel gelukkig minder zeer doet dan dat t gisteren deed. Kan nog geen bh aan en er ligt n zacht doekje tussen mn topje en mn borst in zodat t niet zo schuurt.

Melanine... fijn dat je lichaam weer begint te werken. Hopelijk met die clomid mag je snel n zwangerbanner neer zetten.
    En ja... die mensen zijn zo superlief voor je en gisteren hoorde dat menske mij dus praten met mn objectleidster en ze was heel zuinig op mij. Ik vind t heerlijk om dit te mogen doen voor oudere mensen. Nu is het weer bijna vakantie dus ik zal dadelijk weer omkomen in t werk MITS ik t met mn eigen kinderen geregeld kan krijgen want tja die zitten ook thuis he voor 6 weken en daar moet ik ook de tijd voor hebben natuurlijk!
    Dus nu even lekker rustig aan doen. Maar nu heb ik lekker weekend.

Juffie... ik heb idd ook al de hele week bij andere gepoetst dat nu vandaag MIJN huis aan de beurt is, dan de dokter en daarna naar de vk. Dus relaxt rustig aan. Heerlijk mn muziek open zetten en lekker swingend door mn huis heen gaan. Vind ik altijd heerlijk om te doen. Nu schijnt t zonnetje weer dus mn ramen worden ook gedaan vandaag en dan is alles weer lekker fris en schoon. Vogeltjes lekker naar buiten, de katten lekker naar buiten, kinders lekker naar school en mama kan haar frustratie en verdriet botvieren in t poetsen. Dat vind ik altijd heerlijk.
    Ik kom dus ook niet teveel tokken vandaag!

All... hoe gaat t met jullie????
    Hier nog wel wat krampjes en weinig bloed. Mn tepel is gelukkig niet meer zo gespannen als gisteren maar nog wel wat pijnlijk!
    Verders gaat t wel lekker... ik probeer er gewoon niet te veel aan te denken want had ik die test nou niet gedaan dan had ik gewoon t zelfde gehad als vorige maand... toen had ik ook ineens na 2x 23 dagen cyclus en 2x 25 dagen cyclus ineens n cyclus van 31 dagen. Dan zou ik nu ineens weer n cyclus van 30 dagen gehad hebben. Dus had ik niet getest dan had ik ook niet geweten dat ik zwanger was. Misschien was dat vorige maand ook zo maar daar wil ik niet over nadenken.

Ik wil iedereen n fijne dag wensen (wat wel zal lukken met ons zonnetje) en kom straks weer tokken.

Deel Deze Pagina