[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    @All...solly meiden, hij staat nu op openbaar:D

@Pooh..succes bij de dierenarts!

@Linnie...ik weet het niet maar haar darmpjes zijn zo en zo nog niet geheel aangepast voor hun werk zeg maar...Rayven heeft nu nog steeds last van pijnlijke winden soms...

@All..vanmiddag/vanavond naar een verjaardag, we zaten te twijfelen of we haar mee zouden nemen maar buiten die mensen die het vieren ken ik niemand en bijna iedereen rookt en zo dus we hebben besloten dat ze maar thuis moet blijven en oma past dan op haar....

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Rid, wat een mooie meid! Erg leuke foto's! Waar heb je dat rompertje vandaan met ik lijk op mijn vader.....? Echt zo grappig hihi

Dus voor jullie een avondje zonder de kleine, veel plezier alvast!

Net terug van de dierenarts, Chelsey heeft de griep..... Ze heeft een prikje gehad tegen het braken en pilletjes tegen het braken en voor de zekerheid pillen tegen diarree want dat verwachte de dierenarts wel.... Gelukkig viel het allemaal mee, ze ligt nu te slapen in d'r mandje. Ze mag voorlopig alleen lichtverteerbaar eten. Gekookte pasta etc.
    De rekening was iets minder.... 75 euro!!!!!

Het huis stinkt nogsteeds naar kots..... Alle ramen en deuren staan open en heb maar weer gedweilt met een beetje azijn erdoorheen. Gelijk weer veel last van me rug/bekken, lopen doet zo'n pijn. Verder dus maar helemaal niks vandaag. Me schoonzusjes gaan met de kids naar het strand vanmiddag, wou eigenlijk ook ff kijken daar als haantje thuis is (hij is weer sleutelen aan z'n auto) maar weet niet of dat nu zo handig is met m'n pijnlijke bekken. Maar eigenlijk wil ik er wel ff uit, voel me zo opgesloten. Heel de week al alleen maar thuis gezeten/op de bank gelegen..... Laat die kleine maar komen!

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Me banner deed het niet meer en de pagina waar ik h'm vandaan had doet het niet meer. Heb dus een nieuwe, wel een beetje groot maar kon ff niks anders vinden... haha

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Rid, wat een mooie meid zeg! Lekker brutaal koppie! :)
    Ik vind Liv ook zo'n lekker brutaal koppie hebben, lekker pittig hoor! :)

Pooh, ahhh, heeft ze de griep.. Wat sneu! Hopelijk knapt ze snel weer op en ruikt jullie huis weer lekker ;)

Ik geniet vandaag, Liv doet het erg goed! Misschien heeft de klysma haar goed gedaan gisteren! In elk geval slaat de Zantac erg goed aan, want ik heb haar geen zuur meer in zien slikken! :) Lekker dagje dus vandaag!

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Lin, fijn dat het zo goed gaat met Liv! Voel jij je ook gelijk weer een stuk beter en hebben jullie weer een beetje rust.

Ging net ff chelsey uitlaten, toen ik binnen kwam rook ik gelijk weer die zure kots lucht.... zo goor!
    Heb ff op internet zitten zoeken wat je er tegen kan doen en heb alles uit de kast gehaald van wat ik gelezen heb. De bank behandeld met azijn. Een pannetje met waspoeder en een beetje water op het vuur gezet, staat nu lekker te stomen en het begint naar schone was te ruiken binnen. Ook heb ik ergens gelezen dat je een spuitflacon met water moest vullen en dan een flinke scheut lekker ruikende wasverzachter erin. Daar heb ik nu de bank mee besproeid... Lijkt te werken.
    Haantje is onderweg naar huis, kijken of hij het nog vind stinken... Als je er zo middenin zit ruik je het eigenlijk niet meer. alleen als je dan van buiten komt.... Hoop dat het nu wel weg trekt want ben het echt zat! Zou een rustig relax dagje worden maar de dag is bijna om en ben alleen maar bezig geweest pfff

