goedemorgen, had gisteren iets te vroeg gejuigd. Gisteravond heeft Nathan flink liggen spoken. Steeds maar jammeren en huilen. Uiteindelijk na een zetpil en even bij ons in bed is hij toch gaan slapen. Miran: denk aan je vandaag! Wendy: en schiet het al op met het klussen?? Mijn moeder komt vandaag een dagje dus zal er wel niet zo veel zijn. fijne dag!
Mogguh! Zit al weer achter een kop koffie, wasmand staat al voor mijn neus.. hebtderzinin! Not.. om 10u komt mijn nichtje haar foto's halen, dus wil dan alles een beetje aan de kant hebben.. Jamie zijn pyamabroek was vanmorgen nat toen hij uit bed kwam. Rich vroeg aan hem waar dat door kwam, maar dat wist hij niet meer.. tot hij net opeens zei dat hij een traantje in bed had gehad en dat daardoor zijn pyamabroek nat was.. uhuh... Zal wel in zijn slaap in bed geplast hebben, ach, ff een wasje draaien en klaar weer! ~~~ @Miran, suc6 bij de VK straks! Knuff! @Juffie, wat sneu voor Nathan! Je zal nu ook wel moe zijn.. in elk geval een fijne dag met je moeder! ~~~~ Iedereen een fijne dag vandaag! Xx
Hey meiden, Hoe gaat het hier. Hier goed, alleen een zware dag en nacht achter de rug. Mijn hond is bevallen van 6 puppies
Dankjullie meiden... Ga zo rijden. Mijn buik is helemaal rond aan t draaien van de zenuwen! Ik ga ervan uit dat t goed zit!!!! Vertel straks gelijk wat ik weet!
Heeeeeeeeey Mup... foto's?!!!!!!!! Ik zag t gisteren op je msn. Heb je foto's van die kleine schattige hondjes?
Hoi kippies, Miran: heel veel succes! Juffie: Luca spookte ook heel erg met de waterpokken; ze hebben dan flinke jeuk en voelen zich gewoon niet lekker. Je kan wel een smeerseltje ervoor halen bij de apotheek, wij hadden van Kidsclin en dat hielp goed tegen de jeuk. Als hij echt heel veel jeuk had moest ik hem van de huisarts in een lauw bad zetten. Sowieso niet warm douchen of in bad want dan wordt de jeuk erger. Succes!
Goedemorgen!!! Het is hier droog!! En de zon schijnt af en toe tussen de wolken door Mup..haaaaiiiii! We hebben je gemist!! Ben benieuwd naar de foto's. Volgens mij heb ik jou niet als hyvesvriendje toch?? Miran....heeeeeel veel succes!
Patricia Profiel - hyves.nl Dit is de link naar de foto's van de pups. Denk dat je ze wel kan zien. En anders voeg ik je graag toe hoor
goedemiddag... Ben vanmorgen bij de vk geweest en ik ben zwanger!!! Ze zag de baarmoeder en n vruchtzakje en de vruchtdooier. Het was volgens haar nog té vroeg om n kleintje te zien laat staan t hartje. Ik heb daarna met mn vriendin gebeld die ook vk is en die zei dat ik donderdagmorgen naar haar kon komen en dan hoopte ze duidelijker te kunnen zijn want zij weet als geen ander hoe onzeker ik ben! Dus voor nu ben ik 5 weken en 4 dagen zwanger.
Ow Miran ik ben zo blij voor je!! Ik ga zo hard voor je duimen dat dit wondertje lekker bij jullie blijft!! Hoe reageerde je man?
miran: goed nieuws dus lees ik! Geweldig hoor! nathan heeft trouwens geen waterpokken volgens de ha. waarschijnlijk een ander virusje. Hij heeft ook geen koorts dus dat scheelt weer.
Miran...dat is goed nieuws!!!! Gefeliciteerd! Stan ligt op bed dus ik ga maar eens wat in huis doen. Is hard nodig!!