[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Linnie

Ik hoop dat het helpt joh!

En ja sinds Rayven die andere voeding heeft lacht ze bijna de hele dag, ze lacht soms zelfs al hardop en brabbelt hele verhalen minuten lang dus kan niet anders zeggen als dat ze heeeel vrolijk is nu...

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Juffie, hier ook weinig krampen gelukkig. Denk zelfs helemaal geen ;) Het hapjes eten ging vandaag echt goed ook amper geknoeid :p Hoe gaat het met nathans voorkeur?

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Lin, hoop dat het bij de osteopaat goed is gegaan en dat de kleine er veel profeit van heeft!

Bubsie, blijf toch voor je veren meid. Hoop dat het niet door zet! Knuffel.

Juffie, fijn dat alles goed was met de kleine en dat er verbetering te zien is dankzij de helm, dan weet je weer waar je het voor doet!

Miran, hoe was het bij de gyn? Of heb ik daar overheen gelezen? Knuffel!

Hier veel last van me darmen, regelmatig naar de wc + veel lucht (SORRY voor de details). Ook wat misselijkheid.....
    Hopelijk lukt het zo om wat te gaan slapen.

Nog even met haantje bankhangen voor de tv en dan naar bed.

Tok jullie morgen! xxx

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Lin; meissie als de kans groot is dat ze gevoelige maag en darmpjes heeft en misschien koemelk allergie, dan zou ik meteen beginnen met hypo allergeen. Ik heb omneo gebruikt en het werd alleen maar erger. Ze kon moeilijker poepen en had steeds krampen. Tevens kan ik je afraden om met voeding te wisselen. hebben wij helaas wel gedaan en we hebben 4 keer gewisseld en dat is veel... De hypo is voor kindje met buikklachten de meest zachte voeding omdat de samenstelling heel fijn is. Meissie ik hoop zo dat liv snel weer een vrolijk meisje wordt. Kan me indenken dat dit heel moeiljk is. Dikke knuffel.

QB; heb jij wel eens klachten van pms gelezen. Misschien val jij ook wel onder die 5 %

riddle; heerlijk hoor dat het nu zo goed gaat

Pooh; nog effies. Je hebt een hele mooie kinderkamer en lekker ruim zo te zien. Fijn hoor. Ik vonnd het wiegje erg aandoenelijk hihihi heerlijk weer zo'n klein beebje.

Juffie; grappig he dat die kleintjes zo op elkaar kunnen reageren. Fijn dat hij al verbetering ziet. Zo te horen heeft Nathan er ook weinig last van.

Liena; hoe is het meissie. Klinkt heel raar, maar sinds ik thuis ben, heb ik het gevoel dat ik meer geleefd wordt, dan toen ik nog werkte. Best pittig hoor de hele dag met een kleine baby.
    Maar ik geniet er wel van, dat ik alles zelf kan ontdekken.

qb; druk druk druk dus hahaha

Bubsie; hoe is het nu? ben benieuwd of de clomid aan gaat slaan. Meestal 14 dagen na je eisprong en gemiddeld is 5 to 7 dagen na je ei innseteling? Tja mijn ssyclus was ook wel gek, dus het is idd gewoon afwachten. Ik duim met je mee

all; ik ga nu lekker douchen. Doei doei

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @All... Ben bij de gyn geweest en er was niks te zien aan mn eierstokken of baarmoeder. Alles was goed en zag ook niks vreemds. Hij dacht aan n spiertje in mn lies die verrekt was/is. Moet wel even afwachten volgende maand als dat weer voor mn ongi is dan is dit n nieuw symptoom voor mn ongi.
    Ik ben dus niks wijzer alleen dat t allemaal goed was maar wat t is dat weten ze niet! Lekker hoor dat ik nog niks weet.

Ik kom morgen weer tokken ben nu best moe... mn ouders zijn namelijk n klein halfuurtje nu weg en t was super gezellig weer!

Slaap lekker allemaal!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Miranda: fijn dat alles goed is maar wel vervelend dat je nu nog niet weet waar het vandaag komt.

Mink: lijkt me ook echt wennen opeens elke dag thuis. Vind soms de dagen alleen met Nathan ook vermoeiender dan een dagje werken:) Maar als Nathan gewoon de hele dag vrolijk is en lekker slaapt natuurlijk niet..

Zal zo eerst Nathan eens pap gaan geven. die ligt nu in de box te spelen.

kom vandaag wel regelmatig om een hoekje kijken. Heb een thuis werk dagje gepland. Voor school aan de slag maar ook even flink huishouden:(

fijne dag allemaal en tok later!

xxx

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh kippies!

Hoe is het hier?

