[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Gezellig Juffie en Liena! Dat is dan het voordeel dat jullie dichtbij elkaar wonen he? Veel plezier alvast!

2. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @liena.
    hier gaat het wel or, laatste loodjes zijn indd zwaar. helaas veel last van mn bekken. verder heb ik absoluut niks te klagen over mn zwangerschap! ja alles is geregeld. alleen nog versiering. volgende week komt de kraamzorg praten dus ben benieuwd.
    oja de site, moet hem nog ff bijwerken al ff geleden.

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemiddag allemaal...

Liena... discofeestje was helemaal top! Gyani had zoveel geld bij elkaar gespaart van zijn verjaardagscenten + van kinderfeestje dat ie nu n mini-laptop kan kopen! Hier gaat t wel goed alleen gevoel in mn boobs is bijna weg.. heb nog wel wat beurse plekken maar weet niet of dat genoeg is.

De nieuwe onder ons.... welkom hier! Het gaat idd al heel lang niet meer over t onderwerp "klachten na je eisprong". Zo héél af en toe komt dat nog voorbij hoor, maar t is hier gewoon zooooo gezellig dat je verslaafd raakt hier!

All... sorry ben alweer vergeten wat ik gelezen heb. Met mij gaat t goed. Heb voor vanmiddag om kwart over 4 n echo staan bij mijn vriendin de vk van t dorp. Dus hopelijk kan zij mij meer wijsheid brengen. Ik vind t heel spannend maar blijf positief dat ik gewoon vet-zwanger ben!
    Ik heb met bepaalde eten, zoals soep en frikandellen, die blijf ik na n paar uur nog opboeren VRESELIJK! Moe ben ik ook de hele dag dus ook dat zit goed. Ik hoop dat ik jullie vanmiddag juichend kan toeroepen dat ik EINDELIJK n babytje in mn buik heb zitten!!!!
    Tot strakkies!!!!

4. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Miran: succes vanmiddag! En geef lekker toe aan zwangerschapskwaaltjes!
    Bubsie: spannend dat de kraamzorg komt; nu komt het wel allemaal heel dichtbij hè?!
    Juffie en Liena: hier is ook geen land te bezeilen met luca en eten doet hij ook slecht. Kan hem af en toe echt wel achter het behang plakken, gelukkig voor hem hebben we spachteputz op de muren... Vermoeiend zijn die dagen hè? Het enige wat hier helpt is op stap gaan voor de afleiding, dan is hij vrolijk. Dus gisteren bij mijn schoonzusje op puppyvisite geweest en bij de Mac gegeten en vanochtend de stad in geweest...
    QB: bah, vervelend hoofdpijn! Wel lief dat je je haantje mag bellen en dat hij dan naar huis komt. Dat zie ik die van mij niet zo snel aanbieden...

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    elise: dan zal er wel weer een sprongetje zijn nu ofzo. Nathan eet ook niet goed. vanmorgen bijna geen brood en net ook niet..

Miran: heel veel succes vanmiddag. Ik denk aan je!

zo net naar de tandarts geweest. Gelukkig geen gaatjes.
    Nu eerst nog even een kopje thee en dan wat doen.

6. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    goede middag!!

Vandaag is haan jarig dus weer druk druk druk hahaha

Liena en juffie gezellig hoor, lekker samen kletsen. Ik wil ook!!! gezelli. Waar wonen jullie ook alweer in de buurt?

buien van onze kids: hahahaha vanmorgen het boek er maar bijgepakt want oei Zoe is ook echt bezig... Idd een sprongperiode. Ze ontdekken dat ze dingen zelf kunnen en ook willen doen, dit vaak in combinatie met de komst van de kiezen... Zo herkenbaar.
    Dus dames even volhouden, het komt goed hahahaa

Mir; ik ben als een gek aan het veren voor jullie. Ik ga gewoon huilen als er weer iets niet goed zou zijn. Ik gun het jullie zo... Ik ga positief denken en het gaat gewoon goedkomen, dat moet gewoon.

Buikfoto: uh om heel eerlijk te zijn heb ik er wel eentje, maar verder nog niet. Ik kan hem alleen niet in mijn album plaatsen. Krijg het niet voor elkaar grrr

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: wij wonen in de kop van noord holland. Helaas echt niet in de buurt bij jou:( anders doe je je buikfoto even met linkje via www.tinypic.com? en als je hem in je album wil moet je hem volgens mij ook verkleinen en dan klein opslaan op je comp en die foto dan weer uploaden in je album.. snap je hem nog;)

gefeliciteerd met je haan trouwens!!

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Miran, oeh spannend! Straks een echo! Gaat vast helemaal goedkomen! Je gaat naar huis met een mooie foto van je kuikentje in wording! ;)

@Elise, tis inmiddels gelukkig afgezakt naar een te verdragen koppijntje.. mag ook wel na alle pillen die ik gister en vandaag geslikt heb.. Haantje hoefde dus niet naar huis te komen. Normaalgesproken kan dat ook niet hoor, maar hij werkt vandaag en morgen eens in de buurt voor de verandering.

@Mink, van harte met je haan!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    gelukkig dat het weer beter gaat met de hoofdpijn!!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bijna kwart over 4! Miran ik denk aan je!

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hooooiiii ik kwam ff snel langs om te spieken hoe miran haar echo gegaan was vandaag maar die heeft ze ongeveer NU. Ben ik snel weer weg. Misschien tot vanavond en anders morgen!

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Oh heerlijk! Zit helemaal trots ff te typen nu hoor! Jamie fietst vandaag ineens zo goed op zijn fiets hier achter het huis, en als het even moeilijk gaat zittie een partij moeilijk te kijken en lukt het hem alsnog, en dan moet je hem trots zien kijken! Geweldig! Heb al aardig wat foto's gemaakt zonet, haha! Hij zigzagt tussen de loungeset door, hihi! Nou, ben weer weg hoor! ;)

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wow wat goed van Jamie zeg! Wat wordt hij dan groot zeg, zelf fietsen:D

nog geen nieuws van miran. is misschien ook nog wat te snel. Pff vind het zo spannend!
    \

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Dankje Juffie! Gaat idd erg hard! Ik had net ook traantjes in mijn ogen, zegt Jamie; 'mama, niet huilen hoor, want als jij gaat huilen huil ik ook..!' De schat.. ;)

Foto's;
    Hier ging het even moeilijk..

En hier sjeeste hij me voorbij!

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    mooi hoor QB wat gaat de tijd toch snel...

Mir; en hoe is het??

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nog geen nieuws zie ik.

kom ik straks wel weer kijken.

17. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    effe spieken of er al nieuws was, begin me wel een beetje zorgen te maken nu...

18. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0

ja ik ook....

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier nog 1. pff miran hoop zo dat alles goed was!

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Miran? Meis waar zit je?

Deel Deze Pagina