[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rustig aan dan maar Pooh! Ik had aan het eind ook wat te hoge bloeddruk en moest meteen bellen als ik hoofdpijn enzo kreeg. Hou het in iedergeval wel even in de gaten hoor..

All: wat ik vanmorgen had.. Echt raar.:( Heb nu 2 pilstrips gehad (heb 1 stopweek doorgeslikt) Heb vanaf de eerste ongesteldheidsdag na de bevalling bloedverlies. Niet veel maar het bleef aanrommelen. Nu zit ik in mijn stopweek (sinds vrijdag) en gisteravond werd ik wat meer ongesteld. Vanmorgen weer wat meer. vanmorgen naar het strand geweest voor een uurtje of zo en toen ik in de auto zat kreeg ik al het gevoel door te lekken:) Toen ik thuis kwam meteen naar de wc gegaan en toen kwam er een stolsel en slijm/weefsel uit van wel 7 cm lang:$ Schrok me wild. Verder helder bloedverlies en later weer wat stolsels en gek weefsel.. Nu gewoon ongesteld. Wat zou dit nou zijn geweest? Vind het maar een eng idee dat dat uit me kwam.
    Sorry voor het onsmakelijke verhaal maar wilde het toch even kwijt:)

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Juffie... zou toch even contact opnemen met de HA en vragen wat t geweest zou kunnen zijn!
    Ik weet niet wat t betekent meis maar kan me wel voorstellen dat je je wild schrok!!!

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Juffie

Ja wie weet is dat nog wel achtergebleven na de zwangerschap:(

Ben 2 weken geleden ook weer voor het eerst ongi geworden en die was zo heftig niet normaal, kon een tampon indoen en een half uur later lekte ik er al doorheen maar ja alles doet het ieder geval weer:D

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Juffie,
    Misschien zat er idd nog wel wat wat is gaan stollen en er nu dan uitkomt. Ik zou het even aankijken en als je weer bij de HA bent even vragen daar. Als het nu niet meer komt en alles gaat verder normaal hoef je denk ik de HA niet te bellen. Maar als je je zorgen maakt dan moet je dat wel ff doen wat ook daar zijn ze voor!

Weekend weer voorbij, haantje weer hele dagen aan het werk pfff, is maar stil dan in huis. Zo de tuin maar even in als het niet te warm is. Nog steeds geen actie hier....
    Wie van jullie was er overtijd, hebben ze toen actie ondernomen en zoja, wat hebben ze gedaan en bij hoeveel weken?
    Ben me alvast een beetje aan het voorbereiden dat het niet vanzelf gaat komen, wil graag jullie ervaring lezen!
    Thanx alvast!

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo allemaal!
    Pooh...ik ben bevallen met 40 weken en 4 dagen. Had de dag van de bevalling mijn laatste controle bij de vk staan. Als er dan nog niets was moest ik een paar dagen later bij de gyn komen. Die zou dan kijken of de baby het nog naar zijn zin had. Je blijft dan bij de gyn onder controle en zodra de baby het minder leuk gaat vinden gaan ze overleggen over inleiden. Zolang de baby het nog goed heeft doen ze niets en laten ze het aan de natuur over.

@all...eerste dagje werken hier! Is wel ff wennen hoor.

@juffie...dat zal schrikken zijn! Ik zou gewoon ff bellen. Misschien weet de huisartsassistente ook wel te vertellen wat het zou kunnen zijn.

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey!

Wip ff snel aan! Ga straks weer de hort op, naar de haven... en vanavond naar Van Velzen in de haven! Enja, helaas morgen weer aan het werk... wordt nog wat, hihi!

Een knuffel voor iedereen die het nodig heeft!

Iedereen een hele fijne (werk)dag verder!

Xx

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha meiden,

Hoe is het met jullie?

@Pooh; Oeehhh, het word wel spannend nu he?! :) Nog even en dan ben je mama!

@Rid; Leuk om die kleintjes te zien ontwikkelen he?! Liv vindt speeltjes die geluid maken nu heel interessant en volgt deze helemaal met haar ogen ;)

@Elise; Heeft Luca dat ook gehad? En het gaat dus gewoon weer over?! JOEPIE! Drinken gaat nu wel iets beter gelukkig, maar ze blijft toch wel een beetje onrustig.. Ze laat ontzettend veel stinkwindjes inderdaad, hahaha! Onze kleintjes lijken dus een beetje op elkaar!

