lieve kippies ben ik dan even snel...schaam me diep dat ik er zo weinig ben steeds maar Rayven houdt me nog steeds druk bezig en als ze dan slaapt ga ik snel wat in huis doen....het gaat redelijk met de kleine meid nog wel last van krampen maar ja dat kan ook wel even duren nog... ik heb alles gelezen van iedereen hoor ik wil jullie heeeel veel plezier wensen op de kippendag...wou dat ik mee kon maar is nog een beetje veel voor haar zo'n hele dag weg denk ik...next time dikke kus
hey hoi, even gedag zeggen, maar moet zo werken. Riddle; heel begrijpelijk hoor, maar je mag natuurlijk ook eventje komen hihihi een hele dag doen wij ook niet volhouden denk ik hihiihi deli; ik hoop echt dat het gaat lukken, ik denk dat ik wel even ga balen als je niet komt...hihihih maar meer als je best kun je niet doen. OV is idd erg lastig met zo'n klein mannetje. Juffie werkse nog even Ik hoop dat het zaterdag droog blijft, heb zo plastic egending gehald hahah lijkt nergens naar, maar neem hem voor de zekerheid maar mee. Nou kippies tok laters
@ Bubsie, dat is fijn zeg! @ Riedel, als ik kan gaan dan blijf ik ook niet zo lang hoor! De vorige keer met de aug. mama's ben ik 4 uur gebleven en dat vond ik al best lang voor zo'n kleine man die niet slaapt in de kinderwagen. @ Mink, lief hoor! Ik zou zelf ook flink balen maar ov zie ik niet zitten nee.... We gaan gewoon voor een auto morgen, yeahhhhhh Ik heb niet eens een regenhoes dus als het regent moeten we maar ergens binnen gaan spelen
zo ben klaar!! Heb wel een regenhoes dus die neem ik maar mee ook.. Nathan is ook geen slaper in de wandelwagen en maxicosi dus een hele dag wordt het voor ons ook niet hoor.. Maar heb er wel heel veel zin in! De laatste keer dat we elkaar zagen waren we allemaal zwanger en nu heeft iedereen een kleintje mee
Ik ben er weer even! Wesley werd net wakker van z'n middagdutje en kan alleen maar huilen dus heb 'm in de box gezet en ben even uit beeld gegaan... Bah wat een rotfase weer Maar het is wel heerlijk weer he!
deli: weer een sprongetje ofzo?? Vervelend inderdaad van die fases dat ze zo pieperig en huilerig zijn.. pooh: tot morgen!
@ Pooh, ook hallo @ Juffie, ik denk dat hij last heeft van doorkomende tanden ofzo?! Hij zit steeds met z'n vinger in de mond en niks is goed. Hij hangt dan aan m'n broek en als ik 'm oppak wil hij meteen weer weg dus dan zet ik 'm weer op de grond en dan wordt hij helemaal wild van boosheid. Je kunt gewoon niks goed doen en dan ben ik het zat en mopper tegen 'm en daar voel ik me dan ook weer rot om bleh... Maar ja, ik weet het soms ook niet en zo'n huilend kind aan je broek waar niks goed bij is is ook wel iets om gek van te worden.... Ach ja, hoort er bij. Hij ligt nu in bed, manlief komt zo thuis uit z'n werk en neemt frietjes mee. Morgen even een relax dagje ervan maken als Wesley naar het kdv is en wij voor de auto op pad gaan. Fijne avond allemaal!
Fijne avond allemaal. Trouwens mag ik van iemand die zaterdag mee naar kippendag gaat het mobiele nummer? Ik ben altijd zon flapdrol die overal verdwaald en niemand kan vinden. Dan kan ik tenminste iemand bellen. Morgen weer druk op t werk dus ik zie jullie pas zaterdag weer denk ik. Als ik tijd heb tok ik morgen nog ff langs.
Dag: ik heb je een PB gestuurd met mijn nummer.. Nou meiden morgen is het dan zover! Heb er echt zin in! Deli: succes met een auto zoeken vandaag.. Hoop echt dat het gaat lukken. Liena: hoe was het gisteren op het CB?? Linnie: hoe gaat het?? Nog maar heel even! all: fijne dag! Ben vandaag nog een dagje vrij dus kom af en toe nog wel even kijken..
Goedemorgen! OHHHHHHHH wat heb ik zin in morgen! Deli.... heb je al een auto? Hoe was die van gisteren? Linnie..weet je al wanneer de grote dag is? Liena....hoe was het bij het CB? Wat zijn de nieuwe maten?
Oeps Deli...bedenk me nu ineens dat jullie vandaag gaan kijken naar die auto. Ik ben er vandoor. Opperhaan zal zo wel verschijnen op kantoor en aangezien de bouwvak in zicht komt is het hier gekkenhuis. Op de een of andere manier lijkt het erop alsof er geen "leven" na de bouwvakvakantie bestaat. Alles moet opgeleverd en afgerond zijn.
Goedemorgen... All... ik heb wel terug gelezen maar even geen puf om te reageren. Klinkt als n flauw smoesje maar heb verschrikkelijk veel aan mn hoofd. Ik heb s'avonds pas om half 9/9 uur rust in huis en dat vergt op t moment teveel van mij. Ach... mn meissie gaat bij haar "tweede mama" (mijn vriendin en tevens buurvrouw) slapen. Ze wordt door mn vriendin uit school gehaald dan gaan ze vanmiddag paardrijden daarna eten bij haar schoonouders, vanavond mag ze bij mn vriendin blijven slapen en morgen wordt t n superspannende dag voor haar want dan gaat ze naar t zomerfestival van studio 100 in ahoy. Dan ontmoet ze eindelijk K3 in levende lijve. Ik heb al fotocamera's klaar liggen voor haar. En morgen natuurlijk de truckerdag hier op t durp waar mn zoontje voor de eerste keer met mee mag. Hij vind t ook helemaal spannend natuurlijk! En mama, opa, oma en mn oudste zoon maar erachteraan fietsen hahaha Ach daarna gaan wij met mn ouders uiteten... lekker wokken. Ik heb er echt zin in maar heb wel de buikpijn van de spanning voor mn kleine meissie! Die heeft morgen DE dag van haar leventje! Ze is ook helemaal stil en beduusd ervan. Ik ga ze nu naar school brengen en kom dadelijk weer ff tokken.
kan me voorstellen dat het spannend voor je meisje is Miranda! Drukke dag dus morgen.. Hoe gaat het verder met jou??
meiden, ik kom even gedag zeggen wij kruipen er even tussenuit. ff weekje centerparcs! tot volgende week. liefs bubs
Goedemorgen allemaal! @ Miranda, veel plezier en succes met alles! @ Bubsie, fijne week geniet er lekker van! @ Juffie, heerlijk zeg een daggie vrij nog! Geniet ervan!