[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Zo... sorry was bij de vk geweest en alles is weg... JOEPIE geen curretage!!!
    De vk blijft volhouden dat dit kindje niet gezond genoeg was want anders was t er niet afgekomen. Dus nieuwe ronde nieuwe kansen. Dit heeft niks met moed ofzo te maken... ik wil t gewoon zo graag. Daarbij deze zwangerschap heeft mijn lichaam t zelf afgestoten en dat doet ook heel goed! Ik denk dat wanneer mijn lichaam me weer in de steek gelaten zou hebben dat ik t zwaarder te verduren zou hebben maar nu is t infeite n verlate ongi. Misschien zien andere dit zo niet en misschien moet ik t zo ook niet zien maar anders maak ik mn eigen knettergek.
    Zo dit was de afspraak van de vk

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

zo even pauze.. heb al heel wat plannen af!

Liena: wat vervelend dat Thomas even neit lekker in zijn velletje zit.. Ik heb al weken het idee dat er bij nathan tanden aan zitten te komen. voel echt al bobbels en zie al wat zitten maar doorbreken ho maar;) Hoop dat hij snel weer helemaal vrolijk is..
    En thomas vond de worteltjes dus nog niet zo lekker?? Had je een potje of vers? Nathan vind vers volgens mij veel lekkerder. Alleen bruine bonen uit een potje vind hij ook wel erg lekker. Verder hebben wij nu broccoli en boontjes met een beetje aardappel geprobeerd en vanavond ga ik bloemkool proberen. Ben benieuwd:)

miranda: gelukkig maar geen curretage! Ik vind het knap dat je zo opgewekt kan zijn.. Je mag best verdrietig zijn hoor meis.. Het is neit niets allemaal. Dikke knuf in iedergeval!

pooh: voor mannen is het ook best heftig hoor papa worden.. En mannen maken het toch op een heel andere manier mee dan wij. Blijf met elkaar praten dan komt het vast wel weer goed met je haantje!

Dag: spugen doet Nathan eigenlijk niet echt. Wel komt het af en toe omhoog maar dat is ook alles. Ook is Nathan niet echt heel huilerig ofzo.. En groente en fruit gaat er in als koek:D Maar frustrerend is het wel. Ik heb vanmiddag maar een papje van rijstebloem gemaakt, dat ging er nog wel wat in. Vanmorgen had hij zijn fles ook leeg en de laatste gaat (half slapend) eigenlijk ook meestal wel goed. ik zou vanmiddag het CB bellen maar die waren alleen vanmorgen bereikbaar.. Morgen dan maar proberen want maak me af en toe best zorgen.. Nathan is best een iel mannetje en heeft de flessen volgens mij nog wel nodig..

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Miran, fijn dat alles goed was bij de VK en dat je lichaam zelf z'n werk gedaan heeft. Denk dat de VK wel gelijk heeft, ik geloof namelijk ook dat als je zo vroeg een miskraam krijgt dat het dan toch al niet goed zat met het vruchtje. (bedoel dit niet rot ofzo hoor!)Fijn dat jij het nu iets beter een plekje kunt geven. En nu rustig aan en jezelf en je lichaam even bij laten komen hé! Als je dan nog dat gevoel hebt, wat ik goed kan begrijpen, dan ga je er gewoon weer vol goede moed voor! Knuffel voor jou meis!

