Heey kippetjes Hoe gaat het hier met een ieder? @ Bubsie, spannend allemaal. Kan me voorstellen dat je nog ff wilt wachten met testen. Is het volgende week dan 2 week geleden dat je naar de gyn. bent geweest? Ik ga in ieder geval voor je veren!!! @ Elise, wat fijn dat Luca wel pap wil eten met een lepel. Thomas maakt er nog steeds een potje van en drinkt het liefst de fles, wou dat hij die wat minder lekker vond. Hoe gaat het met Luca met fruit en groente dan? Vind hij dat ook zo lekker? @ Miranda, wat vervelend dat je nog steeds last van je boobs hebt. Zat net ff je verhaal te lezen over het chatten van Chris met zijn ex. Ik denk dat ik het ook niet fijn zou vinden wanneer haantje dit zou doen. Goed dat je dat wel gezegd hebt, al was het dan mss een beetje uit je slof schieten. Hoe gaat het nu tussen jullie? Wat hebben jullie samen trouwens een mooie voilaire( of zoiets) in elkaar geknuteld zeg!!! Wat fijn dat jullie nu iets hebben gekregen voor de darmen van je zoontje, artsen kunnen soms ook wel erg makkelijk denken he? Hoe gaat het met de schoonvader van je buurvrouw? @ Pooh hoe gaat het met jou? Nog maar een paar dagen tot je verlof, heerlijk hoor!!!! Ik weet niet goed hoe indalingsweeen voelen, want ik heb ze niet gehad. Thomas is natuurlijk gehaald. Maar het zijn de laatste loodjes, nog ff en dan kunnen jullie ook genieten van jullie wondertje. Hebben jullie de babykamer klaar inmiddels? Ben erg benieuwd hoe die eruit ziet. @ Deli, meis wat zullen jullie geschrokken zijn met Wesley zeg!! Jullie hebben in ieder geval goed gehandeld!! Wat vervelend dat hij weer een mama is alles dag had, wat zijn zulke dagen toch vermoeiend he? En jullie hebben jullie huis dus al verkocht, jee dat is snel zeg!! Wel lekker nauurlijk, maar kan me voorstellen dat het een beetje stressen is op het moment!! En vandaag weer aan het werk? Moet eerlijk zeggen dat ik het heerlijk vind om bij Thomas thuis te zijn hoor, maar af en toe toch ook stiekum wel eens een dagje zonder hem zou willen hebben. Vooral als hij idd een mama is alles dag heeft!! @ QB, wat stoer dat je toch de stap hebt gezet naar de tandarts!! Je mag trots zijn op jezelf. En het geeft toch niet dat je vriendin mee was, laat ze maar lekker denken. Scheelt mss dat deze ervaring meeviel om de volgende keer te gaan of niet? Anders vraag je je vriendin toch gewoon nog een keertje mee? Dikke knuffel!! @ Juffie, leuk he dat draaien hihi, Thomas doet het ok steeds, em terug is toch erg lastig, maar met een beetje hulp..... Een poosje terug kon hij het wel zelf, maar is het ineens weer vergeten. Ach geeft niet komt vanzelf. Wat een stoer mannetje hebben jullie zo zeg!! Dat helmpje misstaat hem helemaal niet. Complimenten voor je haantje voor het stoere motief!! En lekker aan het genieten van je vakantie? @ Dagdromer, wat vervelend dat Stan de 6de ziekte heeft. Hopelijk valt het allemaal wat mee en is het snel weer over!! Dikke knuffel voor je mannetje!! En met jou ook alles goed? Nog steeds zo druk op je werk? @ Kristel, je hebt groot gelijk dat je nog ff gaat liggen wanneer het kan hoor. De laatste loodjes kunnen af en toe best zwaar zijn, maar het is nog steeds voor het goede doel he. Nog een klein poosje.... Wat lief dat je haantje je masseerd. Ik kan me voorstellen dat je die muts van een vk liever niet meer hebt, gewoon aangeven idd en hopelijk krijg je straks met de bevalling iemand anders!! Rare opmerking hoor, we zullen zien wie er gelijk heeft, daar zakt je broek toch vanaf?? @ Mink, wat vervelend dat het zo slecht gaat op je werk, wanneer hoor je meer?? Waar ga je een ondernemingsplan voor schrijven? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor.... Hoe gaat het met je kleine meid? Wat vervelend dat je pms hebt en ze kunnen daar verder niets aan doen? Hoop voor je dat de omega dan helpt!! Dikke knuffel We hebben het erg naar het zin gehad in Drenthe, lekker van het weer kunnen genieten. Thomas is inmiddels weer een beetje opgeknapt, al poept hij nog steeds zo'n 5/6 keer per dag, het is gelukkig geen diarree meer!! Ff ego, Hier gaat het op het moment moeizaam. Thomas is de nachten op het moment zo druk( in zijn slaap) dat ik niet zo goed weet wat ik hier mee moet. Ik leg hem normaal in zijn bedje en hij wordt 's nachts vaak al een paar keer wakker en slaat met zijn armen en benen alle kanten op. Als ik zijn speen dan geef is hij heel even rustig, maar begint zo weer. 