[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    En die afscheiding is ook maar n klein beetje hoor... n centimeter lengte en 2 mm breedte of zoiets (sorry voor de details)
    Wie herkent dit net voor n ongi? Bij mij zet meestal de ongi dan gelijk door... ik herken dit wel van die miskraam van 15 weken! Toen had ik ook eerst 4 a 5 dagen deze bruinsige afscheiding en daarna testte ik zwanger. En mijn urine ruikt héél sterk! (alweer sorry voor detail) herkent ook iemand dit?

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Miran, hoop dat het toch...... is en anders dat het snel doorzet want dit is helemaal niks. knuffel!

Ik ga even boodschapjes doen en haantje halen van z'n werk.
    Misschien gaan we vanavond uiteten.... we zijn vandaag 2 jaar getrouwd hihi.

Tok jullie snel weer!

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh.... PROFICIAT meis met jullie 2de trouwdag!

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey Gefeli Pooh en haantje!

Miran, ik durf het niet te zeggen... heb er nooit op gelet eigenlijk toen ik zwanger werd.. maar ik veer als een malle voor je, dat weet je!

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Pooh gefeliciteerd!!

miran, we duimen hier ook voor je.

kga ff wat doen in huis, moet ook gebeuren.

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    QB en Bubsie... dank je wel. Ik weet t ook niet en wil me niet gekker maken dan dat ik al ben dus wacht ik netjes af. Ik wacht zolang dat ik t vol kan houden om te testen maar zeker tot na t weekend hoor! Wil niet weer door mn lichaam voor de gek gehouden worden!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Pooh: gefeliciteerd!!

Miranda: ik had dus ook bruine afscheiding toen ik zwanger was. Net of ik ongesteld ging worden maar het neit doorzette zeg maar. Veer in iedergeval ook heel hard voor je hoor!!

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... zoiets heb ik nu dus ook... en met vlagen misselijk.
    Dankje voor t veren

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Thanks meiden voor jullie lieve woorden...gelukkig heb ik nog andere katten maar die zijn veeel minder knuffelig en dit was de enige die bij mij haantje kwam dus zullen denk ik snel een andere voor haantje erbij nemen

@miran...ik veer heeeel hard voor je

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle dank je voor t veren meis en wel erg lief weer als je zo'n jklein katje erbij neemt toch?! Heel veel sterkte meis!

11. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    @ Miranda: Ik heb een paar dagen geleden ook een piep klein beetje bruine afscheiding gehad. Eigenlijk drie keer een piep klein beetje, over een halve dag verdeeld. De tweede keer was 't een beetje rood. Het was ruim twee dagen voor m'n NOD. Ik weet ook niet wat het was. Ik hoop iets van een innestelingsbloeding. Morgen kan ik testen en hoop ik meer te weten. Weet je inmiddels al iets? Ga je binnenkort testen? Ik zie dat je overtijd bent.

12. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    hoi meiden,
    ik wilde ff laten weten dat ik mijn broek heb! ze hadden hem niet gevonden, maar ik mocht een nieuwe ophalen en dat heeft mijn schoonzusje gelijk vanmiddag gedaan! ben helemaal happy! alleen hebben de schilders een raam laten kletteren (werd dubbel glas geplaatst), dus das minder, maar wordt volgende week opgelost!
    ga er weer vandoor, want heb luca op schoot en die zit overal aan:D...

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mezelf... ik ga nog niet testen maar ik heb nu al sinds 2 dagen wat bruinsige verlies en idd zomaar n paar druppeltjes en dan de rest van de dag niks. Ook veel gewoon wit/geelsige afscheiding. En voorlopig test ik nog niet hoor... ik kijk eind van de week wel of ik test ja of de nee. Ik zou nu op n cyclus zitten van 29/30 dagen en mn langste is 33 dagen dus ik wacht lekker af. Mijn cyclus is normaal tussen de 23 en 26 dagen dus zit ik er aardig overheen maar dit zou weer mn eerste ongi zijn na mn mk dus wie weet duurt dat gewoon langer nu!

14. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    @ Miranda: Aha, het kan allemaal wat van slag zijn dus. Heb je wel je eisprong gevoeld of getest? Vervelend hoor zo'n vmk. Geen ervaring mee hoor, maar je gunt het natuurlijk niemand.

