Mogguh deze morgen.. @Pooh..jeetje das ook allemaal wat, en komt even helemaal neit uit nee, maar ja had nog slechter geweest als je kleintje er wel al was want dan had je die amper normaal kunnen vasthouden...nou hoop dat je haantje halve dagen dan kan werken en probeer zo rustig mogelijk te doen! Hier alles ok ben alleen beetje nerveus en heb heel slecht geslapen, denk doordat ik morgen weer aan het werk moet en dus Rayven zo lang weg moet brengen bah zie er zo tegen op om haar zo lang niet te zien en dat meteen 3 dagen, vrijdag ben ik wel vrij maar gaat ze naar oma omdat we dan een bruiloft hebben vrij ver weg en dat leek me na de eerste 2 dagen creche een beetje teveel van het goede... Lijkt wel alsof zij het ook aanvoelt want ze wil maar steeds niet slapen, erg vermoeiend ook voor haar maar ja tis ff niet anders @Juffie...nou jij heb dus je eerste dagje er al opzitten...fijn dat de kleine het zo goed heeft gedaan bij de GO.
rid: bah weer werken. Het zal vast wel goed gaan met Rayven maar het is snap dat je het spannend vind, vond ik ook hoor!
Hey Juffie Ja hier alles goed hoor, alles staat klaar voor morgen inclusief wat luchtigere kleertjes voor Rayven omdat het zo warm wordt morgen...ja zie er zo tegenop mijn meisje de hele dag niet zien, en ben pas om 6 uur thuis dus de 3 dagen dat ik werk zie ik haar amper...bah kan nu al wel janken...watje ben ik geworden sinds zij er is haha Oh Juffie dat wou ik je nog vragen als jij die rijstebloem in de fles geeft geef je die dan met een gewone speen of een speciale papspeen?
geef ondertussen geen rijstebloem meer in de fles want nathan hoeft de fles niet meer Hij krijgt nu de pap met een lepeltje. Maar toen ik nog wel papflessen gaf had ik zelf een groter gat gemaakt in een normale speen. Ik heb de tommie tippie fles en die heeft wel een papspeen maar dat gat is zo enorm groot dat het veel te snel ging.
Oke dank je wel...ja ik moet even kijken of ik dat ga geven aan Rayven want in die Comfort voeding die ik bij haar had geprobeerd zat Johannesbroodpitmeel en daar kon zij helemaal niet tegen qua darmen dus weet niet of dit er op lijkt maar ja gewoon ff uitproberen Nou ik ga de kleine zo voeden en dan maar naar bed om 05.45 gaat de wekker alweer
Heey kippies! Had vandaag mijn 1e werkdag weer na mijn vakantie... was om 3u al weer aan vakantie toe... 'heb je die al bekeken? lag op je bureau!' 'wil je die met voorrang afhandelen, is een spoedje...' 'kun je me even helpen met deze brief?' *zucht*... net alsof ik nooit weggeweest ben, hihi! Xx
hallo allemaal. kwam even gedag zeggen. "zwaai zwaai" alles goed met jullie? hier morgen lekker vrij dus ff niks doen dan. nog wel last van duizeligheid maar met vlagen dus hoop dat het niet erger wordt. nou slaap lekker allemaal!
*** Kraakkkkk *** mijn deurtje naar het kippenhok zat zo lang dicht dat hij gewoon kraakt Dames, hoe is het hier? Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat! Met mij wel! Mijn vakantie (nou ja, vakantie was het niet echt) zit er op, vandaag weer aan het werk... We zijn vorige week verhuisd en wonen nu al een week bij m'n moeder in, tot nu toe is het wel te doen maar het is alles behalve ideaal! Zal straks nog even meer vertellen, kan iemand mij misschien een kleine update geven?
Wij zijn weer terug van vakantie! Alles was erg goed gegaan en we hebben het heel erg naar ons zin gehad. Ik kom snel nog lekker bijkletsen maar ga nog ff genieten van een paar dagen vakantie met zijn 3en.
Deli: Hooooooi!! Wat leuk dat je er weer bent.. Even korte update want weet niet hoeveel je gemist hebt Pooh haar kuikentje zit nog steeds lekker warm bij mama.. Liv van Linnie heeft reflux en het ging dus even niet zo lekker.De laatste berichten waren gelukkig wel weer goed! Britt loopt! Rid is vandaag weer voor het eerst aan het werk. ehm wie helpt mij verder nog? Dag: welkom terug. Nu nog even lekker genieten saampjes!
Hey Meiden Hier even snel vanaf mijn werk, ik had vanmorgen de creche even gebeld en alles ging goed met Rayven, ze lag lekker te slapen op dat moment, had goed gegeten en was best heel vrolijk dus dat was superfijn om te horen..al ben ik blij als ik haar weer zie mis haar zo! Mag vandaag eerder weg zodat ik meekan haar ophalen das wel lief @Deli..welkom terug joh!....en update wordt lastig denk ik want ben er ook niet zo gek veel geweest
oh ja miranda is lekker op vakantie bubsie is bezig met de tweede ronde clomid en heeft daar wel wat bijwerkingen van.
bedankt voor de update juffie! Was Pooh gevallen ofzo? Nou, mis jullie wel hoor! Kom er alleen amper aan toe thuis... Wesley is een giga handenbinder. Kan 'm niet meer uit het oog laten want hij klimt overal op en loopt overal heen... Hij valt regelmatig van het stoepje bij m'n moeder omdat hij gewoon te snel dingen wil... Lastig, zo'n ondernemend ventje maar wel leuk natuurlijk. Oh ja, afg. zondag ben ik weer tante geworden voor de 13e keer Danique is de naam... Zo lief weer! @ Lin, fijn dat het beter gaat met Liv! @ Bubsie, vervelend dat je last van bijwerkingen hebt, hopelijk ben je snel zwanger en krijg je andere kwaaltjes
@ Riedel, fijn dat je d'r straks weer kunt ophalen... Vervelend he zo'n eerste dag weet er alles van! Het went en straks ben je misshien blij dat je even je handen vrij hebt hahahaha... Ik vond het vandaag heerlijk om weer te gaan werken bijv. .... mis 'm nu alleen toch ook wel weer ...
Ja Deli het werken opzich vind ik helemaal niet erg, het enige wat vervelend is is dat mijn vrevangster er ook nog is en ik het dus veel te rustig heb nog en daar hou ik helemaal niet van op het werk maar ja....haantje had net nog ff gebeld hoe het ging met Rayven en het scheen echt heel erg goed te gaan dus dat valt me alles mee...maar ben zoooo blij als ik haar weer lekker vast heb, nog een kwartier dan kan ik de bus pakken
@ Riedel, die eerste dagen zijn ook niet leuk! Je krijgt ineens een heel ander ritme en na maanden samen te zijn geweest moet je er ineens wegbrengen, dat valt elke moeder zwaar! Geniet maar van d'r zo