[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Juffie... wat gaat de tijd toch snel he... wij hebben hier nog 3 weekjes vakantie. Ik zelf moet vandaag nog even werken en dan heb ik ook weekend ahum... mn huis nog verder poetsen. Heb mn huiskamer en keukenkastjes helemaal klaar nu. Chris zou vandaag boven stofzuigen en dweilen bij de kinders en mn frietpan helemaal schoonmaken. Dan doe ik vanmiddag de badkamer en voor mn ramen nog en dan is huis schoon voordat ik maandag ga. Wil alleen nog zondag bedden verschonen en dan nog stoffen en zuigen in huiskamer en s'avonds als alles op bed ligt dweilen! Dan ben ik pas klaar voor vertrek!

Het is idd erg rustig hier!

Vanmiddag nog even naar de chirurg voor mn pols want uit echo is gebleken dat mn botje die gebroken was dat die heel scherp is nu en dat mn pees er steeds overheen schuurt en dat is het hele eieren eten. Dus ik denk dat ik n dagopname krijg en dat ze dat dan plaatselijk verdoven en weg slijpen/schuren/fraisen (ofzoiets). Hopelijk wel pas als de schoolvakantie afgelopen is!

Nou ik ben er weg van en tok strakkies weer... doei!

2. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Dag:fijne vakantie!!! (maar dat lees je denk ik niet meer...)
    Mink: bij ons gaat alles weer goed na een paar roerige weekjes. Luca was niet lekker en uit zijn doen, maar nu is hij weer lekker vrolijk!
    Lin: arme Liv! Met de medicijnen gaat het snel beter hoor! Luca zijn slokdarmpje was ook ontstoken toen we bij de kinderarts waren, maar met de medicijnen werd hij snel weer vrolijk!
    En ze zal wel opgelucht zijn na de klysma's; arm meisje, ze heeft behoorlijk wat buikpijn gehad.
    Juffie: jouw laatste vakantiedagje! Geniet er lekker van!
    Pooh: nog ff volhouden en dan mogen jullie ook je wondertje vasthouden!
    Miran en Bubsie: jullie worden de volgende zwangeren hoor!!! Ik veer me suf voor jullie, komt goed!
    All: Luca heeft de afgelopen weken flink last gehad van verlatingsangst. Hij raakte echt helemaal in paniek als hij me niet meer zag. Ik heb het hierover gehad op het cb en zijn adviseerden me om hem veel te troosten en bij me te houden en dat het vanzelf overgaat. En sinds 2 dagen gaat het wat beter; ik kan in ieder geval weer gewoon naar de keuken lopen en hij maakt ook geen gevecht meer van naar bed gaan. Ik kiekeboe me suf en dat werkt wel gelukkig, want het is best zwaar als je constant in het zicht van je baby moet blijven...
    Gisteren zijn Luca en ik met mijn ouders naar een landgoedfair in Beesd geweest. We hebben een superdag gehad! Luca deed het super en genoot van de dingen om hem heen. Hij sliep gewoon lekker in de wagen; we hebben hem de hele dag niet horen huilen (wel kraaien en lachen, haha!). Op de terugweg lekker uit eten geweest; dat ging ook super. Ik ben helemaal opgeladen van zo'n dag en een hele trotse en gelukkige mamma!

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Joeheeee! Britt haar 1e verjaardag! Nu slaapt ze nog lekker, maar als ze wakker is gaan we haar kadootje geven! En morgenmiddag groot feest in de tuin, wordt weer superweer!

Nou, ben er weer vandoor hoor! Iedereen fijne dag vandaag!

Xx

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Hierdepiep hoeraaaaa voor Britt!!!! QB gefeliciteerd met je grote kleine meisje!

Elise: heerlijk zo'n dag zeg! En dan mag je je zeker een trotse mama voelen als Luca het zo super doet!

