[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Miran, ik pb je ok! Hopelijk blijft Chris in deze sfeer ;) ben benieuwd voor je buurvrouw!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

De keuken en de badkamer komen niet helemaal tot hun recht op de foto's vind ik zelf maar het is ook wel moeilijk om alles op de foto te krijgen... Maar goed. Je krijgt een indruk ;)

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... ziet er erg goed uit jullie appartementje... dat geldbedrag is toch niet teveel gevraagd?!!!
    Hij ziet er keurig uit hoor... is t bij jouw altijd zo netjes opgeruimd?... kun je mij daarin les geven want mijn huis is ontploft hahahaha.
    Ik denk voor 95% dat de buurvrouw zwanger is. Ze zweet, verhoging, stemmingswisselingen, pijn aan boobs, pijn in d'r liezen, misselijk en hoofdpijn. Nou als dit niet zwanger is dan ben ik gek!

Ik hoop ook dat Chris veranderd. Ach vanavond heeft ie weer voor 2 dagen weekend! Misschien dat er dan wat veranderd hier in huis. Mijn buurvrouw denkt dat Chris zo doet omdat HIJ misschien denkt dat ik t doe op mn eisprong of vruchtbare dagen MAAR dat is niet zo! Dus denk dat ik morgenvroeg maar even n gesprekje aan ga met hem. Zomaar om te weten wat er speelt!
    WIe niet waagt wie niet wint!

Kom dadelijk weer tokken

4. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    hier ben ik ook weer ff. Heb helemaal meegelezen hoor, maar ik zit hier met de zon op het raam en zweet weg, dus ff geen puf om op iedereen te reageren... sorry!
    ff ego: ik ben zo trots op mijn mannetje! Ik had vandaag studiedag, maar geen oppas, dus ik heb Luca meegenomen. En hij gedroeg zich voorbeeldig!!! Hij heeft zelfs anderhalf uur geslapen in zijn wagen op het balkon!!! Ik ben ook nog even met hem de snoezelkamer ingegaan; vond hij helemaal prachtig! ben zo trots!
    En gisteren was ik jarig en 's avonds kwam een groep van mijn collega's eten en hij pakte iedereen helemaal in met zijn lachjes en knuffels. Zo leuk!! Einde ego-bericht.

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miranda, het is meestal wel zo opgeruimd ja ik ben nogal een poetsmiep... Maar nu is de box van Wesley wel uit beeld en normaal staat er wel naast de kast bijv. een loopstoel van Wesley maar rommelig daar hou ik niet van! De prijs valt supermee daarom moet ze niet moeilijk doen! Mijn hubbie heeft hier eerder alleen gewoond nog een tijdje dus als starters met z'n 2e is het prima te doen denk ik en als redelijk verdienende alleenstaande ook wel dus niet zeuren, betalen ;)

@ Elise, fijn he als het zo lekker gaat! Wat kun je dan trots zijn he. Dat gevoel ken ik wel. Geniet er maar van meis!

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik ga even eten maken voor mijn eigen...

Kids zijn weg en mama gaat lekker voor de tv hangen!
    Ff Bold and the beautiful kijken!

tok zo

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

zo nog anderhalve dag en dan lekker vakantie!! wat een heerlijk weer he vandaag? Had net lekker het badje buiten gezet.. Nathan vond het heerlijk!

Elise: kan me voorstellen dat je trots was hoor!

Miranda: Hoop dat het snel weer helemaal lekker gaat tussen jou en Chris!

Deli: Wel super zo snel al een bod.. Nu maar hopen dat het bod nog wat hoger wordt.

Kristel: het wordt al een beetje spannend lees ik.. Hoop dat je niet zo heel lang meer hoeft te wachten. Nog een paar dagen en jullie meisje mag gewoon komen!

Nou ga even verder met koken.. Ben van alles voor Nathan aan het maken.. Dan vries ik dat in en heb ik weer voor een aantal dagen eten..

tok later..

xx

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ben ik weer ff, maar ben ook zo weer weg :D

Deli..niet zakken met je prijs hoor. Toen wij hier het huis kochten wilden wij er ook graag gelijk in kunnen en moesten de huidige bewoners ook iets tijdelijks zoeken. Wij hebben ook de volle mep moeten betalen hoor. Nou ja, wel iets minder maar niet veel van de prijs afgekregen in ieder geval. Wil niet nieuwsgierig doen maar wil je mij ook je linkje sturen? Ben wel benieuwd naar wat jullie aanbieden. Als je dat liever niet doet snap ik dat ook wel.

Juffie...ohhhh heerlijk bijna vakantie. Ik moet nog 5.5 week werken en dan heb ik ook lekker 3 weken. Haan heeft er helaas maar 2 maar ja.....tis niet anders.

Heb net mijn proeflenzen opgehaald. Was mijn bril helemaal zat met dit warme weer dus ga maar weer eens een keer lenzen proberen. Is wel heel raar als ik me nu in de spiegel zie :D
    Moet er echt weer ff aan wennen.
    Ik ga nu lekker koken en vanavond lekker luieren.
    Tok ooit!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deli: ben ook wel nieuwsgierig:):)

Dag: leuk lenzen! Kan me voorstellen dat je weer even meot wennen.. Heb eigenlijk altijd mijn bril op maar als ik hem neit op heb staat het echt raar;)

Hihi Nathan zit samen met mijn haan op de bank tv te kijken. Nathan op de bank, in zijn bumbo stoel.. Echt grappig, ze lijken sprekend op elkaar zo:D

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... fotootje?????

