@ Queenie, snap dat je alles klaar wil hebben! Ik ben ook zo en ik ben ook stront-eigenwijs daarom kan ik andere zo fijn advies geven @ Yootje, ik weet ook niet wat je moet eten! Iets wat je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker vind! Want je moet jezelf een beetje verwennen nu! Ik hoop dat het eten vanavond alles goedmaakt ff de menukaart bekijken zo
juffie, veel plezier. quen, wat een leuk idee nieuwe kamer voor jamie, zal hij wel erg blij mee zijn. en een grote jongensbed stoer hoor haha Deli, nog ff volhouden dus, geen remiakippie voor jou haha.
Ja ik ben net zo eentje hoor! Altijd goed in adviezen geven aan iedereen en mezelf er nooit aan houden, hihi!
Vegetarische voorgerechten Salade,zongedroogde tomaat en Parmezaanse kaas. 7.50 Regelmatig wisselende samenstelling,vraag de bediening. Vegetarische hoofdgerechten Tortellini,rode pesto,room,olijven en zongedroogde tomaat. 17.50 Wrap,Mexicaanse groenten vulling,zure room en quacomole.
yojo, weet ook niet wat ik moet gaan eten en haantje zal zo thuis komen. Mag hij wat bedenken, zal dus wel een patatje bestellen worden ofzo iets makkelijks haha. Eet idd gewoon waar je trek in hebt, alles mag vandaag haha, verwen jezelf!
Ja heb ook zin in friet maar geen zin om naar de friettent te gaan. Weet niet wat ik nog in huis heb....zal zo eens kijken in de vriezer.... Ben blij als ik morgen niet meer alleen ben.
Ik ben het met pooh eens Yootje, en Pooh lekker toch patatjes jammieeeeeeeee! Yootje, ja ik ben vegetarisch... Probeer soms wel eens wat maar over het algemeen hou ik niet van vlees... Helaas, ik zou willen dat ik alles zou lusten!
mijn haantje zal ook geen patat willen halen maar gewoon bestellen, als hij dan gedouched heeft zal het er wel zijn. zo makkelijk. ben benieuwd wat het wordt, zal het vragen als hij thuis is. Deli, die wrap klinkt erg lekker met die groenten.
Ja Yootje maar meestal kan ik toch wel goed eten hoor! Had alleen laatst een keer iets heel smerigs maar ja... Ik hou wel van Mexicaans in Arnhem zit een Mexicaans restaurant waar ik elke dag wel kan eten, jammieeeee.... En hier hebben ze ook Mexicaanse wrap erop staan dus daar ga ik voor Yootje, zet jezelf er gewoon even toe om wat lekkers te halen, als je thuis komt weer lekker je kloffie aan en dan genieten!
Ik woon in een super stad maar patat komen ze volgens mij ook niet brengen tenzij je boven een bepaald bedrag besteld of er een pizza bij hebt...
Nee Yootje, bij ons bezorgen friettenten ook niet hoor! Alleen pizzeria's die hebben soms ook friet en snacks maar dan moet je wel het nodige bestellen willen ze komen of het als extraatje bij de pizza willen!