[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Queenie, ohhhhhhhhhh zei je morgen ;) was al begonnen!
    @ Liena, we hebben een goede nacht gehad hoor! Heerlijk! Wat vervelend is het he, als die kleintjes wat hebben :( soms weet je gewoon niet wat nou verstandig is...
    @ Bubsie, heb ik wat gemist? Heb je problemen op je werk ofzo?

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ahum... *Hik!*
    :p

3. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey even dag zeggen!!

we hebben vandaag feest in het dorp, ga strakkies lekker naar de markt en nog naar de kermis met een vriendin en haar dochtertje:)

Zoë en ik zijn nog erg verkouden bah niks aan!!

Het ergste is dat ik net wel gelezen heb, maar gewoon veel kwijt ben:$ echt ik wordt gek van mijn geheugen hahah

Deli en juffie; ik ga proberen vandaag de kaarten op de bus te doen. vergeet ze steeds:):)

QB; fijne vakantie dan maar weer haahahhaha, wat heerlijk zeg..

Liena; Naar he als die kleintjes niet lekker in hun velletje zitten

Dagdromer; wat super dat je nu weet waar het aan ligt. Gebruiken jullie nu pepti van nutrilon? Deze wordt best vaak aangeboden op marktplaats. Gewoon helemaal dicht in verpakking, dat kan nog al op de kosten schelen. Ik haal best vaak voeding van MP, als het pak maar helemaal dicht is. Dit heeft mij nu al denk zo'n 75 euri gescheelt. Sommigen bieden het zelfs gratis aan!!

nou ik ga ook nog even schoonmaken, dus tok laters

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    morgen gaan we onze nieuwe auto halen hihih zin in!!

qb; niet te dronken worden he hihihi

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Mink,

Dank je wel voor je info.

Ik heb inmiddels inderdaad die van Difrax gehaald en het gaat wel wat beter met die speen, ook heb ik sinds 2 dagen Infacol in huis tegen die krampen en het lijkt wel een stuk beter te gaan, de laatste 2 dagen slaapt ze behalve de nacht ook 's middags en 's avonds een paar uur in haar eigen bed en dat heeft ze nog nooit gedaan dus ik heb af en toe weer even lucht...das zooo lekker:D

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Mink; Ja dankje, dat gaat wel lukken! En niet te dronken worden, komt ook wel goed hoor. Ben een getrainde Baileysdrinker, hihi! Hmmzz, nu ik dat zo teruglees is dat niet eens zo goed, dat ik er zelfs getraind in ben.. ;) Leukleuk, een nieuwe auto! Wat voor één? Veel plezier vanmiddag ondanks jullie verkoudheid!

@Riddle; Fijn dat Rayven nu beter slaapt!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: is goed hoor! en leuk hoor een nieuwe auto!

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Allemaal een fijne pap-dag gewenst :)

9. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0

nee hoor ik geloof het niet haha
    liena vroeg wat voor werk ik doe en hoeveel uur.
    denk omdat ik van de week zo lekker vroeg thuis was. moest toen maar paar uurtjes komen haha.
    nu heerlijk vakantie. en woensdag naar de gyn, ben eigenlijk best zenuwachtig daarvoor. maar ja tis maar goed dat we eindelijk kunnen want duurt wel erg lang zo.;)

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Bijna weekend...
    Ben druk dus ff snel een korte reactie.

QB lekker weekend weg?

Mink bedankt voor de tip maar ik krijg de pepti gewoon vergoed. De kinderats heeft een machtiging uitgeschreven.

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Bubsie, ok! Ik dacht al dat ik wat had gemist. Ik snap wel dat je zenuwe hebt hoor! Zou ik ook hebben! Maar het is ook wel prettig!

@ Riedel, fijn dat het beter gaat meis!

@ Mink, komt wel goed we hebben nog even de tijd! Veel plezier!

@ Dag, drukke dagdromer hahahaha....

@ All, zwaaaiiiii

12. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Liena, de meeste meiden krijgen follikelmetingen en sommigen moeten idd bloedprikken. Ik hoef alleen maar te tempen en zo zie je alleen maar of je een eisprong hebt gehad en niet of die goed was ofzo. Dus dat vind ik erg jammer.
    Hopelijk komt Thomas' tandjes snel door. Gefeliciteerd met zijn precies 6 maanden oud zijn trouwens :D .

@ Kristel, gecondoleerd meis... Wens je heel veel sterkte toe.

@ Miran, pff wat zal dat pijn doen en dat gaat ook niet vanzelf weg natuurlijk. Dus beter dat je bent gegaan. Beterschap!!
    Ik snap wel hoe je zo kunt denken al heb ik het zelf nooit meegemaakt natuurlijk. Maar echt zelfbescherming is het en dat beleef ik dan ook wel. Vind het goed dat jullie weer doorgaan. Ik blijf aan je denken en voor je duimen hoor.
    Over jeugdzorg pff wat zijn dat een kwallen, echt waar. Je moet echt geluk hebben wil je een goed iemand vinden. Hopelijk durft hij met zijn hele verhaal bij jou aan te kloppen wanneer je met hem gaat praten.

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Lieve kippies!

