[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Even gauw tussendoor hoor, gaan zo eten, maar wilde ff zeggen voor diegenen die mij op msn hebben, dat ik een ander e-mailadres aanhou straks, en deze dus verwijder. Als je mij in je msn-lijst wil houden, pb me dan maar ff voor mijn huidige e-mailadres, kunnen jullie me uitnodigen. Denk dat dat makkelijker voor me is dan dat ik de lijst bij langs ga..

Eetze allemaal!

Xx

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Avond!
    Moe van een lange dag op het werk...hadden open huis....dus van acht tot zowat zeven gewerkt...en mun oor werkt ook niet mee..

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... volgens de vk ben ik nu 5 weken en 5 dagen!

Zal ff verhaal vertellen:
    Ik stond vanmiddag in de badkamer en Chris was de muur (van de badkamer) buiten aan t steenstrippen en hij kon dus door t raampje naar binnen gluren. Om hem te pesten deed ik mijn bikinitopje omhoog... zijn ogen rolde bijna uit zijn oogkassen van verbazing... hij zei: (sorry voor taalgebruik) tering, wat n ballen!!! Ik vroeg: wat? Hij zei: die zijn wel gegroeid! Ik zeg meen je dat? Ja zei hij.
    Ikke vanmiddag Petra de vk opgebeld en verhaal uitgelegd. Ze zei: 10 dagen overtijd??? Dan zou je nu 5 weken en 5 dagen zijn. Bel maar naar de praktijk en maak maar n afspraak voor volgende week!
    Ikke mijn zusje opgebeld en gevraagd wat wijsheid was...
    ik wil best afspraak maken máár de keren dát ik n afspraak had staan kreeg ik paar dagen van te voren miskraam dus afspraak maken DURF ik niet! Testen idem dito!
    Ikke gevraagd wat mijn zusje in mijn situatie gedaan zou hebben. Zij adviseerde mij om t nog 2 weken aan te kijken en als ik dan nog niet ongi ben geworden kan ik alsnog afspraak maken. Mijn vriendin zei dat ik woensdag a.s. moet testen als ik bij haar ben! En dan kan ik ook altijd nog bellen.
    Ik vind t erg spannend! Heb erg veel honger maar niet in snoep of chips ofzoiets zoets maar in boterhammen of fruit!
    Vooral appels op t moment. En véél drinken!

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Bubsie, draaien kan hij/zij nog wel even hoor! Leuk man, pretecho! Foto? ;) Wel erg vervelend dat je zo'n pijn in je bekken hebt.

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Owh Miran! Wordt wel heel erg spannend hoor! Lijkt raak te zijn he.. weet je al wat je gaat doen? Woensdag testen of 2 weekjes wachten met het maken van een afspraak?

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dames....

zie dat mijn banner ermee uitscheid. Ben vandaag 11 dagen overtijd dus. Ik lig al vanaf half 3 wakker door maagzuur en slaap niet kunnen vatten. Borsten doen zeer en heb het bloedheet. Ik denk dat ik strakkies ga testen.

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Heb toch nog van half 7 tot half 9 kunnen slapen. Wie weet waar ik n banner kan vinden die doorblijft tellen naar de dagen dat ik overtijd ben? Heb vannacht liggen zoeken maar helaas niks kunnen vinden.

Hoe is het met jullie????

Bubs... wat leuk dat ik je weer even hier heb gezien. Hoe was t nu met je? Sorry ben beetje verstrooid.
    Hadden wij al foto's gezien van jullie babykamertje????
    Is het allemaal vol te houden met je buik?

Tok latersssssssssssssssss

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
  9. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    en mn buik ruim een week geleden. nu nog groter:$:D

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bubs... heb ik idd gezien. Wat n lekkere frisse kleuren he? Echt zomers!!!

Meiden... heb test gehaald maar zit nog te wachten tot ik moet plassen hahhaha

11. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    spannend miran!

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bubs... is n hele mooie buik meis!
    Nu nog groter??? Dat voor n eerste hahahaha dat beloofd wat voor de 2e hahahaha (sorry niet gemeen bedoeld hoor!)
    Ik was bij de 1e maar 8 kilo aangekomen, bij de 2e 11 kilo en bij de 3e 13 kilo dus wie weet wat er nu staat te gebeuren.

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden...

Heb getest... zie resultaat:

Ik deed die stick in mn opgevangen urinepotje en er kwam gelijk n plus te staan, hoefde niet eens 2 minuten te wachten!!!

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Durf nog niet aan n nieuwe banner. Wil eerst de vk afwachten!
    Ik moet er vertrouwen in hebben dan komt t best goed!

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippies.

Heb niet zo heel veel tijd om te reageren. Ben bij mijn ouders, maar wilde toch even spieken;). En precies op het goede moment zie ik!!

Miranda, meis van harte met je test!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit is echt gaaf en zo duidelijk!!! Ik ga heeeeel hard veren dat deze kleine zich goed vast houdt en je over 9 maanden lekker kan genieten van jullie kleine wonder!! Dikke knuffel......

16. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Kan me zo goed voorstellen dat je het nu allemaal ontzettend spannend vindt. Maar elke zwangerschap is natuurlijk anders en we gaan allemaal heel hard voor je veren!!!! Komt idd vast helemaal goed. Chris ook al op de hoogte????????????

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dankje Liena...
    Weet je... misschien klinkt dit heel stom maar had gisteren n eerste indruk dat dit wel eens n 2ling zou kunnen zijn omdat mijn buikje gisteren zooooooo opgezet was. En mijn borsten groeien ook al zo lekker. Ben wel bang want gisteren waren ze iets gevoeliger maar denk dat dat komt omdat t later op de dag was en nu is het nog maar zo vroeg.
    We zullen moeten wachten!

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Miran.. daar kan je idd niet omheen! Posi! Gefeliciteerd! Maar kan me erg goed voorstellen dat je nog ff je bezoekje aan de VK wilt afwachten. Knuff!

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nee, die heb ik niks verteld. Hij weet t heus wel maar ook hij wil er nog niet op vast pinnen. Hij wil dat ik nog 4 weken wacht. Dus dit is stiekem hahahahaha

20. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Je weet natuurlijk maar nooit, zou toch ook wel heel leuk zijn of niet?? Ook wel heel druk natuurlijk maar zo gaaf dat het raak is. Ben helemaal blij voor je:D. En het kan natuurlijk zijn dat het je darmen zijn die wat opzetten maar dat is nu nog even afwachten!!! Over 2 weken moet je nu naar de vk??

Deel Deze Pagina