Lieve meiden, heb niks bijgelezen. Kom alleen even wat melden over kippendag Ik heb nog steeds geen andere auto, gister is haanlief wezen kijken bij een auto die in zeer nette staat zou verkeren van binnen en buiten dus hij heeft 'm door een onafhankelijk bedrijf laten nakijken en er mankeerde van alles aan! Nu gaan we vrijdag weer een auto bezichtigen en laten keuren en als deze wederom niet te vertouwen is of tegenvalt zit ik zaterdag zonder vervoer en kan dan dus niet komen Ik hoop echt dat die auto doorgaat vrijdag want heb er wel superveel zin in jullie "weer" te zien maar dacht ik laat het wel even weten... Als het niet doorgaat kan ik nog een auto proberen te lenen maar niets is zeker helaas...... Nu ga ik snel douchen en aankleden, Wesley ligt in bed die was supermoe en erg vroeg wakker vanmorgen. Hopelijk slaapt ie even dan kan ik even een beetje op gang komen want ik ben moe van alle zorgen over huizen, auto's en werk... Oh ja, nog even verder ego doen dus... Gister op m'n werk te horen gekregen dat het zo slecht gaat dat ze geen doorstart gaan maken in een kleiner en goedkoper pand maar de stekker eruit halen of de boel overgeven/samen gaan werken met een andere partij dus het is allemaal een beetje afwachten. Ik heb wel een vast contract dus ze zouden voor mij wel werk zoeken bij een andere vestiging ofzo maar goed, dat is toch allemaal wel minder nieuws natuurlijk Nu ben ik snel weg, knuffie voor jullie allemaa!
Ik ga zo lekker van het mooie weer genieten maar niet voordat ik ff heb gelezen hoe het met mijn favo kippies gaat. Juffie...word vast en zeker een stoer helmpje. Fijn dat hij het zo goed deed met het aanmeten! QB gelukkig komt alles weer goed met de kat! En inderdaad fijn dat het abces gebarsten is toen hij buiten was. Dat geeft een berg zooi! Liena...heb ook zin in zaterdag hoor! Het paardrijden staat even op een laag pitje HELAAS. Met die bezoekjes aan huisartsten/ziekenhuis en dietiste is er even weinig tijd geweest. Maar morgen ga ik weer een poging wagen om er op te blijven zitten, haha Deli, ik begrijp dat het allemaal vermoeiend is. Geeft toch een hoop zorgen. Hopelijk weet je snel meer over je werk en heb je bij de volgende bezichtiging meer geluk met de auto. Ik zou je graag op komen halen maar ik heb een heel klein autootje met korte gordels. Heb zelf een easybase aan moeten schaffen omdat mijn maxi cosi er anders niet in kan. Ik denk dat het met autostoeltjes ook nog problemen gaat geven. Als dat zo is moet ik ook op zoek naar een andere Hier gaat het lekker! Stan is gelijk weer rustiger nu hij gewoon weer aan de pepti zit. De boterham zal nog wel ff op zich laten wachten want hij moet nog heel erg wennen aan fruit. Morgen gaan we broccoli proberen. Heb tot nu toe peer en banaan gegeven maar van een lepeltje eten vind hij nog erg moeilijk. Ook spuugt hij het vlug weer uit en vind nog niets lekker. Maar ja, de aanhouder wint zullen we maar zeggen!
