Hey lieve meiden! Kom ik even bijlezen en wat valt mij op? Miranda's banner Meis, van harte gefeliciteerd!!!!!!!! @ beebje, blijf goed zitten nu he, dat verdient mama wel!!!!!!!!!! Wat een week mijn haantje is vorige week vrijdag geopereerd, keel-amandelen eruit en z'n neusschelpen zijn verkleind... Man o man... Hij was niet te genieten zeg, ik kreeg alleen maar commentaar als hij uit bed was. Hij ligt al vanaf zaterdag hele dagen in bed en 'savonds komt meneer eruit als Wesley slaapt en ik ook de pijp leeg heb. En gister hadden we vreselijke ruzie, niet echt gezellig dus hier! Maar het bevalt verder wel om weer op ons eigen te zijn, heerlijk is dat zeg!
@all Jeetje daar ben ik eindelijk weer. Wij hebben een paar drukke dagen gehad en afgelopen nacht hebben we met Jesse in het ziekenhuis gezeten bij de huisartsenpost. Hij werd helemaal hysterisch wakker en was heel benauwd. Ook had hij koorts en ik vertrouwde het dus niet. Toen de HA post gebeld en die wilde hem toch graag even zien. Jesse ligt nu ff lekker te slapen hij heeft pseudo kroep...arm ventje. De benauwdheid moet na 3 dagen over zijn en het hoesten mag 1,5 week duren. Dus we wachten maar af. Hier dus vandaag een rustig dagje.
Miranda...banner staat je goed! Deli ***zwaai*** hellowwwww! Fijn dat je huisje goed bevalt. Wel klote dat je haantje zo zielig is. Maarja, pijn en haantjes gaat nooit samen. Komt wel goed schatje Wendy...das schrikken. Hopelijk slapen jullie komende nacht beter. Ik ga lekker spelletje spelen. Stan slaapt en haan is voetbal aan t kijken. Erg gezellig. Niet dus!
@ Dag, hahahahaha dat heb je goed gezegd, pijn en haantjes is geen fijne combi idd! Tel daar nog eens bij op dat het een haantje is dat niet kan roken en je kunt de gezelligheid ver zoeken Speelse, dat klinkt ook niet gezellig bij jou! Ik haat haantjes die voetbal kijken
Deli... heey meis...gelukkig ben je weer online. Ik heb je gemist! Trouwens wij allemaal hier. Gelukkig bevalt je tijdelijke huisje. Ja ik ben idd zwanger... vind t alleen allemaal n beetje gek gegaan... ik kan er nog niet bij met mijn verstand en hier in ons hokkie de meiden ook niet. 24 december heb ik n miskraam gehad. 17 januari had ik n ongi dat meeste alleen bruin was en ik hoefde niet meer als n half inlegkruisje te gebruiken. 28 januari had ik weer bruinsige afscheiding alleen nu met afvegen. Dus heb ik gisteren even n testje gehaald puur voor mn eigen gemoedsrust en wat bleek... ik zag 2 duidelijke strepen!!! Morgen de gyn bellen en Petra de vk. Ik had afgelopen woensdag bloed laten prikken omdat ik nu bij de gyn liep ivm de vmk. Ben heel benieuwd wat ie morgen gaat zeggen! Ik hoop dat "beebje" naar je luisterd deze ronde. Ben pas zeker als ik n echo heb gehad want in deze week moeten ze t hartje kunnen zien kloppen. Ik houd jullie op de hoogte. hahaha en ik ben ook toe aan de zon! Wendy... pfffffffff wat schrikken zeg met jullie kleine ventje! Kijk maar goed uit met hem! Ja leuk he... ikke zwanger. Ik vind t apart gegaan maar probeer er meer vertrouwen in te hebben! Dag... dank je meid. Vind deze banner zo geweldig en ik kijk er al zo lang naar uit om die te mogen gebruiken, dus nu neem ik m gewoon en hopelijk mag ik er 40 weken lang tegen aan kijken!!! Hier is het n lekkere rustige relaxte zondag! Chris is vroeg uit werk gekomen en heeft onze nieuwe gangmuur helemaal afgemaakt! Deze week wordt de oude achterdeur dicht gemetseld en dan zitten wij hopelijk tochtvrij! In de gang moet nog n kast en de meterkast geplaatst worden en dan is dat zo ver als klaar en dan kunnen we weer naar de buitenkant van ons huis met steenstrippen! Alles op t gemakkie!
