[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Daar issie weer!

Nou Miran, idd wat Pooh zegt, misschien toch ff de gyn bellen... is niet goed hoor, zoveel pijn steeds. Knuff voor jou!

Pooh, fijn dat alles goed was bij de VK. Vervelend van je bekken, bah.. rustig aan vandaag dan maar!

Xx

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Miranda: ik zou echt wel even naar de gyn gaan hoor. elke maand heb je weer heel veel klachten. en zoveel pijn lijkt mij ook niet normaal.

Pooh: weer helemaal goedgekeurd dus.. Wel vervelend die pijn in je bekken. maar nog heel even en dan is de kleine er..wat gek trouwens dat de vk dat zegt. maar ik heb zelf ook het idee dat er veel meer kindje na de uitgerekende datum geboren worden. veel vriendinnen van mij liepen ook allemaal overtijd.. Hoe dat kan? geen idee.. Maar hoop natuurlijk dat jullie kleintje niet zo lang meer op zich laat wachten. Mooi kamertje trouwens en ook een prachtige buik!

Moet zo met nathan naar de helmmaker. Ben benieuwd wat die ervan vindt. Verder komt mijn moeder vanmiiddag nog even. Gezellig!

fijne dag allemaal verder??

Oh ja

Deli: hoe is het bij jullie?? is de baan al zeker? en hoe gaat het nu met de huizenjacht??

Liena: Hoe gaat het bij jullie??

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    juffie, gezellig dat je mams op visite komt! Eerst dus naar de helmmaker... wat gaat die doen dan, kijken of de helm nog goed is ofzo?
    3 weken vóór t/m 2 weken na de uitgerekende datum is nog optijd zeggen ze dus..... lekker duidelijk haha.

QB, ik had de lijst vorige keer ook al ingevuld, nu hebben we weer de completelijst zie ik. Ja, hier een hangdagje vandaag haha

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha meiden,

Hier gaat het helemaal niet goed.. Vannacht bij de Huisartsenpraktijk gezeten, omdat Liv echt ontroostbaar was en helemaal in paniek was.. Ze heeft echt pijn en dat is te horen en zien! :( We zijn echt aan het einde van ons latijn.. Ze ligt nu net pas te slapen.. Ze denken aan verborgen reflux, omdat ze telkens melk omhoog krijgt en vervolgens weer doorslikt, nu krijgt ze Gaviscon (jaja, van de reclame) maar dit spuugt ze meteen weer uit.. Mevrouw is alleen maar aan het huilen, we zitten er echt helemaal doorheen.. :(

Sorry voor mijn ego bericht..

xx

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Jeetje Lin, dat is vervelend zeg. Wat goed dat je naar de HA post bent gegaan! Balen dat ze de graviscon gelijk weer uitspuugt.... Hopelijk slaapt ze nu eventje goed. Als het zo door gaat zou ik vanavond gewoon weer de HA bellen want zo'n nacht wil je niet weer hebben en die kleine meid ach hoop dat ze zich snel beter voelt! Knuffel voor jullie!

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Lin... ik zou niks anders gedaan hebben denk ik... ik hoop dat ze snel erachter komen wat t is en dat ze snel de goede medicijntjes/hulp kunnen bieden. Zonde, zo'n klein meisje! Hopelijk slaapt ze nu n beetje dat papa en mama ook goed kunnen slapen. EN idd wat Pooh zegt... als t vandaag nog zo is zou ik toch zeker even de HA bellen als ik jouw was. Niet te lang aankijken meis, als jij vind dat t huilen niet ophoudt en dat er meer aan de hand is... GELIJK bellen. Liever teveel bellen dan 1x te laat!!!!
    Dikke knuffel van mij

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @juffie... t is ook idd niet gezond hoor deze pijn. ZOu t dan toch van mn menstruatie af kunnen komen? Ik wordt er niet goed van dus toch maar even nachecken en volgende week hopelijk zonder pijn op vakantie.

@All... ben ik trouwens vergeten te zeggen... de vriend van CHris is afgelopen zaterdag papa geworden van n zoontje. Hij had al n dochtertje en nu n zoontje. Maar de moeder is nog heel zwak... zij had galstenen (konden ze niks aan doen omdat ze zwanger was), te veel bloed verloren, te lage bloeddruk enzo. Dus wij gaan er over n week of 2 even kijken!

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ach Liv! Wat sneu! Jeetje Lin, kan me voorstellen dat je er even doorheen zit nu... je kan dan zelf ook zo weinig doen voor je gevoel he... Een hele dikke knuffel voor jullie!

9. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    lin, je hebt gelijk dat je naar de hap bent gegaan or.
    hoop dat je snel weet wat er aan de hand is, en dat ze lekker kan slapen en jullie ook.

miran, gewoon naar de gyn gaan or, want dat is indd niet normaal als zo'n pijn hebt iedere keer en dan dagen achter elkaar.

pooh: fijn dat alles goed gaat met de kleine in je buik!

all.
    ik voel me nog wat dizzy laatste dagen en erg moe, verder gaat het wel. vanaf vandaag wat ongie pijntjes. dus vanmorge voor de zekerheid toch een maandverbandje ingedaaan. maar nog niks.

10. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    hallo meiden,
    even snel een berichtje.
    Lin: ik herken je verhaal meis. Luca kon ook vreselijk ontroostbaar overstuur zijn. Hij heeft ook verborgen reflux. Ik herkende dit zelf, maar ben nog tot 12 weken van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk heb ik bij de huisarts een verwijsbrief voor de kinderarts gehaald. De kinderarts herkende mijn verhaal meteen, schreef Zantac voor en de krijsbuien verdwenen als sneeuw voor de zon. Hij is nog steeds bij de kinderarts onder controle en ik mag altijd bellen als er wat is. Dus ik zou je aanraden om bij je huisarts om een verwijsbrief te vragen, want het is zo naar om te zien dat je kindje pijn heeft. Zeker als ze nu de Gaviscon steeds uitspuugt, want zo krijgt haar maagje nog geen rust. Ik wil je niet ongerust maken, maar uiteindelijk kan de slokdarm gaan ontsteken doordat er steeds zuur omhoog komt en dan ben je verder van huis. (Ik ben natuurlijk geen dokter, maar herkende zoveel van je verhaal en ik weet nog hoe het was om je zo machteloos te voelen) Dikke knuf meis!

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Linnie

Jeetje meis dat is zeker neit leuk en heel begrijpelijk dat je er ff doorheen zit...Rayven heeft het ook non stop 2 maanden lang gehad!...echt krijsen en gillen van de pijn, het enige wat ik kan zeggen is dat toen ik overging op de hypo allergene voeding ik er ineens binnen anderhalve dag al een totaal ander kind voor terug had en sindsdien is het voor 80% over, misschien kan ze niet tegen de bv en is die fv een optie?

Ik hoop voor je dat er snel een oplossing komt!

Dikke knuff en ben er als je me nodig hebt!

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo meiden,

Net terug van de osteophaat, was wel bijzonder.. Ze werd helemaal ontspannen op een gegeven moment, was gewoon zwaar in mijn armen zeg! :) Maar heb er wel een goed gevoel bij! Haar maagje zit vast, doordat ze zo'n gezwollen buik heeft.. Verder moet ik even mijn melkproducten laten staan, omdat hij het idee heeft dat zij daar allergisch op reageert! Verder zaten haar zenuwen bij het nekje ook vast en dat heeft waarschijnlijk met haar spijsvertering te maken (niet kunnen poepen).. Hopelijk binnen een aantal dagen resultaat!

Ohhh meiden, Liv is voor het eerst een avondje naar mijn schoonouders zonder mij! Vind het wel eng hoor! Heb een flesje gekolft en de kunstvoeding meegegeven, hopelijk wil ze goed uit de fles drinken! Op hoop van zegen!

Rid; Ik ga nu melkproducten laten staan en hopelijk reageert ze daar goed op! Wel ga ik langzaamaan afbouwen om over te gaan naar de fles, heb nu Omneo 1.. Mocht dat niet goed vallen, dan stap ik ook over naar Hypo-allergeen! Is Rayven wel gewoon vrolijk, wij hebben het idee dat Liv niet echt blij is namelijk! Ze lacht ook nog niet echt.. :(

xx

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Elise; Ik ga morgen de dokter bellen voor Zantac! Ik hoop ook wel dat ze me wil doorsturen, want ik vind het ook wel fijn om haar na te laten kijken!

Thanks lieve meiden, voor de reacties!

xx

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    meiden, waarschijnlijk ben ik opt moment ongie aan het worden.:$
    ging net naar de wc, omdat ik dacht dat ik wat voelde lopen en tijdens het afvegen beetje bloed op mn papier:( verklaard wel de buikpijn.
    zal helaas geen innesteling meer zijn lijkt mij.:(

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ah Bubsie...

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Linnie, hoop dat osteopathie voor Liv goed geholpen heeft!

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ik weet het ook niet or....
    komt verder ff niet door nog. of het moet wel een innesteling zijn??? geen idee ben bang van niet.

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Linda: aaah arme Liv:( Bij Nathan heeft de osteopaat echt geholpen ik hoop dat het bij Liv ook helpt! Het is zo erg om te zien dat je kindje pijn en verdriet heeft..

Bubsie: hoop neit dat je ongi wordt hoor. zag op FF dat je nog maar op dag 9 na je eisprong zit. Dit is wel een korte lf dan.. Hoe lang na je ei word je meestal ongi of weet je dat niet??

Nou de helmmaker heeft even gekeken en ziet ook al wat verbetering:) Hij heeft de helm nog even beter passend gemaakt want hij gaat vaak een beetje scheef zitten.
    Oh ja zo grappig er zat een ander jongetje ook in de wachtkamer en hij en Nathan waren toch aan het kletsen en schreeuwen. Echt dezelfde soort geluidjes en steeds harder tegen elkaar.:D

fijne avond allemaal!

xxx

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    juffie
    ik heb geen idee hoe lang ik na mn ei ongie moet worden.
    nooit bijgehouden. en toen ik ging tempen werd ik maar niet ongie. dus echt geen idee.
    zou leuk zijn als het een innesteling is. maar heb zo'n buikpijn opt moment dat ik denk dat ik echt ongie ga worden.
    en ben super moe, dus ga maar lekker naar bed.
    morgen weer vroeg dag.
    duimen dan maar dat t geen ongie is.

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bubsie slaap lekker en duim met je mee hoor!

Deel Deze Pagina