Gisterenavond belde er iemand die mijn oude kinderwagen wou kopen. Ze zou vroeg in de ochtend vertrekken, woont ong. een uur hier vandaan. Ze zou bellen als ze thuis weg ging.
    Belde ze net om 1 uur, dat ze rond 2 uur/half 3 ong hier zal zijn... Moet ik daar ook nog op wachten... hoop voor haar dat ze h'm meeneemt want mijn geduld van vandaag loopt op z'n eind. Heb de wagen nog ff schoongemaakt en beneden gezet. Dus als ze hem toch niet mee neemt ben ik niet zo vriendelijk ben ik bang.... Niet mijn dag vandaag dus!
    Haantje belde net op, hij is helemaal blij dat ie lekker aan z'n auto heeft gesleuteld en dat dat nu op gaat schieten. Vraagt ie; Heb je het niet zo naar je zin? Wat denk je zelf! Ohhh kan ik zo pissig om worden. alsof het zo makkelijk gaat allemaal nu ik hoogzwanger ben en dan die bekken klachten erbij.
    Hij heeft het naar z'n zin gehad en wat te doen gehad. Ik zit de hele week thuis met pijn etc. te wachten tot hij uit z'n werk komt en ben blij als het weekend is zodat we tijd samen hebben, en dan krijg je dit....

Sorry, moest het ff kwijt!

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    pooh:
    tuurlijk ben je het soms ff zat. en kan je hier in ieder geval je hart luchten. doe lekker rustig aan.
    voor zover je dat lukt;)

enne. beterschap met chelsea. arm kind;)
    weet hoe zielig ze kunnen zijn als ze ziek zijn, dat is die van ons ook.

all:
    zijn jullie aangekomen na het stoppen met de pil?
    nu na een jaar, had ik van de week ineens dat mn broeken niet dicht wilde.
    heb dus vandaag maatje meer gekocht. zelf denk ik dat het komt door stoppen met de pil.
    en nu sinds 2 maanden gestopt met roken:D wat ook wel zou mee helpen. bah. als ik nou zwanger was wast niet erg:D.
    hadden jullie het ook doort stoppen met de pil? of niet?

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    pooh: arme chelsie:( Snap dat je evne niet zo vrolijk bent nu.. al dat gepoets en dan ook nog eens last van je bekken. Dikke knuf in iedergeval.

Linnie: Nathan deed het in het begin ook heel erg. steeds kreunen en persen. Hij sliep ondertussen gewoon door maar ik kon er ook niet van slapen;) Dat was ook de reden dat Nathan naar zijn eigen kamertje ging..

Rid: wat een mooi meisje! Echt leuke foto's!

Bubsie: ik ben niet aangekomen toen ik stopte met de pil. In de zwangerschap helaas wel wat teveel;) Stoppen met roken kan natuurlijk ook meespelen.

All: waar blijft het mooie weer zeg. Hier is het dus echt niet zo super. het waait hard en is nog steeds wat bewolkt. We gaan vanavond bbqen dus moet nog wel wat lekkerder worden hoor..

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Riddle... wat is ze n klein fotomodelletje zeg die Rayven! Je mag er beslist trots op zijn! Heel erg lief!

@Linda... fijn dat Liv nu lekkerder in haar velletje zit. Dat doet n mama toch wel erg goed he?!! Ik heb dat nu ook met Giuliano, van iedereen hoor ik dat sinds ie "leeg" is dat ie actiever is. DUs meid... geniet er lekker van!!!!

@Pooh... aaaaaaaaaaaaaaah vervelend voor je meis dat én CHelsey ziek is én jij het helemaal gehad hebt. Is ook niet gek he dat je t nu gehad hebt eigenlijk wel met alles toch?! Nog eventjes volhouden meid en dan is de kleine er. Aan de andere kant snap ik misschien je man/vriend ook wel... hij heeft NU die auto klaar zodat ie er dadelijk meer is voor jullie 2 toch?
    Dikke knuffel van mij meis... die heb je verdiend!

@Juffie... hier is t heerlijk warm weer! Hopelijk blijft dit weer de komende week aanhouden want wij zitten dan op vakantie in Wassenaar!