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Elise, wat goed zeg! Mocht je terecht een nieuwe uitzoeken! ;)

Mezelf, welkom in ons hokkie! Werkt verslavend hoor! ;)

Miran, *veerveerveer!* :D

Deli, ik zie dat je online bent! Hoe issie? En met jullie huizenjacht?

---

Zo, nu ga ik ff errug ego hoor. Ga jullie een verhaaltje vertellen. Komt-ie;

Er was eens een meneer die op een maandagavond met zijn auto achteruit van de parkeerplaats reed, en niet in zijn achteruitkijkspiegel keek of er ook iemand achter de auto langs liep...

Toen de auto tegen een winkelwagen van een mevrouw (ikke dus ) aan knalde en een beetje over haar teen reed, stopte de meneer, stapte hij uit zijn auto en keek verschrikt naar de vrouw. Gelukkig ging het met haar goed, en had hij geen schade, maar geschrokken was hij wel. En hij gaf toe dat hij niet goed gekeken had in zijn spiegels. Dus mevrouw geen schade, meneer geen schade.

Eind goed al goed...

Maar was wel ff schrikken! Jeetje! Ik liet er nog wat tranen om vallen, en hij maar steeds vragen of het wel met me ging, en ik maar vragen of hij geen schade had. Kan mij die auto schelen zei hij dan, als jij maar niks hebt!

Tja, ik heb morgen een leuk verhaal te vertellen op het werk, haha!

Xx!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goede avond lieve meiden!

Ik ben al een week ofzo niet geweest :( geen tijd gehad dus ik heb ook niks bijgelezen! Sorry!

Het is nogal druk hier, 12 augustus moeten we ons huis uit en we hebben nog geen tijdelijke woning om te huren en ook nog geen woning voor de toekomst om te kopen. We zijn nog druk op zoek. Als het goed is krijgen we morgen in ieder geval uitsluitsel over de tijdelijke woning.

Helaas kreeg ik afg. vrijdag te horen dat het zo slecht gaat op het werk dat per 1 oktober de stekker eruit gaat en we vanaf deze week dus gesprekken krijgen om te bekijken of we herplaatst kunnen worden binnen de organisatie maar aangezien ik maar 20 uur werk zal dat misschien erg moeilijk worden :( mijn vorige manager heeft nooit verteld dat het zo dramatisch was als dat ik nu afg. week hoorde. Inmiddels werkt hij ergens anders en heeft m'n nieuwe manager nog niet eens 1 woord met me gewisseld dus ook deze info allemaal niet gegeven. Ik hoorde vorige week ineens het woordje ontslag vallen en al mijn collega's praten over zaken waar ik niks van wist. Toen ben ik echt ingestort bij een andere manager op kantoor toen ik vroeg hoe het nu precies zat :( Kortom, SPANNING! Ik heb vorige week een werkgeversverklaring aangevraagd want die heb ik nodig voor het kopen van een nieuwe woning en als ik die niet krijg zitten we toch wel in een lastige situatie. Mijn man krijgt in z'n eentje niet zo'n hoge hypotheek al kan hij wel de maandlasten betalen als ik even zonder werk kom te zitten maar ik weet dus niet of ik nu wel een werkgeversverklaring krijg omdat de zaken er nu wel heel slecht voor staan. Nou ja, in het aller, aller, aller ergste geval moeten we tijdelijk huren tot ik een andere baan heb gevonden dat is natuurlijk ook niet zo erg maar we waren wel op zoek naar ons droomhuis natuurlijk, hopelijk gaat dat allemaal gewoon door! Maar dat zal deze week moeten blijken. Donderdag heb ik diverse gesprekken op mijn werk over wat mijn mogelijkheden zijn. Ik dacht die vorige week te hebben en toen zat ik met mijn goede gedrag om 9 uur te wachten maar van de 3 mensen met wie ik dat gesprek zou hebben was er nog niet in binnen. Toen ik dus ging informeren hoorde ik ineens dat de gesprekken niet doorgingen want de OR was niet accoord en zonder accoord konden ze mij niet ontslaan?!?!?! Dus toen ben ik wel behoorlijk overstuur geraakt van deze shitsituatie. Maar goed, alles komt vast wel goed uiteindelijk, moet gewoon vertrouwen hebben.