@QB; Je bent weer lekker druk met alles he?! :) Geniet er lekker van! :D Nog gefeliciteerd met de kleine Britt trouwens, ben er wel een beetje laat mee. Solly!

@Miran; Hoe is het met je? Hoe was je vakantie met de kids? :)

@Juffie; Wat eng zeg! Ik zou ook ff de HA bellen! Maar misschien wat Rid zegt, iets wat nog overgebleven is van de zwangerschap?! Ben benieuwd!

@Dag; Hoe is het met jou meis? Eerste dagje achter de rug? Bah! En dan is het ook nog eens zulk lekker weer!

@Deli; Hoe is het met jou meis? Je zit dus nu bij je ouders in, lijkt me ontzettend vreemd zeg! Maar jullie vinden het ook niet alles lees ik.. Succes! Hopelijk snel een nieuw huisje!

@De rest; Dikke knuffel van mij!

Met Liv gaat het elke dag wat beter lijkt wel! Ben nu ook veel meer aan het genieten nu ze niet meer zoveel pijn heeft! Ze begint nu ook een beetje te lachen *smelt*

Kom snel weer tokken!

xx

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    @Linnie...ja Rayven vind alles heel leuk nu als ze het maar kan vastpakken en in haar mond stoppen:D

@Pooh..ik was 40 weken en 6 dagen toen ik beviel, ik moest 2 dagen later (was een vrijdag) naar de vk als de kleine er nog niet was en zou ik gestript worden en als er die maandag niks was gebeurd zou ik naar de gyn doorgestuurd worden maar ik ging 's avonds naar bed zonder enige aanwijzing en om 5 uur 's ochtends werd ik wakker met buikkrampen die uiteindelijk de bevalling bleek te zijn dus zo zie je maar...nog even volhouden!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

Even snel want ga zo sporten. Heb een kaart voor een week gratis naar de sportschool dus kan ik dat mooi eens uitproberen.

Ben gewoon nog ongesteld nu maar niets raars meer gelukkig. Denk inderdaad dat het iets wat was blijven zitten ofzoo. Omdat ik dus al weken weinig bloedverlies had. begin donderdag weer met mijn pil en als ik dan bloedverlies hou bel ik de ha..

pooh: ben met 41 weken bevallen. Had voor die dag een afspraak staan om te strippen maar dat was dus neit nodig..

linnie: wat fijn dat het zo goed gaat!

Dag: hoe ging het vandaag??

tot later

xxx

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zooo ben toch gesloopt:$ Pff vermoeiend hoor maar wel leuk.
    Ga nu even bankhangen en dan lekker pitten.

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Haha juffie....heb je in ieder geval wel het gevoel dat je goed gesport hebt. (waarschijnlijk morgen nog meer :) )
    Ik had ook die rare ongieklachten toen ik 2 strips achter elkaar doorslikte zonder stopweek in te lassen. Gelukkig was alles weer normaal na de stopweek en ben ik gewoon weer met een nieuwe strip begonnen. Mijn eerste werkdag viel me best tegen. Mooi weer dus had veel meer zin om op de fiets te stappen met onze vent.

@ Pooh...hoe gaat ie nu meis?? Vervelend dat wachten, maar probeer nog even te genieten van het met zijn 2tjes zijn. Dat is straks toch best moeilijk omdat alles om jullie kleintje zal draaien.

@All....ik kruip maar vroeg onder de wol. Haan zit tot donderdag in Spanje dus ik ben home alone :(
    Zo ff met een lekker glaasje drinken op de bank hangen en dan mag de hond op mijn voeteneind liggen vanacht. Snurkt er tenminste nog iemand in mijn bedje hahaha.

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zo, ben net terug van Van Velzen @ DelfSail! Was super... en ik merk trouwens ook dat het best beroerd tikken is na een aantal wijntjes... Duik gauw mijn bed maar in, morgen weer werken.... *zucht*

Zzzzzzzzz..........

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen meiden,

Ga zo weer aan het werk. Fijne dag allemaal!

xxx

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Werkse Juffie!

Ik mag (moet) morgen weer, ga Rayven lekker wandelend naar de creche brengen, is wel ruim 20 min. lopen maar nu is het nog mooi weer en je weet nooit hoe lang dat nog duurt en moet haar de hele winter al met de bus brengen:)

Verder alles rustig hier, beetje hoofdpijn dus lekker kalm aan doen vandaag...