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland

Thanx meid, denk ook dat je gelijk hebt, ze maken het anders mee en dat kan best heftig zijn. Doordat ons lichaam etc zo verandert worden wij er misschien meer op voorbereid ofzo.
    idd ik probeer ook te blijven praten met hem maar dat valt niet altijd mee. Ook ik heb wel eens een dip/baal/onzeker moment over alles en dat slik ik dan maar weg want wil hem daar niet mee opzadelen. Maar dat is wel moeilijk want ook ik vind het spannend etc. En alles wat in huis nog moet gebeuren wil ik ook graag af hebben zoadat we wat meer rust krijgen maar dat zijn allemaal dingen die HIJ moet doen, die ik niet kan. Soms heb ik daarom ook wel eens de neiging (ik doe het niet) om tegen hem tekeer te gaan. Zo van.. "doe nou eens wat, steek je poten nou eens uit etc want als je niks doet en alleen maar gaat zitten miepen dan komt er helemaal niks van en wordt het niks met het huis etc. en dan ga je je ook niet beter voelen" Dit tegen hem zeggen en hem ondertussen flink door elkaar schudden zou al opluchten hihi pfff we komen er wel!

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Ik ga het eten klaar maken, haantje komt zo thuis. hij moet trainen vanavond en ik heb een feestje hihi.
    Van me werk een feestje in een strandtent, heb er zin in!

Fijne avond allemaal!

kus en knuffel voor alle kippetjes

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ liena ja heerlijk! ik werk in een supermarkt.

@ all fijne avond, dikke knuffel voor jullie allemaal!
    kga ff lekker tv kijken.

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja, ik weet het.. ik moet me diep en diep schamen....

Heb het weer zo druk gehad van de week, heb nu net mijn avondeten achter de kiezen.. Enne, de kids liggen inmiddels alweer in bed, haha!

Hier gaat alles goed, morgen gaan we weer ff een weekendje weg, weer naar haantjes ouders. Die zitten daar nog tot volgende week vrijdag, dus gaan we morgen weer heen en zondag weer naar huis. Met onze oom gaat het heel erg goed, de artsen en ook wij blijven versteld staan hoe goed het met hem is. Ik ben net vanavond bij hem geweest, hij zat in een stoel en ging zo staan en liep zo de gang op. Super!

---

Heb ff snel teruggelezen;

@Kristel; Gecondoleerd met je oma. Idd 'mooi' dat ze in haar slaap is overleden, hoewel dat natuurlijk qua verdriet niet uitmaakt. Knuff voor jou!

@Miranda; Jeetje meis.. bah.. Ook voor jou een dikke knuff!

@Bubsie; Welkom hier in ons hokkie! ;)

@Linnie; Hoe gaat het nu met je ontsteking? Vervelend is dat zeg. Ik had in week 38 van Britt ineens een hele rode buik met vlekjes, en jeuken dat dat deed! Blergh!

@Iedereen die ik nu niet genoemd heb; Heey! Ook voor jullie een dikke knuffel hoor!

---

Zo, nu nog ff een toetje eten...

Alvast trusten en tok gauw!

Xx

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik wil iedereen n goede nachtrust wensen.

Ik voel me echt wel goed hoor... t is geen grootmoed maar misshcien kom ik mn eigen wel n andere keer tegen.. maar voor nu gaat t goed met me! Niemand druk maken om mij hoor! Ik ga nu niet volledig weer bezig zijn maar gewoon klussen wanneer wij zin hebben en dan zien we t wel weer!

Slaap lekker allemaal en tok morgen!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

QB: lekker hoor een weekendje weg! geniet ervan!

Miranda: fijn dat je je zo goed voelt en nu maar lekker klussen wanneer jullie willen.

all: fijne dag. Ben vandaag ook nog vrij dus kom wel af en toe even kijken.

xxx

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Pfff heb vandaag echt geen zin hahahah ben meo en brak maarja vanaaf om 6 uur weekend heerlijk
    en volgende week is me collegaatje er weer
    Ik ehb maandag eerst cursus Ben ik in Beeld over puk en co enz hahaha erg interesant.

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Juffie... jazeker klussen... en vooral als t gewoon kan. Is wel moeilijk hoor met Chris zn 5-ploegen maar goed t komt vast wel weer.

Melanine... ja van de menstruatie kan je je ook moe en brak voelen. Doe lekker rustig aan zou ik zeggen!

