[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Heb net een bakkie koffie en een broodje achter de kiezen, heerlijk begin van mijn zaterdag! ;) Hubje is bij zijn tante helpen meubels in elkaar zetten, zal denk ik tegen half 1/1 uur thuis komen. Misschien dat we vanmiddag nog even op pad gaan, misschien wat plantjes en potjes kopen voor achter het huis.

Iedereen een hele fijne zaterdag!

Xx

Enne, zie mijn onderschrift.. ;)

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Wen... dank je meis! Hoe gaat t met jouw deze zwangerschap? Voelt ie anders dan bij Jesse? Heb jij buikfoto's of foto's van die prachtige meisjeskamertje???

Bubs... hopelijk blijft t zitten idd. Hoe vordert jullie zwangerschap meis? Nog steeds veel last van je rug? Moet je nog steeds veel rust nemen?

QB... kan baby van de maand-verkiezing niet gevonden krijgen op zp! Zal nog eens even goed neuzen en dan zal ik wel stemmen op Britt!

All... kom ik weer ff klagen hoor (sorry)...
    Heb t kokend heet heel de dag... droom iedere nacht wel 1 of 2 dromen!... vroeg wakker en ook duurt t weer lang voor ik in slaap val... net in bed kreeg ik 1 iets wat hevigere pijnkramp in mn rechteronderbuik.... nu nergens meer last van behalve lichte hoofdpijn... borsten gelukkig nog steeds gevoelig maar niet zo héél erg als eergisteren (misschien omdat ik weet waardoor t komt)... nog steeds erg veel witte vloed... loop steeds naar de wc om te kijken of t geen ongi is.
    Raar hoor! Wie had hier ook last van in t begin?
    Ik ben erg onzeker op dit moment.
    Chris was gisteren héél terughoudend en iets wat chagrijnig nadat ik die test had laten zien. Ik snap wel waarom hoor! Het is niet zo dat ie hier niet blij mee is maar puur uit eigenbescherming en bang dat t WEER mis zal gaan. Maar in bed kwam ie tegen mij aanliggen en zei fluisterend "PROFICIAT". Zooooo lief!
    Ik hoop dat ik ons nu heel gelukkig kan maken met zo'n klein dondersteentje erbij.

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Miran, bij 'home', dan dat kleine vierkantje aan de linkerkant onder de grote foto van mevrouw met haar laptop bed.. ;) Dankje alvast! :D

Ik kan me nog wel herinneren dat het bij mij bij beide zwangerschappen de eerste weken zeker voelde alsof ik onig zou worden.. en dat terwijl ik wel wist dat dat niet zo was..

Xx

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik heb gestemt QB!!!
    Wat ziet ze er schattig en erg lief uit! Mooi meisje!!!

Dus ik ben niet de enige die dit gevoel heeft?... tuurlijk spelen die andere miskramen n supergrote rol hierin!
    Ik maak van de week echt n afspraak bij de vk
    Puur uit eigen belang.

Meiden... ik ga met mn jongens en logé boodschappen doen. Ebony is met mn vriendin stadten en vanavond hebben wij discofeest van Gyani en zijn vriendje Bart. Ze zijn allebei pas jarig geweest en wilde samen n feest geven dus de moeder en ik hebben dat geregeld!

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Miranda krampen horen erbij hoor had ik ook en ik had zelfs bloed verlies maar snap dat jij je helemaal zorgen maakt.

Hier is het kamertje bijna af :)
    voor fotos zie me hyves of me babysite

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Dankje Miran! :D Leuk zeg, een discofeest! Veel plezier alvast!

Mel, fijn dat het kamertje bijna helemaal af is! Zal zo eens naar de foto's kijken!

Xx

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Wat n geweldig mooi kamertje meis! Zo rustig maar zoooo welkom.

Ik wil liever geen bloed zien hahahhaa
    weet idd dat krampjes erbij horen. Heb nu ook lekker weer last van maagzuur! Dat is op zich ook n heel erg goed teken.

Ik ga boodschappen doen met mn jongens!

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    miran: ja moet veel rusten kom nu soms al uit bed met pijn maar dat is helaas niet anders. bekken gaan nu natuurlijk nog meer tegenwerken aangezien ik natuurlijk ook zwaarder geworden ben.
    maandag weer naar de gyn kijken wat die te zeggen heeft deze keer. en dinsdag moet ik een suikertest doen. ben benieuwd.

