[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Oehhhh spannend hoor hihi, wat lekker dat je het hier dan kwijt kan he;)? Kan je het volhouden om het niet tegen Chris te zeggen?? Ik zou het niet kunnen volgens mij:D

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kan al voor volgende week n afspraak maken want de vk zei gisteren dat ik gisteren 5 weken en 5 dagen was dus zou vandaag dus 5 weken en 6 dagen zijn en dan zou ik volgende week tegen de 7 weken zitten. Dus wil ff wachten met bellen tot dinsdag denk ik!
    Dan kan ik dat mooi doen als Chris ligt te slapen want die moet dinsdag de nacht in. Dan kan ik donderdagochtend hopelijk naar de vk komen en dan zullen we zien.
    ALS ik dan nog niet ongi ben geworden.

3. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Zou mooi zijn als je er donderdag terecht kan zeg. Dan zou je idd tegen de 7 weken zijn en dan zou je dus het hartje al kunnen zien kloppen. Je weet natuurlijk nooit of het nog fout zal gaan meis, maar je test is in ieder geval echt heel duidelijk dus dat is wel een goed teken. Je lijf maakt goed hcg aan.....

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    ja en mn boobs doen ook misselijk zeer.
    hahahaha ook dat is n goed teken. En dat vele plassen (wel kleine beetjes)... maagzuur... vroeg wakker... zeer gevoelige en grotere boobs... witte vloed (lijkt iedere keer dat ik ongi ga worden vandaar dat ik zo angstig ben)... héél snel benauwd/warm.
    Ow en niet te vergeten MOE MOE en nog eens MOE! Ook wel wat krampjes onderin mn buik/liesstreek.

Zo dat was t wel hahahaha

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran, spannend hoor! Van harte met je goeie test. Ik ga voor je veren dat deze kleine goed blijft zitten!

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    miranda ben zo blij voor je dat het weer gelukt is en ik duim voor je dat dit klein wondertje wel bij je blijft plakken.
    Je hebt het iig meer als verdient .

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran: wat een duidelijke test meis! droomde vannacht nog over je dat het raak was:D Moet je na gaan hoe ik met je bezig was;) Hoop van harte dat het nu helemal goed gaat!

8. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Wilde iedereen een fijne koniginnendag wensen en wat lees ik :$ Miran Zwanger!!! gefeliciteerd. Snap heel goed dat het allemaal wat spannend is...

Verder gaat alles hier wel oke. Heb waarschijnlijk een kamertje voor Zoe gevonden en vanmiddag even kijken of het ook echt wat vinden...

Nou Zoe is al een paar dagen niet lekker en ze eet slecht. Ik hoop dat ze zich snel weer beter voelt.

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    beterschap voor Zoë Mink! En 16 weken alweer vandaag zie ik!

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Idd Juffie... wat gaat Mink hard he met haar 16 weken?!!
    Wendy zit al tegen de 20 weken, Liena 30 weken, Melanine 33 weken en Bubsie zit ook al tegen de 30 weken geloof ik!
    Het wordt weer tijd voor n poll te maken vind je ook niet? Dat deden wij met de eerste kuikentjes ook!
    Lijkt me wel leuk. En ook buddy's dan blijven we op de hoogte!

Melanine... dankje meis dat was erg lief gezegd van je.
    Ik hoop ook dat t goed zit... voelt wel goed maar durf niet goed toe te geven. iedereen vind mn borsten steviger en voller en steeds vraag ik naar bevestiging. Ook mis ik steeds wit vloed en dan denk ik dat ik ongi ben geworden.

All... dank jullie voor de felicitaties... vinden jullie t erg als ik er zelf nog voorzichtig mee ben? Denk t niet he?! Ik probeer dinsdag n afspraak voor donderdag te maken.
    Laat jullie t nog wel weten.

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mink... beterschap met die kleine meis... hopelijk is t snel over!

Iedereen... n fijne koninginnedag!!!

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Whoehoe Miran!!!!

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... ben nog steeds erg voorzichtig wat blijdschap betreft. Iedereen snapt mij wel... vind t wel jammer dat ik nu al niet kan genieten. Maar goed, iets houd mij nog tegen... misschien over 1 weekje wel.

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dat snap ik Miran maar die whoehoe moest er ff uit!!
    Ik veer voor je!

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... die test is gewoon overduidelijk!!! Ik hoefde niet te wachten... die plus kwam gelijk op! Zo gauw ik die stick uit mn urine haalde kwam die eral te staan... NOG VOOR T CONTROLESTREEPJE!!!

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dat had ik in september ook Miran....dus das hartstikke duidelijk dan Miran! Maar ik snap je heel erg goed...

Ik zou als ik die abortus niet gehad zou hebben afgelopen woensdag uitgeteld zijn...dat was ook wel apart zeg...

maar miran ik blijf voor je veren!

Fijne dag allemaal!!!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... dank je meis! Tja... je houd sommige dingen toch bij zie je wel?!! Ik hoor je nog wel. Jippie, t zonnetje begint te komen nu! Kids lekker buiten, Chris is zn broer helpen met dakpannen leggen en ik zit lekker op mn gemakkie achter de pc... GAPEND!!!

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallooooo...

Wat hebben jullie vandaag allemaal gedaan met koninginnedag?
    Ikke lekker geluiert. Heerlijk achter de pc gehangen.
    Nu ben ik op en ik heb honger. Lichte gerommel in mn buik. Ik heb Chris uiteindelijk de test laten zien maar die is er echt nog niet gerust op pas met de 12 weken. Kan t me ook zeer goed indenken maar goed voor mij is het nu ook zwaar. Ik zit ook in 2strijd!
    Het kan goed gaan maar het kan alsnog verkeerd gaan. Hij zei wel dat ik nu een meisje in mn buik heb als dit blijft zitten.
    I'll keep my fingers crossed!!!!

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Miran GEFELICITEERD lieverd!!!:D

20. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Miran: wat zie ik je hebt getest!!!!! en indd positief!! gefeliciteerd meid!!
    hopelijk houd het zich goed vast. snap goed dat je nu pas kan genieten als je een eind verder bent in je zwangerschap en tot je volgende week misschien wat duidelijker nieuws hebt.
    hoop zo dat het goed zit bij je!!!

Deel Deze Pagina