Miranda: succes in het zh! Hoop dat ze wat aan je pols kunnen doen.

zoo de was hangt lekker buiten te drogen, Nathan ligt te slapen dus ik kan nog mooi even verder hier in huis.

xxx

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ik kom even gedag zeggen.

vandaag beginnen we weer met de clomid voor 5 dagen. spannend dus weer.
    zal wel weer opvliegers krijgen maar tis voor een goed doel.

ik zal hier straks niet meer zijn, moet tot 9.30 uur werken.
    dus misschien tot morgen en anders allemaal fijn weekend!!

en MIRAN jij hele fijne vakantie, ben benieuwd wat je kids ervan vinden!

liefs

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @onze eerste kuikenmeisje van dit supergezellige hok... hartelijk gefeliciteerd met je 1ste verjaardag meisje! Maak er samen met je papa, mama en grote broer Jamie een gezellige dag van en natuurlijk lekker veel kadootjes uitpakken he!

@Bubsie... ben benieuwd maar denk dat t dagopname gaat worden!
    We zullen dadelijk horen!

@All... kan wel janken... mijn zoontje blijft nóg n dagje langer bij opa en oma... mocht van Chris (sarcastisch bedoeld dat laatste zinnetje)... ik mis mn kleine jongen zo erg he:(! Daarbij komt nog dat Chris de ramen boven zou poetsen en de slaapkamers zou stofzuigen en de frietpan uit zou doen, heeft ie gewoon helemaal niet gedaan he:x:x. Nu mag ie morgen dus de frietpan uitdoen en de ramen boven lappen. Ik doe vandaag de badkamer en mn huiskamerramen en boven stofzuigen en alles met n vochtige doek stof afnemen. Dan heb ik mn huis tenminste zo ver als kan aan de kant. Ik wil eigenlijk ook al gewoon de koffers al pakken dat scheelt ook weer n hoop. AAAAAAAAAAAAAAAAAArRGGHHHHHHH, ik weet niet waar ik t zoeken moet!!!!!

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Kristel, Wat goed dat je bent gaan kolven en dat het zo goed gaat!

Dagdromer, klinkt als een heerlijke vakantie! Geniet ervan!

Juffie, hoe was je etentje gister? Maandag gaat jouw week weer beginnen dus.... Zal wel weer ff wennen zijn.

Rid, pfff lijkt mij ook niks zo'n eerste keer je kleintje naar de creche brengen... Maar wel goed zo'n wenochtend voor de kleine en voor paps en mams. Doen ze bij onze creche ook. Blij om te lezen dat het goed is gegaan en dat de kleine het naar d'r zin heeft gehad!

Lin, Heel vervelend maar wel fijn dat je nu wat meer duidelijkheid hebt over wat er met de kleine is. Hopelijk werken de medicijnen snel en voelt ze zich weer snel beter. Ik had het gisterenavond nog met mijn moeder over jouw kleintje (zij werkt op een kinderafdeling van het ziekenhuis) en zei had het ook al over KISS syndroom.... Hopelijk voor jullie een rustig weekend! Knuffel!

Yojo, Hey hey, hoe is het met jou meid? En met de liefde?

Miran, hopelijk kunnen ze je na de vakantie snel helpen aan de klachten van je pols! Ennne mannen.... pfff soms.....
    Nog even en dan gaan jullie lekker ff weg met het gezin, zijn jullie ws ook wel aan toe! Knuffel!

Elise, Fijn dat het beter gaat met Luca. Je moest er wat energie instoppen maar dat heb je nu dus weer terug verdient.

QB, Gefeliciteerd met jullie kleine meid! Hoe vond ze de cadeautjes toen jullie haar wakker gingen maken, snapt ze het een beetje? Morgen dus groot feest, nou het weer hebben jullie in ieder geval al mee. Hele fijne dag alvast morgen!

Bubsie, Weer een spannende tijd dus, en ja die opvliegers etc horen erbij (je moet er idd wat voor over hebben) hopelijk sla je je er goed door heen! Knuffel, veer modus staat in ieder geval weer aan voor jou!

