My; wat zie ik nu, inmiddels al bevallen van jullie dochter. Hoe gaat het? Wendy: leuk he zo klussen in huis. Wij zijn ook druk bezig. Juffie en liena; dat klinkt weer heel gezellig All; bij de vk was alles goed en nu wachten op telefoon van de fysio...
Mink alweer 17 weken!! Wat gaat het toch snel!!! Fijn dat het allemaal goed was bij de vk. Juffie...hoe gaat het bij jou? Voel je al iets??
dag: voel nog niets. maar voel nooit dat ik ongesteld ga worden ofzo. voel ook geen zwangerschapskwaaltjes maar goed zit nog redelijk ver voor mijn nod natuurlijk..
My precious.... hoe is het met jullie dochtertje? Hoe licht woog ze bij de geboorte? Is ze al thuis? Hoe is de bevalling gegaan? Ow meis... laat iets meer van je horen!!! Heb je toevallig foto's van jullie kleine meissie? Mijn oudste zoon is ook geboren met 35 weken en 1 dag. Hij kondigde zijn eigen zelf aan en woog met geboorte maar 1605 gram en moest dus voor 3 weken de couveuse in. Dus ik kan met je meepraten hierover. Hopelijk gaat alles goed meis!!!! All... bedankt voor de felicitaties! Dag... denk zelf ook dat ik iets verder ben maar had vanmorgen de gyn opgebeld en die wil 18 mei n termijnecho maken en dan zien wij van daaruit hoe we dit nu verder moeten aanpakken! All... Ik ben nu niet echt bang meer... soms met vlagen. Maar vanavond bij mijn moeder had ik n hamburger op en daar had ik echt spijt van. Werd ineens hartstikke misselijk en voelde me heel zwak! Niks als buikpijn/diarree en neigingen tot overgeven dus waarschijnlijk is die hamburger verkeerd gevallen! Ook dit zijn tekenen dat t gewoon vet goed zit!
Bevallingspoll Melanine uitgerekent op: 19 juni 2010 Miranda denkt: kippetje op 20 juni Bubsie uitgerekent op: 4 juli 2010 Miranda denkt: haantje op 25 juni Liena uitgerekent op: 5 juli 2010 Miranda denkt: kippetje op 7 juli Wendy uitgerekent op: 16 september 2010 Miranda denkt: kippetje op 21 september Mink uitgerekent op: 14 oktober 2010 Miranda denkt: kippetje op 8 oktober (mijn zoontje's verjaardag) Buddy's gezocht: Melanine: Bubsie: Liena: Wendy: Mink: Meiden...vullen jullie zelf ook in wat jullie denken en wie de buddy's van jullie worden?!!!
Als de uitrekendatum's niet kloppen verander dit dan even zelf als je wilt en kunt! All... met mij gaat t heerlijk goed! Ik wordt iedere morgen kei misselijk wakker! Dus dat is supergoed!!! Nu ga ik voetballen kijken bij mijn zoontje. Heb wel wat buikkrampjes maar geloof dat dat niet meer dan normaal is.
goedemorgen meiden, miran zal straks eens kijken naar de poll! en dan moet jij er straks ook op he? Al je klachten zijn inderdaad zwangerschapskwaaltjes dus dat zit we goed!!
Mogguh! Oeh een poll! Ik ga er ff over nadenken.. Haantje is aan het werk, hij denkt vanmiddag thuis te zijn, kan ik mooi ff naar de kapper. Kan wel weer een stuk af en een kleurtje zou ook niet misstaan, haha! Fijne zaterdag allemaal! Xx
Goeiemorgen!! Ikke vandaag weer een shoot...buiten dus hoop dat het droog blijft... Bruidsreportage hoef ik alleen nog maar in te plakken...en dan kan het afgeleverd worden...had al een paar foto's doorgemaild dus weet wel wat ze ervan vinden... Verder alles rustig hier! En bij jullie?
Bevallingspoll Melanine uitgerekent op: 19 juni 2010 Miranda denkt: kippetje op 20 juni Bubsie uitgerekent op: 6 juli 2010 Miranda denkt: haantje op 25 juni Liena uitgerekent op: 5 juli 2010 Miranda denkt: kippetje op 7 juli Wendy uitgerekent op: 16 september 2010 Miranda denkt: kippetje op 21 september Mink uitgerekent op: 14 oktober 2010 Miranda denkt: kippetje op 8 oktober (mijn zoontje's verjaardag) Buddy's gezocht: Melanine: Bubsie: Liena: Wendy: Mink: Meiden...vullen jullie zelf ook in wat jullie denken en wie de buddy's van jullie worden?!!!
heb ff mn datum veranderd. was 6 juli ipv 4 juli al kom ik zelf nog steeds op 1 juli maar goed maakt niet uit. ow en miran zie dat je nu een jongen denkt. eerst dacht je een meid toch?