hallo meiden, Hier weer een dagje werken achter de rug, nu 2 dagen vrij. Heb besloten om die 2 dagen te gebruiken om te soppen etc in huis. Heb er eigenlijk nog zin in ook hihi, zal wel nesteldrang zijn.... Haantje komt zo thuis en vanmiddag hebben mijn ouders een hoop geruimd in huis dus ben benieuwd wat hij er van zegt hihi. Ook hebben ze voor hem van die stellingen voor in de garage gekocht (alvast voor z'n verjaardag). Ben zo benieuwd hoe hij gaat reageren. Zal wel een last van hem af vallen nu er al zo veel voor hem gedaan is. Mijn ouders zijn echt zulke schatten! Me vader zit met z'n rug (paar keer een hernia gehad, ook afgekeurd voor werken) En dan toch zoveel voor ons doen. Hij doet het op z'n eigen manier en eigen tempo en daar baalt hij dan van maar wij zijn hem zooo dankbaar!! Moest ik even kwijt, sorry. Ga de koffie vast zetten voor haantje, tok jullie snel weer! Oh en las dat jouw haantje het motief heeft uitgekozen voor de helm, ben benieuwd. Vast erg stoer!
Hee meiden! Even snel; @ Dag, meis wat lief dat je me ze willen ophalen maar dat is niet nodig joh. Ik wil niemand tot last zijn. Ik wacht het vrijdag even af met die auto en anders probeer ik wat te lenen. @ Mink, kaartje is binnen, thanks! Hopelijk kan ik 'm gebruiken. @ all, ons appartement staat op de site van de makelaar, echt apart Oh, Wes wordt "lastig" moet er weer van tussen
Hey meiden, Mink: heb het kaartje binnen hoor.. Bedankt! Deli: hoop echt dat het nog lukt met een auto regelen. Het zou jammer zijn als je er niet bij kunt zijn.. Wat balen trouwens van je werk Pooh: wat lief van je ouders! Dag: dat van een lepeltje eten went vanzelf.. Nathan spuugde het eerst ook direct weer uit. Nou begint hij al te lachen als hij de lepel ziet en doet zijn mond alvast open Liena: hoe gaat het met Thomas?? Went hij al een beetje aan de groente?? of vindt hij het nog steeds vies.. Zo ga nu verder met koken voor alles aanbrand kom vanavond nog wel even xxx
Heey meiden @ Juffie wat fijn dat Nathan het zo goed heeft gedaan!! Supermannetje!! Komt vast goed met dat helmpje. Ben benieuwd naar het motiefje hoor hihi. Hij wordt er vast nog stoerder van. @ Dag, ben erg benieuwd of je blijft zitten. Jammer dat je er de laatste tijd niet zoveel tijd voor vrij kon maken, maar ja je kereltje ging ff voor en als je merkt dat het dan ook nog helpt is dat natuurlijk ook heel veel waard!! En Stan vind de groente ook nog niet zo? Thomas spuugt ook alles nog uit. Gisteren heeft hij voor het eerst 5 hapjes gegeten hihi, dus idd gewoon doorzetten... Komt vast goed! @ QB Heb ff je foto's bekeken op je hyves, wat is Britt een schatje zeg, vond ook het filmpje van haar spiegelbeeld erg leuk hihi. Gaat hard met haar hoor. Ze kan zich dus steeds beter redden Hoe gaat het nu met jullie zorgenkindje, zo zie je maar dat ze niet moeten vechten!!! @ Bubsie, hoe is het vandaag gegaan in het zh? @ Pooh, geniet lekker van je vrije dagen!! Wilde het werken een beetje lukken? Wat