Das ook lekker queen maar ik heb gewoon echt niks meer in huis...normaal doe ik op maandag boodschappen...
Nou Queenie, als ik dat stuk vlees mag weg laten teken ik daar ook wel voor! Zonder gasstel is koken lastig dus heb al weken geen gekookte groente of aardappels op
Ja is wel lekker op z'n tijd, maar ga dan toch liever voor een pizza calzone! Lekker Deli, droge crackertjes...
Nee niet lekkerder... Als je ergens stink-uit-je-bek-saus bij doet proef je ook alleen de stink-uit-je-bek-saus En de volgende dag wordt je wakker met een dood vogeltje in je mond
Zo jullie hebben weer flink getokt Vanavond komen mijn schoonouders langs niet echt zin in. Maar toch het zal er een keer van moeten komen.
@ Queen maar wel lekker! @ Mupkuh ja kan ik me voorstellen. Ik heb ook niet echt trek in visite. Hoe is het nou met jou?
Ahhhhhhhhhh lekker fout mag toch wel eens Ik was vanmorgen te laat uit bed dus heb niet met haantje ontbeten en geen tijd om brood te smeren dus ik had in mijn auto 2 koeken op
Dan was dit je 2000ste bericht volgens mij Gefeliciteerd alsnog, beter laat dan nooit Ik ben van giga sachie ineens giga melig geworden