Vanmiddag ga ik op kraamvisite bij een collegaatje van me, haar meisje in bijna 3 weken jong, zo klein!

Zo, ben me gister door mijn rug gegaan, niet leuk meer... voelde me net zo'n oude oma zeg maar... als ik stil zit verneem ik er niks van, maar ik hoef maar even te draaien, bukken, gaan staan vanuit zitten en hij knalt erdoor... heb net al ff een sarixel genomen, hopen dat dat wat helpt...

Gisteren was ik met Britt ff shoppen, vond ik een nieuw winkeltje, zo leuk! Ze hadden daar van alles voor baby's en peuters/kleuters, ook kleren van Lief! en de mooiste knuffels. Was echt zo'n snuisterwinkeltje! Hadden ze daar een kast vol knuffels met de mooiste kleuren die ook geluid maakten, werd Britt er helemaal dol van toen ik haar voor die kast zette! Ze vond het geweldig! Gillen, lachen, wijzen en constant 'die!die!' roepen, haha! Gisteravond belde een tante die vroeg of we iets wisten wat ze Britt kon geven, dus ik heb haar maar ff naar die winkel gestuurd, haha!

---

Enne Mink, hoezo pms? Heb ff teruggezocht, maar kan zo niet vinden waarop dit antwoord is.. wassie wel voor mij bedoeld? ;)

Miran, fijn dat alles goed was en dat er niks raars is gevonden, maar idd erg vervelend dat je nog geen steek verder bent...

Xx

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    nou meiden bedankt voor het duimen (veren)

ik ben super ongie opt moment. wel lang geleden dat dat is gebeurt dus clomid heeft wel een ongie te voorschijn getoverd.
    alleen nu weet ik niet of ik de volgende tabletten nu ook moet gaan nemen op dag 3. dus denk dat ik vanmiddag ff bel naar de gyn, die zullen wel gek worden daar maar kan er ook niks aan doen, is ook nieuw voor mij.

maar wel een korte cyclus zeg!

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha meiden,

Heb nu Zantac gekregen voor Liv haar reflux en hoop dat dit snel gaat helpen! Morgen mogen we naar de kinderarts met haar! En ik heb Hypo Allergeen van Nutrilon gekocht en ga vandaag 1 flesje aan haar geven en kijken hoe ze reageert! Ben erg benieuwd!

Zat er vanochtend helemaal doorheen, heb flink gehuild! Maar toen kreeg ik de eerste echte glimlach te zien en had ik tranen van geluk! Hihi, hormonen.. ;)

Mink; Thanks voor de tip! Ga het proberen! Geloof best dat het zwaar is, heb ik nu ook hoor, voelt af en toe als een fulltime job! Een avondje zonder haar gisteren was eng, maar stiekem wel erg fijn!

QB: Wat leuk he, zo'n winkeltje! Ben er ook gek op! En door je rug gegaan.. Jakkes! :( Sterkte!

Juffie; Wat fijn dat er vooruitgang in zit! TOP! En lekker thuis werken vandaag! Werkse!

Miran; Het hoort dus bij je ongi die klachten? Wel vreemd hoor! Maar je weet wel weer waar je aan toe bent! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Komt wel goed schatje!

Mup; Hoe is het met jullie kleine meid? Ze wordt al groot zeg! :) Leuk!

Rid; Wat heerlijk om te horen dat jullie dame zo vrolijk is nu! Hopelijk gaat het bovenstaande ook echt helpen voor haar! Als ze goed op de flesvoeding reageert, ga ik mijn BV ook afbouwen hoor!

@De rest; Kippenknuffel van mij!

xxx

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hallo dames,

ik heb gebeld en mag indd gewoon door met ronde 2 clomid!
    spannend, weet in iedergeval dat ik een ei heb gehad.

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Bubsie, balen van je ongi! Ik was de tweede ronde Clomid 50g zwanger! :)

xxx

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    dat zijn leuke berichten;) laten we hopen wij ook.:)

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Wij veren met je mee hoor Bubsie! :d

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    dank je wel lieverd.
    :) jammer dat we hier geen knuffel smileys hebben net als op hyves.
    dus bij deze knuffel voor jou van mij.;)

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Bubsie, veer voor jou! Nieuwe ronde nieuwe kansen zoals we in ons kippenhok zeggen. Knuffel!

Miran, gelukkig dat de gyn geen gekke dingen heeft gevonden en dat alles goed is! Balen dat je nu niet weet waar de pijn vandaan kwam, hopelijk maak je volgende ronde geen ongi mee!

Gisterenavond weer soort van voorweeen gehad hierdoor erg laat gaan slapen.... Wel een goede nacht gehad, met haantje uitgeslapen (hij heeft avonddienst). Vanavond bij me ouders eten. Zo maar even relaxen in bad voordat ik naar me ouders ga.

