hello allemaal. Hier een brak kippetje. Gisteren een vrijgezellen feestje gehad en het was zo gezellig!! en laat... om half 6 lag ik in bed riddle dit was ons schema met 4 maand 8.00 fles 10.30 fruithapje eerst beginnen met een paar hapjes dan opbouwen lekker zacht fruit gebruiken, mango, peer. sinasappel is wat pittig voor haar darmen denk ik. 12.00 fles 16.00 fles 19.30 papfles geef ik nu met 200 water en wat pap erdoor schema 5 / 6 maand 8.00 fles 10.30 fruithapje 12.30 fles 13.00 tot 15.00 uur bedje 15.00 roosvisee en graanbiscuitje nat maken en dan prakken 17.00 warme groente hap. eerst een half potje daarna heel en nu ze bijna 6 maand is gaat ze al naar meer en gaat ze straks met de pot mee eten, wel zoutloos en nog geen vlees, maar groente met aardappel. 19.30 fles met pap Ik kijk nu meestal gewoon hoeveel zin ze heeft. ze heeft nu dus 3 flessen, maar als ze eentje niet helemaal leeg drinkt, dan geef ik haar smiddags nog wat bij. Komt vast goed riddle QB nog gefeliciteerd met de verjaardag van Britt. Alweer 1 jaar, wat gaat de tijd toch snel... deli; hoe is ie? al wat gehoord van je werk? juffie; alweer aan het werk, wat gaat de tijd snel he.. kristel; knap hoor dat je aan het kolven bent Mendie; welkom terug, dat is idd een poos geleden. Maar fijn dat het nu weer wat beter gaat.. gaan we eigenlijk nog een meeting houden? hoor er weinig over??? pooh; lief hoor van je haan. mooie bos met rozen
@All... dit is voor mij even t laatste berichtje tot vrijdagavond toe... ik ga nl morgenvroeg al om 9 uur weg met CHris en de kinders! Ik ben startklaar... nog even huiskamer stofzuigen en dweilen en de laatste wasje aanzetten en klaar ben ik! Chris heeft me super meegeholpen vandaag!!!! Ik ben helemaal in mn sas en vind t heerlijk om er even tussenuit te zijn. Dus meiden... tok vrijdag weer! DOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Miranda: Heel veel plezier! Geniet ervan! Meeting: ik ben altijd voor Maar het is de laatste tijd nog al rustig hier..Deli en Liena waar zijn jullie!!! Zou het wel leuk vinden als jullie ook meegaan dan.. Ga lekker bankhangen zo.. tot morgen xxx
Mogguh Allemaal @Mink...jeetje jij had dus met 4 maanden nog maar 4 flessen, denk niet dat Rayven daar blij van wordt hahaha We gaan straks gewoon eerst met 4 maanden eens kijken of ze pap wil eten en als dat goed gaat groente of fruithapje proberen, ik las dat als je kindje hypoallergene voeding heeft het beter is om niet te vroeg te gaan eten dus maar ff zien dan.... Nou haantje zijn vakantie zit erop dus die is naar et werk, en ik mag woensdag weer pff zal wel wennen zijn.. Nou ik hoor Rayven die heeft geen zin meer om te slapen dus ga haar maar ff halen tok laters
Heey! Kom ff zwaaien! *zwaaizwaai!* Iedereen bedankt voor de felicitaties voor Britt haar 1e verjaardag, ons kuikentje, haha! Hebben zaterdag Britt haar 1e verjaardag gevierd, was een groot succes, ze is zo verwend! Ze heeft gister heel veel geslapen en vanmorgen was ze ook pas tegen kwart voor 9 wakker, haha! Helemaal van de kaart! Hoe is het hier met iedereen? Miranda lekker een weekje weg, geniet ervan! Xx