's Ochends wordt hij bij het voeteneind wakker en ligt dan in de breedteHoe hij dat voor elkaar krijgt.... Verder wil hij nog steeds geen fruithap eten. Alleen wanneer ik zelf bijv. sinaasappel of watermeloen eet, dan valt hij me bijna aan en wil dat dan ook. Hij vind het dan wel heel lekker, maar wanneer ik het dan pureer tot fruithap kokhalst hij ervan.Gelukkig gaat de groente wel steeds beter Haantje is op het moment ziek thuis. Hij is het weekend door een of ander insect gestoken en heeft daardoor een bacteriele infectie en een heel dikke enkel, ja en als mannen iets hebben........ Verder gaat het goed hoor, moest het alleen ff kwijt Ik zal eens ff bij mijn mannen kijken. Tok snel Groetjes en dikke knuffel Liena
Heey Liena... Tussen Chris en mij gaat t nu wel weer goed hoor. Ik heb mijn gal uitgespouwd en nu is het ook weer klaar. Ik moet ook eerlijk zeggen dat Chris en ik t letterlijke klussen goed samen kunnen... wij hebben de ramen in de voorgevel samen gedaan en nu onze volliere dus wat dat betreft zijn wij wel n team hoor!!! Of t fijn is dat wij WÉÉR medicijnen hebben gekregen voor Giuliano dat vind ik dus niet want wij weten nog steeds niet wat er nu werkelijk met hem aan de hand is... zijn t de darmpjes die niet goed werken?... is t boven in zn hoofdje iets dat niet goed werkt?... of doet ie t expres? Snap je?... t is zooooo moeilijk. Nu heeft ie dus ook PDD-NOS (autisme) en dat maakt t dus ook niet makkelijker erop. Al vanaf zn geboorte in de medische wereld zitten verbeterd de situatie dus ook niet echt... t is echt alles op n hoopje bij hem en NIEMAND die hier n oplossing voor weet. Iedereen gist maar wat en dat vind ik frustrerend! En zo sukkelen we maar door met hem. Daardoor kan t ook zijn dat t bij mij op dit moment even allemaal teveel van t goede is hoor! Hoe t is met de schoonvader van mijn buurvrouw?... die is gisteravond 17.40 uur overleden. Alle kinders en aanhang + zijn eigen vrouw stonden rond zijn bed toen ie zijn laatste adem uitblies. Mijn buuf en ik smsten elkaar steeds om op de hoogte te blijven en ik heb al verschillende keren laten merken dat als er iets is wat ik kan doen dat ze me dan ten alle tijden kunnen bellen. Ik ga ook naar de kerkdienst al is t alleen maar voor de buurvrouw en buurman. het zijn goede vrienden van ons en de moeder van onze buurman kan ik ook maar al te goed en ook dus de vader dus ik vind het niet meer dan normaal dat ik er dan even heen ga voor de goede orde en misschien kan ik dan 1 van de jongens opvangen als t hun niet lukt! Of misschien hunzelf. Hun vinden t zo iig goed dat die man is heengegaan! All... ik ga douchen moet zo naar de fysio! Tok vanavond!
Nog ff snel een vraagje, Mink zou jij mij wat foto's van kippendag willen mailen. Heb zelf maar 1 foto en zelfs die is onduidelijk
Hallo meiden! Ik word momenteel een beetje geleefd hier en heb nog steeds geen tijd gehad om eens lekker uitgebreid te reageren! Maar wil wel ff laten weten dat ons prinsesje het uitstekend doet! Wel een beetje last van darmkrampjes, maar zelfs dan zet ze het nog niet op een krijsen! Maar mocht er iemand tips hebben, GRAAG! Kom snel meer vertellen en met jullie kletsen! X
@liena nee het is vandaag 2 weken geleden dat ik bij de gyn geweest ben. volgende week moet ik weer bloedprikken om te zien of ik een eisprong gehad heb. maar de uitslag van de vorige bloedtest was goed kreeg ik net te horen. @ all. ik voel me belabberd vandaag. ben al 3 dagen niet te genieten wordt sago wakker. kan slecht slapen duizelig en met vlagen misselijk. maar ik heb de verleiding vandaag kunnen weerstaan om te testen. ga ff hangen, mannetje gaat koken voor me. ben veel te moe.