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Bubsie: balen zeg van je ongi. Maar je weet nu dat de clomid werkt.. Heel veel geluk deze ronde!

Linnie: hoop zo dat het allemaal helpt voor Liv.. En een lachje maakt heel veel weer goed he?

Pooh: het rommelt wel steeds bij je he? Nu moet het nog doorzetten.. Gezellig hoor bij je ouders eten!

Net even boodschappen gedaan en natuurlijk weer eens leuke kleertjes gekocht voor Nathan. 2 lange broeken en 2 shirtjes met lange mouwen. Heel leuk allemaal. Nog even en dan kan hij het wel aan.

nou ga zo alvast eten voor Nathan maken maar eerst nog even kopje thee drinken.

xxx

17. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hoi hoi!
    normaal ben ik vrij aanwezig in het NOD forum maar had even een vraag of jullie dit herkennen : balgevoel aan de rechterkant op lieshoogte zeg maar...
    mrogen is innestelling volgens calculator ; ben benieuwd!

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola!

Weet niet of het aan de behandeling van de osteopaat of aan de Zantac ligt, maar Liv ligt al voor de tweede keer helemaal knock out in haar wiegje te slapen en zou eigenlijk een half uur geleden al voeding moeten krijgen! Wow! :) Wat een rust opeens!

Hopelijk is dit een begin van een goede tijd! Hopelijk voor haar straks minder pijn!

x

19. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    hallo meiden,
    Lin: wat fijn dat Liv lekker slaapt vandaag! dan kom je zelf ook lekker tot rust! Bij ons maakte de Zantac echt een wereld van verschil; we hebben de dosis een paar weken terug wel weer op moeten schroeven, maar liever dat als een jongetje wat pijn heeft! De ostheopaat werkte bij ons ook positief; de krampjes werden er een stuk minder van en het overstrekken was helemaal weg gelijk. Luca zijn hoofdje en middenrif zaten toen vast. Apart zo'n behandeling he? Ik was zelf ook onder behandeling bij hem voor mijn bekken tijdens mijn zwangerschap.
    Juffie: fijn dat Nathan zijn hoofdje vooruit gaat! Leuk he, dat kletsen en reactie uitlokken van andere kindjes? Ik heb veel vriendinnen met babies en dan doet Luca dat ook altijd.
    QB: leuk he, die spulletjes van Lief? Bij ons hebben ze ook zo'n leuk winkeltje in de buurt en ik kan er nooit komen zonder er wat te kopen...:)
    Ego: we zijn vanmiddag naar de verjaardag van mijn broertje geweest en daar heeft Luca zich weer prima vermaakt. Hij wil alles proeven wat hij ziet wat anderen eten, heel grappig. Helaas voor hem mag dat niet altijd, hihi!

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @All... ik vind t niet erg dat ik ongi ben hoor... tuurlijk baal je wel n momentje maar ik heb er niet echt veel last van. Wél als ik net als vanmiddag in t zkh n klein babytje voorbij zie komen die net n paar weekjes oud is dan baal ik wel ja!!!

@Mink... jij had t toch over PMS? Jij dacht toch dat ik ook wel ns PMS kon hebben aan die klachten te merken iedere maand?... ik had t gisteren nagevraagd aan de gyn en idd zou ik dat kunnen hebben ja maar de enigste middel hiertegen is aan de pil gaan en aangezien ik graag nog 1 kindje wil is dat dus geen optie en blijf ik dus die klachten houden totdat ik zwanger ben of weer aan de pil ga! Maar jij had wel gelijk ja!

@linnie... lief van je dat t goed komt! Ben blij voor je dat met Liv alles weer goed lijkt te gaan! Hopelijk blijft dit zo en vooral de nachten dan ben je zelf ook weer n beter mens toch? DIkke knuffel van mij!

@Pooh... als ik mn pendels moet geloven moet ik deze maand zwanger raken hahahha. Ik ben wat dat betreft niet zo gelovig hoor! Misschien wel erg jammer maar goed!

@All... ik had idd wel zwanger kunnen zijn want ik heb me toch n poetsmanie.... gisteren mn hele huis met n natte doek de stof afgenomen/ gezogen/ en gedweild ondertussen ook n paar wassen weggedraaid. Vandaag heb ik mn keukenkastjes van binnen en van buiten uit gesopt. Morgen is mn badkamer aan de beurt en dan vrijdag mn bovenverdieping. Zondag koffers pakken en dan nog ns door t huis heen stoffen en zuigen en s'avonds nog n keer dweilen! Dan ben ik klaar voor maandagmorgen!

Deel Deze Pagina