fij zeg dat je ouders jullie zo goed hebben geholpen!! Petje af voor ze!! E nu dus tijd voor het poetsen, vergeet niet om ook van het mooie weer te genieten he . @ Linnie geniet nog maar lekker van de kleine in je buik!! Ik heb in het laatst met het fototoestel een filmpje gemaakt van het schoppen van Thomas ,is erg leuk om weer te zien. Begint nu wel op te schieten he? @ Deli, balen meis dat je auto stuk is!! Ik hoop dat je idd wat kan regelen voor zaterdag, zou het leuk vinden je weer te zien en je kleine mannetje natuurlijk. Maar als het niet lukt dan houdt het op natuurlijk. Op welke site staat jullie huis? Spannend of niet? Wat vervelend dat jullie bedrijf ermee moet stoppen, hoop dat ze een oplossing kunne vinden!! Thomas heeft gisteren voor het eerst 5 hapjes groente te gegeten haha. Nu maar hopen dat het de goede kant op gaat. Hij heeft de laatste dagen steeds een jengel/zeur-uurtje tussen 19.00 en 20.00 uur. Tjonge wat kun je dat af en toe zat zijn zeg. Niets is leuk, hij is alleen maar aan het jengelen. Verder is hij overdag eigelijk de hele dag vrolijk gelukkig, anders werd ik gek geloof ik haha. Morgenmiddag moeten we weer naar het CB. Ben benieuwd wat ze daar zeggen. Meiden allemaal een fijne avond. Mijn haantje is nog ff werken dus ik ga nu Thomas de fles geven wantr ook hij wordt nu ff "lastig" en dan kolven. Tok laterzzzzzzz. Dikke knuffel Liena
Liena: wat goed van Thomas zeg! Hij gaat vast elke keer wat meer eten.. Nathan heeft vanavond bietjes met aardappel gegeten. Hij smulde ervan... Als toetje nog een beetje yoghurt met wat diksap.. Nathan is echt een lekkere eter hoor Ben trouwens benieuwd wat Thomas nu weegt enzo..
even fototje van vanavond spammen hoor.. Wel jammer dat ik alleen een link kan spammen, een foto zelf lukt me niet
Hoe zwaar is Nathan nu? Thomas was de laatste keer bijna 7 kilo Ga morgen nog een keer de broccoli proberen. Bietjes heeft Thomas ook nog niet gegeten, kan ik ook wel eens proberen. Toetje vind Thomas ook wel lekker, maar daar moet wel wat roosvicee in haha. Doe dit ook in de pap trouwens. Heb je ook al een beetje zin in zaterdag? Gaan we nog samen? Wilde je bellen maar heb je nummer niet meer. @ Mink, hoe gaat het met jou meis? Voel je je al weer wat beter? Hoop dat je gevoel ook weer wat beter is. Ben je ook nog steeds moe? Moet zeggen dat ik daar ook last van heb, mensen zeggen ook dat ik er moe uitzie, maar toch slaap ik wel goed. Denk dat het komt door de veranderde situatie. Dikke knuffel voor jou!!!
Juffie wat een superfoto haha. Hier lukt het ook niet meer, ook alleen nog een link, weet niet waar het aan ligt. Vind het ook jammer dat er nu nog maar zo weinig smilys zijn
heb je een pb gestuurd liena! Ja vind het ook maar saaie smileys.. Slaapt Thomas trouwens al lekker?? Nathan heeft het volgens mij na een half uur jengelen/ huilen ook opgegeven 3 weken geleden woog Nathan ook net geen 7 kilo.. Volgens mij zijn Nathan en Thomas wel ongeveer even groot..
