Hahaha ze is net haar moeder... qua uiterlijk zijn wij 2 druppels water maar qua muziek... houdt zij van dezelfde dingen als ik! Mijn idool is en was altijd Michael Jackson en zij luisterde in de auto naar t liedje van mijn favoriet BAD... toen zei zij: Draai die nog ns want dat is mijn lievelingsnummer! Lief he en zo ik!
ALs ik haar alleen in huis heb is ze superlief en gehoorzaam maar owee als de jongens thuis komen! Maar idd Juffie... t is n hele knappe meid! Ik sta er versteld van hoe dat ik zo'n mooie meid op de wereld heb gezet. Maar dat zeg je niet van je eigen kind toch?!! Er zijn weinig kinderen die ik niet knap vind. Ieder kind is op zijn of haar manier knap! Toch en ben eerlijk... je eigenste kind(eren) zijn altijd t knapst!!! hahahahaha
Je hebt idd een mooi meiske, en ze helpt al flink mee! Super! Jamie helpt ook vaak mee, als ik ga stoffen, pakt hij de swiffer al om de vloer te doen, haha! En je eigen kinderen zijn altijd het mooist he? Maar al waren Jamie en Britt niet van mij, vond ik ze nog hartstikke mooi!
wat een knap schoonmaakstertje is ze! lief or! en tuurlijk iedereen vind zn eigen kinderen het mooist, liefst enz.
Miran, lees net pas je sms, had me telefoon thuis laten liggen. Was bij me ouders. Hebben nog even de laatste babyspulletjes gekocht, gordijn/aankleedkussen etc. Helemaal leuk! Heeft haantje weer wat op te hangen hihi. Vannacht weer veel gerommel, matig geslapen. Lag veel te draaien etc. 2 maal wakker geworden van een harde buik. vanmiddag rustig aan gedaan, nu niet meer zo'n last als gisteren gelukkig. Lief dat jullie aan me gedacht hebben meiden! Juffie, vervelend dat het vannacht nog niet helemaal lekker ging met z'n helmpje. Hopelijk vannacht een betere nacht voor Nathan! Kristel, balen meid dat je ook zo slecht geslapen hebt. Wat goed dat je naar de VK bent geweest. Rustig aan hoor en je bloeddruk in de gaten houden! Mup, hoe is het met jou en je kleine meid?
@ Pooh, hier gaat het heel erg goed. Ben lekker drukjes en optimaal aan het genieten van onze kleine meid! Bij jou laatste loodjes spannend hoor!
hahahaha Mupkuh.... nog steeds geen ongi hoor! Wel weer de nodige symptomen om t maar extra spannend te maken. We zullen zien hoor.. ik verwacht er niet veel van! All... dank jullie wel hoor, ze is idd knap en NIET op haar mondje gevallen ook niet hahahaha ze heeft altijd haar woordje klaar liggen hoor! Ik kom misschien vanavond later weer tokken maar over n klein uurtje komt mijn eerste gast voor vanavond! En de rest volgt tegen n uur of 8! Fijne avond iedereen.
Pooh... wij willen wel jullie kinderkamertje bewonderen dus snap je wel dat je foto's moet plaatsen he? hahahahaha
Avond kippies! Waar zijt gij allen?! Ohja, Miran krijgt nu een gezichtsbehandeling natuurlijk, lekker man! Lig languit op de bank met een dekentje.. ben nog niet helemaal lekker helaas... nah, gelukkig is haantje morgen gewoon thuis, mag hij boodschappen halen en de kids entertainen, las ik gewoon een uitziekdagje in! Xx!
Zo... de laatste persoon is net weg, heb lekker alles al opgeruimd dus zit weer in n schoon huis! Ik ben wel boos geweest hoor... had 17 mensen uitgenodigd en er waren er 4:x maar gekomen. Van 4 wist ik dat t niet zou lukken of dat er iets tussen was gekomen.... de rest heeft NIKS laten weten!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Owja... ik heb toch voor de zekerheid net maar n testje gedaan maar helaas NIET ZWANGER! Ow misschien dat ik even nog n foto kan uploaden want mijn kleine meissie heeft vanavond ook meegedaan!!! hahahaha Ze heeft blauwblauwe oogschaduw op... felrode lippenstift en felrode nagellak! Het is n echte fotomodel. Ik krijg van Chris zn ex (zij heeft foto's gemaakt van vanavond) de foto's van ebony nog door dus als ik ze heb dan plaats ik ze hier wel! Die zijn veel lichter!!! Slaap lekker allemaal
miranda, wat een leuke foto! heerlijk bekkie heeft ze, en dan helemaal in de make up. haha. wij zijn lekker wezen eten. ff alle roddels van ons af zetten en genieten zonder (nepvrienden). die je niet kan vertrouwen. misschien ga ik morgen al een testje wagen, maar weet het nog niet zeker,ben zo bang om weer teleurgesteld te zijn. mn onderbuik is wel opgezet sinds een poosje. maar soms denk ik dat ik die dingen ook inbeeld ofzo. maar goed we zullen zien of ik morgen test of niet. slaap lekker allemaal en tot morgen.
Lekker dan Miran, komen er maar 4 opdagen! Kan je ook niet van op aan... mooie fotootje weer hoor, en helemaal in de make-up, hihi! Oh en Miran, jammer van je nega-test.. maar die heb je gisteravond gedaan? Kan je dat dan niet beter 's morgens doen? Verder vraag ik er niet naar hoor! Bubsie, lekker is dat soms he, ff alles van je afzetten! Is alleen maar goed, even niks en niemand aan je hoofd, lekker tijd voor elkaar! Voor als je wel gaat testen vandaag, ik veer voor je! --- @All; Guudmurning! Ben al weer wakker vanaf half 7, Jamie riep ons al. Haantje is nu op Schiphol, of onderweg van Schiphol naar huis. Heb eigenlijk geen idee. Mijn ouders moesten er 2 uur eerder zijn, en tegen 10u vliegen ze, dus ik denk dat ze al ingecheckt hebben en dan kan hij toch niet mee. Of wel? Ik weet het niet eens meer, is voor mij al 4 jaar geleden dat ik daar geweest ben... Voel me nog steeds niet helemaal lekker helaas, heb er nu ook rugpijn en nekpijn bij, jippie... weet nu al wel dat ik vandaag niet veel ga doen in elk geval! Zal wel vaak voorbijkomen op ZP, hihi! Xx!