Heey kippies, Hier nog een kippie dat erg benieuwd is hoe het bij Miran is..... Maar nog niets dus. Meis ik hoop dat je snel wat laat horen en dan natuurlijk vooral dat alles goed is. Dikke knuffel.... @ Juffie, morgen vroeg half 10 is goed hoor. We zien jullie wel verschijnen. Heb er erg veel zin in.... Lieve kippies ik ga zo afsluiten maar wil nog heel even wachten op mss nieuws van Miran. Alvast welterusten. Groetjes Liena
Veel plezier morgen Juffie en Liena met de koters! Wordt vast gezellig! Oh Miran.. hoop zo dat alles goed was meis!
Ik zal even tekst en uitleg geven. Vk stelde me gerust en keek met de echo rond. Ze zag idd baarmoeder en vruchtzakje én... de dooierzakje. Dat is meestal n heel goed teken. Ze zoomde in en tot onze verbazing zagen we daar ons klein frutseltje van 4 mm liggen MET hartactie!!!!!!!!! YES YES ik ben gewoon helemaal vetzwanger en vet happy! 31 december is de uitrekendatum!!!!!!
ow miran!! jeetje je liet ons in spanning!!! geweldig!! wat een goed nieuws! en misschien dus nog een 2010 baby!! genieten meid!!
Miranda, wat ontzettend fijn om van je te horen!!!!!!!!!! Gaaf dat er al hartactie te zien was. Van harte meis en nu lekker genieten!!!!!!!!! Ben wel blij dat we nog wat van je hebben gehoord voordat we gaan slapen. Dikke knuffel!! Kippies Tok morgen en slaap lekker!!!!!!
Bubs... ik krijg iedere week een echo en morgen bel ik de gyn omdat ik n medisch geval ben hahahaha Ik ben zooooo blij he?! Evengoed nog wat voorzichtig maar jeetje wat is er n zware last van mn schouders gevallen zeg!!! Chris heeft t er iets moeilijker mee dan ik. Hij zegt steeds kom over 3 maanden maar terug. wat ik me heel goed kan voorstellen want wat hebben wij voor opdonders gehad de laatste 2 jaar! Nu idd genieten!!!! Komt helemaal goed hoor
@ miran, das indd wel fijn dat je iedere week een echo gaat krijgen. hoop zo dat het nu eindelijk eens goed mag gaan bij jullie! en ik begrijp chris ook wel ja. zou ook een dubbel gevoel hebben en voor hem is het nog anders want hij voelt ook nog eens niks. jij hebt zwangerschapsklachtjes en vaak voel je zelf ook of het goed zit of niet. (afijn dat hoef ik jou niet te vertellen). maar probeer er in ieder geval van te genieten!! ben echt superblij voor jullie!!
Bubs... ik lig voor t eerst in bed met n bigsmile van oor tot oor! Ik kan t niet geloven van wat ik vanmiddag gezien heb. Heb nog steeds veel witte vloed en ook dan denk ik steeds dat ik bloed maar ook dat blijft nog wel even zo!! Onvoorstelbaar hoe blij ik ben met dit kleintje in mn buik! Echt SUPERGAAF!!! Wat n moederdagkadootje
Melanine... geloof me... ik ben positief ingesteld en weet voor 95% zéker (eigenlijk wel 100% zeker) dat dit kleintje bij ons blijft!!!! Deze laat ons niet in de steek!
Wilde net op bed gaan, maar eerst kijken of je al een berichtje had geplaatst! Jeej meis, super zeg! En wat een leuke uitgerekende datum! Dan is haantje jarig, haha! Fijn dat je elke week een echo kijkt om alles goed in de gaten te houden, een geruststellende gedachte! Meid, geniet ervan! Tis jullie zo van harte gegund! En nu ga ik op bed! Trusten allemaal! Xx
jeeeeej wat een fijn nieuws miran heb een brok in mijn keel en de tranen in mijn ogen Echt zo fijn dat er hartactie was. En wat een mooie uitgerekende datum. liena en ik waren 29 dec uitgerekend. vond het echt heel bijzonder, hoogzwanger in de dec maand.
Mogguh! Mooie banner Miran! Staat je goed! Liena en Juffie, veel plezier vandaag! ~~~ Zo, ga zo weer werken. Hoofdpijn is er nog wel aan 1 kant, maar dat is goed te doen. Heb net weer een ibu gehad, die zal zo wel gaan inwerken. En anders staat er op het werk nog een kast vol pillen, dus ik kom de dag wel door! Iedereen een hele fijne (werk)dag vandaag en tok vanavond! Xx