All... ik ga vandaag maar weer ns n gesprek houden over mn stiefzoon want die loopt met de gedachtes om zn eigen van kant te maken. Hij wordt op school bij zijn moeder in t dorp gepest... maandagavond bij ons op t dorp gepest door 7 andere kinderen. Hij wordt knettergek. Nu is ie autistisch ( gelukkig niet zwaar hoor) en dat kan dadelijk n keer goed fout gaan dus nu voor de zoveelste keer om hulp vragen maar nu niet bij maatschappelijk werk maar bij jeugdzorg. Maatschappelijk werk belt me niet eens terug. Dit is gewoon heel hard nodig voor t ventje.
    Gisteren zijn wij naar hem toegegaan want hij is op kamp en ik mag wel constateren nu dat ie de pubertijd in gaat en dus flink groeit enzo datie erg knap begint te worden. hahhahaha
    Hij was gisteren ook heel lief voor zn kleine zusje.. ze mocht bij hem in de rug en ging hij heel hard rondjes rennen. De kinders hebben genoten en ik heb lekker toe staan kijken.

Zo nu ga ik ff mn zoontje klaar maken voor busje!

Tok later

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen dames!

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    melanina: rustig aan dan maar vandaag.

miranda: goed dat je aan de bel trekt want wat je schrijft klinkt wel heel heftig ookal is de jongen aan het puberen.

Deli: ook goedemorgen!!:D

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Guudmurnung all! ;)

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Heb helaas weer niet veel tijd om mee te kleppen, moet nog ff wat wasjes doen, beetje opruimen in huis en tassen weer inpakken om vervolgens tegen 17u weer weg te gaan, hihi!

Maar wilde jullie allemaal ff heel goed nieuws mededelen! Onze oom gaat naar huis! Na al met al 10 weken in het zkh gelegen te hebben, komt hij morgen weer naar huis! De artsen staan allemaal versteld dat hij in zo'n korte periode zo goed hersteld is, normaal lig je zo'n 2 weken gemiddeld op de IC maar hij maar 4 dagen. En helemaal omdat hij kampt met overgewicht, is het super dat hij zo snel zo goed hersteld is! Dus het is hier ff feeststemming, hihi!

Nou, ga ff beginnen met de was hoor! Kom misschien straks wel ff weer kijken!

Dikke knuff!
    Xx!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ queenie, ik zie steeds dubbel ;) Fijn zeg dat het zo goed gaat met jullie oom! Zeker reden voor een feessie! Fijn weekend meis!

17. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Goedemorgen meiden

Hoe gaat het hier?

@ Dagdromer, heb er zelf eigenlijk nog niet aan gedacht, zal het eens in de gaten houden. Thomas spuugt wel minder na de voeding gelukkig, maar het is niet over. Hij zit meestal na de voeding nog even uit te buiken in de wipstoel en gaat dan pas in de box. Gisteren had ik hem 1 1/2 uur na de voeding in bad gedaan, maar daar moest hij binnen 5 minuten uit omdat hij zoveel had gespuugt:(.
    Ik snap dat je niet iedereen een allergie aan wilt praten;), maar het is de ervaring die jij hebt. Mss hebben wij of anderen er wat aan!!!

@ Pooh, wat vervelend dat je haantje dan niet ff door de zure appel heen bijt. Mss is er iemand die het samen met hem kan doen? Kan zijn dat de klus dan minder groot lijkt voor hem, en het is mss ook wel gezellie..... Kan me voorstellen dat je zin hebt om de babykamer in te richten, is erg leuk om te doen;)
    Lekker om ff je hart te kunnen luchten he? Het scheelt want bij goede bekenden heb je toch al snel het gevoel dat je hem zwart zit te maken he?
    Met mijn stuitje gaat het de ene dag beter dan de andere. Ik zal het in de gaten houden, dacht eerlijk gezegd ook niet dat je na de zwangerschap nog last kon krijgen van je bekken:).