Bevallingspoll Melanine uitgerekent op: 19 juni 2010 Miranda denkt: kippetje op 20 juni mink denkt: kippetje op 24 juni Bubsie uitgerekent op: 6 juli 2010 Miranda denkt: haantje op 25 juni Mink denkt: kippetje op 4 juli Liena uitgerekent op: 5 juli 2010 Miranda denkt: kippetje op 7 juli Mink denkt: kippetje op 8 juli Wendy uitgerekent op: 16 september 2010 Miranda denkt: kippetje op 21 september Mink denkt: kippetje op 17 september Mink uitgerekent op: 16 oktober 2010 Miranda denkt: kippetje op 8 oktober (mijn zoontje's verjaardag) Mink denkt: kippetje op 23 oktober Buddy's gezocht: Melanine: Bubsie: Liena: Wendy: Mink: Delilah ?? (athans als je nog wilt en nog een keertje komt tokken?) Meiden...vullen jullie zelf ook in wat jullie denken en wie de buddy's van jullie worden?!!! Goh een boel kippetjes hahaha. Stiekum zou ik een jongetje wel heel leuk vinden, maar we wachten gewoon af. Alles is tenslotte welkom
Bevallingspoll Melanine uitgerekent op: 19 juni 2010 Miranda denkt: kippetje op 20 juni mink denkt: kippetje op 24 juni Juffie denkt: kippetje op 25 juni Bubsie uitgerekent op: 6 juli 2010 Miranda denkt: haantje op 25 juni Mink denkt: kippetje op 4 juli Juffie denkt: haantje op 4 juli (mijn verjaardag) Liena uitgerekent op: 5 juli 2010 Miranda denkt: kippetje op 7 juli Mink denkt: kippetje op 8 juli Juffie denkt: kippetje op 21 juni Wendy uitgerekent op: 16 september 2010 Miranda denkt: kippetje op 21 september Mink denkt: kippetje op 17 september Juffie denkt kippetje op 16 september Mink uitgerekent op: 16 oktober 2010 Miranda denkt: kippetje op 8 oktober (mijn zoontje's verjaardag) Mink denkt: kippetje op 23 oktober Juffie denkt: haantje op 15 oktober (onze trouwdag) Buddy's gezocht: Melanine: Bubsie: Liena: Wendy: Mink: Delilah ?? (athans als je nog wilt en nog een keertje komt tokken?) Ik wil wel buddy van iemand zijn hoor!! Zet mijn naam er maar bij
Bevallingspoll Melanine uitgerekent op: 19 juni 2010 Miranda denkt: kippetje op 20 juni mink denkt: kippetje op 24 juni Juffie denkt: kippetje op 25 juni Jolanda denkt: kippetje op 23 juni Bubsie uitgerekent op: 6 juli 2010 Miranda denkt: haantje op 25 juni Mink denkt: kippetje op 4 juli Juffie denkt: haantje op 4 juli (mijn verjaardag) Jolanda denkt: kippetje op 8 juli Liena uitgerekent op: 5 juli 2010 Miranda denkt: kippetje op 7 juli Mink denkt: kippetje op 8 juli Juffie denkt: kippetje op 21 juni Jolanda denkt: kippetje op 6 juli Wendy uitgerekent op: 16 september 2010 Miranda denkt: kippetje op 21 september Mink denkt: kippetje op 17 september Juffie denkt kippetje op 16 september Jolanda denkt: kippetje op 14 september Mink uitgerekent op: 16 oktober 2010 Miranda denkt: kippetje op 8 oktober (mijn zoontje's verjaardag) Mink denkt: kippetje op 23 oktober Juffie denkt: haantje op 15 oktober (onze trouwdag) Jolanda denkt: haantje op 20 oktober Buddy's gezocht: Melanine: Bubsie: Liena: Wendy: Mink: Delilah ?? (athans als je nog wilt en nog een keertje komt tokken?) Ik wil ook best buddy zijn van iemand hoor! Alleen ben ik van 11 september tot en met 25 september op vakantie dus dan is t niet zo handig.....
Goedemorgen kippetjes, Hier even snel een berichtje van mij, hebben een beetje haast.. My Precious, van harte met de geboorte van jullie dochtertje... Alles goed met jou en de klein meid?? Verder allemaal een fijne (moeder)dag en tok snel....... Dikke knuffel Liena
Meiden... Ik wil me ook opgeven voor n buddy hoor! hahahaha All... hier gaat t precies als met mn andere zwangerschappen dus mn gevoel KLOPT helemaal! Deze kleine zit hartstikke goed en komt pas laat dit jaar. Ik denk zo rond de kerst. hahhahaha n kerstkindje! Misselijk, niet te zuinig. Zo heb ik honger en zet ik de frietpan aan voor wat bitterballetjes en dan daarna heb ik er gigantische spijt van want wordt ik kei misselijk. Maar goed honger is wel gestilt hahahhaa Vannacht vrij slecht geslapen want had steeds t gevoel dat ik moest overgeven maar gelukkig kon ik lekker warm in bed blijven liggen. Meiden.... hoe doen jullie dat?... ik kan s'morgens NIKS eten! Heb daar altijd problemen mee gehad maar nu MOET ik eten en lukt t me niet. Heeft iemand tips???? Ik ga naar mn schoonmoeder toe en dan vanmiddag lekker lui op de bank hangen. Mijn kinders hebben mij heel erg verwent met tekeningen/schilderijtjes/kalender/zelfgemaakte mok met onderzetter én met n half leeg gegeten celebrationdoosje hahahhaha zoooooo lief!!!! Hoe zijn de mama's verwent vanmorgen?????? FIJNE MOEDERDAG ALLEMAAL!!!!
miran: vind het zo fijn dat je je zo zwanger voelt. Natuurlijk niet dat je niet kan eten he, maar je snapt me vast wel Ik heb trouwens een lekker luchtje gehad