Pooh...hoe is het meis??

15. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,
    En QB; lekker brak? Eigen schuld, dikke bult, haha!!!
    Juffie: ik zou het ook even in de gaten houden. Ik ben gewoon met de pil begonnen na de bevalling zonder dat ik ongi was, en de eerste 3 ongi's waren ook behoorlijk heftig. Maar de hele tijd wat bloedverlies is ook niet goed hoor!
    Linnie: ja onze kleintjes lijken zeker op elkaar. Zal wel door de reflux komen; ik vind jouw verhalen zo herkenbaar. Ik vond het best een pittige start met Luca toen hij zo'n last had; gelukkig kan ik nu heerlijk van hem genieten! Hij drinkt trouwens nog steeds onrustig;)... Het vaste voedsel bevalt hem wel heel goed; ik denk omdat hij dat niet zo makkelijk terug kan krijgen. Ik was gisterochtend vergeten hem Zantac te geven:) en gelijk weer de hele dag zure oprispingen en veel huilen en weinig slapen...
    Riddle: groot gelijk dat je morgen Rayven lekker lopend weg gaat brengen; ik loop ook heel veel met Luca. Het cb is in een ander dorp, ruim een half uur lopen, maar ik ga altijd lopens; ook al heb ik een auto voor de deur staan. Luca geniet altijd van de buitenlucht!
    Pooh: je geduld wordt nog op de proef gesteld. Ik had de dag van mijn bevalling nog van alles gedaan: huis soppen, boodschappen gedaan, enz. En ineens braken mijn vliezen... Dus het kan zomaar ineens zover zijn!
    Deli: waar ben je??? Hoe gaat het met je?
    Dag: dat is ook niet gezellig, haantje in Spanje?! Dan maar een snurkende hond in bed:D!
    All: na een paar onrustige nachten heeft Luca vannacht heerlijk geslapen. Hij beleeft alles zo intens dat hij dat 's nachts moet verwerken. Hij wordt regelmatig wakker 's nachts en is dan onrustig. Meestal slaapt hij meteen weer verder als hij zijn speentje krijgt, maar ik moet er toch iedere keer uit... herkent iemand dit?

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal...

Sorry dat ik er even niet ben geweest maar voel me kl*te... ben snotverkouden... keelpijn, hoofdpijn en mn neus zit potdicht!!!
    Heb van de dokter codeinetabletjes gekregen... 4x daags 1 tabletje. Moest van Chris gisteravond verplicht op de bank liggen en nu moet ik rustig aan doen maar ik vind t gewoon n irritante verkoudheid... steeds niezen en n lopende neus en tranende ogen verders niks bijzonders eigenlijk. Misschien ook koorts maar dat weet ik niet, wel heb ik t steeds gloeiend heet en dan weer koud dus zal wel n griepje zijn neem ik aan! Maar voel me brak in mn kop!
    Daarom zal ik er even niet zijn... mits dat Pooh iets te melden heeft natuurlijk!!!
    Ga weer gauw terug op mn bankje!!!!

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Beterschap miranda!! hoop dat je je snel beter voelt.

"knuffel" "knuffel"

liefs

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden....
    Sorry maar moest ff fotootje spammen van onze vent :D

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    wat een lekker kind!!:)

20. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Miran, beterschap meid!

Dagdromer, wat een onwijs leuke foto! Heerlijk ventje hebben jullie. Oh ik wil onze kleine ook zo graag zien en vasthouden pfff

Vanmorgen lekker uitgeslapen, met me schoonmoeder me nichtje van school gehaald. 20 min gelopen. Thuis een kopje thee gedronken en daarna in de woonkamer stofgezogen en gedweild. Me moeder komt me zo halen, gaan we eerst ff boodschapjes doen en dan ga ik bij haar eten. Haantje heeft avonddienst.
    Hopelijk door al de actie vandaag komt er wat op gang haha.
    Morgen is me schoonmoeder jarig en overmorgen de broer van haantje, eigenlijk willen ze dat de kleine wacht tot vrijdag....
    We zullen zien wat de kleine gaat doen hihi.

ga chelsey nog ff uitlaten en dan zal me moeder zo wel voor de deur staan.

knuffel! xxx

Deel Deze Pagina