Gisterenmiddag stofgezogen en gedweild, ging eigenlijk wel goed. 's avonds na het eten wel wat last van me bekken en rug maar was wel te doen. Eind van de avond heel veel pijn, leken wel weeen, ze kwamen en gingen ook weer. Zo om de 10 minuten.... Even dachten haantje en ik dat het ging beginnen. Om 12 uur een tijdje onder de douche gestaan en een paracetamol ingenomen. Was helemaal kapot en veel pijn. Toch maar naar bed gegaan en met tussenpozen geslapen. Nu ook nog veel pijn rond me schaamgebied en me rug, denk dat het echt me bekken was gisteren en vandaag ook. Doe dus helemaal niks meer heb ik besloten! Gisterenavond liepen de tranen over me wangen van de pijn, wil ik echt niet meer! Met haantje dit ook besproken, als ik wil dat er wat gedaan wordt in huis ofzo dan moet ik het opschrijven en dan gaat hij dat doen als ie thuis is zegt ie. Wel lief van hem.

Hopelijk werkt een dagje niks doen en heb ik het weekend wat minder last! Maandag weer naar de VK.

8. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Ik ga nog even op de bankliggen. hopelijk nog even een tukkie doen...

tok jullie snel weer! knuffel, xxx

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miranda: Mannen ook soms he?? Maar goed we kunnen toch ook niet zonder ze;)

Pooh:Lekker nog even dutten dan! Hopenlijk vannacht een betere nacht of gewoon een nacht met echte weeen en dan snel een kindje natuurlijk;)

10. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ QB, gefeliciteerd met Britt haar 1e verjaardag!! (en ook nog gefeliciteerd met Jamie zijn verjaardag 10 dagen terug) Heel veel plezier nog vandaag. Oh wat gaat de tijd snel voorbij!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    My: hoe gaat het met jou?? Heb even een stukje van je topic gelezen.. Hoop echt dat het snel raak is voor jullie hoor!

12. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Hee Juffie :) .
    Dankje wel.. Het gaat op het moment wel goed psychies! Maar volgens mij komt het steeds na de eisprong wanneer ik me zo rot voel. Hoop ook dat het snel een keer zo mag zijn. Hoe gaat het met jou en je gezinnetje?

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hier gaat t redelijk...gister een flinke baaldag...kreeg rekening van de advocaat terwijl ze mij vertelde dat ik rechtsbijstand zou krijgen...moet ff een groot bedrag overmaken dat ik niet heb....
    Maar met de liefde alles goed!!!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    my: met het gezinnetje allemaal prima hoor. Nathan is echt een heerlijk mannetje. Hij wordt al zo groot en ook erg ondeugend;) Maar we genieten volop! Misschien komt het wel door de hormonen dan dat je je zo rot voelt na je eisprong. Dat en de spanning natuurlijk of het gelukt is.

Yojo: he bah een hoge rekening is nooit leuk. Maar als het goed gaat in de liefde kun je vast wat meer hebben..

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey meiden, wou ff foto laten zien van Rayven maar kom er niet uit hoe het moet, ga proberen wat in mijn album te zetten maar of dat lukt:D

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Check ff mijn album...ff mijn grote trots showen!:D

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ik kan je album niet zien rid.

All: goedemorgen:)

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goodmorning all!

Rid, ik kan je album niet zien.. Je hebt je profiel op prive staan denk ik! :)

Hier wel een goede nacht gehad gelukkig! Alleen wordt Liv elke ochtend rond 6 uur wakker en zit ze de hele tijd te persen en te bewegen, ze huilt niet, maar echt slapen kan ik dan ook niet meer.. Is dit raar? Of zullen haar darmpjes gewoon nog moeten volgroeien?

xxx

19. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Rid, we kunnen je album niet zien helaas. Was bij mij vorige keer ook zo. Bleek dat ik h'm op prive had gezet....

Vanmorgen kwam haantje beneden en had de hond de vloer en de bank onder gekotst.... Samen flink aan het poetsen geweest op de vroege morgen. Had ik bijna alles schoon, gaat ze weer beginnen op de bank..... Dierenarts maar even gebeld, moet ik om half 11 zijn. Ben benieuwd, ach ze is echt heel zielig nu. Ligt alleen maar inelkaar gedoken, slaapt veel. Hopelijk valt het allemaal mee!
    Hoop ook dat de vlekken uit me bank weg trekken als het zo droog is..... pfff

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Pooh, succes bij de dierenarts!

Deel Deze Pagina