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey meiden

Nou ben terug van de osteophaat, een hele aardige vrouw ieder geval en dus eerst een verhaal gehouden over haar, de bevalling en haar klachten en toen ging ze aan de slag, nekje en ruggengraat, buik en bekken alles heeft ze behandeld...nou uitslag was dat haar nek en alles prima was gelukkig maar dat haar buik en darmen echt keihard zijn en dat dat de pijn en dus ook de huilbuien veroorzaken, zij zegt ook " elke baby heeft bijna krampen maar daar mogen ze gewoon niet de hele dag van huilen of pijn en last van hebben" ze heeft nu een behandeling gedaan en daarna heeft ze heerlijk geslapen en nu huilt ze wel weer maar niet dat krijsen ieder geval, over 2 weken krijgt ze weer een behandeling, ze kon nu niet voorspellen hoeveel ze er uiteindelijk nodig heeft maar ze kan het zodanig behandelen dat de ergste pijn weg is uit eindelijk!!

Ben opgelucht dat er wat uit is gekomen en dat we daar wat mee kunnen gaan doen:)

Nou meiden ik wens jullie allemaal nog een zonnige avond en tok laters

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... gelukkig maar want niks is zo frustrerend voor n ouder als je kind huilt van de pijn en jezelf niet weet wat te doen en wat er aan de hand is. Goed van je dat je t er niet bij hebt gelaten. Hopelijk gaat t nu snel goed met Rayven en kunnen jullie lekker genieten!

All... ik weet EINDELIJK wat er met Chris aan de hand is en waardoor onze intimiteit zoek is.... hij maakt zich druk over de resessie... die zit eraan te komen en hij is daar veel mee bezig. Ik zeg: waarom praat je er dan niet met mij over? Je maakt wel grapjes zoals: ik hoop dat ik erbij zit dan kan ik t huis verder afmaken en 3 maanden vakantie houden en eindelijk weg uit die 5-ploegen. MAAR aan de andere kant maakt ie zich wel zo druk he. Ik zeg: ik dacht dat jij geen seks met mij wilde omdat jij denkt dat ik t alleen wil in mn vruchtbare dagen of op dag van eisprong... ow jenee zegt ie dan. Aan de andere kant dat kost ook geld. Ik zeg: dat had je dan eerder moeten bedenken... je weet dat ik niet aan de pil zit en je weet dat ik er graag 1tje bij wil. Ik weet ook dat jij dat heel graag wilt. Toen begon ie te lachen. DUs nu kan ik daar dus rekening mee houden. Hij weet ook nu hoe ik me eronder voel en dat ik gewoon graag 1 wil zijn met hem en dat ik t gewoon fijn vind om aandacht te krijgen. Hoef nu ook niet de hele dag klef lopen te doen maar in t begin plaagde hij als ik bijv de vaatwasser in aan t laden was om mij tegen mn achterste te slaan of gewoon even lekker knuffelen weet je wel... dat mis ik gewoon heel erg. Ik weet ook dat wij t laatste halfjaar veel voor onze kiezen hebben gekregen maar dat wil toch niet zeggen dat wij dan onze intimiteiten aan de kant moeten zetten?!!!
    Maar gelukkig komt t allemaal wel goed hoor!

Einde EGO_BERICHTJE

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Rid: Fijn dat de osteopaat in iedergeval wat geholpen heeft! Alle kindjes hebben inderdaad wel eens krampjes maar de hele dag huilen hoort gewoon niet!

Miranda: komt zo te horen wel weer goed! Er over praten is het belangrijkst.. Oh en heb geen fototje gemaakt helaas..Zal er de volgende keer aan proberen te denken..

14. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    deli; mooi huis hoor!! en zeker niet teveel gevraagd, had zelfs verwacht dat je meer zou vragen

Juffie; lekker he een badje, hebben wij ook in de tuin staan, zo leuk hihihi

Mir; fijn dat het opgelost is

riddle; wat fijn dat je er achter bent gekomen, nu maar hopen dat het gaat werken

pooh en kristel spannend hoor!! ik hoop dat jullie het nog een beetje kunnen uithouden met dit weer

dag; hoe is het met je lensen? ik raak altijd mijn bril kwijt echt heel irri

all; het gaat slecht op ons werk, maadag hoor ik meer, maar het klinkt niet best. misschien wel ontslag, hoop het niet grrr

nou tok morgen en een dikke knuffel voor iedereen

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Kwam ff snel binnenvallen, we zijn huizen aan het kijken en haantje ging even een peukie doen :D

@ Mink, jij ook al met je werk, bleh! Niet leuk he, onzekerheid!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Trouwens Mink, hoe wist jij de link dan van ons huissie?

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, fijn dat je weet wat er speelt bij hem!

@ Riedel, succes meissie!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ All, kom morgen even reageren verder hoor...

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli...ziet er heeeeeel goed uit hoor! Alles netjes afgewerkt ennehh inderdaad bij mij thuis ziet het er ook nooit zo netjes uit. Dus miran je bent niet de enige bij wie die bom ontploft is in huis. Ik probeer dagelijks wat de ruimen en te poetsen maar toch komt die bom elke keer weer terug :(

@all...ik ga lekker slapen. Mijn lenzen weer uit doen. Is goed gegaan vandaag! Morgen mag ik ze al 8 uur in dus ben benieuwd. Ik moest destijds van lenzen naar een bril vanwege droge ogen maar ik ga het nu gewoon opnieuw proberen. Volgende week terug naar de opticien en dan weet ik of ik ze mag houden :D

Deel Deze Pagina