@ Miranda, fijn dat je je echt zo goed voelt!! Wel lekker dat je nu geen curretage hoeft zeg!!
    Wat een verhaal over je stiefzoon. Idd goed om in de gaten te houden en om bespreekbaar te maken!!! Sneu hoor dat hij zo gepest wordt en daar kunnen ze behoorlijk last van hebben, kan me daar best boos om maken:x.Heel veel sterkte want het zal vast niet meevallen. Dikke knuffel.

@ Juffie, ja raar he dat de tandjes dan niet doorbreken? Ben benieuwd wanneer ze te zien zijn;). Thomas hield idd niet van worteltjes. Hij had het uit een potje, moet zeggen dat ik het zelf ook smerig vond:). Gisteren heeft Thomas ook bloemkool gegeten, nou ja 3 hapjes en hij vond het helemaal niet lekker! Hoe vond Nathan het? Doe je er ook al aardappel bij in?
    Geniet nog lekker van je vrije dag!! Heerlijk hoor.

@ Bubsie, hoeveel dagen werk je dan? Heb je gisteren een beetje kunnen relaxen? Heerlijk he zo bankhangen 's avonds:).

@ QB, je hoeft je niet te schamen hoor hihi. Soms komt er zomaar weer wat tussen he;). Gaaf om te lezen dat het zo goed gaat met je oom!!! Heerlijk dat hij naar huis mag!!!! Helemaal super. ik zou ok in feeststemming zijn :D
    Hoe gaat het met je kids?
    Geniet lekker van het weekend!! Als je die kans hebt zou ik hem ook met beide handen pakken hihi. Kun je ff bijkomen!!

@ Melanina, heel veel suc6 dan vandaag. Idd nog maar 1 dagje en dan lekker weekend. Zijn ze bij jullie nog niet op zaterdag open? Hier in de buurt is een kdv dat ook op zaterdag al geopend is...

@ Deli, ook goedemorgen, ook weer van de partij? Beetje goede nacht gehad?

@ My prescious, ben gister de foto helemaal vergeten:). Ik zal er straks ff een plaatsen.

Hier gaat het allemaal redelijk. Thomas is nog steeds niet helemaal fit. Hoop maar dat het snel weer beter wordt. Wel kan hij nog steeds lachen. Als het niet beter wordt dan bel ik maandag de ha ff. Lastig hoor met die kleintjes........

Vandaag is hij alweer een half jaar:$.

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    QB: wat super zeg!!

Liena: Nathan heeft gisteren bloemkool met aardappel op. Hij smulde er weer van.. Maak eigenlijk alles wel vers want dat vind hij veel lekkerder. Ik kook gewoon in 1 keer en dan maak ik meerdere hapjes die ik invries. Dat doe ik met het fruit ook. Als je het niet vertrouwd inderdaad gewoon de ha bellen hoor.. Ik ben ook snel ongerust als het om Nathan gaat:) Maar daar is de Ha voor!

ga nu maar eens strijken. Bah:(

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Deli; Dubbel? Nu al? We gaan toch pas morgen aan de Baileys? ;)

@Liena; Van harte met Thomas zijn half jaar vandaag! Ja, erg fijn dat hij naar huis mag! De artsen stond zich echt achter hun oren te krabben dat hij zo snel hersteld is, hihi! Met de kids gaat het uiteraard super, Jamie is helemaal in zijn sas omdat we weer op vakantie gaan, kan hij weer vissen, haha! En Britt is inmiddels een dikke doerak.. overal staat ze, bij tafel, de kast, de bank, in bed, en dan loopt ze overal bij langs. Ze teut, ze klapt en lacht de hele dag door, zo lief! Ze heeft nu 5 tandjes, nummertje 6 en 7 zijn in aantocht!

@Juffie: Dankje! Strijkze!

Xx

20. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ liena

ik werk 30 uur per week, alleen van de week een keer voor 3 uurtjes komen voor iemand die ziek was. dus ja

@ all.
    iedereen fijne middag!

Deel Deze Pagina