Goedemorgen meiden, sorry, sorry, sorry... Ben er zo weinig... Maar krijg er thuis gewoon de tijd niet voor op het moment. Nu ben ik op m'n werk Vanmiddag intern sollicitatiegesprek hiero, spannenddddd.... Hoe gaat het met iedereen? @ Pooh, laatste loodjes meis. Spannend hoor! Ik ben zoooo benieuwd!
Hey Deli, We missen je wel hoor maar de situatie is er bij jou nu even niet naar om zo veel te tokken hier. Komt wel weer goed meid. Spannend vandaag je sollicitatiegesprek, ik denk aan je en veer heel hard voor jou vandaag! Hoe is het verder met je en met de kleine? Houden jullie het nog een beetje vol bij je mams, zal wel zo anders zijn als met je eigen gezinnetje in je eigen huis. Voor je moeder wel leuk dat ze nu zo vaak bij de kleine kan zijn. We horen wel weer van je, zet h'm op vanmiddag! KNUFFEL Vanmorgen toen haantje naar z'n werk was, toch maar even terug naar bed gegaan. Werd om half 10 wakker van de 'pijn' in me buik. Wou niet echt zakken zelfs onder de douche voelde het nog niet lekker. Dus ik dacht gelijk, ohhhh het gaat beginnen. Na het douche etc. geen last mee gehad..... Geen idee wat het nou was, me gehele buik was ook helemaal hard. Misschien toch al wat voor gerommel en gaat het snel gebeuren.... Spannend! Vandaag is me schoonmoeder jarig dus eigenlijk hoop ik vandaag niet. Morgen me zwager, dat zou wel leuk zijn. We zullen zien, meer dan afwachten kunnen we niet. Ik hou jullie op de hoogte! Knuffel xxx
@Pooh... mn telefoon ligt al op de oplader meid! Hopelijk gebeurd er snel iets bij je! Ik wacht wel af! Dikke knuffel en doe rustig aan he?... trouwens GEFELICITEERD met je schoonmoeder! "All... hier gaat t weer n beetje beter... heb veel last van kriebelende neus en snotterende neus en nog n beetje last van hoofdpijn maar al met al gaat t beter!
Miran, fijn dat het weer iets beter met je gaat! Dikke knuffel! Als er wat is dan weet ik je te vinden haha.
Miran....fijn dat je jezelf weer wat beter voelt. Pooh...is het nog wel een beetje vol te houden? Wordt je inmiddels al gek van de opmerkingen van je omgeving? In mijn ergernis top 10 stond met stip op 1 ......"ach kind, er is er nog niet 1 blijven zitten" GRRRRRRRRRR ik werd daar gek van. Deli...suc6 met je sollicitatie! Hou je ons op de hoogte. Juffie...werk ze!!! @ de rest...ik ben t allemaal weer vergeten maar ga vanavond nog ff bijlezen.
Weet iemand nog of wij n nieuwe meeting hadden staan? ben t nl helemaal kwijt! Ben moe... slaap al 2 dagen smiddags op de bank. zal wel komen door die flinke verkoudheid en de medicijnen die ik ernaast slik! Vanavond lekker shoarma eten... dat wou Chris gisteren bestellen maar ik vind dat ik dat ook lekker klaar kan maken dus waarom duur doen als t goedkoop net zo lekker is?!!! hahahahaha
hoi meiden, Zo even pauze Tot 2 uur gewerkt, toen nathan halen en met hem naar de fysio.. Zijn hoofdje is weer opgemeten. ben benieuwd maar het ziet er al een stuk ronder uit! Deli: Oooh spannend! Hoe is het gesprek gegaan?? en wanneer hoor je of je het bent geworden of niet?? Pooh: morgen de uitgerekende datum Nog max 2 weken wachten dus.. (maar hoop natuurlijk minder) Miranda: fijn dat je je weer beter voelt.. Vervelend een griepje te pakken ofzo? meeting: ben voor maar de komende tijd heb ik elk weekend bijna wel wat.. hoe is het met de rest van de kippies?? xxx
hoi meiden, pooh: spannend nu. wanneer gaat het beginnen.... dat lijkt me spannend als het bijna zover is. all: weet niet of ik mn ei al gehad heb, maar mn ovutesten worden niet echt donder. dus of ik nu gewoon geen ei heb gehad ofzo? wel weer net als vorige keer afgelopen 3 dagen erg veel zin om te klussen. wat ik toen dacht door mn ei. maar misschien toch niet. kan ook nog later komen. maar die rare buikpijn is nu weg dus denk dat het wel al geweest is. we zullen nog afwachten. en 3 sept mogen we weer op controle komen bij de gyn. ben benieuwd.
