[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    geen lieve dingen over elkaar voorlopig haha

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hahah nee das nie goe voor de verslaving....

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou mijn aller- aller- allerliefste kippies :) ...ik ga ff lekker met een boekje op de bank, haantje komt met 3 kwartier thuis ...

Ik spreek jullie straks nog wel ff en anders morgen!

xxx

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijne middag nog riedel!

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    fijne middag rid.

het lief zijn voor elkaar is juist de kracht van ons kippenhok haha

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    waar zijn de andere kippies eigenlijk?

liena en juffie moesten vandaag voor echo toch?

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden! Hier een heleeeeeee boze Delikip :x

Bah, op de een of andere manier ben ik uit het systeem gegeooid vanmiddag dus kan gewoon mijn werk niet doen! En er is niemand die zich er druk om maakt...

Zeg ik tegen mijn teamleider hoe en wat vraagt ie of ik al een call heb aangemaakt, zou niet weten hoe want kom niet in mijn mail... Hoort ie dat er ergens centraal een call is aangemaakt dus zal wel goedkomen....

Zit ik hier te niksen moet ik nutteloos werk gaan doen wat nu klaar is?! Werd me toch pissig! En nu heb ik een rode kop en een zere buik van de boosheid, bah! Suffe l*llen hier! En het leuke is dat ik nog langer mag blijven omdat we een etentje hebben met de afdeling vanavond, pfffffffffffff....

Ben blij als ik ff zonder die stomkoppen ben straks!

8. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    deli, zo ff stoom afblazen heb jij wel ff nodig zo te horen. wat een gedoe zeg, en een call aanmaken zonder internet is wel lastig... Ook nog een *gezellig* etentje is normaal altijd wel leuk maar kan me voorstellen dat je daar nu geen zin in hebt.
    Je zal wel blij zijn als je thuis bent pfff

En nu... niks meer te doen op je werk en wachten op het etentje?

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik weet het ook niet Pooh, ben er alleen absurd sachie van geworden maar dat komt vooral door mijn teamleider die geen aktie onderneemt maar het je wel kwalijk neemt als je niks zit te doen, sorry hoor! Maar dan denk ik als ik netjes aangeef dat ik mijn werk niet kan doen moet hij maar voor een oplossing zorgen toch!

Kan ik dossiers op nummer gaan leggen wat totaal geen zin heeft want in ons archief worden er net zo hard weer kleine stapels van gemaakt en bovendien loop ik hier te sjouwen met grote stapels dossiers wat ook niet prettig is!

En wat nu? Geen idee... Ik wacht het wel af... Hopelijk gaan ze niet vervelend doen want ik ben nogal snel boos merk ik wel :D

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hallo lieve, lieve kippenvriendinnetje (zo heb ik ook weer even geslijmd vandaag ;) )

heb het namelijk ook hoor meiden dat ik hierlekker blijf kletsen. andere topics zijn gewoon niet zo gezellig!

Deli: het lijkt me juist wel handig als je je slobberoutfit aantrekt. kunnen we je meteen herkennen :)
    pooh: weer afwachten dus voor jou.. zal alvast beginnen met veren!
    Yojo: inderdaad fijn al die meelevende mensen maar wel erg confronterend natuurlijk..
    rid: vervelend zeg dat het nog niet gaat zoals het zou moeten.
    mup: ook vervelend, die krampen.. hoop toch dat je daar snel van af bent. Het is al erg genoeg :(
    Miran: herken het hoor. mijn tepels zijn ook een tijd heeel gevoelig geweest. nu wel iets minder gelukkig.

Het ging vanmorgen allemaal super. de kinderen genoten dus dan is het altijd goed!

straks naar de tandarts en dan dus vanavond pas naar de vk. duurt nog even...

XXX

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hihi schrijf ik TANDARTS bedoel kapper. Heel wat leuker :)

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    is idd wel slecht van je teamleider. En als ze moeilijk gaan doen.... je bent met z'n tweetjes nu dus dat kunnen jullie vast wel aan samen ;)
    Maar idd om sachie van te worden

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nou, als ik mocht kiezen ging ik ook liever naar de kapper als naar de tandarts, hihi! :)

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Nou juffie, is wel een verschil, tandarts of kapper haha.
    maar je gaat dus met een nieuwe coup naar de echo, spannend meid maar erg leuk.

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    zo daar komen weer wat kippies erbij, gezellie!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ik ga ook veel liever naar de kapper. Heb echt zo'n hekel aan de tandarts. Bah :(
    Ja moet nog even bedenken hoeveel ervan mijn haar af gaat. Heb eigenlijk zin in iets anders maar ja kom vaak met hetzelfde kapsel weer terug alleen wat korter dan natuurlijk..

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Juffie veel plezier bij de kapper!

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    juffie, laat er wat leuks van maken

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ga ik ook doen hoor. Er moet in iedergeval weer een heel stuk af, zover ben ik al.. Het is nu veel te lang. verder bedenken te daar maar wat leuks..

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Juffie, dacht al vanmorgen had je het nog over de kapper en de vk :D beter dat je je niet andersom had vergist :(

Ga je speciaal vanwege kippendag naar de kapper? :p

Deel Deze Pagina