@All... wie woont er vlakbij Wassenaar in de buurt? Wat voor weer is het daar nu? en Wat voor weer wordt t daar de komende week??

IK ga nog even de badkamer doen en dan wil ik toch écht mn ramen doen! Heb al wat eten ingepakt maar moet nog dingen erbij pakken die nu in de vriezer liggen enzo.
    Mn kleren moet ik nog pakken en dan ben ik klaar!

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Thanks meiden voor de complimenten...ben zelf ook errug trots op haar:D

@Pooh, dat rompertje heeft mijn haantje gekocht op de Autorai...zal anders aan haantje vragen of je het mag hebben (als je dat wilt) Rayven heeft em maar 1x aangehad en past er echt niet meer in..

@Bubsie...ik ben vreselijk aangejkomen toen ik een keer een half jaar was gestopt met roken...8 kilo:$

@de rest...weet niet meer wat er allemaal gezegd is solly:(

Hier dus niet naar de verjaardag, Rayven was de hele dag al erg rustig en vanmiddag ff getemp en toen had ze bijna 38 graden en ze was heel suf dus ben ik toch maar thuis gebleven, vanavond was ze steeds heel onrustig en toen ze moest eten was ze helemaal klam van het koude zweet maar wel dezelfde temp nog en na een half uur was ze weer een kacheltje die helemaal nat was, nog steeds heel duf en rustig en was na een half uur alweer in slaap, ben dus blij dat ik niet ben gegaan...

10. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Goedemorgen meiden,
    Miran: ik woon in de buurt van Wassenaar en het is hier warm en het blijft de hele week warm. De zon schijnt volop, dus zomerkleren mee!
    Linnie: Luca ging ook altijd rond die tijd kreunen en persen. Klonk heel zielig, maar hij sliep gewoon door (en ik lag dus wakker)...
    Pooh: arme Chelsey en arme jij! Heeft die vrouw je kinderwagen nog meegenomen?
    QB: nog gefeliciteerd met Britt!
    Juffie: nog lekker gebarbequed?
    Riddle: arme Rayven! Hoe gaat het nu met haar?
    All: hier weer een goede nacht gehad. Luca is supervrolijk op het moment en gaat steeds heel braaf slapen als ik hem op bed leg. Heerlijk; ik geniet er maar van, want ben benieuwd hoe lang het duurt...

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Om kwart over 2 kwamen er 2 meiden aan de deur met hun moeder, ze hebben de kinderwagen snel bekeken en hebben h'm toen meegenomen. Yes, ook weer geregeld.
    Toen haantje thuis kwam had ie een bos bloemen voor me meegenomen, hij vond dat ie me verwaarloosd had en me had laten stikken met de zieke hond en het schoonmaken van het huis. Ik heb gezegt dat ik me ook best vaak alleen zwanger voel, en dat als hij wel thuis bij mij is dat ie dan wat meer aandacht en rekening met mij moet houden! Het bloemetje vond ik natuurlijk erg lief en vooral dat ie zelf het gevoel had waarom ik niet zo happy was! Staat nu dus een mooie bos rozen op tafel hihi

Chelsey is nog steeds ziekjes, slaapt veel en ze wil nog steeds niet eten. Ze kijkt wel iets helderder uit d'r ogen dan gisteren.

Rid, balen meid dat je avondje niet door is gegaan maar vooral dat Rayven zich weer niet lekker voelde, hoe is het nu met haar?
    Ik vind dat rompertje echt helemaal geweldig. Maar ik begrijp als je haantje het zelf wilt houden als herinnering! Lief dat je aan me denkt! Knuffel!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

Miranda: bijna op vakantie:D

Elise: fijn dat het zo lekker gaat met Luca. Nathan is meestal ook wel vrolijk alleen wilde hij gisteravond niet slapen. Nu waren er ook vrienden bij ons met kids en die bleven ook slapen. De jongste van hun lag ook in bed te huilen dus dat scheelt waarschijnlijk ook. Helaas was Nathan ook een paar keer wakker dus hopenlijk aankomende nacht beter;)

Pooh: wat lief van je haantje zeg! En de kinderwagen ook verkocht, super!