Zo ff egeo..... We hebben de auto gekocht. Volgende week kunnen we hem ophalen. Kunnen we weer goed voor de dag komen Nu nog een keer een mooie moederfiets en een nieuw bankstel en dan is heel mijn wensenlijstje weer in vervulling gegaan. Dit stond natuurlijk wel meer op die van mijn haan maar ja......als die plezier heeft heb ik het ook. En moet eerlijk toegeven dat ik ook wel een beetje autogek ben en het erg leuk vind om een mooie auto te hebben. Stan had het heel goed gedaan bij opa en vanavond gaat hij nog even een uurtje terug. Kunnen ze weer een beetje aan elkaar wennen. Zooooooo dat was het wel. Dikke knuff allemaal. Ik ga nu ff lekker spaggetti koken mmmmmmmjjjjjjjammmmie
Hey dag; natuurlijk wil ik ze mailen, wat is je email adres? Als juffie en liena ze ook willen, willen jullie dan even een pb tje sturen met email adres heb verder nog niet helemaal terug gelezen hoor! Miran; goed van je dat je meegaat naar de kerkdienst, zullen ze vast wel waarderen... Lin; meissie dat geeft niks hoor... dat komt allemaal wel. Helaas geen tips voor krampjes. Geef je fv of BV. Bij fv kun je misschien een andere fles gebruiken die van dr brown en er is nog eentje, die gebruikt juffie ook. weet alleen de naam niet meer lekker over het buikje wrijfen of op buikje leggen en rugje wrijfen ik ga naar mijn dochter, ze huilt
Goedenavond allemaal... Hier ben ik weer na die afspraak met die beul van n fysiotherapeut... hahahaha Mijn 6e en 7e ribben (de uitsteeksels ervan) doen zeer. Ik heb n borstrotatie noemen ze dat. Het komt van mijn scoliose af. Vandaag heeft ie mij aardig pijn gedaan (al was t niet zijn bedoeling) zelfs zo erg dat ik er misselijk van werd. Hij zei: moet ik je vasthouden?... ben je ook duizelig?... Ik zeg: nee ben niet duizelig maar ineens wordt ik misselijk. Daarna heeft ie mijn rug, nek en schouders gemasseerd maar ik ben 1 GROTE BETONNENBLOK! Overal zit t vast en zelfs t masseren deed veel pijn. Nu voel ik me nog niet echt lekker, ben erg moe, en heb dus ook nog steeds pijn in mn nek en schouders, ook heb ik er lichte hoofdpijn bij. Ik kom straks weer ff tokken...
Kippiezz! Wilde ff naar jullie zwaaien! Nog 1 dagje werken en dan weer weekend, jeej! Dikke knuff voor iedereen, enne... *ZWAAI!* Xx!
Meiden ben net thuis. Moest poetsen in de zaak van mijn haantje. Ben erg moe. Spring ff onder de douche en dan gelijk mijn bedje in. Tok jullie morgen.
Goedemorgen allemaal... Met mij gaat t nog niet beter qua klachten maar heb wel buikkrampen dus ben bang dat mn ongi eraan zit te komen. Gisteren n verslag gekregen van Giuliano's school over HOE hij t op school doet... ik moet zeggen dat ik supertrots ben op m. Hij gaat over naar de volgende groep en gaat dus leren lezen/schrijven en rekenen. Ook mag ie volgende week "diploma" zwemmen... hij krijgt teddyberendiploma GOUD!!! Wat t inhoudt weet ik niet maar... hij is watervrij en zwemt goed... in t water zit ie lekker in zn velletje! Zo... nu kom ik vanmiddag pas weer tokken want moet zo werken! Doei Ik wens iedereen n fijne dag!
Hier nog een klein weekje tot mijn nod.... vraagje: vanaf vorige week woe heb ik al slijmverlies.... niet echt een piek of zo. Ik denk dat ik zondagavond de ei geveold heb... dan klopt mijn nod zeker niet en kan ik pas later testen!!! wie weet dit???
Allereerst welkom hier Wendysunny! Ja t verslag is n voorganger zeg maar op zn rapport! Even over je NOD... tussen de 10 en 14 dagen geloof ik na je eisprong kan je je menstruatie verwachten. Bij mij is dat meestal 12 dagen na mn ei! Ik heb m nu later gevoeld zelf op 29 juni dus mn ongi zal zo wel komen... of niet!
miranda; thanks.... als ik hem zo gevoeld heb.. kan ik best de week erop woe de nod hebben dus!!! dus wie weet kan het wel klokken dan.... leuk he... zo'n rapport in welke groep zit je zoon allemaal een fijne dag vandaag
goedemorgen meiden, wendysunny:welkom hier! Miranda: Wat super van giuliano! Teddybeer goud zit net voor het A diploma! Knap hoor! Mink: heb je gepbt! ik heb trouwens ook nog foto's... Kan ze eventueel ook wel op hyves zetten.. Misschien ook wel leuk voor de ander kippies. Als ik tijd heb zal ik het wel even doen. fiijne dag allemaal!
welke van de 3 zonen??? hahahaha over t zoontje waar ik net over had gaat nu naar groep 3 Hij gaat nu eindelijk leren lezen en schrijven. Ben helemaal gelukkig
Ooooow Juffie.... kei bedankt want ik wist niet wat dat betekende! Nu ben ik nog gelukkiger hahhahaha