Verder gaat het ondanks al deze spanning thuis wel lekker, hubbie en ik hebben op het moment heel veel aan elkaar en dat is wel erg fijn. Hij is volgens mij ook wel een beetje ingestort van alle spanning en al het geregel want hij had het hele weekend schreeuwende hoofdpijn. Ook zit Wesley niet zo lekker in z'n vel. Hij had vandaag flinke koorts en was wat hangerig. Ik weet niet of hij nu ziek is of misschien last heeft van doorkomende tandjes weer, hij had ook zo'n raar poepje weer.

Sorry meiden, voor mijn ego verhaal. Ik ga nog even relaxen zo en dan maar vroeg naar m'n bedje denk ik. Hopelijk heb ik snel weer wat meer rust om lekker mee te lezen/kletsen! Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat in ieder geval!

PS, bedankt voor de berichtjes op hyves dat doet me wel goed! Wat betreft mijn werksituatie wil ik daar niet te veel over praten op hyves, het is allemaal nog zo onzeker :(

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ah Deli meis, wat een onzekerheid! Jeetje! Voor jou een hele dikke knuff! En Wesley niet lekker in zijn velletje... Britt ook al 3 dagen niet zo, geloof dat ik per dag minimaal 5 poepluiers van haar heb, rare smurrie.. en rode billen meteen, te erg!

Wel fijn dat het ondanks deze stress-situatie thuis het met jouw en je haantje goed gaat, dat jullie veel aan elkaar hebben, heel goed!

He bah, als ik iets kon doen voor je deed ik het.. nogmaals een dikke KNUFF! voor jou!

Xx

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer

Mezelf... ik heb idd eisprong gevoeld op 29 juni, dat is nu 2 weken geleden... mijn ongi komt (kan ik klok op gelijk zetten normaal gesproken) 12 dagen na mijn eisprong!
    Ben maar blij dat je daar geen ervaring mee hebt want t kan n domper zijn ( is altijd natuurlijk).

All... ben vanmiddag op 10-minuten gesprek geweest van ons kleine meissie en ze gaat over naar groep2 MAAR ze krijgt nu wel n juffrouw ( n hele strenge) die achter haar vodden aan gaat zitten, dat heeft zij wel nodig hoor! Maar ze is echt n lekkere meid!

Nu net bij ons Giuliano's juffen geweest en ook daar alleen maar lof! Hij gaat naar groep 3... gaat leren lezen/schrijven en rekenen. Het gaat heel lekker bij hem op school.
    Dan hebben we volgende week nog mijn oudste zoontje, maar dat weet ik al die gaat over naar groep 6. Zijn laatste rapport stond als laagste cijfer n 7 op en iedere keer als ie n proefwerk heeft gehad heeft ie n 7 als laagste score meestal is dat n 9 of n 10! Dus dat kind moet t zo gek gedaan hebben mocht ie niet over gaan!
    EN Chris zn oudste zoon gaat na de grote vakantie naar de middelbare school dus t echte werk gaat voor hem nu pas beginnen. Hij had HAVO-richting maar wij hebben de lat iets lager voor hem gelegd omdat ie autistisch is. En met hem omdat autisten niet tegen verandering kunnen en wij zouden de havo nemen dan gaat dat radicaal fout met hem en dat is niet de bedoeling vandaar dat wij lagere school nemen!
    Dus al onze kinders doen t hééél goed!

Mama en papa weer trots natuurlijk!!!

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Alle redenen om trots te zijn Miran! :D

---

Lieve kippies, ik sluit af voor vandaag. Morgen weer werken, nog 2 weekjes, dan vakantie! Kom morgenavond weer langs hoor!

Dikke kus!

Xx

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen meiden,

Deli: fijn wat van je te horen meis! Maar wat een onzekerheden allemaal:( Een dikke knuffel in iedergeval!

Miranda: wat fijn dat je kids het zo geod doen op school!

QB: werkze weer vandaag!

fijne dag!

xxx

Deel Deze Pagina