Elise, bedankt voor de tips. Vanacht is het heeeel goed gegaan. Gisteravond lekker in een warm bad gedaan en alles kwam al goed los. Daarna toch flink luuf gesmeerd en pyama aan gedaan. Vanochtend om 7 uur werd hij wel wakker omdat hij moest hoesten dus toen zijn we er ook maar uit gegaan. Maar we hebben goed geslapen. Volgens mij doen die druppels ook wel wonderen hoor. Hij heeft nu lang niet zo veel slijm in zijn keel. QB badder ze! En waar kon ik stemmen?? Juffie...jeeeeeejjjjjj!! Eindelijk je ei gespot!!
Fijn dat de drupjes helpen Dag! Uhm, stemmen op de homepage van ZP, onder de grote foto van de zwangere vrouw die op bed ligt met haar lappie, daar links onder staat een vakje voor baby van de maand, moet je ff zoeken naar Britt. Geloof dat ze momenteel op 7 stemmen staat.. ze gaat lange nooit niet winnen deze maand, staat ook een tweeling bij met al een dikke ik weet niet hoeveel in de 30 stemmen!
fijn dat het beter gaat dag! wat een rot weer zeg niets aan. ach beetje boek lezen en laptoppen is ook wel leuk
Goedenavond allemaal... Hoe is het hier? Met mij gaat t goed ondanks de onzekerheid! Loop de hele dag in mn boobs te knijpen of ik ze nog voel... maar idd later op de avond voel ik ze. Ook krijg ik rechts van die lelijke kleine steekjes die voelen net alsof ze n naald in je... uhm hoe zal ik dat beschaafd zeggen... vagina steken. Best n rot gevoel, moet ik zeggen. Voor de rest gaat t gewoon redelijk. Wat ik ook merk is dat ik heel veel trek in zoute dingen heb. Hoe zouter hoe liever. Geen snoep maar meer trek in soep! Of lekkere zoute friet! Ik merk wel als ik soep eet dan blijft die terug omhoog komen. Sorry!!!! Ik ga even verder n spelletje spelen! Probeer morgen even de vk te bellen.. denk ik!
Nou, eindstand vissen; 2-1.. voor mijn zwager, haha! Normaal is Rich degene die 'wint', maar nu was het de beurt aan zijn broer. Ze hebben het gezellig gehad vandaag, en geen spatje regen. Xx
Mir goed teken allemaal ik had in de eerste weken ook alleen maar trek in zout hoor ik zat zelfs om 9 uur smorgens aan de naturel chips haha en mensen maar naar me kijken . Ik blijf duimen dat alles goed blijft gaan
Mogguh allemaal! Zo weer aan het werk.. ben benieuwd.. nu met de nieuwe indeling van onze afdeling.. heb er totaal geen zin in, we zaten zo mooi met ons 4tjes in een apart kamertje met bureau's.. nu zitten we naast elkaar aan een plank.. naja, een hele lange tafel die je niet kan verstellen enzo.. dus ik ga geheid weer rugpijn krijgen.. maar goed, daar komen ze dan wel achter.. ~~~ @Miran, duimveer enzo!
goedemorgen! Miran: snap dat het spannend is hoor! Dikke knuf! Wil de komende weken wel voor je vooruit spoelen maar kan ik neit helaas QB: hmm succes op je werk! Hopenlijk valt het mee. Ga zo de ha maar even bellen voor Nathan denk ik. Hij heeft al een tijdje eczeem achtige plekken op zijn benen/ billen. Maar nu wordt het alleen maar erger. Echt heel rood/ dik en schilferig. Verder zit hij onder de bultjes. Weet eigenlijk niet of het waterpokken zijn. Het zijn namelijk echt bultjes. Lijkt een beetje op allergische reactie. Niet van die pokken die je op foto's ziet. Hmm lastig. Last heeft hij er trouwens neit van. Ook niet echt jeuk.
wat een leuke foto dag!! hihi heb nathan voor straf op de trap gezet, zat al voor de 2e keer vandaag op de salontafel
Goedemiddag allemaal... Dag... nee heb nog niet gebeld maar wil dat dadelijk wel gaan doen al stik ik van de zenuwen en verrek ik van de zenuwen in mn buik. All... heb nog steeds wat gespannen borsten vooral rondom. Als ik daarop zachtjes druk doet t zeer. Ook in de rechteronderkant buik voel ik steeds meer krampjes. Verders gaat t hier wel redelijk met mn onzekerheid. Wel blijf ik tig keer lopen naar de wc maar volgens mij is ook dat wel gezond als je zoooo onzeker bent.
