Heey kippies! Wat kunnen jullie slijmen zeg! Maar jullie hebben wel gelijk, toch blijven we allemaal weer terugkomen hier. Eigenlijk gaan we helemaal niet weg hier! Zo zeg, ben me toch een partijtje moe.... heb net 1 deel van de kast in de achterkamer leeggehaald en in een doos ingepakt, maar merk wel dat het moeilijker wordt hoor... baal er zo van. Heb je zulke plannen om alvast in te gaan pakken, ben je binnen no-time moe en begint je buik weer te steken... Misschien vanavond dan maar even als Jamie op bed ligt het andere deel van de kast leeghalen... Zal even gaan nadenken over wat we moeten eten.. ben bang dat het nu weer van mij afhangt nu ik verlof heb... @Deli; Alvast veel plezier dan bij je etentje... Gaat je teamleider dan ook mee? Xx
ja natuurlijk ga ik speciaal voor de kippendag even naar de kapper Moet er natuurlijk wel op mijn best uit zien zaterdag queenie: doe rustig aan joh.. Als het niet gaat, gaat het niet. Dan moet het een andere keer of iemand anders moet het doen. Jij en je kindje zijn belangrijker dan opruimen hoor...
@ Queenie, ja die gaat ook mee... Die zit tegenover mij nu en wij zijn de enige die niet uit de buurt komen dus zit voorlopig nog wel ff samen hier te kijken rustig aan doen hoor! Ik weet inmiddels uit ervaring dat het lastig is maar het is niet goed als je je te druk maakt! Je moet nog even mee! @ juffie, nu hebben we wel heel hoge verwachtingen natuurlijk
Hahahaha... Collega'tje vraag net of ik met haar wil meerijden ik zei nee ik rij zelf wel dan kan ik meteen naar huis straks deze dag duurt me al veel te lang!
weet niet of ik die dan kan waarmaken. straks verwachten jullie een of ander super spectaculair kapsel
Ja kippies, ik zal rustig aan doen. Maar het is gewoon dat ik alles klaar wil hebben... maar idd, als het niet gaat dan gaat het niet. Jammer dan. Haantje belde net vanuit de Prénatal, daar heeft hij een mooie klerenkast en commode voor Jamie's nieuwe kamer gekocht. De kast neemt hij meteen mee, de commode moest besteld worden en wordt in de laatste week van juli geleverd... Beebje krijgt Jamie's meubeltjes en Jamie krijgt alles nieuw, een echt peuterbed (grotejongensbed ), en dus een kast en voor eerst nog wel een commode. Om hem straks nou steeds in de woonkamer te verschonen is ook zoiets.. En als Jamie 'luierloos' is, kan ik gewoon speelgoed enzo in de commode doen. Gaat dus lekker op je werk Deli. Nog eventjes en dan verlof!
haha nee dat hoeft niet hoor Deli. Jij geen Remia kipje... Ik weet niet wat ik zal eten...heb honger maar geen trek,.