Zooooooooooo 16.30 uur geweest mijn werkdag zit erop nu nog een uur wachten voor we naar het restaurant gaan
Ja pizza geen enkel probleem ook voor een kleine bestelling... Heb nog hamburgers in de vriezer miss dat ik die dan bak...heb ik iets, Ga ik morgen wel boodschappen doen.
Ideeal Pooh! Yootje, nee! Je moet echt iets gaan eten waar je heeeeeeeeeeeeeel erg zin in hebt! Geen genoegen nemen met minder! VERWEN JEZELF! Of overdrijf ik nu?! Queenie, ga ik doen!
Het is dat haantje een stevig maal moet hebben, anders had ik ook patatjes gehaald! Lekker jezelf verwennen hoor! Xx
Ik ga je aanmoedigen Yootje... Bedenk je het volgende beeld: Een sachie en megadikke kip gaat staan, gooit die mega billen van links naar rechts en doet de veertjes voor d'r snavel en schreeuwt: Gooooo Yootje, Goooo Yootje, Gooooo Yootje! VERWEN JEZELF! En dan doe ik nog de kabouter plop dans erachter aan!
Hahahhahahahhahahahahahhahahhaah die Deli! Ik ga een pizza calzone shoarma bestellen bij de pizzaria....ook errug lekker!
Ja en die is errug lekker.....heb em net besteld! Ja maar Mevr zegt ie aan de telefoon dat kost u wel twee euro bezorgkosten.... Dat weet ik toch ook dat dat geld kost voor een pizza......hahahaha
hahahahhaa goede verkoper! mevrouw weet u het zeker want dat kost extra geld! Onze pizzaboer zit om de hoek! Wij en bovenal mijn man is daar kind aan huis als hij belt voor een pizza hoeft ie niet eens uit te praten dan weten ze het al!
Hahah ja dat is als ik op zondag bel en de naam van mijn ouders noem ook zo. Dan is het ook altijd vrij snel klaar haha
En met of zonder "stink-uit-je-bek-saus"? Ik neem altijd een pizza vegetariana zonder olijven en met annanas, jammieeeeeeee.... Heb er alleen niet zo heel vaak zin in!