Bubsie...gewoon er op los klussen als je er zin in hebt! Altijd goed toch? En leuk ! Ik ga als een malle voor je veren dat deze ronde voor jullie raak mag zijn! @all...weet niet of ik het hier al een keer gezegd had. Bij de decembermama's in ieder geval wel maar ik heb de oproep voor Stan zijn operatie binnen. Hij moet 23 september onder het mes. Ze gaan dan zijn rechterballetje op zijn plek zetten. Die zit nu nog in zijn buik/lies. Dat gebeurt onder algehele narcose en ik vind dat erg spannend! Gelukkig heb ik 2 september een gesprek met de anesthesioloog en krijg nog een afspraak bij de cardioloog voor controle van zijn gaatje in het hart (VSD). Ben nu al zenuwachtig. Ik droom er 's nachts zelfs van. Stom, maar ik kan het niet helpen. Er is ook nog leuk nieuws.....Haantje komt morgen weer thuis. Stan en ik gaan hem morgen van het vliegveld ophalen Wat heb ik hem gemist zeg!
*Zwaaizwaai!* Drukdruk... heb morgen om 5u weekend, ben daarna wat meer hier hoor! Ohja. heb Sail overleefd hoor... enne, dinsdag werken viel nog niet mee... koppijn.. moe... haha! Xx
Murning lieve kipjes! @ Dag, wat spannend allemaal! Kan me voorstellen dat je daar 'snachts van droomt, zou ik ook doen volgens mij! Wat leuk dat je haantje weer thuis komt! Geniet maar lekker samen dan! @ Queen, fijn dat je het overleefd hebt! @ Bubsie, spannend; wel of geen ei! @ Juffie, wanneer hoor je de uitslag dan van de meting van het hoofdje van Nathan? Gelukkig zie je zelf al vooruitgang! @ Miran, hoe is ie? We hadden wel een datum voor meeten in de groep gegooit maar mensen waren allemaal druk volgens mij? Maar ik wil jullie snel (weer) zien hoor en Wesje ook! @ Mink, hoe is ie met jou meis? @ All, het gesprek gister was niet echt een sollicitatie gesprek maar meer het plan hoe ze het gaan doen hier en waar ze mij zien. Ze weten nog niet precies hoe ze het aanpakken, of er nog een fulltimer aangenomen wordt of evt. een parttimer ofzo maar in principe was het voor mij geen probleem om daar wat werk te krijgen ik krijg net zoals iedereen pas officieel volgende week uitsluitsel maar alles was zeer positief!
hey meiden @Pooh...hoe is et meid?? @All...hoe is het jullie allemaal?? Hier niet zo...heb al 2 dagen hoofdpijn en slap gevoel in mijn lijf en moe moe moe hoeveel ik ook slaap en ook op het werk (waar ik nu ben) is het mega druk, mijn vervangster heeft maar zo weinig gedaan en wat ze deed was slecht pffff Rayven doet het super op de creche joh...gisteren kwamen we haar halen en hoorde we dat ze de hele dag niet 1x had gehuild!!!
@ Riedel, fijn dat het zo goed gaat met Rayven! Jammer dat je jezelf niet zo lekker voelt, die eerste tijd vond ik erg vermoeiend toen ik weer aan het werk was. Het wordt wel beter! @ All, dames ik ga zo naar huis, spreek jullie later weer!