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Bubsie ja de laatste loodjes zijn zwaar heh meis kan dr over mee praten hoor
    Ik had gelukkig geen suiker dus duim voor jou dat je ook niks hebt.

Ja wij wouden het kamertje erg rustig houden is goed voor het slapen .
    Dalijk als ze peuter is mag het zo druk zijn als ze wilt .
    Kamertje is nog niet helemaal af liggen hier en daar nog dingen die weg moeten en de mandjes moeten nog opgehangen worden .
    <Maar het grote werk is gedaan :) ook bijna alle wasjes zijn weg (gelukkig) dus het is nu wachten en wachte en me huisje baby fris aan kant maken :)

10. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Miran: wat zie ik nu??? Gefeliciteerd meis! Enne... ik begrijp dat jij helemaal onzeker bent na al die miskramen, maar ik liep in het begin ook tig keer naar het toilet omdat ik het gevoel had dat ik ongi was geworden... Dus je bent niet de enige!
    Liena: wat een dwarsliggertjes zijn die kids van jou:D. Luca is maandag geopereerd, zal ik zo meer over vertellen.
    Juffie: Dat is balen zo'n lange cyclus. Ik hoop dat de Etospillen helpen!
    Bubsie: wat een mooi kamertje! Ik vind de lamp echt supergaaf! Spannend gaat het worden hè?!
    Melanina: balen van je bekkenpijn; ik weet helaas maar al te goed hoe het voelt... Lekker rustig aan doen is het enige wat helpt. En echt gaan liggen om te rusten, want als je zit wordt je bekken alsnog belast. De laatste loodjes!
    Wendy: fijn dat de 20 weken echo goed was! En fijn dat het nog steeds een meisje is, hihi!
    Dag: bij ons is ook de tuin gedaan. Er ligt nu nog zand op het straatwerk en dat moet 2 weken blijven liggen. Ik wordt wel een beetje gek ervan, want in huis ligt ook overal zand...

Luca zijn neusamandel is afgelopen maandag eruit gegaan. Ik vond het behoorlijk heftig allemaal, maar ben dan ook een beetje een watje... Manlief is met hem meegegaan tot hij onder narcose was (daar waren dus 4 man voor nodig om hem vast te houden want hij heeft ontzetten gevochten en dat was een heel naar gezicht) en was ook weer bij hem toen hij wakker werd. (ik kan niet tegen bloedneuzen) Alleen werd Luca zo snel wakker en was zo boos dat ze hem niet hielden en mijn man op een drafje naar de uitslaapkamer moest. Toen hij mij zag, wilde hij bij mij en toen heb ik dus drie kwartier met een krijsend overstuur kind met een enorme bloedneus op mijn arm gelopen. Ik kon op het laatst zelf ook wel huilen, zo erg vond ik het. Uiteindelijk viel hij uitgeput tegen me aan in slaap. Zo heb ik een uur gezeten, want elke keer als ik hem in bed wilde leggen klampte hij zich als een aapje aan me vast. Toen we thuiskwamen was Luca van slag en ik uitgeput. 's Nachts heeft hij heel veel pijn gehad (er besloot ook nog een kies door te komen) en was heel erg onrustig. Maar vanaf dinsdagavond ging het beter en nu slaapt hij al 3 nachten door! En hij is overdag heerlijk vrolijk en eet en drinkt goed; een hele verademing na zo lang ziek zijn. Volgens de arts was de neusamandel goed ontstoken, dus we hebben het in ieder geval niet voor niets gedaan...

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hellow!!

FF een snel hallootje vanuit Tilburg! Joep is jarig dus druk druk druk!

Dikke kus!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran: veel plezier met het feestje!

QB: heb gestemd.

Elise: wat een verhaal zeg:( gelukkig gaat het nu dus eindelijk beter!

Yojo: gefeliciteerd!!

13. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Ben vandaag met Zoe naar de huisartsenpost geweest. Ze heeft een virus gehad en dat gaat nu uit haar lichaam door allemal pukkeltjes. Maar dit zal ongeveer een weekje duren en dan moet het over zijn. Het kan gelukkig geen kwaat voor de baby in mijn buik.

Wendy; had ik jou al gefeliciteerd met je echo??? leuk hoor een wichie er bij.