Ik ga nu afsluiten, als Britt zo wakker is gaan we nog ff snel naar de C1000, dan de tassen in de auto, Britt en Jamie eten, en dan in de auto!

Iedereen een heel fijn weekend en tot dinsdag! Dan ben ik namelijk vrij ipv maandag!

Een dikke knuffel voor jullie allemaal!

Xx!

14. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

*UP*

Meiden, we stonden op pagina 2!!!!! Dat kan toch niet!!!!

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hahaha delilah, nee dat kan niet or.:D

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Wij gaan zo op kraamvisite en dan door naar andere vrienden..

Fijne dag allemaal!

xxx

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Zal ook nog even een berichie plaatsen zodat jullie weer wat omhoog komen ;)

@ Kristel, gecondoleerd!

19. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Goedemorgen kippetjes

Allemaal lekker weekend?

Hier een rustig weekend voor de boeg, lekker met z'n 3en. Is alweer een tijdje geleden;).

@ Juffie, wat makkelijk dat Nathan het meeste wel lust. Gisteren voor hem brocolli gekookt, nu met een stukje aardappel erin en hij vond het helemaal niet lekker:(. Vandaag maar gewoon ff weer proberen. Hij zal er mss even aan moeten wennen;).
    Fijne dag vandaag!!

@ QB, thanks, ja een half jaar alweer, gaat zo snel. Wat gaaf dat Britt al zo actief is, al kan ik me ook voorstellen dat het af en toe ook wel eens lastig is of niet;)? Fijn dat het goed gaat met je kids, houwen zo!!! Veel plezier het weekend en niet teveel aan de bailys he:p?

@ Bubsie, oke, was ff nieuwsgierig. Ik las idd dat je al om half 10 ofzo weer thuis was, dus dacht dat je mss in de vz werkte hihi.
    Hoe gaat het verder bij jou? Heb net ff je kaartje bekeken en als je zo naar je temp kijkt zou je toch zeggen dat je een eisprong hebt gehad en ongi zou worden. Raar dat je lijf dan niets doet. Volgende week dus naar de gyn? Ben erg benieuwd wat die ervan zegt!!

@ Deli, idd erg vervelend als je niet goed weet wat er aan de hand is. Gistermiddag ging het gelukkig weer een stuk beter met hem en ook vanmorgen lijkt het weer wat beter te gaan gelukkig.
    Hoe gaat het met jullie mannetje? Nog lekker ondeugend;)?

@ Mink, hoe was het gisteren op de kermis? Lekker om er ff uit te zijn he? Wat vervelend dat jij en Zoë allebei nog zoo verkouden zijn:(. Beterschap samen!!
    En vandaag de nieuwe auto halen!!!! Gaaf hoor. Heel veel rijplezier dan vandaag :p hihi...

@ Riddle, wat ontzettend fijn om te lezen dat het nu bij jullie meissie ook wat beter wordt met de krampjes. Dan geniet je helemaal van de uurtjes die je voor jezelf hebt he? Toen Thomas de eerste keren 2 uur sliep 's ochtends wist ik niet wat me overkwam. Ik vond het heerlijk!!!

@ Mupkuh, hoe gaat het bij jou? Alles goed met de kleine meid? Jullie ook een heel fijne papa-dag;).

@ Dagdromer, wat lekker zeg dat je de voeding gewoon vergoed krijgt. Nu lekker weekend aan het vieren?
    Hoe gaat het met paardrijden? Alweer durven wagen aan een wedstrijd?

@ Myprecious, wat jammer zeg dat ze niet meteen alles doen. Aan een kant mss ook wel fijn dat je niet al die dingen erbij hebt, maar kan me voorstellen dat je graag wat zekerheid had willen hebben! Maar goed als ze verder onderzoek nodig achten zullen ze dat ook wel doen. Geduld is een schone zaak zeggen ze altijd, maar soms o zo moeilijk;). Blijf voor je veren in ieder geval!!

@ Maria, ik heb je al een poosje gemist. Gaat het allemaal een beetje meis?

Hier gaat het gelukkig allemaal weer wat beter. Thomas zit weer iets beter in zijn vel, denk dat hij idd last heeft van een sprongetje. Het slapen is op het moment ook weer een hele strijd, nou je het inslapen dan. Ach gaat vast wel weer over. Als hij een keer in slaap is dan gaat het wel goed dus dat scheelt wel;).
    En allemaal al voorbereidingen getroffen voor de eerste vaderdag:)?
    Allemaal een heel fijn weekend.

Dikke knuffel van mij..............

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Nee gelukkig zijn wij niet op zaterdag open hahaha
    Meiden geniet lekker vh mooie weer :)
    Pff ik werd heel vroeg wakker en dacht jeetje ik sliep pas om 1 uur en de wekker gaf 5 uur aan ik zo nou sorry dit is te vroeg en 2 tellen later wist ik waarom .
    Jeetje wat een buikpijn hahaha zo voelde ongesteld zijn weer hahaha wat een ramp snel 2 paramolletjes genomen en geslapen tot kwart over 9 hahah heerlijk.
    Maar wel blij dat ik weer ongie ben hoor dan zal deze maand het klussen wel weer voor het eggie kunnen gebeuren .

Deel Deze Pagina