Rid, erg lief van je aanbod. En ik snap dat je haantje het rompertje zelf wilt houden! Heb ff zitten zoeken op internet en het een t-shirt gevonden met dezelfde tekst, gelijk besteld natuurlijk als verrassing voor mijn haantje! Zo leuk hihi Vandaag echt een kl*te dag (nu al), vanmorgen met haantje om 6 uur eruit gegaan. Samen een bakkie gedaan. Toen haantje weg was heb ik wat gegeten en even tv gekeken. Ben naar boven gegaan, even me beddengoed in de was gedaan en liep met een wasmand naar beneden om te gaan douche. Loop ik over de overloop boven, struikel ik over de gereedschapskist van haantje.... Vloog over de kist heen zo op de grond. Overal pijn, kon niet opstaan en overal bloed... Heb gelijk me ouders gebeld (die wonen in de buurt en hebben een huissleutel) Toen me moeder boven kwam was ik inmiddels al overeind gekropen. Dikke knie, flinke snee in me elleboog (daar kwam het vele bloed uit). Dikke voet en 2 tenen die bloedde. Tenen zijn ook erg pijnlijk en dik. (misschien gebroken, maar daar doen ze toch niks aan). Ben zover ik weet niet op me buik gevallen. Wel voorover maar ws toch onbewust me buik beschermd tijdens de val. Toch even naar het hartje geluisterd met de angelsound.. Klonk goed. Had al een afspraak bij de VK vanmiddag dus dat komt goed uit. Overal pijn nu en helemaal bond en blauw. voet zit in het verband voor me bloedende tenen en een verband om me elleboog. Begin nu al spierpijn te krijgen, zal alleen maar erger worden. Geen pijn in me buik gelukkig. Alleen wat last van me banden onderin. Heb dus een flinke smak gemaakt, erg geschrokken dat wel! Dit was het begin van mijn dag...... beloofd wat voor de rest van de dag..
Chelsey is ook nog steeds niet lekker, ze wil niet eten. Vrijdagavond voor het laatst gegeten en daarna 's nachts gebraakt. Ze eet zelfs geen koekje/snoepje. Vandaag nog maar even aankijken en anders moet haantje toch maar weer met haar naar de dierenarts. Ziekenboeg bij ons thuis dus...
Zo Pooh das zeker schrikken, ben ook een keer gevallen dus weet hoe je schrikt, toch lekker dat je een afspraak hebt bij de vk...rustig aan maar doen hoor!!! Hier heeft Rayven een hele vrolijke maar slaaploze dag
Pooh, voor jou een hele dikke knuffel! --- Even erg ego hoor... Britt bedacht zich zonet dat lopen leuker is dan kruipen... filmpje staat op mijn hyves!
Rid, gelukkig heeft ze een vrolijke dag! QB, zo dus het kruipen is ze zat. tijd om te gaan lopen haha, ga wel ff op je hyves kijken. Kreeg toch wat pijn in me buik, heb de VK gebeld en kon gelijk langs komen. Het gevaar kon zijn dat de placenta los zou laten na een val. Werd dus door gestuurd naar het zkh. Bloeddruk was wat hoger maar niet ernstig. CTG was goed, wel veel harde buiken. Die ook veel pijnlijker waren dan normaal. Echo gemaakt, zag er allemaal goed uit. Me ouders waren mee, hebben ook met de echo mee gekeken. Placenta ligt hoog en zag er goed uit. Het één en ander gemeten van de kleine, was allemaal goed. Kleine zou nu ong 2900 wegen. Mooi maatje zei ze. Onderweg naar huis veel pijn in me buik, erg gespanne/harde buik. Misschien dat de kleine ook zo geschrokken is van mijn valpartij dat ie er nu uit wil haha. We wachten het maar af. Ik zou het niet erg vinden..... Als de krampen/pijn echt veel erger werden moest ik de VK bellen. over iets minder dan een uurtje is haantje thuis, ben ik ook weer blij mee als ie thuis is. Zal wel schrikken van mijn bond en blauwe bebloedde lijf haha. Komt goed allemaal!