Miran, doe nog wel rustig aan hé meid. nog ff goed uitzieken en genieten van je middagdutjes! Juffie, wat fijn dat je al verbetering ziet bij Nathan. Wanneer krijg je wat te horen over de meting? QB, ZWAAI ZWAAI Deli, Fijn dat het in ieder geval een positief gesprek was en dat er wel mogelijkheden zijn! Komt goed. Hoe is het met je mannetje? Al groot zeker... Rid, Kan me voorstellen wat Deli ook al zegt dat het werken zeker in het begin weer extra energie kost. Gelukkig is het bijna weekend en kun je hopelijk even bijtanken! Knuffel. We erg fijn om te horen dat het met Rayven zo goed gaat en dat ze het zo naar d'r zin heeft op de creche. Bubsie, Klussen op commando werkt in mijn ogen niet, gewoon doen wanneer jullie er zin in hebben. Bij mij was dat ook wel extra rond me ei dus dat scheelt. Hopelijk heeft de gyn goed nieuws voor jullie 3 sept. Veer heel hard voor je! Strooi ook nog maar wat HCG jouw kant op, het is wel bijna over de datum.... HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Dagdromer, Fijn dat haantje weer thuis komt/is. Kan me voorstellen dat je het spannend vind de operatie. Fijn dat je voor die tijd nog gesprekken hebt met de anesthesist en de cardioloog. Schrijf alle vragen op die je nu binnen schieten, dan weet je zeker dat je niks vergeet te vragen als je daar bent. En wat je zegt de opmerking; er is er nog nooit één blijven zitten. Daar kan ik ook niet meer om lachen, zo afgezaagd inmiddels pfff. Vanmorgen bij de VK geweest, met de kleine is alles goed. Mijn bloeddruk was netjes. Moet donderdag (dan ben ik 41 weken) terug komen en als de kleine er dan nog niet is, moet ik naar de gyn. Die gaat dan een CTG maken en een inwendigonderzoek doen. En met een echo kijken naar het vruchtwater. Dan wordt er een afspraak gemaakt om ingeleid te worden in het zkh. De VK heeft niks over 'strippen' gezegt en ik ben het vergeten te vragen pfff Heb er een beetje de balen van moet ik eerlijk zeggen... Heb me nu zo ingesteld om thuis te gaan bevallen en nu krijg ik te horen dat de kleine nog 1 week de tijd krijgt en anders wordt het naar het ZKH. Je weet dat die optie er is maar ik had dat niet zo in me hoofd zitten. Om dan die knop om te zetten dat die kans nu groter wordt vind ik lastig en wil ik eigenlijk niet. Misschien wel een erg ego/zeur verhaal maar zo voel ik me nu. Vind het allemaal al spannend genoeg en nu is er de kans dat mijn 'thuis beval plannen' ook nog eens weg geveegd kunnen worden... Beetje raar verhaal maar hoop dat jullie begrijpen hoe ik het bedoel. Is me toch een beetje rauw op me dak gevallen, gek is dat eigenlijk.......
@ pooh begrijp dat je daar van baalt, dus kleine pooh, je moet binnene een week komen!!! mama wacht op je! enne..... thanks voor hcg hoop dat t geholpen heeft. en ff geeft een ei aan maar die lijkt mij wat te vroeg, denk zelf zo rond die maandag erna. we zien wel, hopen op leuk nieuws volgende week.
Ohhh Pooh snap heeeel goed wat je bedoelt hoor, ik hoorde tijdens de bevalling dat we naar het ziekenhuis moesten maar ik vond dat zo erg om niet lekker thuis te kunnen blijven maar ja wat ik zei...ik merkte niks de avond ervoor en ineens begon het 's ochtends...en anders nog even bellen naar de vk of strippen nog een mogelijkheid is voordat je naar een ziekenhuis moet
Heeeeeeeeeeeeeeeey Pooh... GEFELICITEERD met je 40 weken meis!!!!! Ik hoop dat de kleine zich op 1 sept aandient want dan heb ik nog kansen hahahaha @Bubsie... hopelijk heeft de gyn idd heel goed nieuws voor je en dan hoop ik 3 dagen later goed nieuws te krijgen... dat hebben wij immers nu wel verdiend toch? Zijn wij de volgende 2 die samen zwangeren????? @All... ik heb net afspraak gemaakt bij de kapster. Zaterdag laat ik mn haar verven en highlights erin zetten. Wel héél apart hoor!! En fél! Ik wil donkere verf dat als je in de zon staat n paarse (auberginekleurachtig) kleur krijgt en de highlights zijn feloranje met zachtrose achtig! Ben heel benieuwd zelf maar heb er ontieglijk zin in. Dinsdag laat ik mn nagels weer zetten en afgelopen dinsdag heb ik n nieuw outfit gekocht dus ik ga als mn peettante volgende week zaterdag haar 50ste verjaardag viert helemaal in opvallend nieuw!!! hahahahaha De foto zal ik nog sturen!
miran, laten we het hopen zal wel leuk zijn samen zwanger zijn. ben benieuwd, en als het niet zo is, ook wel erg benieuwd wat de gyn dan te vertellen heeft. we komen dan pas terug na 2 rondes clomid.