Rid: hoe gaat het nu met Rayven?? Logisch dat je thuis gebleven bent.

Gisteravond gezellig gegourmet i.p.v. bbqen. Het waaide toch nog behoorlijk dus dan is het toch neit zo lekker buiten.

fijne zondag. Ik ga zo maar eens een berg was wegstrijken denk ik:(

xxx

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Meiden

@Pooh.. haantje wil idd het rompertje graag bewaren...onzin vind ik zelf want je kan moeilijk alles bewaren wat ze ooit draagt maar ja...

Met Rayven gaat het wel iets beter, ze is nog wel snel moe en haar temp is nu 37.5 dus kan nog net...

14. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    o jeetje, ik durf hier bijna niks te tokken :$ ik ben ZO lang niet geweest!
    maar dat heeft hele goede redenen gehad hoor!
    wij hebben t allemaal even op een laag pitje moeten zetten in verband met een aantal dingen...van mijn kant voornamelijk.
    er zijn in t verleden nogal wat dingen gebeurd en ik ben altijd een heel nuchter persoon geweest en heb t altijd allemaal maar naast me neergelegt, maar nu kwam alles er ineens uit...en HOE?!?!
    nu een aantal maanden verder gaat t echt weer helemaal goed en kan zeggen dat ik weer vollop gelukkig ben!
    dus nu gaan we weer voor een kuikentje :D
    sommige meiden kennen me hier nog wel denk ik en ik hoop dat ik weer mee mag tokken

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    mendie: ik ken je niet, maar welkom terug.
    fijn dat je je nu beter voelt!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Mendie: welcome back!! Hoop dat jullie wens voor een kuikentje snel werkelijkheid wordt..

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    @mendie...welkom terug!

@All..ik heb ff een vrrag...nu nog niet van toepassing hoor maar toch...wanneer weet je of je kleine toe is aan een fruithapje of zo en als ze dat krijgt hoeveel geef je en vervangt dat meteen een fles en zoniet wanneer geef je dat dan? voor een fles of erna of ergens tussendoor:(

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    heb net ook ff op internet zitten speuren maar de ene site zegt eerst rijstepap en dan pas groente of fruithap maar geef je die pap dan ook van een lepeltje?

zag ook een schema staan ergens maar die vind ik zo onwijs ingewikkeld wat betreft je wat/wanneer mag gaan geven en wanneer een fles wel of niet vervangt..hoe komen jullie daar nou uit:(

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Rid: wij zijn begonnen met 4 mnd en dan met fruithap. Sommigen beginnen juist met groente omdat dat milder is en minder zoet. Aan het begin is het echt een paar hapjes dus nog niet i.p.v. een fles. Volgens mij is het zelfs tot 6 mnd nog bijvoeding dus nog niet i.p.v een fles. Ik gaf de fruithap gewoon tussen 2 flessen in. (net hoe het uitkwam met slaapje.
    Rijstebloem heb ik eerst gewoon door de laatste fles gedaan. Op die manier sliep Nathan wat langer door. Je kunt er ook gewoon eens pap van maken en dan idd met een lepeltje.
    Ik vond het eerst ook super ingewikkeld allemaal maar eigenlijk gaat het allemaal vanzelf. Hoe meer je kindje van de groente en fruit eet hoe minder melk ze gaan drinken en zo valt er uiteindelijk wel een fles weg. Hier ging dat heel snel want Nathan is gewoon geen flessenkind.. Hij krijgt nu nog maar 2 flessen en die krijgt hij dan als pap.. Fles wil hij echt niet meer..

Hoop dat je er wat aan hebt zo

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    en die rijstebloem door de fles geef je gewoon via een papspeen dan? en ik las dat je fruit of groentehapje moet aanlengen met haar eigen melk?

oke wat betreft die hapjes snap ik nu dan wel en wat betreft het vervangen van een fles wanner en hoe moet ik tegen die tijd dan maar weer uitvogelen haha...:D maar idd vind et vrij ingewikkeld nog

Deel Deze Pagina