QB, Heb ff je hyves bekeken. haha, wat een leuke filmpjes. En ineens staat ze op en gaat ze aan de wandel hihi. Oh en dat filmpje van die ballon, dat smoeltje.... helemaal in shock en daarna wist ze niet of ze nou moest huilen of lachen....
Haha! Dankje Pooh! Idd, met die ballon ook, trekt ze echt zo'n gezicht van 'wat ik hier nou weer mee moet...?' Super toch! Fijn dat de VK je nog even gerust gesteld heeft, hoewel ik me best in kan denken dat beebje er ook van geschrokken is waardoor jij nu harde buiken/krampen hebt.. Knuff!
pooh: jeetje was toch een flinke val dan. gelukkig is alles goed met je kleine hummeltje in je buik. doe maar lekker rustig aan! ego: voel met niet zo lekker. weer meer duizeligingen. en heel erg moe. de duizeligheid is nog steeds niet helemaal over sinds eind juli. volgens de gyn, ligt het niet aan de clomid. maar vraag me dan af waaraan wel.
pooh: he bah wat een rotdag zeg. Gelukkig dat alles goed ik met jullie kleintje. Bubsie: je zou toch zeggen dat het wel door de clomid komt dat je je zo beroerd voelt. QB: zal straks even op je hyves kijken. Wat knap zeg dat Britt loopt! Rid: nog steeds een vrolijke en wakkere Rayven? Mijn eerste werkdagje zit er weer op. heb weer lekker gewerkt. nathan heeft ook fijn gespeeld bij de gastouder en vanmiddag mee dan 3 en een half uur geslapen Dat doet hij thuis nu nooit zal zo even fruithap voor een week gaan maken dan kan dat in de vriezer. Fijne avond. xxx
juffie: ja ik denk het ook or, heb nog even op internet gezocht naar bijsluiter en zag dit: De volgende bijwerkingen komen minder vaak voor: misselijkheid of braken, toegenomen nerveuze spanning, depressie, vermoeidheid, een draaierig gevoel of licht in het hoofd, slapeloosheid, hoofdpijn, pijn in de borst, hevige menstruatie, een bloeding tijdens de menstruele cyclus, gewichtstoename, jeuk, vorming van bultjes en huiduitslag en toegenomen drang om te plassen. en de nodige opvliegers met name snachts. maar dat komt misschien ook wel omdat ik de tablet pas savonds neem.
Bubsie: wel super vervelend die bijwerkingen maar als je er zwanger door wordt is het het wel waard natuurlijk QB: wow wat een leuk filmpje..
bubsie, ik zou ook denken dat het door de clomid zou komen... hopelijk voel je je snel beter er zorgt het snel voor een post. test! knuffel Juffie, eerste werkdag weer gehad meid. fijn dat de kleine het zo naar z'n zin heeft gehad en een flink tukkie gedaan heeft haha Gisterenavond toch meer pijn in me arm, werd ook dikker en me vingers gingen tintelen... toch maar even de HA gebeld, kon ik om 10 uur terecht. om 11 uur zaten we in de auto onderweg naar het zkh. HA wou toch een foto van me elleboog. om 12 uur kwam de dokter zeggen dat ze geen foto wou maken ivm mijn zwangerschap..... pfff wat kwam ik daar dan doen zei ik. Ze heeft gevoeld, gedraaid etc erg pijnlijk allemaal. Ze denkt dat er een scheurtje in me elleboog zit en dat ze dat toch niet gipsen. heb een drukverband gekregen en over een week terug voor controle. als de pijn dan niet weg is maken ze wel een foto maar dan moet ik zo'n schort aan om de kleine te beschermen. Waren dus erg laat thuis en ik kan nu helemaal niks meer met me rechterarm. veel pijn! Haantje gaat proberen om deze week halve dagen te werken, dan is hij rond 12 thuis. ik kan mezelf niet eens aankleden. pfff hoop dat de bevalling nog even een weekje op zich laat wachten.