Als ik morgen terug ben zal ik de getallen ff doorgeven,. Zo ga nu echt ff aan het kolven, heb niet zo heel veel zin, maar dat moet ik dan maar ff maken haha. Tok morgen allemaal!! Dikke knuffel Liena
even snel hihihh Liena; dikke knuffel terug. Helaas nog wel moe, maar dat zal nog wel even duren denk ik Juffie; hij krijgt vast een super stoer helmpje en wat zit ie rustig zeg!! Deli; ik zou het heeeeeeel erg jammer vinden als je niet kunt komen. Had me er wel op verheugd. Kunnen we niet samen iets voor je regelen? met ov zal wel te lang duren denk ik... Pooh; lekker genieten deze twee dagen en heerlijk weertje Dag; leuk hoor om je zaterdag te ontmoeten nou ik ga nu ook maar bank hangen en tok ik morgen weer doei doei
Hey meiden! Vrijdag gaan we dus bij een auto kijken als dat 'm niet wordt probeer ik de auto van m'n schoonzus of schoonouders te lenen. Ik wil heeeeeel graag komen. Met ov zie ik niet zitten Mink, Wesley zit geen sec. stil nl. Volgens mij zou ik helemaal in de stress zijn als ik met de trein zou moeten Maar ik doe echt m'n best hoor! Ik heb trouwens ook een supergoed gevoel over die auto vrijdag! Ons appartement komt morgen op funda nu staat ie alleen nog bij de makelaar op de site. Vind het wel spannend hoor... Echt een raar idee dat je straks gewoon een heel huis hebt van bijna 2 x zoveel geld Voorbij superdeluxeleventje denk ik hahahaha.... De foto's zijn wel mooi denk ik, alleen de keuken en de badkamer komen niet helemaal tot z'n recht vind ik maar het zijn ook niet zulke grote ruimtes natuurlijk dus moeilijk om goed op de foto te krijgen. Sorry meiden, lekker ego weer Ik hoop morgen wat meer te kunnen tokken hiero. Wesley is ook niet helemaal in z'n hummetje geweest vandaag, ben vanmiddag maar lekker met 'm gaan fietsen dat vond meneer wel leuk. Hij is zo'n buitenmens he! Fijne avond dames!
Goedenavond allemaal... Sorry dat ik er zo weinig ben, maar ik ben ook niet te genieten... ben zooooo prikkelbaar. Gek he?!!! Chris is weer in de nachtdienst en ik ga zo lekker naar bedje toe. Ik wou even nog gedag komen zeggen... Ow ja, Giuliano is uit t gips maar in n spalk. Moet ie 6 weken in blijven. Ach beter dan dat gips zullen we maar zeggen. Even n vraagje aan alle moeders/meiden... Ik spaar voor mn dochtertje die bonte bengels ( te verkrijgen bij de GOLFF en EM_TE) ik moet er nog 4 voor mn meissie en dan heb ik ze allemaal. WIe wil en kan mij hieraan helpen???? Ik moet: Dora t schaap, Ivar de krokodil, Henkie de hengst en Udo de kikker nog hebben! Ik ga slapen en kom morgen weer tokken! Doei
Mink...vind het ook leuk om jullie te ontmoeten. Maar vind het ook best een beetje spannend. Na een hele tijd hier te tokken ga ik jullie dan toch in het echt zien. Heb er onwijs veel zin in Deli...ik hoop heeeeeeeeeeel erg dat die auto vrijdag goed/leuk/mooi is want ik zou het errrrrrug jammer vinden als je niet zou kunnen komen. @All......slaap lekker. Ben doodop en wilde vroeg mijn bed in. Haan is werken en ik ben de tijd vergeten. Zat achter de pc een dom spelletje te spelen en voor ik het wist was het al weer 22.30 uur. Ik ga dus lekker slapen nu.
dag dames, vandaag naar de gyn geweest en onderzocht. bloed genomen, over 3 weken weer bloed prikken en mannetje moet ook onderzocht worden. tijdens het onderzoek was te zien dat er een eitje erg groot was, dus misschien op springen staat. dus klussen deze dagen zei ze. dus nu over drie weken een teste toen als die negatief is en ik nog niet ongie ben moet ik pillen nemen die ik gehad heb en daarna krijg ik een ongie, en daarna clomit kuur die we ook meegekregen hebben. maar.... nu zonet hebben we geklust.... en toen hij hem eruit haalde zagen we bloed. dus of ik nu ongie ben geworden of dat het gewoon kapot is.. geen idee. dat is ff afwachten. maar anders zal het wel heel toevallig wezen. en wat dat vergrote ei dan was wat de gyn zag?. nou dat was mijn verhaal weer.
goedemorgen meiden, ik ben gewoon de eerste vandaag Kom ookk alleen even hoi zeggen.. Ben druk bezig met mijn rapporten en als die klaar zijn kom ik weer kletsen.. xxx