Deli: Heey meis! Heb je gemist! Arm haantje zeg geopereerd En arme jij dat het niet zo gezellig was thuis. hopenlijk voelt hij zich snel weer beter en wordt het dus ook weer wat gezelliger! Wendy: wat schrikken zeg Lijkt me een heel naar gezicht je kindje benauwd zieen. Hoop dat hij snel opknapt!!
dames bedankt voor jullie reactie... ik was onzeker, dus de kans is groot zie ik....hihi ik heb altijd het idee, dat je de hele dag door moet klussen hiervoor...bij het idee al word ik er moe van... en het moet leuk blijven, en inderdaad gewoon doen wanneer je zin hebt.
haha het moet leuk blijven Maryam zwanger worden vind ik toch echt een groot wonder. Er komt zo veel meer bij kijken dan op het goede moment klussen! Hoop voor je dat het snel raak is!
Mogguh allemaal! Nou, haantje is net weer weggegaan voor 4 of 5 dagen, ligt eraan of ze het werk afkrijgen. Is nu onderweg naar Arnhem.. (Deli, koffie klaarstaan? ) Vind er niks aan, maarja.. wat moet dat moet he. Straks weer aan het werk, schoonmoeder komt vandaag oppassen, ze is nog niet helemaal de oude maar ze voelde zich al stukken beter. Mijn schoonvader is eerder vrij en die komt dan ook hierheen, zodat ze vanmiddag nog even een paar uurtjes samen kunnen oppassen. Is er bij jullie ook weer sneeuw gevallen? Het is hier weer wit, gistermorgen de hele morgen sneeuw, gistermiddag dooide het, en nu ligt er weer sneeuw.. hoop maar dat de wegen goed schoon zijn, vind het maar niks dat haantje dan zo lang in de auto moet zitten. --- @Wendy, jeetje dat was schrikken zeg! Knuff voor Jesse! @Miranda, banner staat je goed hoor! @Deli, fijn wat van je te horen! Enne, suc6 met je haantje.. @All, een hele dikke knuff! --- Iedereen een fijne dag vandaag! Xx
Goedemorgen!! Wendy..hoe is het met Jesse gegaan vanacht? Maryam...idd klussen als je zin hebt Dan komt het vast goed. QB...tis hier ook wit. Is niks aan als je haantje lang moet rijden.
Morgen allemaal! @Deli: Sterkte met je haan, vervelend dat jullie ruzie hebben gehad! hopelijk wordt het snel beter met z'n humeur En lekker he weer op jullie zelf wonen @Miran: AAAAhhh!!! wat zie ik?? zwanger?? WOW!! GEFELICITEERD! Ik veer als een gek boor jullie dat het kuikentje blijft zitten! het is jullie zo gegunt! @Wen: Kevin heeft ook psuedo kroep gehad, erg vervelend en vooral zielig! hebben jullie geen medicijnen gekregen? Kevin kreeg bij de HA-post een paar druppels en dan zou de benauwdheid en hoest binnen een paar uur minder snel en dan snel over gaan, misschien eens informeren? Hier heeft het in totaal 3 dagen geduurd (incl. hoesten) Sterkte in ieder geval! @QB: Ja ook hier is het weer wit... was zelfs aan het sneeuwen net toen ik naar het werk fietste van mij mag hte nu wel een keer echt verdwijnen!:x Enne succes deze week zonder haantje Hier gaat het allemaal weer redelijk goed, zware week geweest, alle 3 buikgriep gehad Nu zijn we alle 3 nog flink aan het hoesten, maar dat gaat vanzelf wel over. Ben vandaag weer begonnen met werk na een paar ziekte dagen. Ik ga weer even verder, fijne dag nog allemaal! Liefs Sandra
Goedemorgen all... QB... de wegen waren goed rijdbaar. alleen in de dorpen zelf was t n crime. Dankje... die banner wou ik altijd al... was jaloers op diegene die m wel eronder mochten plaatsen hahahaha Wendy... heeft Jesse n beetje kunnen slapen? En mama? Sterkte met de knul en geef m maar n dikke knuffel van ons! All... heb net de vk gebeld en daar kan ik morgenvroeg om half 11 al terecht!!! En de gyn heb ik ook gebeld en daar kan ik 12 februari om 14.10 uur terecht! Even lekker van 2 walletjes eten om t zo maar te noemen. Ben erg benieuwd!
Ha meiden, Geen tijd om te reageren, zit alleen op mijn werk Miran; GEFELICITEERD! Wat een duidelijke test zeg! Super! All; Knuffel van mij! xx
ik was zwanger (niet gepland) en dat liep uit op 12 weken mk. Emotioneel echt een wrak naast het lichamelijke pijn. Dus ik heb even een tussenpauze genomen. Nu zijn we er echt klaar voor.