Miran: ik had ook in het begin het gevoel alsof ik ongi moest worden en een erg trekkerig gevoel. Idd in mijn bovenbeen en lies. Best pijnlijk af en toe :)

Yoyo; gefeliciteerd

Melanina: mooi kamertje hoor!!

QB: ik ga even stemmen op je meissie

Dag; wat lekker dat je tuin bijna klaar is. Hier gaat het ook de goede kant op. Een flnke klus, maar wel leuk :D

Elise; Jeetje wat heftig allemaal!! fijn dat het nu de goede kant op gaat. Mocht ook wel na zo'n tijd. Ik hoop dat jij ook snel weer wat meer energie hebt...

Liena; Het gaat hier wel oke. Ben af en toe gewoon heel erg moe enzo...maar dat zul jij wel herkennen.

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: Nathan heeft ook allemaal pukkeltjes;) Lijkt een beetje op warmte uitslag. Verder neit ziek en eet goed.

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    pukkeltjes??? 6e ziekte misschien?

Hier een snipverkouden mannetje wat zo moet hoesten dat hij er van moet overgeven. Heel sneu. Vandaag luuf gehaald en druppeltjes voor het hoesten. Hoop dat het vannacht beter gaat dan gisteren? Ben zowat de hele nacht opgeweest.

Elise...wat fijn dat je nu al verschil merkt! Hopelijk breekt voor jou nu de tijd van rust en genieten aan!

@all, heb vandaag sandaaltjes gekocht voor Stan :D. En een pet voor als de zon schijnt. Zijn kruin is nog niet zo met haar bedekt dus is een kwetsbaar plekje. De sandaaltjes zijn gewoon goedkope voor buiten te spelen. Vind het anders zo zonde om met dat mooie weer (als dat weer komt) die dure en warme schoentjes aan te doen. Na een middagje zandbak zien ze er al niet meer uit.

Ik ga nu in bad en dan lekker bankhangen. Haan heeft een leuk filmpje gevonden.

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Dankjullie voor jullie stemmen Juffie en Mink! En Yo, van harte met Joep's verjaardag! Hoest met je oortje?

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mogguh allemaal!

Zo, zondagmorgen en heb de 1e bak koffie al weer achter mijn kiezen.. Haantje is net weggegaan met zijn broer, zijn samen vissen de hele dag.

Was een kadootje van mijn zwager omdat haantje ceremoniemeester was op hun bruiloft en nog voor zijn verjaardag, dus hebben ze hem een geheel verzorgde dag vissen gegeven, hij hoefde alleen maar zijn visspul mee te nemen, om alles wordt vandaag gedacht.

Nu hoop ik maar voor ze dat het droog blijft... volgens buienradar komt er nog een beste bui uit later vandaag...

Xx

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

heb als het goed is mijn ei gehad. Eindelijk:D

fijne zondag allemaal!

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    *Tussenstand vissen..*

1 vis gevangen, en ze hebben er heerlijk weer bij! ;)

Zo, wij gaan lekker in bad met z'n allen!

Jij ook een fijne zondag Juffie!

Xx

20. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Goedemorgen kippies,
    QB: dan heeft je haantje heel erg veel geluk met het weer, want hier komt het al de hele ochtend met bakken uit de lucht...:x Spetter ze!
    Dag: arme Stan, hoe is het gegaan vannacht? Zo zielig als ze ziek zijn hè?! Ik had altijd het idee dat Luca van Luuf juist nog meer moest hoesten, dus dat geef ik niet meer. Het hield wel altijd om zijn hoofdeinde van het bedje iets omhoog te zetten met een paar badhanddoeken, dan hoefde hij minder te hoesten. Ik heb ook hele nachten met hem rechtop in bed gezeten omdat hij zo moest hoesten; ik hoop dat je vannacht een beetje hebt kunnen slapen!
    Juffie: eindelijk je ei gehad! Weet je eindelijk waar je aan toe bent...
    Mink: heeft Zoë veel last van de pukkeltjes? En logisch dat je heel moe bent nu, hoort erbij.
    Yo: gefeliciteerd met Joep en veel plezier nog met feest vieren!

Luca is uit zijn hum vandaag omdat hij door de regen niet naar buiten kan. Hij blijft maar "die" wijzen met zijn vingertje naar het raam. ik hoop dat we vanmiddag nog even kunnen en anders vluchten we maar door ergens op visite te gaan, want de hele dag in huis vindt hij vreselijk (net als zijn mamma trouwens;))...

Deel Deze Pagina