Misschien zakken de zenuwen wat als je gebelt hebt?? Probeer je niet al te gespannen te zijn?? Is heel moeilijk, dat begrijp ik heeeeel goed maar stress is niet goed voor jij en de beeb.
Hellow! Thanks voor de felicitaties! Met mijn oor gaat het vandaag eindelijk dan een stuk beter! Heel af en toe voel ik t nog maar ik mag echt niet klagen! Miran hoe is ut nou?
Yo... sorry... nog gefeliciteerd met Joep! Met mij gaat t nu redelijker. Was straks aan t koken en kreeg ineens n vlaag van misselijkheid. Dus dat is n goed teken! Dag... nee ik heb afspraak gemaakt maar de zenuwen waren nog niet weg. Heb vanmiddag wel afleiding gehad want de buurvrouw heeft mijn nagels gedaan. Supermooi!!!! Zal zo foto laten zien. All... heb dus n afspraak gemaakt en ik mag morgenvroeg om 10.00 uur al komen! We moeten nog wachten maar heb wel t gevoel nu dat ik écht zwanger ben. Heb veel zin in zoute dingen/snoep bijna niet/ben vaak duizelig/moet veel plassen/vaak benauwd-warm/veel dorst en nog steeds gevoelige boobs! Zal ff foto toevoegen van mijn nagels... Ow en... onze pukkie (dwergpapegaaitje) heeft 2 eitjes gelegd en 1 daarvan zit dus werkelijk n vogeltje in!!!! Dus we krijgen 1 jonkietje!
miran: wat fijn dat je morgen al terecht mag. Hopenlijk zie je dan al wat moois. Zal er net om hangen dan denk ik of er al een hartje klopt, of niet?? Prachtige nagels trouwens All: Nathan heeft volgens mij waterpokken. Hij zit nu echt onder de bultjes. Morgen moet ik nog wel even naar de ha want wil wel even dat hij kijkt naar de eczeemplekken.. Tot nu toe merk ik nog weinig aan hem, ja hij is snipverkouden en moet hoesten maar dus niet echt ziek ofzo. Hopenlijk blijft dat zo!
Dankje voor je stem Dag! ~~~ Zo, dagje werken zit erop.. sfeer was toch anders dan anders.. we waren alle 4 ook wat bedrukt.. voorheen konden we alles tegen elkaar zeggen, aangezien we maar met z'n 4tjes in een kamer zaten, nu zitten we met 12 man.. dus dat kan niet meer, en dat missen we nu dus al.. ach.. we houden gewoon onze maandelijkse gezellige avond in eer, kunnen we dan lekker beppen! En verder valt het wel mee hoor, klikt goed tussen iedereen, da's ook belangrijk natuurlijk.. Nou, ben eerst weer foetsie, foto's klaarmaken. Morgen wordt er een weer een CD-tje opgehaald! Fijne avond allemaal! Xx
Hier alles goed. lekker drukke dag gehad vandaag. heel de dag met Jesse op stap geweest. boodschappen doen, op de koffie bij mijn ouders, verf kopen voor Jesse zijn nieuwe slaapkamer. En toen hij sliep heb ik al ff wat geschilderd Morgen komt er nog de hele dag een klusjes van om dingen af te werken en dan nog ff het bureau in elkaar zetten voor op onze slaapkamer en dan is het foto klaar @ Miran ik duim voor je als je morgen naar de vk bent! Komt allemaal goed meid! En mooie nagels trouwens!!
Ik hoop dat jullie gelijk hebben. Misschien maak ik me onnodig druk en zenuwachtig. We zullen morgen zien. Ik denk niet dat ik vantevoren hier op zp te vinden ben maar kom naderhand zéker verslag uitbrengen! Fijne avond allemaal
even over die nagels... Dankje Juffie en Wendy... mijn buuvrouw heeft ze vandaag gemaakt. Ik mocht model zitten! Ik vind ze supermooi! Dinsdag dan krijg ik andere op omdat ik woensdag n trouwfeest van mn nichtje heb!